Jij bent wel het ideale neukertje on the side. Discreet tot in het kraambed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:07 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
Dit vind ik zo walgelijk egoïstisch. Wat maakt jouw zwangerschap van twee maanden en mogelijke toekomst met een vreemdganger die andere vrouwen zwanger maakt terwijl hij heel snel vader wordt belangrijker dan het kind van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
En jij bent toch ook goed terecht gekomen of niet?
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Klinkt als of je het allemaal lekker op een rijtje hebt staan...goed moment om een kind te gaan nemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik ben 24 jaar, en heb wel een baan maar (nog) geen vast contract. Na een eerdere stukgelopen relatie ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen, dus ik moet ook nog opzoek naar een woning.
Zeg lieverd, stop eens met dromen? Stel...stel hij gaat weg bij zijn vriendin, dan wat? Dan zit jij opgescheept met een kind van iemand waarvan je weet dat hij niet te vertrouwen is of ben je echt zo naïef dat je denkt dat hij enkel bij zijn huidige vriendin vreemd zal gaan?quote:En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
*stil*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij hééft al 'problemen', want hij heeft een kind in jouw oven achtergelaten en zet hem het liefste nu op de magnetronstand.
Of misschien toch een per expresje ...quote:
Ga eens ergens anders uithuilen en bekvechten...de TS reageert weer dat is interessanter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ga ik je een simpele vraag stellen:
Onder welk voorwendsel, treft TS geen blaam in dit alles en is ze nergens schuldig aan?
Hierbij wil ik ook nog effe zeggen dat ik best schrik van de vele negatieve reacties richting mij.
Zelf ken ik veel mensen die vreemdgaan, maar wat ik niet wist, is dat het tegenwoordig maatschappelijk verantwoord is om vreemd te gaan.
Ik ben een man van weinig regels, maar wel van een paar principes, en dit is 1 van hun.
Niet bepaald heel erg jou probleem of niet? Hij mag ook wel wat verantwoordelijkheid dragen voor zijn daden...dat hoeft niet allemaal op jou schouders te liggen...dat is wel lekker makkelijk voor hem, maar daar heb jij niks aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:07 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
Oh ja, de pil heeft niet "gewerkt". Heeft mevrouw ze lekker op het nachtkastje laten liggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of misschien toch een per expresje ...
Ach, Maria werd ook door heel veel mensen geloofd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, TS:
Je wilt er met niemand in je omgeving over praten. Stel je houdt het kind, dan krijg je op een gegeven moment een dikke buik. En op een gegeven moment een baby. Denk je echt dat niemand dan een keer gaat nadenken dat je helemaal geen vaste vriend hebt en dat je dus een losse flodder hebt mogen ontvangen?
Volgens mij staat de foto van TS in de van Dale naast het woord "naïef"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Gezien haar gebrek aan reactie en selectief reageert als ze het doet zou je zoiets wel kunnen gaan denken ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef WillieW het volgende:
TS wacht totdat iemand hier de makkelijkste oplossing geeft en haar acties goedkeurt, want dan hoeft ze voorlopig geen confrontatie aan. Maar die confrontatie gaat zeker een keer komen, maar je wilt nu gewoon de makkelijkste weg bewandelen.
Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of misschien toch een per expresje ...
Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:23 schreef missbehavin het volgende:
En laten we nu wel wezen, nu TS zwanger is, is ze haar 'advantage' tov de échte vriendin ook wel kwijt...
Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg"
Hey, nu niet alle moeders op één hoop gooien hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...
Jij niet hoor Miss Bquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey, nu niet alle moeders op één hoop gooien he
Dat geeft 1 grote smerige explosie zodra de baardruk te hoog wordt bij degene in het midden van de hoop.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey, nu niet alle moeders op één hoop gooien he
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij niet hoor Miss B
Gihgihhighig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |