abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:10:34 #276
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113724166
Oh, overigens beginnen de PVV-adepten ook al complotten te zien:

quote:
Waren zeker infiltranten van een andere partij die nu proberen de zaak aan het stinken te maken en de zaak op te blazen,maar dat gaat niet lukken.
P, Lutjebroek | 14:14 | 03.07.12
quote:
Ik heb net het interview op RTLZ gezien en bij mij kwam toch langzaam maar zeker het gevoel bovendrijven dat beide heren gewoon - door een of andere organisatie- als mol in de PVV fractie zijn gezet en nu, op dit voor de PVV cruciale moment met deze kritiek komen. De heren waren ook compleet op elkaar ingespeeld, wisselden elkaar in het gesprek ook mooi op tijd af enz enz. Als ik dit niet goed voel en zie, mijn excuus aan de heren, maar ik heb er een hele vieze smaak in mijn mond over gehouden
eefke, Nijmegen | 14:08 | 03.07.12
Overigens en terzijde: Wat schrijft ons volk zijn moedertaal toch slecht, zeg. Niet alleen de PVV' ers, maar al die reaguurders op de Televaag. Uitdrukkingen worden verhaspeld, geen mens kan meer werkwoorden vervoegen en interpunctie is voor heel veel respondenten ook een terra incognita. :N

[ Bericht 16% gewijzigd door Lord_Vetinari op 03-07-2012 18:15:52 ]
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_113724201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Hexagon het volgende:
Wordt trouwens leuk campagnevoeren tegen de PVV met een programma dat naar hun eigen zeggen onuitvoerbaar is.
neem aan dat Wilders de laster van deze twee dissidenten gewoon ontkent :P
pi_113724352
"Geertje, we blijven je steunen hoor!" Voorspelbaar toch?

Wilders is nu bij 1Vandaag.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:23:11 #279
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_113724626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hihihihihihi. Niveau PVV-adept op de Televaag:

[..]

_O-
Je zou bijna gaan denken dat we de democratie maar misschien moeten afschaffen.. ;(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:23:16 #280
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_113724631
"Onze vlag is rood-wit-blauw."

Educatief verkiezingsprogramma.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:24:12 #281
165633 eriksd
The grand facade...
pi_113724660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat we de democratie maar misschien moeten afschaffen.. ;(
Joh. Dat wordt toch langzaam duidelijk?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_113724688
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef Montov het volgende:
"Onze vlag is rood-wit-blauw."

Educatief verkiezingsprogramma.
Nou ja, de vorige keer gingen ze bij het onderdeel geschiedenis flink de mist in. En gezien hun voorkeur voor de variant met oranje in plaats van rood is dit toch best nog een bekentenis van de PVV.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:28:02 #283
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_113724805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Joh. Dat wordt toch langzaam duidelijk?
Nee dat was het al, maar die reacties blijven je toch keer op keer verbazen.
pi_113725007
Ik heb die gast nog nooit zo lief gezien tegen mensen van de PO als vandaag.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113725092
quote:
vanaf NU sta ook IK achter je geert.En waarschijnlijk mijn hele familie (18 man)Tot 12 September jongen.Komt allemaal goed.
Barnevelder, Barneveld | 15:32 | 03.07.12
Deze reactie zie je echt altijd bij de Telegraaf als de PVV in opspraak geraakt is.
pi_113725221
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze reactie zie je echt altijd bij de Telegraaf als de PVV in opspraak geraakt is.
Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.

Wat willen zulke mensen nu eigenlijk? Willen ze Geert, de grote blonde leider, steunen ten koste van alles? Of willen ze de juiste maatregelen en een beter land?

Blijf me verbazen dat de PVV schijnbaar zo'n harde kern heeft die niet kijkt naar standpunten, maatregelen en integriteit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:41:18 #287
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113725231
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze reactie zie je echt altijd bij de Telegraaf als de PVV in opspraak geraakt is.
Volgens mij hebben ze een PVV-redacteur, die in dat soort gevallen allemaal van dat soort reacties gaat zitten typen. het is onmogelijk dat elke PVV' er zo dom is als de mensen die zogenaamd reageren. Daar MOET een bot of een redacteur achter zitten :D
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:49:10 #288
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113725525
quote:
Krijgen we weer twee "onafhankelijke" Kamerleden die we tot in lengte van dagen mogen gaan betalen voor 'geen werk.' Hoog tijd om te regelen dat Kamerleden die hun fractie verlaten geen geld krijgen en de Kamer moeten verlaten. Ze mogen dan min of meer democratische gekozen zijn, ze hebben geen vrijbrief gekregen om te doen waar zij zin in hebben en loon te krijgen voor niet werken.
Ruud ex PvdA, Rotterdam | 13:42 | 03.07.12
Lieve Ruud,

Kamerleden worden gekozen op persoonlijke titel, zonder last of ruggenspraak. Dus die vrijbrief hebben ze wel degelijk _O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:53:10 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_113725672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lieve Ruud,

Kamerleden worden gekozen op persoonlijke titel, zonder last of ruggenspraak. Dus die vrijbrief hebben ze wel degelijk _O-
Bovendien verdwijnen ze na 20 september vanzelf vanzelf uit het parlement als ze zich niet verkiesbaar stellen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:55:11 #290
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113725754
quote:
En toch blijf ik vertrouwen in Geert Wilders en daarom gaat mijn stem naar de PVV. Met het vertrek van deze twee zielige onrustzaaiers(5e colonne)is helemaal niet erg.
henk de geus, den haag | 13:42 | 03.07.12
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_113725839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lieve Ruud,

Kamerleden worden gekozen op persoonlijke titel, zonder last of ruggenspraak. Dus die vrijbrief hebben ze wel degelijk _O-
Ruud is voor het gemak ook maar even vergeten dat zijn Geert zelf ook zo iemand was die z'n fractie verliet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juli 2012 @ 18:59:30 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_113725943
DEN HAAG - Een overzicht van de hoofdpunten uit het verkiezingsprogramma van de PVV.

- Nederland stapt uit de EU en ruilt de euro in voor de gulden; tot die tijd zo min mogelijk betrokkenheid bij de EU en zo min mogelijk bemoeienis van de EU met Nederland; de Nederlandse bijdrage aan de EU moet zo snel mogelijk naar nul; geen noodfonds voor de euro.

- de btw moet omlaag; kwartje van Kok terug naar de burger

- lastenverlaging voor de burger; snijden in de overheid; overheidstekort omlaag

- hoogte en duur WW ongewijzigd; kinderbijslag voor maximaal twee kinderen

- hypotheekrenteaftrek en huurtoeslag handhaven; geen extra huurverhogingen

- AOW-leeftijd blijft op 65

- Eerste Kamer afschaffen; Tweede Kamer terug naar 100 leden; bindend referendum; gekozen minister-president; koning uit de regering

- een vijfde minder ambtenaren; provincies uitkleden

- zware minimumstraffen voor geweld en zedendelicten; bezuinigen op reclassering; TBS afschaffen; soberder gevangenissen; niet-Nederlandse criminelen voor altijd uit Nederland verwijderen

- geen dubbele nationaliteit meer; illegaal verblijf strafbaar stellen; maximaal duizend asielzoekers per jaar

- geen enkele moskee er meer bij; geen moskeeën in bebouwde kom; verbod op minaretten, boerka, de koran en subsidies aan multiculturele instellingen; belasting op hoofddoekjes

- kleinere zorginstellingen; geen verhoging eigen risico

- ambachtsschool terug; kleinere scholen; geen fusies van scholen meer; geen bezuiniging op passend onderwijs; veel vaderlandse geschiedenis op school; Nederlandse vlag wappert op alle scholen; geen hoofddoekjes in de klas; islamitische scholen sluiten

- einde aan kunstsubsidies; Radio-2 zendt verplicht minimaal 35 procent Nederlandse muziek uit; flink minder subsidie voor de NOS

- behoud dierenpolitie; dierenrechten in de Grondwet; verbod op ritueel slachten

- niet betalen aan de VN zolang islamitische landen lid zijn van de VN, meer samenwerken met Vlaanderen; Turkije uit de NAVO; geen verkoop wapens aan islamitische landen; Jordanië=Palestina; afschaffen ontwikkelingssamenwerking; geen JSF; geen EU-leger; geen EU-buitenlands beleid

- geen kilometerheffing; geen forensentaks; 140 kilometer waar het kan; niet bezuinigen op nieuwe wegen; niet moeilijk doen over regels want Schiphol moet groeien; stoppen met windmolens; minder regels in de bouw; stoppen met duurzaamheidssubsidies

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:59:48 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_113725961
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij doet niet eens de groetjes van Ingrid :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:00:45 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_113726003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef tong80 het volgende:
- niet betalen aan de VN zolang islamitische landen lid zijn van de VN
De facto wil ie dus dat Nederland uit de VN treedt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:00:56 #295
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_113726009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, overigens beginnen de PVV-adepten ook al complotten te zien:

Dat is altijd met gehersenspoelde meutes..... Dat wat de heren nu vertellen echt compleet in lijn ligt met wat iedereen altijd al met zijn eigen ogen kon zien, namelijk dat Geert en Geert alleen de baas is en vaak haast onuitvoerbare plannen lanceert puur omdat het lekker voelt in de onderbuik, zien ze niet.

Dit soort haakt pas af als de PVV echt in puin ligt (vraag me af of dat gaat gebeuren) en gaat dan voor de volgende incarnatie van (extreem) populistisch rechts.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_113726130
De verkiezingen komen eraan en ineens zie je allemaal gerommel ontstaan in aantallen partijen, en opvallend genoeg niet in de SP en VVD, die door al dit gerommel maar blijven stijgen in de peilingen.
En als je in andere Europese landen ook al tweedelingen ziet ontstaan of juist enorme zetelaantallen moet je je afvragen hoe dit mogelijk is. Complotdenkers zijn niet nodig in deze, want dit zijn politieke feiten (verkiezingsuitslagen), dus verifeerbare zetelaantallen en hetzelfde politieke plaatje zie je in vele Europese landen. Eens kijken of dit land na 12 september en Amerika na 11 november ook in dit hele beeld gaan vallen (dat kan in Amerika ook nog een driedeling worden, want er is een third party in opkomst, en in dit land had een politicoloog al eens voorspelt dat de PVV een comeetpartij zou worden)
Het is allemaal precies die kant aan het opgaan politiek, weer de verkeerde kant op, want tweedelingen/driedelingen en forse zetelaantallen achter partijen en/of meerderheden zouden een belletje moeten laten rinkelen bij de kiezer.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:03:55 #297
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_113726134
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze reactie zie je echt altijd bij de Telegraaf als de PVV in opspraak geraakt is.
Waarschijnlijk incest familie :Y
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:04:50 #298
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_113726182
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef remlof het volgende:

[..]

De facto wil ie dus dat Nederland uit de VN treedt.
Hoe kan je zoiets nou roepen. Dit soort opmerkingen in het programma zijn echt te belachelijk voor woorden. Heeft die man enige realiteitszin?
451 °F
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:05:40 #299
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_113726209
Laat ik eens eventjes selectief en gechargeerd gaan winkelen in dat programma. Vetgedrukt waar ik het grotendeels mee eens ben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef tong80 het volgende:
DEN HAAG - Een overzicht van de hoofdpunten uit het verkiezingsprogramma van de PVV.

- Nederland stapt uit de EU en ruilt de euro in voor de gulden; tot die tijd zo min mogelijk betrokkenheid bij de EU en zo min mogelijk bemoeienis van de EU met Nederland; de Nederlandse bijdrage aan de EU moet zo snel mogelijk naar nul; geen noodfonds voor de euro.

- de btw moet omlaag; kwartje van Kok terug naar de burger

- lastenverlaging voor de burger; snijden in de overheid; overheidstekort omlaag

- hoogte en duur WW ongewijzigd; kinderbijslag voor maximaal twee kinderen

- hypotheekrenteaftrek en huurtoeslag handhaven; geen extra huurverhogingen

- AOW-leeftijd blijft op 65

- Eerste Kamer afschaffen; Tweede Kamer terug naar 100 leden; bindend referendum; gekozen minister-president; koning uit de regering

- een vijfde minder ambtenaren; provincies uitkleden

- zware minimumstraffen voor geweld en zedendelicten; bezuinigen op reclassering; TBS afschaffen; soberder gevangenissen; niet-Nederlandse criminelen voor altijd uit Nederland verwijderen

- geen dubbele nationaliteit meer; illegaal verblijf strafbaar stellen; maximaal duizend asielzoekers per jaar

- geen enkele moskee er meer bij; geen moskeeën in bebouwde kom; verbod op minaretten, boerka, de koran en subsidies aan multiculturele instellingen; belasting op hoofddoekjes

- kleinere zorginstellingen; geen verhoging eigen risico

- ambachtsschool terug; kleinere scholen; geen fusies van scholen meer; geen bezuiniging op passend onderwijs; veel vaderlandse geschiedenis op school; Nederlandse vlag wappert op alle scholen; geen hoofddoekjes in de klas; islamitische scholen sluiten

- einde aan kunstsubsidies; Radio-2 zendt verplicht minimaal 35 procent Nederlandse muziek uit; flink minder subsidie voor de NOS

- behoud dierenpolitie; dierenrechten in de Grondwet; verbod op ritueel slachten

- niet betalen aan de VN zolang islamitische landen lid zijn van de VN, meer samenwerken met Vlaanderen; Turkije uit de NAVO; geen verkoop wapens aan islamitische landen; Jordanië=Palestina; afschaffen ontwikkelingssamenwerking; geen JSF; geen EU-leger; geen EU-buitenlands beleid

- geen kilometerheffing; geen forensentaks; 140 kilometer waar het kan; niet bezuinigen op nieuwe wegen; niet moeilijk doen over regels want Schiphol moet groeien; stoppen met windmolens; minder regels in de bouw; stoppen met duurzaamheidssubsidies

:P
En voor de rest ben ik vrijwel tegen alles wat erin staat mordicus tegen. Valt me nog mee eerlijk gezegd :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_113726241
"Niet zo moeilijk doen over regels" Dat vind ik ook een heel fijn standpunt :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')