Je hebt geen relatie. Die jongen wil graag buiten de deur neuken en jij hebt hem de gelegenheid gegeven. Hij geeft op alle niveaus aan dat hij je niet anders ziet dan een fuck-buddy.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef kwiwi het volgende:
Een abortus laten plegen omdat je vreemdgaan anders uitkomtIk ben niet tegen abortus maar dit is gewoon een achterlijke reden
Lijkt me overigens ook wel een goede reden om het klompje cellen dan maar de aborteren.quote:En ga er bij het maken van je keuze maar niet vanuit dat hij er in de toekomst voor je zal zijn TS.
Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording.
Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3
Weet je waar ik een schijthekel aan heb?
Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.
Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
Dit meisje want ik schat dat ze daar niet ver vanaf zit is gewoon het buitenvrouwtje van deze gozer....die gast gaat echt zijn vriendin niet verlaten...of wel maar dan heeft ze waarschijnlijk nog even weinig aan die gast, vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef Kumerian het volgende:
2. Je zwangerschap
Vraag jezelf af of je in staat bent nu een kind op te voeden. Mijn mening: Nee, dat ben je niet. Al was het alleen maar omdat je zwanger bent geworden.
Ik ben bang dat de statistieken niet in het voordeel gaat gaan spreken voor het gros van de ongewenste zwangeren nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]![]()
Wat een bullshit.Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
Hoezo is het neukertje erger dan de vreemdgaander?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3
Weet je waar ik een schijthekel aan heb?
Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.
Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:36 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.
Ook niet voor het gros van de gewenst zwangeren...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de statistieken niet in het voordeel gaat spreken voor het gros van de ongewenste zwangeren nee.
Lees onderstaande.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is het neukertje erger dan de vreemdgaander?
Wat een onzin. TS is niet verantwoordelijk voor die relatie.
Ik vertrouw mijn vriendin, dus heb geen probleem als iemand haar telefoonnummer heeft. Zeker niet zo'n triest gastje als jij. Maar dat doe ik mijn vriendin dan weer niet aan, dat mensen zoals jij haar gaan bellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lees onderstaande.
Zo niet, paas dan maar je vriendin je telefoonnummer.
Dude wat een teken van zwakte om de ander maar van een burg te laten springen als je inhoudelijk geen enkel punt hebt maar dat niet durft toe te geven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.
Ik raad je daarom ook van een brug te springen en iets goeds van je leven te maken.
En jij bent er zo'n een die niet begrijpt dat vreemdgaan medewerking van twee personen vereist?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.
Ik raad je daarom ook van een brug te springen en iets goeds van je leven te maken.
Triest gastje? Je kent me niet eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn vriendin, dus heb geen probleem als iemand haar telefoonnummer heeft. Zeker niet zo'n triest gastje als jij. Maar dat doe ik mijn vriendin dan weer niet aan, dat mensen zoals jij haar gaan bellen.
Natuurlijk beide personen zijn fout, maar we hebben het hier toevallig nu over TS.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
En jij bent er zo'n een die niet begrijpt dat vreemdgaan medewerking van twee personen vereist?
True true...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ook niet voor het gros van de gewenst zwangeren...
Wat bazel je nou over gewoon?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dude wat een teken van zwakte om de ander maar van een burg te laten springen als je inhoudelijk geen enkel punt hebt maar dat niet durft toe te geven.
Gewoon, is geen argument. Dat doe je "gewoon". Ik heb dat altijd "gewoon" zo gedaan.
Verder zie ik geen enkel argument over waarom iemand verantwoordelijkheid draagt over iemand anders zijn relatie. Als iemand je vriendin verovert dan is het helaas pindakaas zo werkt de natuur. Deal with it. Niet kankeren op TS als je niets hebt om je gekanker te staven.
Ik geef keer op keer mijn argumenten, punten en principes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:50 schreef RichardDawkins het volgende:
Wickedmen,
In plaats van in herhaling te vallen kun je ook inhoudelijk argumenten proberen te geven voor je standpunt. Misschien zien wij het wel compleet fout qua verantwoordelijkheid en ben jij het heldere licht dat voor ons met logica en argumenten kan bewijzen hoe fout we zitten en hoe groot jouw gelijk is.
Dus aub, wat zijn je argumenten.
Fijn. Je hebt je punt gemaakt. Of open er een topic over ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik geef keer op keer mijn argumenten, punten en principes.
Dat jij dit niet wilt zien, is niet mijn probleem.
Hahahaha nee hahahaha oh god.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik geef keer op keer mijn argumenten, punten en principes.
Dat jij dit niet wilt zien, is niet mijn probleem.
Iemands vriend of vriendin valt gewoon onder de kraak-regelgeving.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:47 schreef wickedmen het volgende:
Het punt bij mij is en dan herhaal ik mezelf nogmaals dat je iemands vriend/vriendin, niet aanraakt.
En toen is ze nog een keer zwanger van die kerel gewoorden zonder dat hij het eerste kind (je broer) ooit heeft gezien? Wtf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:49 schreef mvdejong het volgende:
Mijn moeder heeft mij en mijn broer op deze wereld laten komen, mede in de hoop dat onze vader zijn vrouw daarvoor zou verlaten. Niet dus, hij heeft mijn broer zelfs nooit gezien (hij overleed t.g.v. een verkeers-ongeluk toen mijn broer iets van 1 of 2 jaar oud was).
Jouw toekomst, TS.
En jij bent toch ook goed terecht gekomen of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:49 schreef mvdejong het volgende:
Mijn moeder heeft mij en mijn broer op deze wereld laten komen, mede in de hoop dat onze vader zijn vrouw daarvoor zou verlaten. Niet dus, hij heeft mijn broer zelfs nooit gezien (hij overleed t.g.v. een verkeers-ongeluk toen mijn broer iets van 1 of 2 jaar oud was).
Jouw toekomst, TS.
Dan ga ik je een simpele vraag stellen:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:55 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahahaha nee hahahaha oh god.
Wist ik veel dat ik het tegen iemand had die niet kan zien wat het verschil is tussen een mening, standpunt, argumenten, inhoud, vorm, onderbouwing etc.
Tja ik kan hier niet even vlug je gemiste onderwijs voorkauwen dus rest me niets anders je gaar te laten koken in je wereld waarin alles hetzelfde is. Succes *proest*
Praat hierover met mensen in je eigen kring, of ga naar een abortuskliniek en praat daar eens over wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.
Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?
De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.
Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.
Alvast bedankt voor het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |