Huh?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
Ben jij geen vrouw dan? Aan dat vrouwtje bij je UI te zien[ afbeelding ]
Rechtsboven bij profielquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huh?
oh, waarschijnlijk een foutje, waar kun je dit instellen? Ben gewoon een jongen
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:17 schreef Rezania het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet homo bent? Moeilijk hè.
Dan gewoon onder vier ogen vragen wat hij met die opmerkingen bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog niet openlijk gezegd dat hij homo is dus ik wil hem niet uit de kast jagen ofzo.
Confrentratiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Neuken en dan vernederen bij een potje seks.
Uhhhhhh......
Gewoon de confrentratie aangaan.
Gastquote:
Maar niet zoals het in TS zijn cultuur gaat natuurlijk (stenigen, keel doorsnijden, in brand zetten, met zuur overgieten). Maar gewoon volgens de Nederlandse cultuur graag, is wat beschaafder.quote:
Het is veel te warm vandaag om mieren te neuken.quote:
Er zit een zee van verschil tussen confrontatie en confrentratiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is veel te warm vandaag om mieren te neuken.
Had al zo'n idee dat ik het verkeerd had geschreven.
Ik ben zelf ook Marokkaan en ik moet zeggen dat het in onze cultuur best wel makkelijker gaat met die oplossingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef D0808 het volgende:
[..]
Maar niet zoals het in TS zijn cultuur gaat natuurlijk (stenigen, keel doorsnijden, in brand zetten, met zuur overgieten). Maar gewoon volgens de Nederlandse cultuur graag, is wat beschaafder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |