En als je een verkeerde move maakt tijdens het verplegen heb je een elleboog op je hoofd. Chill!quote:
Is al sinds 2001 niet meer op de buis manquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig volwassen zijn die een kinderserie kijken
waanzinnigquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al sinds 2001 niet meer op de buis mandat herinner ik me gewoon.
over 1 jaar, lekker meat on the bonequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En als je een verkeerde move maakt tijdens het verplegen heb je een elleboog op je hoofd. Chill!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die blonde doet me echt aan dat wijf en die evil terradactyl van Dino Babies denken
Beste serie ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kick the baby!"Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik heb wel vaker van die rare dingen dat ik zie in mensen hun hoofd.. niet de eerste keer zelfs in dit topicquote:
haha klopt! Ik weet nog dat je deze vergelijking maakte, Brett Roger's vrouw en Ms. Potatohead:quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van die rare dingen dat ik zie in mensen hun hoofd.. niet de eerste keer zelfs in dit topic
Jij stopt binnenkort met kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Nog altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
haha klopt! Ik weet nog dat je deze vergelijking maakte, Brett Roger's vrouw en Ms. Potatohead:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel, je moeder vind het niet zo fijn als ik met me laptop tot diep in de nacht naar een stream ga kijken als zij wil slapen nadat ik der uitgewoond heb.quote:
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
En ik zal nog eens wat voor je posten als je een ban hebt, ondankbare hond dat je bent.![]()
Nu is hij terug en meteen stoer doen om bij de tough guys te horen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
En ik zal nog eens wat voor je posten als je een ban hebt, ondankbare hond dat je bent.![]()
Nu is hij terug en meteen stoer doen om bij de tough guys te horen
quote:
quote:
Beste viral reclame ooitquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
POOOOOPOPOPPOPPO PPPPOWEEEEEEEERRRRRRRRR
You bet.... tof initiatief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de echte MMA-liefhebbers hier die wellicht nog niet zo ervaren zijn in het uitoefenen van deze sport.
Stel nou dat FOK! een paar mensen hier de kans geeft om naar een MMA-workshop te gaan. Even in algemene zin zonder met bekende of onbekende namen te gaan gooien. Zouden jullie dat tof vinden?
Oh snap, dit weekend alweer een UFC event. Telt deze 'gewoon' mee voor het nieuwe seizoen?quote:
Nee, deze telt niet mee. Volgend TUP-seizoen begint op 22 juni weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Oh snap, dit weekend alweer een UFC event. Telt deze 'gewoon' mee voor het nieuwe seizoen?
http://mmacarnivale.com/2012/06/anderson-silva-out-of-ufc-148/twitter:
twitter:FrontRowBrian twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 03:13:05Talked to Chael P Sonnen. He is fighting Anderson Silva on July 7th as best as he knows. He's been told AS pulling out is BS reageer retweet
Goede picks en Stay Blackquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:27 schreef Paxlie het volgende:
Demetrious Johnson vs. Ian McCall
Erick Silva vs. Charlie Brenneman
Mike Pyle vs. Josh Neer
Eddie Wineland vs. Scott Jorgensen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef n00cL30n het volgende:
Main card
Mike Pyle vs. Josh Neer
Verder kijk ik erg uit naar Rocha, Baczynski & Papazianquote:Main card
Vorige keer ging ik voor Mighty Mouse, dus nu zou ik eigenlijk weer voor hem moeten gaan.
Maar McCall is wel een funny dude en ik lees net dat hij op dit moment alweer 150 lbs weegt
Denk dat hij het op takedowns en GnP gaat winnen!
Silva > Brenneman, its that simple!
Mike Pyle vs. Josh Neer
Redelijke fight met paar leuke momenten waarin Pyle de sterkere is.
FotN right here! Jorgensen for the win!!
huh, die was toch gecut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Rocha is back![]()
Lastige matchup met Pierce.
idem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb trouwens wat geld op McCall @ 2.15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |