Goede bets welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
TRT Sonnen op 3.00 @ unibet, 3,25 @ WH, Ortiz 3.3 @unibet 3.5 @ WH
In Sonnen zie je niks? Na zijn vorige fight met Silva? En zijn knie blessure.. en TRT Sonnen die gewoon op 1.6 binnen komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zie er weinig in eigenlijk
Faber @ 2.45 en Kennedy @ 3.65 vind ik wel leuk.
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
(het volgende event Johnson vs. McCall telt dus niet mee!!)
wut? Hoezo niet? Qua odds zijn het goede bets hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zie er weinig in eigenlijk
Faber @ 2.45 en Kennedy @ 3.65 vind ik wel leuk.
Niet dat het zoveel scheelt in de einduitslag, maar ik heb wel degelijk picks gemaakt voor de TUF-finale, zie post 57 van het vorige topic!quote:
Ik vind het ook erg gaar met al die beloofde title-shots! Dat legt nou al twee divisies zo goed als stil.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij wil wachten. Dus eerst moet GSP genezen en trainen, dan GSP vs. Condit, dan Hendricks tegen de champ en dan kan de rest pas weer doorstromen.
Sowieso vind ik het jammer dat Condit zijn titel niet wil verdedigen. De interim belt heeft totaal geen nut op die manier.
Begint met UFC147 ook weer het nieuwe seizoen op MMAPlayground?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Het volgende seizoen start pas op 22 juni met Maynard vs. Guida
(het volgende event Johnson vs. McCall telt dus niet mee!!)
Let echter goed op: Op 23 juni (de dag na Maynard vs. Guida) is er ook weer een event!!! --> UFC 147
Maak dus op tijd je picks!!
Ik vind dus van nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wut? Hoezo niet? Qua odds zijn het goede bets hoor.
Nee, die loopt niet gelijk met TUP. Op MMA Playground was dit 4/10. Eindigt met UFC 149: Aldo vs. Koch, nieuw seizoen vanaf UFC on Fox: Stann vs. Lombard.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Begint met UFC147 ook weer het nieuwe seizoen op MMAPlayground?
Teleurstellend seizoen, nog maar net boven de casual fanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 3
[ afbeelding ]
Congrats Tazmaniac voor het winnen van seizoen 3!!![]()
![]()
![]()
UFConFox3quote:
en voor ufc 148, valt er nog iemand met een blessure (voorspellende gave)quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Jon Fitch injured, forced to pull out of UFC on FUEL TV 4 fight against Aaron Simpson
Niet dat iemand op deze fight zat te wachten, maar ALWEER een injury!
Wat heeft mousassi dan een slecht management, die vocht nl voor Dream, nu alleen SF,maar dat is ook stervende. Hij had veel eerder nar de UFC moeten gaan, nu heeft hij de boot gemist!!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Japanese MMA promotion DREAM ends operations
Hing al heel lang in de lucht, maar nu officieel
Dit is al langer bekend toch? Las meer dan een maand terug dit al op Sherdog, of het was niet officieel maar hij trainde zelfs MMA. (Of hij plannen heeft weet ik niet)quote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
K-1 Great Buakaw Por Pramuk Retires From Kickboxing And Muay Thai
Wat een dag
Duidelijk incompetent. Die mag wat mij betreft compleet stoppen met reffen, levensgevaarlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef THEFXR het volgende:
Enough is Enough: Kim Winslow Should Not be Allowed to Referee Another Fight:
http://www.bloodyelbow.co(...)d-to-referee-another
quote:Anderson Silva Like Water 2012 BDRip x264-RUDOS
Hahaha ja wtf gebeurd hier?quote:
Is hij in het engels?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:28 schreef Fyodor het volgende:
Voor de geinteresseerden, de docu van Anderson Silva (Like Water) is nu ook in HD te downloaden:
[..]
Gemixed met Portugees (wel subtitles).quote:
Nothing much to see here.. move along!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef THEFXR het volgende:
Britanny ass wordt gepakt
op 7:45 min
http://www.fightvideomma.(...)episode-4-video.html
meer dat we ooit gezien hebben!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nothing much to see here.. move along!
ik bedoel dus op video onder de ufc vlag, ik heb het nooit gesnapt dat bij de amerikaanse tuf, nooit een vechter een ringgirl hebben gepakt, 10 weken in 1 huis met 15 andere kerels, damn, dan loopt het je oren uit!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat je wat anders bedoeld dan ik denk.. want ze stond gewoon naakt in de playboy
Zal vast wel gebeurd zijn lijkt mequote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik bedoel dus op video onder de ufc vlag, ik heb het nooit gesnapt dat bij de amerikaanse tuf, nooit een vechter een ringgirl hebben gepakt, 10 weken in 1 huis met 15 andere kerels, damn, dan loopt het je oren uit!
Zou goed kunnen maar dat laten zien dan niet zienquote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik bedoel dus op video onder de ufc vlag, ik heb het nooit gesnapt dat bij de amerikaanse tuf, nooit een vechter een ringgirl hebben gepakt, 10 weken in 1 huis met 15 andere kerels, damn, dan loopt het je oren uit!
odds voor Clements @ 1.01 maxquote:Op maandag 4 juni 2012 21:29 schreef THEFXR het volgende:
Chris Clements vervangt Alves en vecht tegen Siyar voor UFC 149
http://www.sherdog.com/fighter/Chris-Clements-13469quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Vocht die laatst ook al niet, ben echt slecht in namen:P was wel een leuk vechtertje dacht ik
Ik kijk de countdowns nooit en ik vond t wel heel relaxt om te kijken eigenlijk! Net als die over paul harris, die was ook prima om even wat tijd mee te doden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gemixed met Portugees (wel subtitles).
Maar ik vind het geen aanrader, het is een lange Countdown eigenlijk.. en veel beelden heb je al gezien.
Hoe heet die van Paul Harris?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kijk de countdowns nooit en ik vond t wel heel relaxt om te kijken eigenlijk! Net als die over paul harris, die was ook prima om even wat tijd mee te doden.
Wel vet dat ze een speler als Ganso kunnen strikken voor zo'n challengequote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef THEFXR het volgende:
Britanny ass wordt gepakt
op 7:45 min
http://www.fightvideomma.(...)episode-4-video.html
[ afbeelding ]
Dit is die van Paulhares:quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hoe heet die van Paul Harris?
Die docu over Evan Tanner zou ik ook wel graag willen zien (kende die gast tot zijn dood eigenlijk niet), maar kan ik nergens vinden en ben niet lid van een mma-tracker.
Ik raak helemaal gestuiterd van die ondertiteling die door het beeld stuitert. Na een halve minuut afgezet, helaas.quote:
En deze kan ik blijven kijken!quote:
Of ze zijn gewoon stunned. ( Aflevering waar Rousey gezellig in het TUF huis langskwam.)quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een upload van de ufc, zulke crap verwacht ik dus niet van een prof organisatie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik raak helemaal gestuiterd van die ondertiteling die door het beeld stuitert. Na een halve minuut afgezet, helaas.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:36 schreef THEFXR het volgende:
The official The Ultimate Fighter Live Finale medical suspension report can be read below:
Michael Chiesa: Requires X-ray to left hand. Suspended until November 29 if injured, unless medically cleared sooner.
Pat Schilling: Requires X-ray to right hand and right shoulder. Suspended until November 29 if injured, unless medically cleared sooner. Regardless, suspended until July 2 for precautionary reasons.
Martin Kampmann: Suspended until August 1 for facial lacerations. No contact in training until July 17.
John Cofer: Suspended until August 1 for precautionary reasons. No contact in training until July 17.
Chris Tickle: Suspended until July 17 for left-eye and lip lacerations. No contact in training until July 2.
Sam Sicilia: Suspended until July 17 for lower-lip cut. No contact in training until July 2.
Cristiano Marcello: Suspended until July 17 for precautionary reasons. No contact in training until July 2.
Jeremy Larsen: Suspended until July 17 for precautionary reasons. No contact in training until July 2.
Jake Ellenberger: Suspended until July 2 for precautionary reasons. No contact in training until June 23.
Zo zit ik regelmatig bij die press conferences .. dat al die mics het niet doen, je mag geluid hebt uit 1 kant, irritante voice overs van tolken.. of dat de talk pas 20min later binnen komtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een upload van de ufc, zulke crap verwacht ik dus niet van een prof organisatie!
Nice!quote:
[Centraal] MMA topic #153 Damn injuriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb het hier nog niet teruggelezen en kan er ook weinig over vinden op de bekende MMA sites maar ik las dat de volgende fighters allemaal gecut zijn:
Kamal Shalorus
Jorge Lopez
Jeff Curran
Aaron Rosa
Efrain Escudero
Steve Cantwell
Alex Soto
Eric Wisely
Mike Massenzio
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[Centraal] MMA topic #153 Damn injuries
Klopt! Antoni heeft Jared Hamman getraind en doet dat (volgens mij) nog altijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
Hamman, dat is toch die gast die uit de Hardonck stal komt?
Als ik mij niet vergis is die gozert aardig in de standup vanwege Jeet Kune Do, maar is zijn ground game niet optimaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Klopt! Antoni heeft Jared Hamman getraind en doet dat (volgens mij) nog altijd.
Dank jequote:
Keep dreamingquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:03 schreef n00cL30n het volgende:
Oef...... Ik hoop dat hij weer in Prodigy status terug komt.
quote:"If it turns out Georges can't fight in November, most likely, I will fight somebody else. I really wanna fight Georges. I really wanna unify the belts, but there's also some other guys that I would like to fight as well. You know, Martin Kampmann's the only guy that I've lost to in the UFC, the only guy I've lost to in about the last six years, so I would definitely like to avenge that loss."
Dat er uberhaupt gesproken moet worden over een ''motivated'' BJ Penn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Niet alleen komt 'motivated BJ Penn' nooit meer terug, die hoop heb ik al opgegeven..
BJ kan het gewoon niet meer aan met the new breed en wrestlers..
Dat klinkt idd tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.
Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Zekerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.
Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Heel tof!!!!! Moet alleen te doen zijn qua afstand... (moet je dan net geluk mee hebben I guess)quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sowieso!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
surequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lijkt me mooi ja. Hoewel er hier in Rotterdam ook MMA gegeven wordt, durfde ik het tot nu toe nog niet aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Battle of the geeksquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef roepdeman het volgende:
TUF als in: The Ultimate FOK!ker? Ik stel voor dat we nog maar een belt gaan photoshoppen..
Eens! Maar ik hoop er stiekem wel op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Niet alleen komt 'motivated BJ Penn' nooit meer terug, die hoop heb ik al opgegeven..
BJ kan het gewoon niet meer aan met the new breed en wrestlers..
Jazeker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
With Condit floating Kampmann plan, Hendricks demands UFC interim champ defend beltquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Hooidraad het volgende:
Carlos Condit Wants Martin Kampmann If Georges St. Pierre Isn't Ready
[..]
Nu willen ze opeens allemaal hoorquote:"Carlos Condit, he said he wanted to fight Kampmann," Hendricks told MMAjunkie.com Radio (www.mmajunkie.com/radio). "He called out Kampmann, and he's done a couple of interviews where he hasn't even mentioned my name as a top contender. I'm the No. 1 contender, and if he's going to be fighting anyone, I think it should be me."
Bisping/Munoz vs Lombard title eliminator?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef roepdeman het volgende:
Dit was in potentie een gevecht waar je u tegen zou zeggen. Sinds er een fighters insurance is, zijn blessures veelvoorkomend in het nieuws. Het zijn meestal wel blessures die het vechten onmogelijk maken, zoals gebroken botten. Het belangrijkste is nu: Wie durft tegen Lombard in de ring te stappen
Je moet blijven praten om in the picture te blijven he als je niet vecht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
With Condit floating Kampmann plan, Hendricks demands UFC interim champ defend belt
[..]
Nu willen ze opeens allemaal hoor
Sowieso moet je voortdurend blijven praten. De praters krijgen het snelste titleshots. Kijk maar naar Sonnen en in mindere mate Diaz. Als je dat vergelijkt met Ellenberger die al 6 wedstrijden op rij ongeslagen was... (al vond ik het wel zo eerlijk dat ie tegen Kampmann werd geplaatst).quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet blijven praten om in the picture te blijven he als je niet vecht.
jammie,maar ze lijkt zowaar zwanger op die foto'squote:Op donderdag 7 juni 2012 00:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gina heeft wat meer vrouwelijke vormen gekregen
En no way dat ze ooit nog terug naar MMA gaat
twitter:TOUGHTALKMMA twitterde op woensdag 06-06-2012 om 15:16:20Had an interesting conversation with someone VERY close to all the Brock Lesnar stuff. He is fighting THIS YEAR in UFC & not Frank Mir... reageer retweet
quote:With Brian Stann out of the UFC on FOX 4 main event, the UFC has scrapped the idea of a middleweight headliner.
Instead, the promotion has turned to its former light-heavyweight champion, Mauricio "Shogun" Rua, who will face Brandon Vera as the anchor to the show, scheduled for August 4 in Los Angeles. The five-round matchup was confirmed on Wednesday night, with the promotion saying that verbal agreements were in place.
Er zijn maar weinig vechters die ik niet mag, Vera is daar één van.quote:
Voeg Aldo vs. Koch maar toe aan dat lijstje. En die match-up is nog niet eens door een blessure.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:05 schreef roepdeman het volgende:
Wat een lelijke match ups. Shogun - Vera?? Lombard - Boetsch??Vera
mijn vermoeden is dat de vechters uitvallen ivm dopingtesten:quote:
Dit en dat verzekering verhaal zijn erg plausibel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn vermoeden is dat de vechters uitvallen ivm dopingtesten:
1) de UFC zegt dat een vechter een blessure heeft als hij positief is getest om schade aan de UFC/MMA te beperken, wel vreemd want in het verleden maakte de UFC wel bekend als zij iemand positief testen, zoals events buiten de USA, non SAC.
2)De vechter meld zichzelf af met een blessure om een dopingtest te voorkomen.
Die verzekering bestaat al een heel jaar http://www.mmafighting.co(...)surance-for-fightersquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dit en dat verzekering verhaal zijn erg plausibel.
Wel erg jammer voor de fans natuurlijk.
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je 3 cards per maand gaat samen stellen met veel matige fighters (al zijn de fights het laatste jaar erg goed daar niet van) en weinig sterren/champs.. dan gaat het achteruit.. en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Zoals ik al zei de UFC met een blanke Amerikaanse JDS hebben.
Gewoon een Chuck 2..
THAT's RACIST! ..![]()
Geen championship material, zeker niet die een titel bijv 3x verdedigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.
Om eerlijk te zijn zie ik JDS toch wel die rol pakken. Maak gewoon docu's over die gast. Pleur hem in talkshows waarin hij praat over wat hij met zijn gym doet voor de jeugd. JDS gaat nog veel en veel groter worden dan hij al is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.
Geen Dan Henderson?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je 3 cards per maand gaat samen stellen met veel matige fighters (al zijn de fights het laatste jaar erg goed daar niet van) en weinig sterren/champs.. dan gaat het achteruit.. en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Zoals ik al zei de UFC met een blanke Amerikaanse JDS hebben.
Gewoon een Chuck 2..
THAT's RACIST! ..![]()
te oudquote:
Is aan het einde van zijn carriere, niet lang genoeg in de UFC om indruk te maken, zeker niet voor de casual. Verder zou ik zo 1 2 3 niet weten, zal ook in de LHW/HW division moeten zijn.quote:
Het was ook precies wat ik dacht toen ik hoorde over de 'verassing' van de ufc, en dat er nu veel afvallen is eigenlijk toch wel 1 en 1 is 2.... Helaasquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die verzekering bestaat al een heel jaar http://www.mmafighting.co(...)surance-for-fighters
en dan gaan ze nu ineens bij bosjes neer?
De veranderde factor zijn de interne doping verrassingstesten, vechters moeten die binnen 48 uur ondergaan, schijnbaar te weinig tijd of het uit het lichaam te krijgen of maskeringsmiddellen die niet snel genoeg werken?
Verder is die verzekering een soort sociale dienst uitkering, bij lange na niet het bedrag wat je met en gevecht oplevert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het was ook precies wat ik dacht toen ik hoorde over de 'verassing' van de ufc, en dat er nu veel afvallen is eigenlijk toch wel 1 en 1 is 2.... Helaas
Vera vind ik wel een toffe gast. Maar hij gaat het niet redden tegen Shogun.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vechters die ik niet mag, Vera is daar één van.
Jammer dat stomps en soccerkicks niet toegestaan zijn in Pride, konden we een herhaling van Shogun vs Cyrille Diabate zien
Dat klopt maar een jaar schorsing + boete + jaar dus niks verdienen is ergerquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Verder is die verzekering een soort sociale dienst uitkering, bij lange na niet het bedrag wat je met en gevecht oplevert.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt maar een jaar schorsing + boete + jaar dus niks verdienen is erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:46:34 ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die blonde doet me echt aan dat wijf en die evil terradactyl van Dino Babies denken
ik denk dat er weinig volwassen zijn die een kinderserie kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je een verkeerde move maakt tijdens het verplegen heb je een elleboog op je hoofd. Chill!quote:
Is al sinds 2001 niet meer op de buis manquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig volwassen zijn die een kinderserie kijken
waanzinnigquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al sinds 2001 niet meer op de buis mandat herinner ik me gewoon.
over 1 jaar, lekker meat on the bonequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En als je een verkeerde move maakt tijdens het verplegen heb je een elleboog op je hoofd. Chill!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die blonde doet me echt aan dat wijf en die evil terradactyl van Dino Babies denken
Beste serie ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kick the baby!"Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik heb wel vaker van die rare dingen dat ik zie in mensen hun hoofd.. niet de eerste keer zelfs in dit topicquote:
haha klopt! Ik weet nog dat je deze vergelijking maakte, Brett Roger's vrouw en Ms. Potatohead:quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van die rare dingen dat ik zie in mensen hun hoofd.. niet de eerste keer zelfs in dit topic
Jij stopt binnenkort met kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Nog altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
haha klopt! Ik weet nog dat je deze vergelijking maakte, Brett Roger's vrouw en Ms. Potatohead:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel, je moeder vind het niet zo fijn als ik met me laptop tot diep in de nacht naar een stream ga kijken als zij wil slapen nadat ik der uitgewoond heb.quote:
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
En ik zal nog eens wat voor je posten als je een ban hebt, ondankbare hond dat je bent.![]()
Nu is hij terug en meteen stoer doen om bij de tough guys te horen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
En ik zal nog eens wat voor je posten als je een ban hebt, ondankbare hond dat je bent.![]()
Nu is hij terug en meteen stoer doen om bij de tough guys te horen
quote:
quote:
Beste viral reclame ooitquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
POOOOOPOPOPPOPPO PPPPOWEEEEEEEERRRRRRRRR
You bet.... tof initiatief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oh snap, dit weekend alweer een UFC event. Telt deze 'gewoon' mee voor het nieuwe seizoen?quote:
Nee, deze telt niet mee. Volgend TUP-seizoen begint op 22 juni weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Oh snap, dit weekend alweer een UFC event. Telt deze 'gewoon' mee voor het nieuwe seizoen?
http://mmacarnivale.com/2012/06/anderson-silva-out-of-ufc-148/twitter:
twitter:FrontRowBrian twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 03:13:05Talked to Chael P Sonnen. He is fighting Anderson Silva on July 7th as best as he knows. He's been told AS pulling out is BS reageer retweet
Goede picks en Stay Blackquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:27 schreef Paxlie het volgende:
Demetrious Johnson vs. Ian McCall
Erick Silva vs. Charlie Brenneman
Mike Pyle vs. Josh Neer
Eddie Wineland vs. Scott Jorgensen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef n00cL30n het volgende:
Main card
Mike Pyle vs. Josh Neer
Verder kijk ik erg uit naar Rocha, Baczynski & Papazianquote:Main card
Vorige keer ging ik voor Mighty Mouse, dus nu zou ik eigenlijk weer voor hem moeten gaan.
Maar McCall is wel een funny dude en ik lees net dat hij op dit moment alweer 150 lbs weegt
Denk dat hij het op takedowns en GnP gaat winnen!
Silva > Brenneman, its that simple!
Mike Pyle vs. Josh Neer
Redelijke fight met paar leuke momenten waarin Pyle de sterkere is.
FotN right here! Jorgensen for the win!!
huh, die was toch gecut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Rocha is back![]()
Lastige matchup met Pierce.
idem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb trouwens wat geld op McCall @ 2.15
tnx, ik ben geswitched, maar nu krijg je zo'n wachtdeuntjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Op Facebook is die reclame eruit geknipt.
zo, daar kom je laat achter, die mag tot einde van dit jaar niet vechten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met the Reem?
Nu heb je de Hooters-reclame gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tnx, ik ben geswitched, maar nu krijg je zo'n wachtdeuntje
RoiderReem is een 9 maanden geschorst, mag in December weer een licentie aan vragen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met the Reem?
daar ben ik al tig keer zelf geweest, dus dat maakt niet uit, nu mis ik iig de walk ins niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu heb je de Hooters-reclame gemist
En veel hier zouden er wel over heen willenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:54 schreef THEFXR het volgende:
wat is die bryant toch lelijk en een stem als een kettingzaag
een aap in de zoo, ziet er ook zo uit!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En veel hier zouden er wel over heen willen..
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En veel hier zouden er wel over heen willen..
Bendo is ergerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
Here we go...
"I wanna thank God and Jesus and.."
Gatekeeper at best.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:11 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Irritante kerel is het maar wel een talent.
yepquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:48 schreef Hooidraad het volgende:
Denk dat Garcia hierna gecut wordt, zijn enige overwinningen van de afgelopen jaren zijn controversiële split decisions en nu weer 3 losses op rij.
net op tijd, hey, ze tellen nog meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:00 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ian McCall
Erick Silva
Mike Pyle
Scott Jorgensen
Wat vind je er van tot nu toe de progamma's?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ja haha, ik wou eigenlijk niet kijken, veelste weinig slaap en ben helemaal lekker in die ek flow. Vi oranje en Studio sportzomer gekeken en ben nog niet moe dus dan ga ik toch maar even kijken, en dan gaan we ook spek en bonen picks maken
Ach ik vind het wel vermakelijk, ik ben zo'n fanaat die het liefst elke wedstrijd kijkt en dat lukt niet altijd, dus kijk altijd die programma's terug of gelijk naar de wedstrijd. Zoals bekend inhoudelijk over voetbal is Studio Sportzomer leuker, maar het programma zelf vind ik minder dan VI Oranje, leukere gasten, ook al hebben ze minder verstand van voetbal. Maar gelukkig zijn ze zo verschillendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vind je er van tot nu toe de progamma's?
Ja klopt, ik vind die flauwe humor wel leuk om te zien, kijk het ook allang niet meer voor het voetbal zelf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het nog niet zo spannend VI, wel grappig, maar erg commercieel, ziel verkocht.. En ze hebben het maar weinig over voetbal. Elke dag ide discussie vna de spits, over Jolanthe pratennee.. goede is er al een tijdje vanaf.
Die deed vorige week ofzo nog iets heel stoms, weet zo even niet meer wat het was, was iig te laat met een stoppage geloof ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:16 schreef THEFXR het volgende:
ik zie murderliotta nooit meer, is ie gekapt?
Kansloos gewoon, die muziek is zo slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind die flauwe humor wel leuk om te zien, kijk het ook allang niet meer voor het voetbal zelf.
En die Sponsoring en die CD vind ik ook echt jammer
Joo weltrusten xquote:
Wrestling match.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:42 schreef THEFXR het volgende:
bn eens benieuwd of dit een leuk gevecht wordt
Wtf! Ik vind Daley ng altijd een draw!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Strikeforce releases welterweight Paul Daley
tja, geen goed record vanwege weight missing en na de bel slaan en geen goed record in SF, misschien dat hij bij Bella terecht kan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Wtf! Ik vind Daley ng altijd een draw!
Vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, geen goed record vanwege weight missing en na de bel slaan en geen goed record in SF, misschien dat hij bij Bella terecht kan?
Grootste deel van het publiek (casuals) weet the fuck niet wie Texeira is.. dus ik kan Shogun's redenatie wel redelijk volgen.. alleen is het beetje harsh om te zeggen i'd rather get cut. En kut van Dana om het zo publiekelijk te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:
Texeira is de nieuwe Paul Harris. He got errrbody scared homie.
ja, of ze trekken zichzelf terug om aan de test te ontkomen.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:13 schreef Broempoe het volgende:
Jullie denken dat dit komt door de recent ingevoerde onaangekondigde drug tests? (Dat ze dan betrapt worden en opgegeven worden als injured)? Want zoals ze nu bij bosjes uitvallen is wel heel erg bijzonder...
Als ik eigenaar van de UFC was, zou ik het zo doen, best twisted, maar in voetbal en tennis wordt dit nog weleens gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is toch niet normaal meer. Ik begin steeds meer in FXR's theorie te geloven.
Jep. Same here.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is toch niet normaal meer. Ik begin steeds meer in FXR's theorie te geloven.
Heb het ook gezien ja, maar ik heb ook geen idee wat er speelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:35 schreef wc-eend het volgende:
Dana had vanmorgen trouwens behoorlijk pissig getweet over de nevada commissie... weet iemand wat er speelt?
wtf! pacman verloren!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Pacman vs. Bradley, duh!
http://bleacherreport.com(...)ned-future-of-boxing
http://www.sbnation.com/2(...)rum-robbery-decision
en zo zijn er nog 10.000 links te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |