abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112371009
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn eerste echte liefde met bijbehorende hevige puberale verliefdheid (ik was 16) herinner ik me nog heel goed.

Ik ben ruim 1,5 jaar ontzettend, tot over mijn oren, stotterend, blozend en wanhopig verliefd op hem geweest, terwijl hij met twee vriendinnen van me verkering kreeg. Gelukkig duurde dat beide keren niet zo lang, maar de kwelling (hij zat in de pauzes van school bij mij en m'n vriendinnen, ik kon geen hap door m'n keel krijgen en geen woord uitbrengen ;( ) was behoorlijk erg. Menig tussenuur (en menig lesuur, en menig gespijbeld uur...) heb ik zwijmelend over hem tegen mijn beste vriendin doorgebracht. Ook buiten school kwam ik met hem in aanraking omdat hij met die vriendinnen van me verkering had en ook toen het uit was vriendschappelijk met hen bleef omgaan. Alle dingen die hij deed ten opzichte van mij analyseerde ik helemaal kapot. We keken met z'n allen een film en ik zat/lag tegen hem aan (omg, gespreksstof voor twee volle weken met mijn bff). We waren met een groep uit gegaan en bij het afscheid gaf hij me twee zoenen op m'n wangen (pfff, ik bleef er bijna in!), etc. etc.

Na een jaar kreeg ik zelf (uit wanhoop :') ) een ander vriendje wat de aandacht een beetje afleidde. Dat was een behoorlijke sukkel, en omdat er van mijn kant eigenlijk totaal geen sprake was van verliefdheid/liefde op hem was het heel vlot over. Ondertussen smachtte ik nog steeds naar die onbereikbare jongen, die op dat moment ook geen relatie had. Ik kwam hem nog wel eens tegen ook al was hij al van school en sprak hem vrij vaak op msn. Uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd voor een feestje bij een gezamenlijke kennis, waarna we allebei na afloop bij mijn bff konden blijven slapen. Ik had uiteraard met haar geregeld dat hij en ik één tweepersoons matras zouden delen, samen op zolder. En toen na dat feestje, EINDELIJK! gefaciliteerd door de nodige alcohol, mijn eerste echte zoen van hem... Vlinders! op de achterbank van de auto op weg naar het huis van mijn bff. Die nacht was het erg gezellig, de volgende ochtend tamelijk ongemakkelijk. Uiteindelijk na twee maanden wel/geen verkering vroeg hij me, en zei ik (uiteraard) ja. Daarna volgende de eerste 'ik hou van je', de eerste keer echte sex, de eerste ruzie, voor het eerst samen wonen, samen een puppy kopen, en nu ruim 8 jaar later zijn we getrouwd O+
O+ O+ O+
  zondag 3 juni 2012 @ 02:52:32 #52
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_112371583
Ja, die herinner ik me erg goed.

Waarom? Eerste liefde, eerste kus, eerste tongzoen, eerste keer betasten, eerste keer sex.
Eerste liefdesverdriet.

Toen die tijd deden de meesten van mijn leeftijd het met meisjes die ze gewoon aantrekkelijk vonden, een relatie hebben in de pubertijd betekend vaak niet meer dan status symbool en experimenteren, maar ik was toen echt verliefd op haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZodiaX op 03-06-2012 04:22:39 ]
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_112372269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef Casie het volgende:
Mijn eerste liefde zal ik nooit vergeten, maar dat komt ook deels omdat ik altijd spijt heb gehad van hoe het gelopen is. Na drie jaar wordt het steeds duidelijker dat ik toen iets heel moois heb laten lopen en tot nu toe nooit meer heb gevoeld. Zal nu in ieder geval niet meer voor mijn gevoelens weglopen (hoop ik). Ik denk dat ik mijn hopelijk toekomstige liefde(s) nog zal gaan herinneren maar de eerste is toch wel speciaal. Ben je nog zo heerlijk onschuldig,

Extra:
Geloof het of niet maar ik kreeg een halfuur geleden een berichtje van de jongen waar ik het over heb na meer dan een halfjaar geen contact. Net alles opgerakeld door dit topic en dan opeens dit.
Ook een fokker dus :D :')
  zondag 3 juni 2012 @ 04:07:12 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112372281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat herinner ik me nog wel :') en als ik er aan terug denk is dat altijd met een ' :') ' gezicht.

Ach, ik was nog jong, en dan maak je fouten _O-
Dat dus, ik zie hem nog wel eens lopen maar wat ik daar toch ooit in gezien heb? Echt geen idee wat me bezielde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_112378274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen hoorde ik op een radio een interview waarbij de geïnterviewde (een schrijver) vertelde over zijn eerste liefde en hoe hij deze nooit meer had vergeten en er zelfs af en toe nog aan dacht.

Hoe zit dat bij jullie? Denken jullie nog vaak aan je eerste liefde?

Eerlijk gezegd weet ik zelf niet eens meer wie dat was :D
Is een eerste liefde, dan een échte liefde, als in serieuze (volwassen of tiener-) relatie? Of zoiets als kleine kinderen in een zandbak en handjes vasthouden, met ook verliefdheid? :)

Ik denk aan bijna iedereen van vroeger nog wel eens :) De paar vriendjes die ik heb gehad. Ik vind het altijd wel leuk, en heb ook nog spulletjes van vroeger. Brings back memories ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_112378510
tja herinner altijd wel goede en slechte dingen uit de relaties die ik heb gehad

maar mijn eerste "echte" liefde zal altijd speciaal zijn en blijven
pi_112378673
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zo "speciaal" zijn ze anders voor jou ook niet geweest, aangezien het nooit wederzijds was. Toevallig dat ik het meisje waar ik voor het eerst verliefd op was nog ken, maar er zijn ook een hoop exen waar ik dus echt de naam niet meer van weet.
Als je de naam niet eens meer weet dan was het echt geen serieuze relatie...

Ik herinner mezelf zelfs nog de namen van meisjes met wie ik 10 jaar geleden een week of 2 heb gescharreld... Maar niet van iedereen waarmee ik heb gezoend, tja als je dat al een ex noemt..
pi_112378718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn eerste echte liefde met bijbehorende hevige puberale verliefdheid (ik was 16) herinner ik me nog heel goed.

Ik ben ruim 1,5 jaar ontzettend, tot over mijn oren, stotterend, blozend en wanhopig verliefd op hem geweest, terwijl hij met twee vriendinnen van me verkering kreeg. Gelukkig duurde dat beide keren niet zo lang, maar de kwelling (hij zat in de pauzes van school bij mij en m'n vriendinnen, ik kon geen hap door m'n keel krijgen en geen woord uitbrengen ;( ) was behoorlijk erg. Menig tussenuur (en menig lesuur, en menig gespijbeld uur...) heb ik zwijmelend over hem tegen mijn beste vriendin doorgebracht. Ook buiten school kwam ik met hem in aanraking omdat hij met die vriendinnen van me verkering had en ook toen het uit was vriendschappelijk met hen bleef omgaan. Alle dingen die hij deed ten opzichte van mij analyseerde ik helemaal kapot. We keken met z'n allen een film en ik zat/lag tegen hem aan (omg, gespreksstof voor twee volle weken met mijn bff). We waren met een groep uit gegaan en bij het afscheid gaf hij me twee zoenen op m'n wangen (pfff, ik bleef er bijna in!), etc. etc.

Na een jaar kreeg ik zelf (uit wanhoop :') ) een ander vriendje wat de aandacht een beetje afleidde. Dat was een behoorlijke sukkel, en omdat er van mijn kant eigenlijk totaal geen sprake was van verliefdheid/liefde op hem was het heel vlot over. Ondertussen smachtte ik nog steeds naar die onbereikbare jongen, die op dat moment ook geen relatie had. Ik kwam hem nog wel eens tegen ook al was hij al van school en sprak hem vrij vaak op msn. Uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd voor een feestje bij een gezamenlijke kennis, waarna we allebei na afloop bij mijn bff konden blijven slapen. Ik had uiteraard met haar geregeld dat hij en ik één tweepersoons matras zouden delen, samen op zolder. En toen na dat feestje, EINDELIJK! gefaciliteerd door de nodige alcohol, mijn eerste echte zoen van hem... Vlinders! op de achterbank van de auto op weg naar het huis van mijn bff. Die nacht was het erg gezellig, de volgende ochtend tamelijk ongemakkelijk. Uiteindelijk na twee maanden wel/geen verkering vroeg hij me, en zei ik (uiteraard) ja. Daarna volgende de eerste 'ik hou van je', de eerste keer echte sex, de eerste ruzie, voor het eerst samen wonen, samen een puppy kopen, en nu ruim 8 jaar later zijn we getrouwd O+
^O^

quote:
17s.gif Op zondag 3 juni 2012 04:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ook een fokker dus :D :')
Haha dat kan bijna niet anders :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112378943
Ik was al wat ouder toen ik tegen mijn eerste liefde aanliep en dat werd ook gelijk een fullblown relatie van een jaar of 7 en ik geloof inderdaad niet dat ik die ooit zal vergeten. Met name de impact die het overgaan van die relatie op mij heeft gehad heeft een flinke indruk achtergelaten en me op een bepaalde manier gevormd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 3 juni 2012 @ 13:55:45 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_112379744
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is een eerste liefde, dan een échte liefde, als in serieuze (volwassen of tiener-) relatie? Of zoiets als kleine kinderen in een zandbak en handjes vasthouden, met ook verliefdheid? :)

Ik denk aan bijna iedereen van vroeger nog wel eens :) De paar vriendjes die ik heb gehad. Ik vind het altijd wel leuk, en heb ook nog spulletjes van vroeger. Brings back memories ;)
Zelf had ik in de OP gedacht een eerste "verliefdheid" genoemd. Maar echte liefde is dat natuurlijk inderdaad niet (anders had ik zijn naam vast nog wel geweten ;)).

Mijn eerste ECHTE liefde weet ik nog wel, al is dat al wat jaartjes geleden. Echt aan hem denken doe ik niet meer, heel soms wel "hoe zou het met hem zijn", maar ik ga niet zoeken, dat niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 13:57:31 #61
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112379812
Ha, ja. Die kan ik mij nog wel herinneren ja. Net als mijn tweede vriendinnetje, het voormalige beste vriendinnetje van mijn eerste vriendinnetje.
pi_112379940
Ik weet de naam niet meer.
pi_112380268
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
ouderdom? :P
pi_112380286
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen goede indruk gemaakt dus :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_112380664
Als 11-jarige bakvisje stilletjes verliefd op mijn achterbuurjongen, dagboeken vol over hem geschreven.
20 jaar later kwam ik hem weer tegen en hebben inmiddels alweer bijna 5 jaar een relatie O+
pi_112380726
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Als 11-jarige bakvisje stilletjes verliefd op mijn achterbuurjongen, dagboeken vol over hem geschreven.
20 jaar later kwam ik hem weer tegen en hebben inmiddels alweer bijna 5 jaar een relatie O+
O+
  zondag 3 juni 2012 @ 14:22:38 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112380767
Ik vergeet geen enkele liefde. Zijn allemaal een mooi deel geweest van het leven. Maar ook allemaal gesloten hoofdstukken.
pi_112380928
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ouderdom? :P
Lang geleden en het was van korte duur. ;)
pi_112381631
M'n eerste echte liefde, tevens ook m'n eerste vriendje leerde ik kennen toen ik 14 was (alweer 3 jaar geleden). We hebben een relatie gekregen in 2011, maar het ging uit na 8 maanden.
Ik mis hem altijd nog, we hebben ook geen contact meer. Ik hoop dat we het ooit nog kunnen proberen, want ik houd nog steeds van hem en stiekem ben ik nog steeds verliefd op hem. ( :') )
XO till we overdose
pi_112381653
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Lang geleden en het was van korte duur. ;)
was een grapje ... :@
pi_112381837
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

was een grapje ... :@
Ik was serieus. :P
pi_112382175
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 02:01 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik lijk wel een wijf, het eerste wat ik voel is jaloezie :')
Jaloezie? Waarvoor precies?

Het is wel een zoetsappig en lief verhaal ja, maar het is vooral een kwestie van toeval/geluk geweest. Ik ben er zelf heel erg gelukkig mee en mijn man ook, maar wij zijn denk ik ook niet zo heel veeleisend :P En het heeft ook mindere kanten hoor, om al vanaf je 17e een vaste relatie te hebben die (dat is althans de intentie) de rest van je leven gaat duren. Ik voel me soms een behoorlijke uitzondering omdat ik nu 25 ben maar alleen maar seks heb gehad met mijn man. Ik heb dus zo goed als geen ervaring met andere mannen en de kans dat ik dat nog krijg is vrijwel nul (we zijn beide niet zo van de open relaties, te jaloers, en ik ben niet voornemens ooit vreemd te gaan).

Dat is denk ik iets wat je altijd blijft houden, een soort nieuwsgierigheid naar hoe het anders was geweest of had kunnen zijn. Op een gegeven moment al vrij aan het begin van onze relatie heb ik de keuze gemaakt om daar gewoon mee te leren leven en daarvoor niet mijn relatie op te geven. Een kwestie van waarderen wat je hebt en niet op het eventuele groenere gras bij de buren letten. Ik hou veel te veel van mijn man om alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen op zoek te gaan naar iets anders. Maar goed, uiteraard denk ik soms nog wel eens hoe het zou zijn met een andere man, en wat als ik de mijne gewoon een paar jaar later had kunnen ontmoeten :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 3 juni 2012 @ 14:55:20 #73
347320 Velma
nerdy vamp
pi_112382195
M'n eerste liefdes hebben me wel gevormd, maar ik denk er niet actief aan terug. Soms denk ik weer ergens aan, maar dat wordt dan getriggerd door gespreksonderwerp of een liedje van uit die tijd. En ik zit dan nooit geëmotioneerd terug te denken. Meer gewoon van 'ohja, dat was toen.'

Ik ga nog om met een ex, m'n eerste liefde waar ik ook seks mee had. Ik denk bij hem alleen 'wat heb ik toch in je gezien toen :') '.
I lost my glasses again
pi_112385052
Toen ik m'n eerste relatie kreeg (welke twee jaar in totaal duurde) was ik zestien, zij achttien. Ik zat op het vmbo, zij studeerde rechten aan een universiteit. Ik was idealistisch, zij realistisch. Ik was een softie, zij een harde.

De relatie staat me nog zeer goed bij. :')
pi_112386735
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geen goede indruk gemaakt dus :D
Ik was jong en had meer aandacht voor andere dingen. :)
pi_112387551
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Jaloezie? Waarvoor precies?

Het is wel een zoetsappig en lief verhaal ja, maar het is vooral een kwestie van toeval/geluk geweest. Ik ben er zelf heel erg gelukkig mee en mijn man ook, maar wij zijn denk ik ook niet zo heel veeleisend :P En het heeft ook mindere kanten hoor, om al vanaf je 17e een vaste relatie te hebben die (dat is althans de intentie) de rest van je leven gaat duren. Ik voel me soms een behoorlijke uitzondering omdat ik nu 25 ben maar alleen maar seks heb gehad met mijn man. Ik heb dus zo goed als geen ervaring met andere mannen en de kans dat ik dat nog krijg is vrijwel nul (we zijn beide niet zo van de open relaties, te jaloers, en ik ben niet voornemens ooit vreemd te gaan).

Dat is denk ik iets wat je altijd blijft houden, een soort nieuwsgierigheid naar hoe het anders was geweest of had kunnen zijn. Op een gegeven moment al vrij aan het begin van onze relatie heb ik de keuze gemaakt om daar gewoon mee te leren leven en daarvoor niet mijn relatie op te geven. Een kwestie van waarderen wat je hebt en niet op het eventuele groenere gras bij de buren letten. Ik hou veel te veel van mijn man om alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen op zoek te gaan naar iets anders. Maar goed, uiteraard denk ik soms nog wel eens hoe het zou zijn met een andere man, en wat als ik de mijne gewoon een paar jaar later had kunnen ontmoeten :P
Mijn PM staat aan. O-)

Nee geintje, ik ben ook jaloers op datgene wat jij heb. Ik dacht dat ik ook oud zou worden met mijn eerste liefde.

Toen ik haar op mijn 19e ( :') ) ten huwelijk vroeg dacht ik: "Dit is het; zij is enige vrouw waar ik ooit seks mee zou willen hebben"

Zij zei ja, maar dacht iets anders over de huwelijke voorwaarden dan ik. Tot een huwelijk is het uiteindelijk dus ook niet gekomen.

3 kerels (en 1 dame) waar ik het in ieder geval van weet, en God knows met hoeveel ze er daadwerkelijk vreemd mee is gegaan. :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_112387713
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mijn PM staat aan. O-)

Nee geintje, ik ben ook jaloers op datgene wat jij heb. Ik dacht dat ik ook oud zou worden met mijn eerste liefde.

Toen ik haar op mijn 19e ( :') ) ten huwelijk vroeg dacht ik: "Dit is het; zij is enige vrouw waar ik ooit seks mee zou willen hebben"

Zij zei ja, maar dacht iets anders over de huwelijke voorwaarden dan ik. Tot een huwelijk is het uiteindelijk dus ook niet gekomen.

3 kerels (en 1 dame) waar ik het in ieder geval van weet, en God knows met hoeveel ze er daadwerkelijk vreemd mee is gegaan. :{
wow dat sucks wel :/
pi_112387777
quote:

Op mijn 19e had ik sex met alles wat er op mijn pad kwam en was mijn motor belangrijker.
pi_112387805
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wow dat sucks wel :/
Zeker als je 2 van de 3 goed(?) kent en tot je vriendengroep rekent.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_112387878
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vrienden en vrouwen zijn niet te vertrouwen.
pi_112387916
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Vrienden en vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Dat was een hele harde les ja ;)
pi_112387941
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ah ja dat heb ik ook wel gehad (niet dat ik met die vriendin van toen wou trouwen, maar ongeveer hetzelfde idd, en het is al meer al 5 jaar geleden)

Echte vrienden zeggen ze dan :')
pi_112387968
Absoluut waar. Jaar geleden haar weer eens gesproken en dat was een deceptie. In je herinnering was het allemaal veel leuker.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 3 juni 2012 @ 17:13:14 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112388004
Is nu 20 jaar geleden en ik spreek hem zo nu en dan nog eens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_112388033
Uiteindelijk ben ik nu al 30 jaar met vrouw die mij versierde.
pi_112388055
quote:
6s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk ben ik nu al 30 jaar met vrouw die mij versierde.
Arme jij ;(
pi_112388146
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Arme jij ;(
*btw ze was toen samen met een "vriend" *)
  zondag 3 juni 2012 @ 17:17:34 #88
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112388172
quote:
6s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

*btw ze was toen samen met een "vriend" *)
Mooi triootje dan *)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_112388302
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mooi triootje dan *)
Nee die werd aan de kant gezet. ;)
  zondag 3 juni 2012 @ 17:24:13 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112388400
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee die werd aan de kant gezet. ;)
Lekker aso dan. :') Dan weet ik wel wat voor figuur zij is. ;)
pi_112388478
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Lekker aso dan. :') Dan weet ik wel wat voor figuur zij is. ;)
Volgens mij weet ik het beter. :P
  zondag 3 juni 2012 @ 17:27:08 #92
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112388514
quote:
3s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik het beter. :P
Mooi niet.
  zondag 3 juni 2012 @ 17:29:33 #93
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_112388623
Ja, denk er nog wel eens aan terug, maar nu staat haar Hyves vol met Nederlandstalige muziek (toen alternatief), en wanneer ik er over nadenk was ze gewoon erg stil, en ze zei nooit wat, en het vond ik het vooral tof dat ze om mijn grapjes lachte en ze zo vaag was, maar misschien was ze gewoon wel erg saai behalve haar aura van merkwaardigheid.
pi_112388632
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mooi niet.
Ze luistert nog steeds, gaat bier voor me halen, wat wil een man nog meer.
pi_112391503
Oh ja hoor, dat weet ik nog wel :D

Eerste kinderverkering.... Jack uit Scheveningen.. werd ook soms wel Captain Jack genoemd. Heb ik nog een zeer geforceerde kusfoto mee _O- hij was 6, ik iets van 8 of 9. Jammer genoeg bleek hij vreemd te gaan zodra ik weer naar huis (in Overijssel) was :( de smeerlap!

Eerste soort van verkering als tiener.. vooral via internet :') irl hadden we elkaar niets te zeggen.
Best wel fail :D maar kan er wel om lachen nu!

Eerste echte relatie, ja daar denk ik nog wel eens aan. Leuke tijd gehad :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_112391888
quote:

[..]

Mijn PM staat aan. O-)

*checkt fobo*

Hmm, knappe kerel en met kat, pluspunten voor jou! Maar helaas, mijn vent is ook knap en heeft drie katten :P

Behoorlijk kut trouwens de deceptie van jouw eerste liefde :{ Het lijkt me echt één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie, dat je zó belazerd wordt door degene waarvan je dacht dat hij/zij van je hield... Ik denk dat ik als het mij zou gebeuren daar erg bitter van zou worden en niet heel classy mee om zou kunnen gaan :N
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_112392033
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

*checkt fobo*

Hmm, knappe kerel en met kat, pluspunten voor jou! Maar helaas, mijn vent is ook knap en heeft drie katten :P

Behoorlijk kut trouwens de deceptie van jouw eerste liefde :{ Het lijkt me echt één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie, dat je zó belazerd wordt door degene waarvan je dacht dat hij/zij van je hield... Ik denk dat ik als het mij zou gebeuren daar erg bitter van zou worden en niet heel classy mee om zou kunnen gaan :N
Het was op zijn 19e, lijkt me niet gezond om dan al zo serieus een relatie te hebben.
pi_112392295
Ik denk er wel eens aan terug nog, maar snap ik niet dat ik dat ooit heb volgehouden haha. En sommige mensen zeggen dat je bepaalde dingen nooit meer vergeet, maar ik kennelijk wel :') Ik denk dat je complete serieuze relaties trouwens sowieso niet snel vergeet die wat langer hebben geduurd.
pi_112392377
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:04 schreef Meteoric het volgende:
Ik denk er wel eens aan terug nog, maar snap ik niet dat ik dat ooit heb volgehouden haha. En sommige mensen zeggen dat je bepaalde dingen nooit meer vergeet, maar ik kennelijk wel :') Ik denk dat je complete serieuze relaties trouwens sowieso niet snel vergeet die wat langer hebben geduurd.
Ja dit. Vraag mezelf meestal af waarom ik niet eerder de knoop doorhakte, maarja.. liefde maakt blind toch?
pi_112392876
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het was op zijn 19e, lijkt me niet gezond om dan al zo serieus een relatie te hebben.
Tja, of het gezond is weet ik niet. Ik was zelf 17 toen ik verkering kreeg met mijn vriend, en hij is nu (ik ben 25) mijn echtgenoot. Ook best een serieuze relatie dus op jonge leeftijd, en gelukkig ging niemand vreemd. Als dat wel was gebeurd was ik naar alle waarschijnlijkheid nu niet met hem getrouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')