quote:
Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef Drinky het volgende:Ik vraag me dit nu al een tijdje af. Het is niet de eerste keer dat ik hiermee geconfronteerd wordt. Bij mijn nieuwe opleiding zit een jonge die me steeds van die sneaky complimenten geeft ( hij komt best gay over al hoe hij praat en dat hij bijvoorbeeld graag shopt enz. ).
Elke dag weer complimenten over mijn haar, of hoe "badass" ik wel niet ben. Ik denk dat hij van mij denkt dat ik gay ben, of me wil bekeren ofzo?
Normaal gesproken zijn de homoseksuelen die me zo benaderen toch maar van korte duur ( ik zie ze 1x dus bot zijn kan) maar ik wil zijn gevoelens niet kwetsen maar ik ben ook niet gay.
Sowieso is het in mijn cultuur al niet toegestaan, dus hoe hij op het idee komt?
gr Drinky
Djeez man wat doe je toch krampachtig!
Je hebt het in gesprekken ooit toch wel 'ns over meiden? Dan komt duidelijke naar voren dat je op meiden valt. Mocht dat voor hem niet helemaal duidelijk zijn dan kun je dat subtiel in het gesprek vermelden. Niks geen hartig woordje nodig.
Ik snap trouwens sowieso niet waarom je zo moeilijk doet. Het is toch niet zo dat die andere jongen gemeen doet tegen je? Meer nog, hij geeft je complimenten! Daar is toch niks mis mee? En mocht die andere jongen inderdaad op je vallen, en dit tegen je zeggen, dat is toch niet iets om vervelend te vinden? Die ander bedoelt het niet kwaad, en je kan dan altijd nog zeggen 'thanks, but no way' ik ben hetero en val niet op jongens.
Waar ben je bang voor? Je bent toch hetero? Dat is toch voor iedereen duidelijk en voor jezelf? Of twijfel je stiekum en ben je bang dat je door hem 'bekeerd' wordt ofzoiets? Of ben je bang dat je in je slaap van achteren genomen wordt? Of ben je bang dat je imago publiekelijk schade er onder lijdt? Ben je zo enorm onzeker mannetje?? Door er zo krampachtig mee om te gaan laat je juist zien dat je zwak bent! Grow up!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)