abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:05:50 #101
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112529822
Zou zeker vet zijn
pi_112530016
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.

Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Sowieso!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:21:26 #103
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_112530386
quote:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.

Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
sure
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_112530557
quote:

Lijkt me mooi ja. Hoewel er hier in Rotterdam ook MMA gegeven wordt, durfde ik het tot nu toe nog niet aan :+
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
pi_112531101
Tof!

TUF FOK! :+
pi_112531915
TUF als in: The Ultimate FOK!ker? Ik stel voor dat we nog maar een belt gaan photoshoppen..
pi_112532331
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef roepdeman het volgende:
TUF als in: The Ultimate FOK!ker? Ik stel voor dat we nog maar een belt gaan photoshoppen..
Battle of the geeks _O-
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:24:03 #108
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_112536431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Keep dreaming :')

Niet alleen komt 'motivated BJ Penn' nooit meer terug, die hoop heb ik al opgegeven..
BJ kan het gewoon niet meer aan met the new breed en wrestlers..
Eens! Maar ik hoop er stiekem wel op. :'(
quote:

Jazeker!
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:03:47 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112538528
tering, wanneer houd dit op??? :( 8)7 :r -O-

Brian Stann injured, out of UFC on FOX 4 headliner with Hector Lombard
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:07:43 #110
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_112538752
Wat een pussy!

Balen hoor...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:09:18 #111
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112538847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een pussy!

Balen hoor...
hij zat maandag nog bij inside MMA, niks aan het handje
pi_112539890
Dacht (of hoopte) even dat het een grap was FXR, maar helaas. Ik ben de laatste niet eens meer blij als er een vette match-up wordt aangekondigd want het komt nu wel erg vaak voor dat die fights niet door gaan.

Anderson Silva next? ;(
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_112539951
Dit was in potentie een gevecht waar je u tegen zou zeggen. Sinds er een fighters insurance is, zijn blessures veelvoorkomend in het nieuws. Het zijn meestal wel blessures die het vechten onmogelijk maken, zoals gebroken botten. Het belangrijkste is nu: Wie durft tegen Lombard in de ring te stappen :)
pi_112540138
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Hooidraad het volgende:
Carlos Condit Wants Martin Kampmann If Georges St. Pierre Isn't Ready

[..]

With Condit floating Kampmann plan, Hendricks demands UFC interim champ defend belt
quote:
"Carlos Condit, he said he wanted to fight Kampmann," Hendricks told MMAjunkie.com Radio (www.mmajunkie.com/radio). "He called out Kampmann, and he's done a couple of interviews where he hasn't even mentioned my name as a top contender. I'm the No. 1 contender, and if he's going to be fighting anyone, I think it should be me."
Nu willen ze opeens allemaal hoor :D
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:48:19 #115
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_112541346
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef roepdeman het volgende:
Dit was in potentie een gevecht waar je u tegen zou zeggen. Sinds er een fighters insurance is, zijn blessures veelvoorkomend in het nieuws. Het zijn meestal wel blessures die het vechten onmogelijk maken, zoals gebroken botten. Het belangrijkste is nu: Wie durft tegen Lombard in de ring te stappen :)
Bisping/Munoz vs Lombard title eliminator?
pi_112542743
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

With Condit floating Kampmann plan, Hendricks demands UFC interim champ defend belt

[..]

Nu willen ze opeens allemaal hoor :D
Je moet blijven praten om in the picture te blijven he als je niet vecht.
pi_112545743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je moet blijven praten om in the picture te blijven he als je niet vecht.
Sowieso moet je voortdurend blijven praten. De praters krijgen het snelste titleshots. Kijk maar naar Sonnen en in mindere mate Diaz. Als je dat vergelijkt met Ellenberger die al 6 wedstrijden op rij ongeslagen was... (al vond ik het wel zo eerlijk dat ie tegen Kampmann werd geplaatst).

Vind het wel enorm jammer dat bepaalde fighters al gelijk een titlefight beloofd wordt en er aan ze wordt verteld dat ze ''next in line'' zijn. Het feit dat ze in de wachtrij staan geeft al aan dat er iets mis is. Is slecht voor de matchmaking en de boel loopt vast.
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:10:33 #118
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_112554540
Rematch Evans vs Machida zie ik wel zitten :) :

Speaking on his bout with current champion and former teammate and friend Jon Jones:

"It was difficult because it was a fight I really wanted, but it was a good learning tool because it helped me understand that things won't always go my way and it was something that helped me grow as a person. Did it hurt? Yes. Physically and emotionally. After the fight, a week later if felt like I had been in a car accident. My body was really banged up but my feelings were hurt more. But after a while you let it go. I didn't get him this time and I know he didn't get him he was a better fighter that night. I'm going to train, get better and I'll get a chance to fight him again.

I don't have any ill will towards him or anything like that right now. Probably when we fight again I'll have some words to say to him, but for the most part I don't have a problem with him. If he's the champion, I think I will fight him again, I think our paths will cross one more time. He is very tough because he is very tricky and he made some adjustments in the fight that were really key and that gave him the one. I think he is a tough champion for anybody to beat.

Speaking on what he feels like is next for him:

"I would like to Avenge my loss to Jones one day, but also to Machida. Last time he got me pretty good, and all those Internet pictures of me getting knocked out all over the internet."

Bron: http://www.mmamania.com/2(...)achida-rematches-ufc
Edit: Shogun vs Evans zie ik ook wel zitten. Of als Evans écht graag opnieuw champion wil worden moet ie naar MW om kans te maken, want Jones gaat hij écht niet pakken. Gezien zijn vetpercentage waarmee hij zijn fights ingaat en zijn lengte zou hij theoretisch gezien de weightcut moeten kunnen halen.
Edit 2: Misschien zijn Shogun en Machida allebei geen mogelijkheid aangezien ze kandidaat zijn voor coach TUF Brazil 2.

[ Bericht 4% gewijzigd door Broempoe op 07-06-2012 02:50:13 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 03:36:52 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112554810
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Gina heeft wat meer vrouwelijke vormen gekregen :9

En no way dat ze ooit nog terug naar MMA gaat
jammie,maar ze lijkt zowaar zwanger op die foto's
  donderdag 7 juni 2012 @ 05:12:54 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112555010
TOUGHTALKMMA twitterde op woensdag 06-06-2012 om 15:16:20 Had an interesting conversation with someone VERY close to all the Brock Lesnar stuff. He is fighting THIS YEAR in UFC & not Frank Mir... reageer retweet
pi_112555048
'Shogun' Rua vs. Brandon Vera Gets UFC on FOX 4 Main Event Slot
quote:
With Brian Stann out of the UFC on FOX 4 main event, the UFC has scrapped the idea of a middleweight headliner.

Instead, the promotion has turned to its former light-heavyweight champion, Mauricio "Shogun" Rua, who will face Brandon Vera as the anchor to the show, scheduled for August 4 in Los Angeles. The five-round matchup was confirmed on Wednesday night, with the promotion saying that verbal agreements were in place.
  donderdag 7 juni 2012 @ 07:12:57 #123
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_112555275
RIP Vera :')
pi_112555707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:12 schreef Fenomeno het volgende:
RIP Vera :')
Er zijn maar weinig vechters die ik niet mag, Vera is daar één van.
Jammer dat stomps en soccerkicks niet toegestaan zijn in Pride, konden we een herhaling van Shogun vs Cyrille Diabate zien :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_112559155
bisping out....

lombard vs boetsch
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')