abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:29:00 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339652
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:25 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden. :{
Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:30:00 #92
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:13 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339700
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
Ow ik dacht van mij :') En ja dat van TS is inderdaad dom geleuter want hij heeft al door allerlei dingen laten weten niet bij haar te willen blijven.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:25 #94
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_112339703
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En toen is ze nog een keer zwanger van die kerel gewoorden zonder dat hij het eerste kind (je broer) ooit heeft gezien? Wtf?
Verkeerd om gedacht, ik ben de oudste. Mijn vader heeft mij wel gezien, ging weg, kwam weer terug (herhaal ... keer), mijn moeder werd zwanger van mijn broer, hij weer weg, en toen niet meer terug. Een paar jaar later kreeg ze te horen dat hij ondertussen verongelukt was.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:44 #95
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112339709
quote:
1. Die jongen
Meteen dumpen en nooit meer iets mee te maken willen hebben. Sommigen stellen hier dat je het zijn vriendin moet vertellen: Niet doen! Daarmee haal je jezelf alleen maar meer gezeik op de hals en dat heb je niet nodig!
Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:47 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ow ik dacht van mij :')
Ik zou niet durven. ;)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112339720
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
Mr. President - Coco Jambo!!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:21 #98
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112339734
Klop vanavond even aan bij de jongen in kwestie en leg de situatie uit aan hem en zijn vriendin die op de bank zit zwanger te zijn.

Als je nu een abortus neemt ik de kans groot dat je daar de rest van je leven spijt van hebt.
Een kind opvoedden in je eentje kan lastig zijn, maar niet onmogelijk.

Dit is echter niet een kwestie van " er is maar een juist antwoord".

De keus ligt echter bij jou. De jongen heeft geen interesse in jullie kind, de jongen heeft geen interesse in jou ( buiten het vreemdgaan om), Jij hebt interesse in je kind ( anders had je hier geen topic geopend).
Ga je voor de makkelijke weg? Of sta jij wel voor je verantwoordelijkheden ( in tegenstelling tot de jongen in kwestie).
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:51 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339742
Als die kerel zijn vriendin al niet verlaat als ze zwanger is, dan zal hij dat vast ook niet doen als ze zijn (vast geplande) kind heeft gekregen...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:34:36 #100
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339754
Ik zie maar één oplossing hier...

TS mag dan geen teen meer zijn...ze reageert wel zo..dus ik vind het nog toepasbaar. O-)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:35:06 #101
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112339762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef Droopie het volgende:
als straks het kind geboren is,.en hij of zij 16 jaar is en wil weten wie de vader is. ga je het dan ook geheim houden??
Dan leest hij/zij het wel op fok _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_112339769
TS is gevlogen...
pi_112339773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef RichardDawkins het volgende:
TS is gevlogen...
Mag toch niet als je zwanger bent?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:35:54 #104
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339777
Hoe oud is TS eigenlijk?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:36:22 #105
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112339793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?
24.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112339808
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Haha is dat zo?
Misschien dan een cliff dive?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:37:29 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339825
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Jawel, alleen niet meer wanneer je op knappen staat :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:37:33 #108
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339827
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:36 schreef Fera het volgende:

[..]

24.
Ah oke, had ik even gemist.
pi_112339836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ah oke, had ik even gemist.
Klinkt ook meer als 17..
pi_112339864
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Klinkt ook meer als 17..
Ook ex IVBO-ers worden ouder.

Edit: Hey, dubbele betekenis!
pi_112339889
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef RichardDawkins het volgende:
TS is gevlogen...
TS had kussiekroelreacties verwacht denk ik...

*kussiekroel*
Ja doei.
pi_112339906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
*kussiekroel*
_O-
pi_112339936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Verkeerd om gedacht, ik ben de oudste. Mijn vader heeft mij wel gezien, ging weg, kwam weer terug (herhaal ... keer), mijn moeder werd zwanger van mijn broer, hij weer weg, en toen niet meer terug. Een paar jaar later kreeg ze te horen dat hij ondertussen verongelukt was.
Ah, okee, omdat je hem broer (en niet broertje) noemde dacht ik dat jij de jongste was.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:43:03 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112339970
Ik zou die onbetrouwbare droeftoeter direct dumpen en gewoon iedereen vertellen wat hij gedaan heeft.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:45:35 #115
8252 mvdejong
pi_112340040
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
En jij bent toch ook goed terecht gekomen of niet?
Aan de ene kant heb ik een goede baan, aan de andere kant heb ik nog nooit een relatie gehad, wat dat betreft is er toch wat misgegaan, door een eenzijdig opvoeding. Als ik de persoonlijkheden binnen mijn familie, en wat ik weet van de andere kant, vergelijk, lijkt er ook aan beide kanten wat "non-sociale" trekjes (niet "a-sociaal" danwel "anti-sociaal") elkaar versterkt te hebben. Dit speelde zich allemaal begin 60er jaren af, en mijn moeder heeft ons altijd over-beschermd, ook door meerdere issues met de omgeving, waaronder de Kinderbescherming (in die tijd werden ongetrouwde moeders zeer negatief beschouwd en behandeld).
quote:
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Als een vrouw zegt een relatie/huwelijk niet te willen opbreken "voor de kinderen", dan houdt ze zichzelf meestal voor de gek, het is vaker een kwestie dat ze een beroerde relatie nog altijd prefereert boven geen relatie. Alsof de kinderen de spanningen niet zouden merken. Aan de andere kant lopen kinderen in een een-ouder gezin het risico om een eenzijdig opvoeding te krijgen, doordat die ene ouder geen tegenspel krijgt in zijn/haar manier van opvoeden, kinderen geen alternatieven krijgen voorgeschoteld, het oplossen van conflicten tussen de beide ouders niet meemaken, enz. De strijd om de aandacht van de ene ouder met de andere ouder (dochter versus moeder om de aandacht van de vader, en omgekeerd) is ook van belang in de ontwikkeling, met name de vaardigheden in het omgaan met het andere geslacht (ik heb nog wel eens een tijd met een psych hierover gediscussieerd, niet in het kader van een of andere therapie).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:45:57 #116
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112340055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:43 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou die onbetrouwbare droeftoeter direct dumpen en gewoon iedereen vertellen wat hij gedaan heeft.
Heeft hij gelijk el presidente Coco? ^O^
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:46:23 #117
8252 mvdejong
pi_112340064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ah, okee, omdat je hem broer (en niet broertje) noemde dacht ik dat jij de jongste was.
Ik ben 53, hij is 16 maanden jonger, dus dat verschil is niet zo groot dat het het verkleinwoordje rechtvaardigt, trouwens in het verleden ook niet.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:53:17 #118
8252 mvdejong
pi_112340210
TS, de manier waarop je je laat ringeloren door je vriend lijkt mij te suggereren dat je nog lang niet volwassen genoeg bent om de verantwoordelijkheden van een kind aan te kunnen. Je krijgt hem niet, dat was nooit zijn plan, ik denk trouwens dat de andere meid ook niet al te lang van hem zal mogen genieten, hij zal al wel een volgende dame op zijn lijstje hebben staan.
pi_112340467
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.

Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?

De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.

Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.

Alvast bedankt voor het lezen.
door die vetgedrukte dingen ga ik er hard aan twijfelen of die pil wel gefaald heeft of dat TS die gozer op zo'n manier aan zich zou willen binden.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:10:03 #120
8252 mvdejong
pi_112340550
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

door die vetgedrukte dingen ga ik er hard aan twijfelen of die pil wel gefaald heeft of dat TS die gozer op zo'n manier aan zich zou willen binden.
Die mogelijkheid hield ik ook al open.
De verdere afwezigheid van TS in de discussie doet me denken dat ze ook nog zo naief was om aan te nemen dat dit een massaal steun en "je hebt gelijk" topic zou worden, en ze geschrokken is van wat er daadwerkelijk aan reacties is gevolgd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')