Voeg Aldo vs. Koch maar toe aan dat lijstje. En die match-up is nog niet eens door een blessure.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:05 schreef roepdeman het volgende:
Wat een lelijke match ups. Shogun - Vera?? Lombard - Boetsch??Vera
mijn vermoeden is dat de vechters uitvallen ivm dopingtesten:quote:
Dit en dat verzekering verhaal zijn erg plausibel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn vermoeden is dat de vechters uitvallen ivm dopingtesten:
1) de UFC zegt dat een vechter een blessure heeft als hij positief is getest om schade aan de UFC/MMA te beperken, wel vreemd want in het verleden maakte de UFC wel bekend als zij iemand positief testen, zoals events buiten de USA, non SAC.
2)De vechter meld zichzelf af met een blessure om een dopingtest te voorkomen.
Die verzekering bestaat al een heel jaar http://www.mmafighting.co(...)surance-for-fightersquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dit en dat verzekering verhaal zijn erg plausibel.
Wel erg jammer voor de fans natuurlijk.
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je 3 cards per maand gaat samen stellen met veel matige fighters (al zijn de fights het laatste jaar erg goed daar niet van) en weinig sterren/champs.. dan gaat het achteruit.. en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Zoals ik al zei de UFC met een blanke Amerikaanse JDS hebben.
Gewoon een Chuck 2..
THAT's RACIST! ..![]()
Geen championship material, zeker niet die een titel bijv 3x verdedigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.
Om eerlijk te zijn zie ik JDS toch wel die rol pakken. Maak gewoon docu's over die gast. Pleur hem in talkshows waarin hij praat over wat hij met zijn gym doet voor de jeugd. JDS gaat nog veel en veel groter worden dan hij al is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zie jij iemand die dat in heeft omdat te worden? Een type Stann of Tim Kennedy zullen het voor de UFC wel goed doen met hun oorlogsachtergrond.
Geen Dan Henderson?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als je 3 cards per maand gaat samen stellen met veel matige fighters (al zijn de fights het laatste jaar erg goed daar niet van) en weinig sterren/champs.. dan gaat het achteruit.. en vooral, je krijgt de casuals niet mee/overgehaald.
Zoals ik al zei de UFC met een blanke Amerikaanse JDS hebben.
Gewoon een Chuck 2..
THAT's RACIST! ..![]()
te oudquote:
Is aan het einde van zijn carriere, niet lang genoeg in de UFC om indruk te maken, zeker niet voor de casual. Verder zou ik zo 1 2 3 niet weten, zal ook in de LHW/HW division moeten zijn.quote:
Het was ook precies wat ik dacht toen ik hoorde over de 'verassing' van de ufc, en dat er nu veel afvallen is eigenlijk toch wel 1 en 1 is 2.... Helaasquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die verzekering bestaat al een heel jaar http://www.mmafighting.co(...)surance-for-fighters
en dan gaan ze nu ineens bij bosjes neer?
De veranderde factor zijn de interne doping verrassingstesten, vechters moeten die binnen 48 uur ondergaan, schijnbaar te weinig tijd of het uit het lichaam te krijgen of maskeringsmiddellen die niet snel genoeg werken?
Verder is die verzekering een soort sociale dienst uitkering, bij lange na niet het bedrag wat je met en gevecht oplevert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het was ook precies wat ik dacht toen ik hoorde over de 'verassing' van de ufc, en dat er nu veel afvallen is eigenlijk toch wel 1 en 1 is 2.... Helaas
Vera vind ik wel een toffe gast. Maar hij gaat het niet redden tegen Shogun.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vechters die ik niet mag, Vera is daar één van.
Jammer dat stomps en soccerkicks niet toegestaan zijn in Pride, konden we een herhaling van Shogun vs Cyrille Diabate zien
Dat klopt maar een jaar schorsing + boete + jaar dus niks verdienen is ergerquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Verder is die verzekering een soort sociale dienst uitkering, bij lange na niet het bedrag wat je met en gevecht oplevert.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt maar een jaar schorsing + boete + jaar dus niks verdienen is erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:46:34 ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die blonde doet me echt aan dat wijf en die evil terradactyl van Dino Babies denken
ik denk dat er weinig volwassen zijn die een kinderserie kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |