Huh?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
Ben jij geen vrouw dan? Aan dat vrouwtje bij je UI te zien[ afbeelding ]
Rechtsboven bij profielquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huh?
oh, waarschijnlijk een foutje, waar kun je dit instellen? Ben gewoon een jongen
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:17 schreef Rezania het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet homo bent? Moeilijk hè.
Dan gewoon onder vier ogen vragen wat hij met die opmerkingen bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.
Confrentratiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Neuken en dan vernederen bij een potje seks.
Uhhhhhh......
Gewoon de confrentratie aangaan.
Gastquote:
Maar niet zoals het in TS zijn cultuur gaat natuurlijk (stenigen, keel doorsnijden, in brand zetten, met zuur overgieten). Maar gewoon volgens de Nederlandse cultuur graag, is wat beschaafder.quote:
Het is veel te warm vandaag om mieren te neuken.quote:
Er zit een zee van verschil tussen confrontatie en confrentratiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is veel te warm vandaag om mieren te neuken.
Had al zo'n idee dat ik het verkeerd had geschreven.
Ik ben zelf ook Marokkaan en ik moet zeggen dat het in onze cultuur best wel makkelijker gaat met die oplossingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef D0808 het volgende:
[..]
Maar niet zoals het in TS zijn cultuur gaat natuurlijk (stenigen, keel doorsnijden, in brand zetten, met zuur overgieten). Maar gewoon volgens de Nederlandse cultuur graag, is wat beschaafder.
De grandma nazi's komen weer uit hun hol ja met dit warme weerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
TS heeft gelukkig nu geen last van mieren die hem willen neukenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
rule 34quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef foknerd het volgende:
[..]
TS heeft gelukkig nu geen last van mieren die hem willen neuken
Ik snap dat dus niet he. Behalve dat ik wellicht gewoon een mooi hoofd heb zie ik geen andere reden om mij gay te vinden? Ik ben niet modebewust, kijk geen gay series, doe niet gay, ben hetero gwn, en toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef Anno2012 het volgende:
je gaydar uitzetten,want waarschijnlijk kom je over als een homo,dat merkt die jongen
Ongetwijfeld en in het kader van multi-culti zou het niet slecht zijn als wij wat van die cultuurtrekjes over zouden nemen om vervolgens Marokkaantjes ed. van kerktorens af te pleuren (zolang ze er natuurlijk gay uitzien, in welk geval allemaal..)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Marokkaan en ik moet zeggen dat het in onze cultuur best wel makkelijker gaat met die oplossingen.
je doet je wel graag voor als vrouwtjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he. Behalve dat ik wellicht gewoon een mooi hoofd heb zie ik geen andere reden om mij gay te vinden? Ik ben niet modebewust, kijk geen gay series, doe niet gay, ben hetero gwn, en toch?
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:46 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en in het kader van multi-culti zou het niet slecht zijn als wij wat van die cultuurtrekjes over zouden nemen om vervolgens Marokkaantjes ed. van kerktorens af te pleuren (zolang ze er natuurlijk gay uitzien, in welk geval allemaal..)
En hoe noem je homo's die niet op mannen vallen dan?quote:
Pics!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Behalve dat ik wellicht gewoon een mooi hoofd heb
Homoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe noem je homo's die niet op mannen vallen dan?
Denk dat er meer mannen met eer en trots zijn in onze cultuur dan die van jouw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:08 schreef Compoantje het volgende:
Jouw cultuur is redelijk sneu. Als je een eckte man bent stap je uit die cultuur.
Djeez man wat doe je toch krampachtig!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef Drinky het volgende:
Ik vraag me dit nu al een tijdje af. Het is niet de eerste keer dat ik hiermee geconfronteerd wordt. Bij mijn nieuwe opleiding zit een jonge die me steeds van die sneaky complimenten geeft ( hij komt best gay over al hoe hij praat en dat hij bijvoorbeeld graag shopt enz. ).
Elke dag weer complimenten over mijn haar, of hoe "badass" ik wel niet ben. Ik denk dat hij van mij denkt dat ik gay ben, of me wil bekeren ofzo?
Normaal gesproken zijn de homoseksuelen die me zo benaderen toch maar van korte duur ( ik zie ze 1x dus bot zijn kan) maar ik wil zijn gevoelens niet kwetsen maar ik ben ook niet gay.
Sowieso is het in mijn cultuur al niet toegestaan, dus hoe hij op het idee komt?
gr Drinky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |