Maar meisjes hebben doorgaans niet zo'n rotsvaste identiteit. Hoeveel vrouwen hoor je ooit over hun jeugd praten zonder zich er een miljard keer voor te excuseren?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Nav dit topic eens gekeken of mijn eerste liefde ook iets als facebook oid heeft: nee, dus.
Maar verder denk ik eigenlijk nooit meer aan hem. We waren jong en achteraf was het best wel een loser (maar ik vond hem heel spannend).
Misschien niet 'speciaal' als in de zin van Relatie of iets in die trand, ook al wilden ze niks van me weten zijn ze toch onderdeel geweest van mijn leven en zijn ze mede verantwoordelijk voor de kerel die ik nu ben. (niet dat ik daar erg blij mee ben maar dat terzijdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo "speciaal" zijn ze anders voor jou ook niet geweest, aangezien het nooit wederzijds was. Toevallig dat ik het meisje waar ik voor het eerst verliefd op was nog ken, maar er zijn ook een hoop exen waar ik dus echt de naam niet meer van weet.
Maar dan zitten we appels met peren te vergelijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag je zelf uitmaken, verliefdheid, echte liefde
Vind ik niet, als je op de kleuterschool verliefd was, dan was dat toch ook een eerste liefde? Anders had ik in de OP gezet, je eerste ECHTE liefde. Het kan zijn dat het allebei is, dat je eerste verliefdheid ook de eerste echte liefde was natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Maar dan zitten we appels met peren te vergelijken.
Ik vind dat ie op zich wel een punt heeft hoor, ik vind dat wanneer je het over liefde hebt, het wederzijds is, dus een relatie zeg maar. Verliefdheid is dan toch wat anders vind ik. Maar goed, ik ken ze allebei nog, mijn eerste verliefdheid en mijn eerste liefdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je op de kleuterschool verliefd was, dan was dat toch ook een eerste liefde? Anders had ik in de OP gezet, je eerste ECHTE liefde. Het kan zijn dat het allebei is, dat je eerste verliefdheid ook de eerste echte liefde was natuurlijk.
Aah... wat lief!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn eerste echte liefde met bijbehorende hevige puberale verliefdheid (ik was 16) herinner ik me nog heel goed.
Ik ben ruim 1,5 jaar ontzettend, tot over mijn oren, stotterend, blozend en wanhopig verliefd op hem geweest, terwijl hij met twee vriendinnen van me verkering kreeg. Gelukkig duurde dat beide keren niet zo lang, maar de kwelling (hij zat in de pauzes van school bij mij en m'n vriendinnen, ik kon geen hap door m'n keel krijgen en geen woord uitbrengen) was behoorlijk erg. Menig tussenuur (en menig lesuur, en menig gespijbeld uur...) heb ik zwijmelend over hem tegen mijn beste vriendin doorgebracht. Ook buiten school kwam ik met hem in aanraking omdat hij met die vriendinnen van me verkering had en ook toen het uit was vriendschappelijk met hen bleef omgaan. Alle dingen die hij deed ten opzichte van mij analyseerde ik helemaal kapot. We keken met z'n allen een film en ik zat/lag tegen hem aan (omg, gespreksstof voor twee volle weken met mijn bff). We waren met een groep uit gegaan en bij het afscheid gaf hij me twee zoenen op m'n wangen (pfff, ik bleef er bijna in!), etc. etc.
Na een jaar kreeg ik zelf (uit wanhoop) een ander vriendje wat de aandacht een beetje afleidde. Dat was een behoorlijke sukkel, en omdat er van mijn kant eigenlijk totaal geen sprake was van verliefdheid/liefde op hem was het heel vlot over. Ondertussen smachtte ik nog steeds naar die onbereikbare jongen, die op dat moment ook geen relatie had. Ik kwam hem nog wel eens tegen ook al was hij al van school en sprak hem vrij vaak op msn. Uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd voor een feestje bij een gezamenlijke kennis, waarna we allebei na afloop bij mijn bff konden blijven slapen. Ik had uiteraard met haar geregeld dat hij en ik één tweepersoons matras zouden delen, samen op zolder. En toen na dat feestje, EINDELIJK! gefaciliteerd door de nodige alcohol, mijn eerste echte zoen van hem... Vlinders! op de achterbank van de auto op weg naar het huis van mijn bff. Die nacht was het erg gezellig, de volgende ochtend tamelijk ongemakkelijk. Uiteindelijk na twee maanden wel/geen verkering vroeg hij me, en zei ik (uiteraard) ja. Daarna volgende de eerste 'ik hou van je', de eerste keer echte sex, de eerste ruzie, voor het eerst samen wonen, samen een puppy kopen, en nu ruim 8 jaar later zijn we getrouwd
Haha, same here.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat herinner ik me nog welen als ik er aan terug denk is dat altijd met een '
' gezicht.
Ach, ik was nog jong, en dan maak je fouten
Wat een zoet-sappig verhaal. Ben zo blij voor je meidquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn eerste echte liefde met bijbehorende hevige puberale verliefdheid (ik was 16) herinner ik me nog heel goed.
Ik ben ruim 1,5 jaar ontzettend, tot over mijn oren, stotterend, blozend en wanhopig verliefd op hem geweest, terwijl hij met twee vriendinnen van me verkering kreeg. Gelukkig duurde dat beide keren niet zo lang, maar de kwelling (hij zat in de pauzes van school bij mij en m'n vriendinnen, ik kon geen hap door m'n keel krijgen en geen woord uitbrengen) was behoorlijk erg. Menig tussenuur (en menig lesuur, en menig gespijbeld uur...) heb ik zwijmelend over hem tegen mijn beste vriendin doorgebracht. Ook buiten school kwam ik met hem in aanraking omdat hij met die vriendinnen van me verkering had en ook toen het uit was vriendschappelijk met hen bleef omgaan. Alle dingen die hij deed ten opzichte van mij analyseerde ik helemaal kapot. We keken met z'n allen een film en ik zat/lag tegen hem aan (omg, gespreksstof voor twee volle weken met mijn bff). We waren met een groep uit gegaan en bij het afscheid gaf hij me twee zoenen op m'n wangen (pfff, ik bleef er bijna in!), etc. etc.
Na een jaar kreeg ik zelf (uit wanhoop) een ander vriendje wat de aandacht een beetje afleidde. Dat was een behoorlijke sukkel, en omdat er van mijn kant eigenlijk totaal geen sprake was van verliefdheid/liefde op hem was het heel vlot over. Ondertussen smachtte ik nog steeds naar die onbereikbare jongen, die op dat moment ook geen relatie had. Ik kwam hem nog wel eens tegen ook al was hij al van school en sprak hem vrij vaak op msn. Uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd voor een feestje bij een gezamenlijke kennis, waarna we allebei na afloop bij mijn bff konden blijven slapen. Ik had uiteraard met haar geregeld dat hij en ik één tweepersoons matras zouden delen, samen op zolder. En toen na dat feestje, EINDELIJK! gefaciliteerd door de nodige alcohol, mijn eerste echte zoen van hem... Vlinders! op de achterbank van de auto op weg naar het huis van mijn bff. Die nacht was het erg gezellig, de volgende ochtend tamelijk ongemakkelijk. Uiteindelijk na twee maanden wel/geen verkering vroeg hij me, en zei ik (uiteraard) ja. Daarna volgende de eerste 'ik hou van je', de eerste keer echte sex, de eerste ruzie, voor het eerst samen wonen, samen een puppy kopen, en nu ruim 8 jaar later zijn we getrouwd
Wat een mooi verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik lijk wel een wijf, het eerste wat ik voel is jaloeziequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |