abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112338197
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.

Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?

De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.

Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.

Alvast bedankt voor het lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door HelpZwanger op 02-06-2012 10:19:14 ]
pi_112338264
Je "vriend" is ook niet echt het meest heldere licht op deze wereld :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:18:36 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112338302
Ware Casanova die vriend van je.
pi_112338318
Als ik jou was, zou ik maar eens een woordje met zijn vriendin gaan wisselen?
Jij zit straks met een kind, hij gaat vrolijk verder met zijn leven en jij zit met de rest van de elende.
Je imago, Je toekomst, je financiele positie, noem maar op!

Leg het voor, zoeken ze het zelf maar uit, jij moet om jezelf denken. Of je het kind wilt houden of niet.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:21:52 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112338365
Moet je dit echt hier gaan vragen? Kun je niet beter praten met een familielid of een goede vriendin?
The love you take is equal to the love you make.
pi_112338377
Zij ook niet zo te lezen

maar oke
hij gaat nietbweg bij zijn vriendin en in de toekomst ook nietnen hij gaat het kind ook in de toekomst niet erkennen
dus dat zou ik niet mee nemen in de beslissing
kijk naar hoe het er nu voorstaat, daar kun je vanuit gaan: alleenstaand zonder woning en zonder de vadr die je steunt

hoe oud ben je, heb je een inkomen ensteunt jouw familie je? Zonder inkomen en steun van familie word het echt te zwaar als je het mij vraagt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112338380
Het is nog geen kindje. Het is een identiteitsloze klomp cellen op dit punt.
Bedenk of het verstandig is om deze cellen nu in je leven uit te laten groeien tot een kind.
Heb je de middelen? Stabiele relatie? Voldoende kennis?
Abortus lijkt mij ook veruit het beste in deze situatie. Je doet het dan ook voor het nog niet bestaande kind.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:22:32 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112338381
Wil jij nu, op dit moment, in je eentje een zwangerschap en een kind gaan managen. Dat is denk ik jouw vraag. Want ik denk niet dat je nog veel aan de verwekker zal hebben op het moment dat je het wil houden ;)

Verder speelt natuurlijk nog wat je mening over abortus is en of je verder iets met je leven/carriere wil etc etc. want dat wordt wel wat lastiger (niet ondoenlijk), ik neem althans aan dat je nog vrij jong bent
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:29:33 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112338518
Een abortus laten plegen omdat je vreemdgaan anders uitkomt _O_ Ik ben niet tegen abortus maar dit is gewoon een achterlijke reden :')

En ga er bij het maken van je keuze maar niet vanuit dat hij er in de toekomst voor je zal zijn TS.
pi_112338519
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Je hebt geen relatie. Die jongen wil graag buiten de deur neuken en jij hebt hem de gelegenheid gegeven. Hij geeft op alle niveaus aan dat hij je niet anders ziet dan een fuck-buddy.
- Zegt bij zijn vriendin weg te gaan en doet het niet (hint: Hij gaat nooit bij zijn vriendin weg!)
- Geeft duidelijk aan dat hij niets te maken wil hebben met de gevolgen van zijn vreemdgang

Ik denk dat dit een tweevoudig dilemma is:
1. Die jongen
Meteen dumpen en nooit meer iets mee te maken willen hebben. Sommigen stellen hier dat je het zijn vriendin moet vertellen: Niet doen! Daarmee haal je jezelf alleen maar meer gezeik op de hals en dat heb je niet nodig!

2. Je zwangerschap
Vraag jezelf af of je in staat bent nu een kind op te voeden. Mijn mening: Nee, dat ben je niet. Al was het alleen maar omdat je zwanger bent geworden. Je hebt niet gekozen voor een kind, bent er mentaal niet klaar voor en hebt ook de stabiliteit niet op orde. Al zou je het proberen dan worden jij, noch dat kind, er blij van. Laat het dus alsjeblieft weghalen zolang het nog geen kind is.
pi_112338572
Voordat het vergeten wordt.
Natuurlijk kan er de focus gelegd worden op hoe lastig het voor je is om in je situatie er straks een baby bij te hebben.
Maar ik zou graag even benadrukken dat het stukken belangrijker is in wat voor situatie de baby zelf terecht komt. Zodra een klomp cellen groot en ver genoeg gegroeid is dat het een baby is heeft deze het recht om geboren te worden in een veilige omgeving met alle benodigde middelen. Papa en mama en hun stabiele relatie met toekomstperspectief, financiële middelen, benodigde kennis over kinderpsychologie en opvoeding etc.
Het is dus beter om een klompje cellen pas uit te laten groeien tot een baby als aan de rechten van de baby voldaan gedaan kan worden.
Mijn punt is dus dat naast het feit dat het een last kan zijn voor mama is het recht van de baby op de benodigde middelen en omgeving stukken belangrijker. Abortus hoort daarom ook gedaan te worden voor het geluk van een eventueel toekomstig kind. Kan dit geluk niet voldoende geboden worden op het moment, dan abortie en pas opnieuw proberen als het wel geboden kan worden.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:33:30 #12
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef kwiwi het volgende:
Een abortus laten plegen omdat je vreemdgaan anders uitkomt _O_ Ik ben niet tegen abortus maar dit is gewoon een achterlijke reden :')
Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording. :')

quote:
En ga er bij het maken van je keuze maar niet vanuit dat hij er in de toekomst voor je zal zijn TS.
Lijkt me overigens ook wel een goede reden om het klompje cellen dan maar de aborteren.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:33:41 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112338584
alvast materiaal aan het maken voor spoorloos 2030?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:15 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112338590
Werpen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:39 #15
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338598
Karma <3

Weet je waar ik een schijthekel aan heb?
Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.

Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:40 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112338599
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording. :')
Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.
pi_112338631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3

Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.

Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:37:08 #18
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.
Dit meisje want ik schat dat ze daar niet ver vanaf zit is gewoon het buitenvrouwtje van deze gozer....die gast gaat echt zijn vriendin niet verlaten...of wel maar dan heeft ze waarschijnlijk nog even weinig aan die gast, vermoed ik zo. :')
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112338640
Tijd om de boel los te koppelen. Verbreek die 'relatie' want hij gaat nooit voor jou kiezen. Mask daarna, los van hem, de keuze of je het kind wil houden of niet.
pi_112338645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef Kumerian het volgende:

2. Je zwangerschap
Vraag jezelf af of je in staat bent nu een kind op te voeden. Mijn mening: Nee, dat ben je niet. Al was het alleen maar omdat je zwanger bent geworden.
_O-

Wat een bullshit. -O- Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_112338654
Ik zelf zou in deze situatie de vriendin op de hoogte brengen, de kerel dumpen en vervolgens abortus laten plegen. En ga dan niet zeiken dat je iemands relatie verpest want die vriendin heeft het recht om te weten dat d'r vriend andere vrouwen vol loopt te spuiten met dit soort gevolgen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:39:16 #22
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338676
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

_O-

Wat een bullshit. -O- Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
Ik ben bang dat de statistieken niet in het voordeel gaat gaan spreken voor het gros van de ongewenste zwangeren nee. :P Verder heb ik echt wel vertrouwen in de mensheid hoor...ik vergeet enkel soms waarop ik dat baseer. O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door Semisane op 02-06-2012 10:52:30 ]
pi_112338683
TS, zit er al wat nuttigs tussen de reacties?
pi_112338689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3

Hoezo is het neukertje erger dan de vreemdgaander? :')
Wat een onzin. TS is niet verantwoordelijk voor die relatie.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:40:20 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:36 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.
Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.
Ik raad je daarom ook van een brug te springen en iets goeds van je leven te maken.
pi_112338703
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de statistieken niet in het voordeel gaat spreken voor het gros van de ongewenste zwangeren nee. :P
Ook niet voor het gros van de gewenst zwangeren...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:41:08 #27
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo is het neukertje erger dan de vreemdgaander? :')
Wat een onzin. TS is niet verantwoordelijk voor die relatie.
Lees onderstaande.
Zo niet, paas dan maar je vriendin je telefoonnummer.
pi_112338753
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Lees onderstaande.
Zo niet, paas dan maar je vriendin je telefoonnummer.
Ik vertrouw mijn vriendin, dus heb geen probleem als iemand haar telefoonnummer heeft. Zeker niet zo'n triest gastje als jij. Maar dat doe ik mijn vriendin dan weer niet aan, dat mensen zoals jij haar gaan bellen.
pi_112338758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.
Ik raad je daarom ook van een brug te springen en iets goeds van je leven te maken.
Dude wat een teken van zwakte om de ander maar van een burg te laten springen als je inhoudelijk geen enkel punt hebt maar dat niet durft toe te geven.
Gewoon, is geen argument. Dat doe je "gewoon". Ik heb dat altijd "gewoon" zo gedaan.
Verder zie ik geen enkel argument over waarom iemand verantwoordelijkheid draagt over iemand anders zijn relatie. Als iemand je vriendin verovert dan is het helaas pindakaas zo werkt de natuur. Deal with it. Niet kankeren op TS als je niets hebt om je gekanker te staven.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:45:39 #30
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112338804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef wickedmen het volgende:

[..]

En jij bent er zo'n een die niet begrijpt dat vreemdgaan medewerking van twee personen vereist?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:47:39 #31
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vertrouw mijn vriendin, dus heb geen probleem als iemand haar telefoonnummer heeft. Zeker niet zo'n triest gastje als jij. Maar dat doe ik mijn vriendin dan weer niet aan, dat mensen zoals jij haar gaan bellen.
Triest gastje? Je kent me niet eens.
Ik wil best met je gaan wedden, maar goed ik denk dat we dan het punt missen.

Het punt bij mij is en dan herhaal ik mezelf nogmaals dat je iemands vriend/vriendin, niet aanraakt.
Oke als ze van niks wist, dan kon ik het nog wel begrijpen, maar ze wist van alles.
Dus is ze in mijn ogen niet meer dan een eerloze neukertje, die per ongeluk zwanger is.
pi_112338845
Maar TS, Helpzwanger, laat eens wat weten over wat je vind van de reacties in je topic.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:48:23 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En jij bent er zo'n een die niet begrijpt dat vreemdgaan medewerking van twee personen vereist?
Natuurlijk beide personen zijn fout, maar we hebben het hier toevallig nu over TS.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:49:55 #34
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_112338880
Mijn moeder heeft mij en mijn broer op deze wereld laten komen, mede in de hoop dat onze vader zijn vrouw daarvoor zou verlaten. Niet dus, hij heeft mijn broer zelfs nooit gezien (hij overleed t.g.v. een verkeers-ongeluk toen mijn broer iets van 1 of 2 jaar oud was).

Jouw toekomst, TS.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_112338895
Wickedmen,

In plaats van in herhaling te vallen kun je ook inhoudelijk argumenten proberen te geven voor je standpunt. Misschien zien wij het wel compleet fout qua verantwoordelijkheid en ben jij het heldere licht dat voor ons met logica en argumenten kan bewijzen hoe fout we zitten en hoe groot jouw gelijk is.

Dus aub, wat zijn je argumenten.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:51:22 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338910
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Ook niet voor het gros van de gewenst zwangeren...
True true... :o
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:51:56 #37
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338915
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Dude wat een teken van zwakte om de ander maar van een burg te laten springen als je inhoudelijk geen enkel punt hebt maar dat niet durft toe te geven.
Gewoon, is geen argument. Dat doe je "gewoon". Ik heb dat altijd "gewoon" zo gedaan.
Verder zie ik geen enkel argument over waarom iemand verantwoordelijkheid draagt over iemand anders zijn relatie. Als iemand je vriendin verovert dan is het helaas pindakaas zo werkt de natuur. Deal with it. Niet kankeren op TS als je niets hebt om je gekanker te staven.
Wat bazel je nou over gewoon?

Het gaat hier ook niet over het zorg dragen over iemands relatie. Maar over zelfrespect, enzo

Maar goed heb geen zin om te veel tijd aan types zoals jou te besteden en hou ik het gewoon simpel.
Als je weet dat iemand een vriend/vriendin heeft en je neukt toch met diegene, is dat voor mij not done.
Simpel.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:52:51 #38
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:50 schreef RichardDawkins het volgende:
Wickedmen,

In plaats van in herhaling te vallen kun je ook inhoudelijk argumenten proberen te geven voor je standpunt. Misschien zien wij het wel compleet fout qua verantwoordelijkheid en ben jij het heldere licht dat voor ons met logica en argumenten kan bewijzen hoe fout we zitten en hoe groot jouw gelijk is.

Dus aub, wat zijn je argumenten.
Ik geef keer op keer mijn argumenten, punten en principes.
Dat jij dit niet wilt zien, is niet mijn probleem.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:54:39 #39
103012 Nies
Die hekse
pi_112338966
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Fijn. Je hebt je punt gemaakt. Of open er een topic over ofzo.
TS 'r punt is dat ze nu zwanger is en wat ze nu verder moet, ratel daar even over verder.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112338974
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:52 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hahahaha nee hahahaha oh god.
Wist ik veel dat ik het tegen iemand had die niet kan zien wat het verschil is tussen een mening, standpunt, argumenten, inhoud, vorm, onderbouwing etc.
Tja ik kan hier niet even vlug je gemiste onderwijs voorkauwen dus rest me niets anders je gaar te laten koken in je wereld waarin alles hetzelfde is. Succes *proest* :D
pi_112339002
Popcorntopic :9
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:58:21 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112339024
wickedmen kanker op met je platitudes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:58:31 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_112339030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:47 schreef wickedmen het volgende:
Het punt bij mij is en dan herhaal ik mezelf nogmaals dat je iemands vriend/vriendin, niet aanraakt.
Iemands vriend of vriendin valt gewoon onder de kraak-regelgeving.
Ik ga naar huis.
pi_112339111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:49 schreef mvdejong het volgende:
Mijn moeder heeft mij en mijn broer op deze wereld laten komen, mede in de hoop dat onze vader zijn vrouw daarvoor zou verlaten. Niet dus, hij heeft mijn broer zelfs nooit gezien (hij overleed t.g.v. een verkeers-ongeluk toen mijn broer iets van 1 of 2 jaar oud was).

Jouw toekomst, TS.
En toen is ze nog een keer zwanger van die kerel gewoorden zonder dat hij het eerste kind (je broer) ooit heeft gezien? Wtf?
pi_112339141
Laat het inderdaad maar weghalen, niet voor jou of voor die 'vriend', maar voor 't ongeboren kind. Damn, ik heb 't niet op kinderen, maar zo'n start gun je geen enkel kind.
Ja doei.
pi_112339148
Dit verdient een schoonheidsprijsje. De OP heeft mij ontroerd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112339150
Ik ben 24 jaar, en heb wel een baan maar (nog) geen vast contract. Na een eerdere stukgelopen relatie ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen, dus ik moet ook nog opzoek naar een woning.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:49 schreef mvdejong het volgende:

Jouw toekomst, TS.
En jij bent toch ook goed terecht gekomen of niet?
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:06:20 #48
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112339159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:55 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hahahaha nee hahahaha oh god.
Wist ik veel dat ik het tegen iemand had die niet kan zien wat het verschil is tussen een mening, standpunt, argumenten, inhoud, vorm, onderbouwing etc.
Tja ik kan hier niet even vlug je gemiste onderwijs voorkauwen dus rest me niets anders je gaar te laten koken in je wereld waarin alles hetzelfde is. Succes *proest* :D
Dan ga ik je een simpele vraag stellen:

Onder welk voorwendsel, treft TS geen blaam in dit alles en is ze nergens schuldig aan?

Hierbij wil ik ook nog effe zeggen dat ik best schrik van de vele negatieve reacties richting mij.
Zelf ken ik veel mensen die vreemdgaan, maar wat ik niet wist, is dat het tegenwoordig maatschappelijk verantwoord is om vreemd te gaan.
Ik ben een man van weinig regels, maar wel van een paar principes, en dit is 1 van hun.
pi_112339162
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.

Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?

De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.

Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.

Alvast bedankt voor het lezen.
Praat hierover met mensen in je eigen kring, of ga naar een abortuskliniek en praat daar eens over wat je hier zegt.
Bij een abortuskliniek zitten ze echt niet te pushen om een abortus, dan nemen ze rustig de tijd voor je om de verschillende mogelijkheden langs te gaan en kunnen ze je hulp bieden of doorverwijzen.

Het is erg verstandig om hier goed over na te denken, zeker aangezien je nu al twijveld.
Ik zou zo zeggen, laat hem buiten deze beslissing, hij wil geen enkele verantwoordelijkheid nemen, niet eens voor zijn eigen daden. Hij zal er niet voor je zijn, maar hij zal er zijn voor zijn eigen vriendin die een kind krijgt.

Zoek dus iemand die er wel is voor je, die wel echt meedenkt en niet alleen zijn eigen hachie wil redden. Neem je beste vriendin in vertrouwen, praat met je moeder, zoek iemand die je wil steunen, in welke beslissing je ook neemt en die mee kan denken over wat het beste is voor jou ipv voor hem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_112339183
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
pi_112339184
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
...
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Hij vertelt je wat jij wilt horen. Als hij zou zeggen dat hij voor altijd bij zijn vriendin zou blijven, dan kap je toch met je (sex)relatie?

Hij houdt je aan het lijntje. Realiseer je dat maar.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:08:11 #52
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112339192
Maar wat is de vraag ook alweer precies

Wil je dat kind nou houden? Die heeft wel houvast en opvoeding door het liefst twee ouders nodig, en dat ga je toch niet laten afhangen van iemand die al een vriendin heeft die ook zwanger is!?
pi_112339197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:07 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
Hij hééft al 'problemen', want hij heeft een kind in jouw oven achtergelaten en zet hem het liefste nu op de magnetronstand.
Ja doei.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:08:47 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_112339206
Denk even 2 seconden rationeel na.

Wil je een kleine van deze klaploper? Wil je het kind alleen opvoeden?

Als het antwoord 2x nee is wees verstandig en doe een abortus voordat het te laat is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_112339214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:06 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Onder welk voorwendsel, treft TS geen blaam in dit alles en is ze nergens schuldig aan?

Hierbij wil ik ook nog effe zeggen dat ik best schrik van de vele negatieve reacties richting mij.
Zelf ken ik veel mensen die vreemdgaan, maar wat ik niet wist, is dat het tegenwoordig maatschappelijk verantwoord is om vreemd te gaan.
Ik ben een man van weinig regels, maar wel van een paar principes, en dit is 1 van hun.
Wie keurt hier het vreemdgaan goed dan?
Echter keuren wij de vreemgaander af ipv de gene met wie die vreemdgaat. Logisch ook. Of geef jij ook het wapen de schuld van de moord ipv de moordenaar?
pi_112339247
quote:
Hij gaat niet weg bij zijn vriendin. Anders had hij dat al gedaan.
pi_112339256
quote:
Ja en? Problemen zijn er al, je bent zwanger!
Je kan dat niet onder de pet gaan houden, je zal er wat mee moeten. Wat nu als je ee abortus gaat plegen en daar even wat verwerking van krijgt, moet je dat ook maar alleen doorgaan, alleen naar de abortuskliniek, alleen door het gevoel heen, alleen omdat hij anders problemen krijgt?

Waarom zou je alle problemen op je eigen nek nemen en hem afschermen? Je kan gerust zeggen dat je niet wil dat hij erbij berokken wordt, dat je gewoon steun nodig hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:22 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_112339287
quote:
Ik ben 24 jaar, en heb wel een baan maar (nog) geen vast contract. Na een eerdere stukgelopen relatie ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen, dus ik moet ook nog opzoek naar een woning.

[..]

Nee, hij gaat niet weg bij zijn huidige vriendin, hij wil je een abortus opleggen en zijn vriendin niet moet toch wel duidelijk voor je zijn buiten het feit dan dat hij jou die abortus wil laten ondergaan omdat anders zijn "relatie"met jou uitkomt zou toch ook een hint moeten zijn voor je. :') Uiteraard moet je zelf weten of je het kind wel of niet wil houden (maar wil je het niet houden dan moet je snel reageren) maar je kunt er 100% zeker van zijn dat je niets aan de verwekker zult hebben zowel niet op emotioneel als financieel vlak en je zult dat kind dus zonder biologische vader moeten laten opgroeien. Heb je daar de financiële middelen voor en ook belangrijk; de geestelijke kracht? Dat zijn de vragen die je je moet stellen, niet of de toekomstige vader nog in beeld zal zijn. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:28 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112339292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wie keurt hier het vreemdgaan goed dan?
Echter keuren wij de vreemgaander af ipv de gene met wie die vreemdgaat. Logisch ook. Of geef jij ook het wapen de schuld van de moord ipv de moordenaar?
Vele boven jouw post.
Verder reageerde ik eerst op TS, dat ze veels te ver is gegaan en dat ze nu in de problemen zit.
pi_112339297
quote:

[..]

Te laat dude. Zoals ik al aangaf in mijn vorige post, iets wat jij bewees in het stuk wat ik had gequote, heb jij niet de kennis of het verstand om hiermee over te discussiëren. Jij beweert dat je argumenten geeft terwijl feitelijk je alleen je mening hebt geschreeuwd zonder enige vorm van argumentatie of onderbouwing. Hieruit is zeer logisch te concluderen dat het je aan het verstand en de kennis ontbreekt om te snappen hoe discussiëren werkt. Ik ga daar geen moeite aan verspillen. Ga maar lekker tegen de klaagmuur staan zeiken, daar staan meer irrationelen te roepen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:43 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112339299
quote:
Jij bent wel het ideale neukertje on the side. Discreet tot in het kraambed.
Voor wie eigenlijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112339301
Het woord naïef is written all over TS zie ik wel :')

Denken dat die gozer zijn vriendin zal verlaten, sure. En nog proberen de boel stil te houden ook, omdat ie anders in de problemen komt, meisje toch. Die player heeft het zomaar getroffen met jou.
pi_112339326
quote:

Dit vind ik zo walgelijk egoïstisch. Wat maakt jouw zwangerschap van twee maanden en mogelijke toekomst met een vreemdganger die andere vrouwen zwanger maakt terwijl hij heel snel vader wordt belangrijker dan het kind van zijn vriendin?

Je zit dus gewoon te hopen dat hij zijn vriendin verlaat en HAAR laat zitten met de ellende, ten gunste van jou. Jij zou dus een ander kind dat bijna geboren is een slechte start gunnen, alleen maar omdat jij met hem iets wil beginnen en een kind met hem wil opvoeden.

Ik zal nooit abortus adviseren omdat het mijn lichaam niet is, maar jouw beweegredenen vind ik op z'n minst schimmig. Ik zou het laten weghalen, het is een ongelukje, en of jouw kind maakt een slechte start, of het andere kind. Ik vind de belangen van zijn huidige relatie toch zwaarder wegen, ook al is hij echt een enorme kneus dat hij het zo ver heeft laten komen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:15:12 #64
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112339344
Vraag me af of TS, zwaar verliefd is op haar neukertje.
Denk van wel als je haar reacties zo ziet.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:15:47 #65
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339357
quote:
Klinkt als of je het allemaal lekker op een rijtje hebt staan...goed moment om een kind te gaan nemen. :')

quote:
En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Zeg lieverd, stop eens met dromen? Stel...stel hij gaat weg bij zijn vriendin, dan wat? Dan zit jij opgescheept met een kind van iemand waarvan je weet dat hij niet te vertrouwen is of ben je echt zo naïef dat je denkt dat hij enkel bij zijn huidige vriendin vreemd zal gaan?

Dat niet alleen, maar je zorgt er voor dat zijn vriendin met een kind achter blijft. Houd jij dus dat klompje onderontwikkelde cellen, dan ga jij er persoonlijk voor zorgen dat in ieder geval één kind in een gebroken gezin zal op groeien, maar als we de prestaties van "je vriend" meewegen waarschijnlijk twee. :|W

Wellicht moet je even bij je zelf nagaan, je woont nu bij je ouders, hebt geen vast werk en loopt dus maar wat aan te klooien. Daar is helemaal niks mis mee overigens. Ik klooi nog steeds maar wat aan en ik ben wel wat jaartjes ouder, enkel ik neem daar geen kind in mee.

Doe dus de wereld, jezelf maar vooral die embryo een plezier en stel het een paar jaartjes uit...ga eerst een lekker stabiel leven opzetten en poep er dan een paar van die stront-fabriekjes uit.

Ik zeg het nu een beetje bot, dus daarom voor jou een mooi liedje als troost. ^O^

pi_112339369
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij hééft al 'problemen', want hij heeft een kind in jouw oven achtergelaten en zet hem het liefste nu op de magnetronstand.
*stil*

mooi
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:16:25 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112339372
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:

het is een ongelukje
Of misschien toch een per expresje ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:16:31 #68
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339377
quote:

[..]

Ga eens ergens anders uithuilen en bekvechten...de TS reageert weer dat is interessanter. :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:17:39 #69
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339399
quote:
Niet bepaald heel erg jou probleem of niet? Hij mag ook wel wat verantwoordelijkheid dragen voor zijn daden...dat hoeft niet allemaal op jou schouders te liggen...dat is wel lekker makkelijk voor hem, maar daar heb jij niks aan.
pi_112339405
TS.

Het eventuele toekomstige kind dat uit je klompje cellen kan groeien is hier de grootste belanghebber.
Het gaat namelijk over een eventuele basis van een eventueel nieuw leven.
Deze basis kan, als een hele hoop dingen heel toevallig meezitten en je als ouder de gedetailleerde gevolgen simpelweg niet wilt/kunt zien, goed gelegd worden door 1 ouder zonder planning.
Maar die kans is fucking klein.
Daarbij heeft ieder eventueel toekomstig kind recht op 2 ouders die een stabiele relatie met elkaar hebben, voldoende kennis en middelen hebben en het kind gepland hebben.
Als niet aan die rechten voldaan kan worden moet je het klompje cellen niet tot een kind uit laten groeien. Je doet het eventuele kind dan groot onrecht aan dat je makkelijk had kunnen voorkomen.
Ongeacht je eigen shitzooi is bovenstaande vele malen belangrijker voor de situatie.
Je kunt er niet omheen. Het wordt abortus als je iets om een eventueel toekomstig kind geeft.
pi_112339411
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, de pil heeft niet "gewerkt". Heeft mevrouw ze lekker op het nachtkastje laten liggen.

Als dat het geval is dan wens ik haar toch echt een val van de trap toe. Gezien haar blinde volharding om het niet te vertellen en te hopen op dat hij zijn vriendin verlaat zou ik niet eens raar staan te kijken.
pi_112339430
Wat ik me trouwens afvraag, TS:

Je wilt er met niemand in je omgeving over praten. Stel je houdt het kind, dan krijg je op een gegeven moment een dikke buik. En op een gegeven moment een baby. Denk je echt dat niemand dan een keer gaat nadenken dat je helemaal geen vaste vriend hebt en dat je dus een losse flodder hebt mogen ontvangen?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:19:00 #73
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339432
TS, je moet jezelf afvragen of je dit kind helemaal alleen op wilt/kunt opvoeden.. Want je 'vriend' zal echt niet voor je klaar staan, die is straks druk met zijn eigen gezinnetje. Hij heeft het toch zelf al aangegeven, waarom denk je dat hij een abortus wil?

En je moet dus straks werken én voor je kind zorgen, kan die naar familie, naar de creche, en als ie ziek is en niet naar de creche kan, wat dan? Trek jij dat allemaal alleen, als de baby je nachtenlang wakker houdt? En dat is nog maar eén aspect... Just saying...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_112339477
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, TS:

Je wilt er met niemand in je omgeving over praten. Stel je houdt het kind, dan krijg je op een gegeven moment een dikke buik. En op een gegeven moment een baby. Denk je echt dat niemand dan een keer gaat nadenken dat je helemaal geen vaste vriend hebt en dat je dus een losse flodder hebt mogen ontvangen?
Ach, Maria werd ook door heel veel mensen geloofd.
Ja doei.
pi_112339481
TS wacht totdat iemand hier de makkelijkste oplossing geeft en haar acties goedkeurt, want dan hoeft ze voorlopig geen confrontatie aan. Maar die confrontatie gaat zeker een keer komen, maar je wilt nu gewoon de makkelijkste weg bewandelen.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:21:54 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339499
quote:

En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Volgens mij staat de foto van TS in de van Dale naast het woord "naïef" :{ Ongelofelijk.
pi_112339515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef WillieW het volgende:
TS wacht totdat iemand hier de makkelijkste oplossing geeft en haar acties goedkeurt, want dan hoeft ze voorlopig geen confrontatie aan. Maar die confrontatie gaat zeker een keer komen, maar je wilt nu gewoon de makkelijkste weg bewandelen.
Gezien haar gebrek aan reactie en selectief reageert als ze het doet zou je zoiets wel kunnen gaan denken ja.
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand simpelweg wil horen wat ze zelf al bedacht heeft en door wil zetten.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:22:45 #78
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339522
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg" ;(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:23:38 #79
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339541
En laten we nu wel wezen, nu TS zwanger is, is ze haar 'advantage' tov de échte vriendin ook wel kwijt...
pi_112339561
Het maakt toch niet uit wat wij hier zeggen. TS houdt het kind lekker en gaat het als emotioneel breekijzertje gebruiken om die kerel weg te lokken bij zijn vriendin waar hij verdomme net vader mee is geworden.

Perfect recept voor twee gebroken gezinnetjes, en dat allemaal in het eigenbelang van TS. Ik zou er trots op zijn hoor, als jonge moeder!
pi_112339564
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:23 schreef missbehavin het volgende:
En laten we nu wel wezen, nu TS zwanger is, is ze haar 'advantage' tov de échte vriendin ook wel kwijt...
Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:25:54 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg" ;(
Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden. :{
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:26:21 #83
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...
Hey, nu niet alle moeders op één hoop gooien he ;)
pi_112339610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jij niet hoor Miss B :*

Gihgihhighig.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:27:25 #85
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112339619
Laat ik allereerst zeggen dat jouw vriend echt de grootste lul met vingers is die op aarde rondloopt. Bedenk je goed: hij gaat vreemd terwijl zijn vriendin zwanger is en op het punt staat te bevallen. Denk je nou echt dat hij een goede vader voor je kind zal zijn? Wie zegt dat hij bij jou niet hetzelfde flikt, als hij al überhaupt het lef heeft bij zijn vriendin weg te gaan. Blijkbaar zijn kinderen niet zo heel belangrijk voor hem, want hij vreet van twee walletjes, heeft ze beiden zwanger gemaakt en zegt doodleuk tegen één van hen dat ze maar abortus moet plegen. Denk. Alsjeblieft. Na.

En ik raad je echt aan om met een familielid te praten, je moeder of zo. Het maakt niet uit of daaruit voortkomt wie de vader is, je moet hem niet willen beschermen. Het is ook zijn verantwoordelijkheid. Het belangrijkste is dat jij je verhaal kwijt kunt en straks de goede beslissing kunt maken. Laat je om die achterlijke reden van hem geen abortus aanpraten, dan zal je er zeker spijt van krijgen. Het moet jouw beslissing zijn, waar je honderd procent achterstaat. Ik ga niet zeggen of je het wel of niet moet doen, denk alleen goed na over de consequenties, wat je ook kiest.

En dump die lul. Serieus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:27:40 #86
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112339625
Ts?
pi_112339627
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat geeft 1 grote smerige explosie zodra de baardruk te hoog wordt bij degene in het midden van de hoop.

Yuk.
pi_112339628
als straks het kind geboren is,.en hij of zij 16 jaar is en wil weten wie de vader is. ga je het dan ook geheim houden??
Hell To The Liars
pi_112339629
Abortus is de enige optie hier, je woont notabene nog bij je ouders. Probeer eerst eens een normaal leven op te bouwen, probeer een huis te vinden. Kinderen krijgen kan nog genoeg
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:28:19 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339634
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij niet hoor Miss B :*

Gihgihhighig.
:* dan is het goed.
Maar serieus, ik zou het echt niet slim van TS vinden als ze dit doorzet...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:29:00 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339652
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:25 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden. :{
Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:30:00 #92
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:13 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339700
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
Ow ik dacht van mij :') En ja dat van TS is inderdaad dom geleuter want hij heeft al door allerlei dingen laten weten niet bij haar te willen blijven.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:25 #94
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_112339703
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En toen is ze nog een keer zwanger van die kerel gewoorden zonder dat hij het eerste kind (je broer) ooit heeft gezien? Wtf?
Verkeerd om gedacht, ik ben de oudste. Mijn vader heeft mij wel gezien, ging weg, kwam weer terug (herhaal ... keer), mijn moeder werd zwanger van mijn broer, hij weer weg, en toen niet meer terug. Een paar jaar later kreeg ze te horen dat hij ondertussen verongelukt was.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:44 #95
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112339709
quote:
1. Die jongen
Meteen dumpen en nooit meer iets mee te maken willen hebben. Sommigen stellen hier dat je het zijn vriendin moet vertellen: Niet doen! Daarmee haal je jezelf alleen maar meer gezeik op de hals en dat heb je niet nodig!
Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:47 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ow ik dacht van mij :')
Ik zou niet durven. ;)
pi_112339720
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
Mr. President - Coco Jambo!!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:21 #98
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112339734
Klop vanavond even aan bij de jongen in kwestie en leg de situatie uit aan hem en zijn vriendin die op de bank zit zwanger te zijn.

Als je nu een abortus neemt ik de kans groot dat je daar de rest van je leven spijt van hebt.
Een kind opvoedden in je eentje kan lastig zijn, maar niet onmogelijk.

Dit is echter niet een kwestie van " er is maar een juist antwoord".

De keus ligt echter bij jou. De jongen heeft geen interesse in jullie kind, de jongen heeft geen interesse in jou ( buiten het vreemdgaan om), Jij hebt interesse in je kind ( anders had je hier geen topic geopend).
Ga je voor de makkelijke weg? Of sta jij wel voor je verantwoordelijkheden ( in tegenstelling tot de jongen in kwestie).
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:51 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339742
Als die kerel zijn vriendin al niet verlaat als ze zwanger is, dan zal hij dat vast ook niet doen als ze zijn (vast geplande) kind heeft gekregen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')