Nice!quote:
[Centraal] MMA topic #153 Damn injuriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb het hier nog niet teruggelezen en kan er ook weinig over vinden op de bekende MMA sites maar ik las dat de volgende fighters allemaal gecut zijn:
Kamal Shalorus
Jorge Lopez
Jeff Curran
Aaron Rosa
Efrain Escudero
Steve Cantwell
Alex Soto
Eric Wisely
Mike Massenzio
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[Centraal] MMA topic #153 Damn injuries
Klopt! Antoni heeft Jared Hamman getraind en doet dat (volgens mij) nog altijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
Hamman, dat is toch die gast die uit de Hardonck stal komt?
Als ik mij niet vergis is die gozert aardig in de standup vanwege Jeet Kune Do, maar is zijn ground game niet optimaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Klopt! Antoni heeft Jared Hamman getraind en doet dat (volgens mij) nog altijd.
Dank jequote:
Keep dreamingquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:03 schreef n00cL30n het volgende:
Oef...... Ik hoop dat hij weer in Prodigy status terug komt.
quote:"If it turns out Georges can't fight in November, most likely, I will fight somebody else. I really wanna fight Georges. I really wanna unify the belts, but there's also some other guys that I would like to fight as well. You know, Martin Kampmann's the only guy that I've lost to in the UFC, the only guy I've lost to in about the last six years, so I would definitely like to avenge that loss."
Dat er uberhaupt gesproken moet worden over een ''motivated'' BJ Penn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Niet alleen komt 'motivated BJ Penn' nooit meer terug, die hoop heb ik al opgegeven..
BJ kan het gewoon niet meer aan met the new breed en wrestlers..
Dat klinkt idd tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.
Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Zekerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.
Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Heel tof!!!!! Moet alleen te doen zijn qua afstand... (moet je dan net geluk mee hebben I guess)quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |