abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112339184
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef HelpZwanger het volgende:
...
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Hij vertelt je wat jij wilt horen. Als hij zou zeggen dat hij voor altijd bij zijn vriendin zou blijven, dan kap je toch met je (sex)relatie?

Hij houdt je aan het lijntje. Realiseer je dat maar.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:08:11 #52
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112339192
Maar wat is de vraag ook alweer precies

Wil je dat kind nou houden? Die heeft wel houvast en opvoeding door het liefst twee ouders nodig, en dat ga je toch niet laten afhangen van iemand die al een vriendin heeft die ook zwanger is!?
pi_112339197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:07 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
Hij hééft al 'problemen', want hij heeft een kind in jouw oven achtergelaten en zet hem het liefste nu op de magnetronstand.
Ja doei.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:08:47 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_112339206
Denk even 2 seconden rationeel na.

Wil je een kleine van deze klaploper? Wil je het kind alleen opvoeden?

Als het antwoord 2x nee is wees verstandig en doe een abortus voordat het te laat is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_112339214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:06 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan ga ik je een simpele vraag stellen:

Onder welk voorwendsel, treft TS geen blaam in dit alles en is ze nergens schuldig aan?

Hierbij wil ik ook nog effe zeggen dat ik best schrik van de vele negatieve reacties richting mij.
Zelf ken ik veel mensen die vreemdgaan, maar wat ik niet wist, is dat het tegenwoordig maatschappelijk verantwoord is om vreemd te gaan.
Ik ben een man van weinig regels, maar wel van een paar principes, en dit is 1 van hun.
Wie keurt hier het vreemdgaan goed dan?
Echter keuren wij de vreemgaander af ipv de gene met wie die vreemdgaat. Logisch ook. Of geef jij ook het wapen de schuld van de moord ipv de moordenaar?
pi_112339247
quote:
En jij bent toch ook goed terecht gekomen of niet?
Slecht voor het kind hoeft het dus niet te zijn allemaal. En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Hij gaat niet weg bij zijn vriendin. Anders had hij dat al gedaan.
pi_112339256
quote:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
Ja en? Problemen zijn er al, je bent zwanger!
Je kan dat niet onder de pet gaan houden, je zal er wat mee moeten. Wat nu als je ee abortus gaat plegen en daar even wat verwerking van krijgt, moet je dat ook maar alleen doorgaan, alleen naar de abortuskliniek, alleen door het gevoel heen, alleen omdat hij anders problemen krijgt?

Waarom zou je alle problemen op je eigen nek nemen en hem afschermen? Je kan gerust zeggen dat je niet wil dat hij erbij berokken wordt, dat je gewoon steun nodig hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:22 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_112339287
quote:
Ik ben 24 jaar, en heb wel een baan maar (nog) geen vast contract. Na een eerdere stukgelopen relatie ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen, dus ik moet ook nog opzoek naar een woning.

[..]

Nee, hij gaat niet weg bij zijn huidige vriendin, hij wil je een abortus opleggen en zijn vriendin niet moet toch wel duidelijk voor je zijn buiten het feit dan dat hij jou die abortus wil laten ondergaan omdat anders zijn "relatie"met jou uitkomt zou toch ook een hint moeten zijn voor je. :') Uiteraard moet je zelf weten of je het kind wel of niet wil houden (maar wil je het niet houden dan moet je snel reageren) maar je kunt er 100% zeker van zijn dat je niets aan de verwekker zult hebben zowel niet op emotioneel als financieel vlak en je zult dat kind dus zonder biologische vader moeten laten opgroeien. Heb je daar de financiële middelen voor en ook belangrijk; de geestelijke kracht? Dat zijn de vragen die je je moet stellen, niet of de toekomstige vader nog in beeld zal zijn. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:28 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112339292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wie keurt hier het vreemdgaan goed dan?
Echter keuren wij de vreemgaander af ipv de gene met wie die vreemdgaat. Logisch ook. Of geef jij ook het wapen de schuld van de moord ipv de moordenaar?
Vele boven jouw post.
Verder reageerde ik eerst op TS, dat ze veels te ver is gegaan en dat ze nu in de problemen zit.
pi_112339297
quote:

[..]

Onder welk voorwendsel, treft TS geen blaam in dit alles en is ze nergens schuldig aan?

Hierbij wil ik ook nog effe zeggen dat ik best schrik van de vele negatieve reacties richting mij.
Zelf ken ik veel mensen die vreemdgaan, maar wat ik niet wist, is dat het tegenwoordig maatschappelijk verantwoord is om vreemd te gaan.
Ik ben een man van weinig regels, maar wel van een paar principes, en dit is 1 van hun.
Te laat dude. Zoals ik al aangaf in mijn vorige post, iets wat jij bewees in het stuk wat ik had gequote, heb jij niet de kennis of het verstand om hiermee over te discussiëren. Jij beweert dat je argumenten geeft terwijl feitelijk je alleen je mening hebt geschreeuwd zonder enige vorm van argumentatie of onderbouwing. Hieruit is zeer logisch te concluderen dat het je aan het verstand en de kennis ontbreekt om te snappen hoe discussiëren werkt. Ik ga daar geen moeite aan verspillen. Ga maar lekker tegen de klaagmuur staan zeiken, daar staan meer irrationelen te roepen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:12:43 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112339299
quote:
Jij bent wel het ideale neukertje on the side. Discreet tot in het kraambed.
Voor wie eigenlijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112339301
Het woord naïef is written all over TS zie ik wel :')

Denken dat die gozer zijn vriendin zal verlaten, sure. En nog proberen de boel stil te houden ook, omdat ie anders in de problemen komt, meisje toch. Die player heeft het zomaar getroffen met jou.
pi_112339326
quote:

Dit vind ik zo walgelijk egoïstisch. Wat maakt jouw zwangerschap van twee maanden en mogelijke toekomst met een vreemdganger die andere vrouwen zwanger maakt terwijl hij heel snel vader wordt belangrijker dan het kind van zijn vriendin?

Je zit dus gewoon te hopen dat hij zijn vriendin verlaat en HAAR laat zitten met de ellende, ten gunste van jou. Jij zou dus een ander kind dat bijna geboren is een slechte start gunnen, alleen maar omdat jij met hem iets wil beginnen en een kind met hem wil opvoeden.

Ik zal nooit abortus adviseren omdat het mijn lichaam niet is, maar jouw beweegredenen vind ik op z'n minst schimmig. Ik zou het laten weghalen, het is een ongelukje, en of jouw kind maakt een slechte start, of het andere kind. Ik vind de belangen van zijn huidige relatie toch zwaarder wegen, ook al is hij echt een enorme kneus dat hij het zo ver heeft laten komen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:15:12 #64
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112339344
Vraag me af of TS, zwaar verliefd is op haar neukertje.
Denk van wel als je haar reacties zo ziet.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:15:47 #65
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339357
quote:
Ik ben 24 jaar, en heb wel een baan maar (nog) geen vast contract. Na een eerdere stukgelopen relatie ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen, dus ik moet ook nog opzoek naar een woning.
Klinkt als of je het allemaal lekker op een rijtje hebt staan...goed moment om een kind te gaan nemen. :')

quote:
En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Zeg lieverd, stop eens met dromen? Stel...stel hij gaat weg bij zijn vriendin, dan wat? Dan zit jij opgescheept met een kind van iemand waarvan je weet dat hij niet te vertrouwen is of ben je echt zo naïef dat je denkt dat hij enkel bij zijn huidige vriendin vreemd zal gaan?

Dat niet alleen, maar je zorgt er voor dat zijn vriendin met een kind achter blijft. Houd jij dus dat klompje onderontwikkelde cellen, dan ga jij er persoonlijk voor zorgen dat in ieder geval één kind in een gebroken gezin zal op groeien, maar als we de prestaties van "je vriend" meewegen waarschijnlijk twee. :|W

Wellicht moet je even bij je zelf nagaan, je woont nu bij je ouders, hebt geen vast werk en loopt dus maar wat aan te klooien. Daar is helemaal niks mis mee overigens. Ik klooi nog steeds maar wat aan en ik ben wel wat jaartjes ouder, enkel ik neem daar geen kind in mee.

Doe dus de wereld, jezelf maar vooral die embryo een plezier en stel het een paar jaartjes uit...ga eerst een lekker stabiel leven opzetten en poep er dan een paar van die stront-fabriekjes uit.

Ik zeg het nu een beetje bot, dus daarom voor jou een mooi liedje als troost. ^O^

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112339369
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij hééft al 'problemen', want hij heeft een kind in jouw oven achtergelaten en zet hem het liefste nu op de magnetronstand.
*stil*

mooi
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:16:25 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112339372
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:

het is een ongelukje
Of misschien toch een per expresje ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:16:31 #68
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339377
quote:

[..]

Ga eens ergens anders uithuilen en bekvechten...de TS reageert weer dat is interessanter. :P
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:17:39 #69
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339399
quote:
Niet bepaald heel erg jou probleem of niet? Hij mag ook wel wat verantwoordelijkheid dragen voor zijn daden...dat hoeft niet allemaal op jou schouders te liggen...dat is wel lekker makkelijk voor hem, maar daar heb jij niks aan.
pi_112339405
TS.

Het eventuele toekomstige kind dat uit je klompje cellen kan groeien is hier de grootste belanghebber.
Het gaat namelijk over een eventuele basis van een eventueel nieuw leven.
Deze basis kan, als een hele hoop dingen heel toevallig meezitten en je als ouder de gedetailleerde gevolgen simpelweg niet wilt/kunt zien, goed gelegd worden door 1 ouder zonder planning.
Maar die kans is fucking klein.
Daarbij heeft ieder eventueel toekomstig kind recht op 2 ouders die een stabiele relatie met elkaar hebben, voldoende kennis en middelen hebben en het kind gepland hebben.
Als niet aan die rechten voldaan kan worden moet je het klompje cellen niet tot een kind uit laten groeien. Je doet het eventuele kind dan groot onrecht aan dat je makkelijk had kunnen voorkomen.
Ongeacht je eigen shitzooi is bovenstaande vele malen belangrijker voor de situatie.
Je kunt er niet omheen. Het wordt abortus als je iets om een eventueel toekomstig kind geeft.
pi_112339411
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, de pil heeft niet "gewerkt". Heeft mevrouw ze lekker op het nachtkastje laten liggen.

Als dat het geval is dan wens ik haar toch echt een val van de trap toe. Gezien haar blinde volharding om het niet te vertellen en te hopen op dat hij zijn vriendin verlaat zou ik niet eens raar staan te kijken.
pi_112339430
Wat ik me trouwens afvraag, TS:

Je wilt er met niemand in je omgeving over praten. Stel je houdt het kind, dan krijg je op een gegeven moment een dikke buik. En op een gegeven moment een baby. Denk je echt dat niemand dan een keer gaat nadenken dat je helemaal geen vaste vriend hebt en dat je dus een losse flodder hebt mogen ontvangen?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:19:00 #73
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339432
TS, je moet jezelf afvragen of je dit kind helemaal alleen op wilt/kunt opvoeden.. Want je 'vriend' zal echt niet voor je klaar staan, die is straks druk met zijn eigen gezinnetje. Hij heeft het toch zelf al aangegeven, waarom denk je dat hij een abortus wil?

En je moet dus straks werken én voor je kind zorgen, kan die naar familie, naar de creche, en als ie ziek is en niet naar de creche kan, wat dan? Trek jij dat allemaal alleen, als de baby je nachtenlang wakker houdt? En dat is nog maar eén aspect... Just saying...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_112339477
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, TS:

Je wilt er met niemand in je omgeving over praten. Stel je houdt het kind, dan krijg je op een gegeven moment een dikke buik. En op een gegeven moment een baby. Denk je echt dat niemand dan een keer gaat nadenken dat je helemaal geen vaste vriend hebt en dat je dus een losse flodder hebt mogen ontvangen?
Ach, Maria werd ook door heel veel mensen geloofd.
Ja doei.
pi_112339481
TS wacht totdat iemand hier de makkelijkste oplossing geeft en haar acties goedkeurt, want dan hoeft ze voorlopig geen confrontatie aan. Maar die confrontatie gaat zeker een keer komen, maar je wilt nu gewoon de makkelijkste weg bewandelen.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:21:54 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339499
quote:

En misschien gaat hij toch nog bij zijn huidige vriendin weg zoals hij zei.
Volgens mij staat de foto van TS in de van Dale naast het woord "naïef" :{ Ongelofelijk.
pi_112339515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef WillieW het volgende:
TS wacht totdat iemand hier de makkelijkste oplossing geeft en haar acties goedkeurt, want dan hoeft ze voorlopig geen confrontatie aan. Maar die confrontatie gaat zeker een keer komen, maar je wilt nu gewoon de makkelijkste weg bewandelen.
Gezien haar gebrek aan reactie en selectief reageert als ze het doet zou je zoiets wel kunnen gaan denken ja.
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand simpelweg wil horen wat ze zelf al bedacht heeft en door wil zetten.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:22:45 #78
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339522
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg" ;(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:23:38 #79
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339541
En laten we nu wel wezen, nu TS zwanger is, is ze haar 'advantage' tov de échte vriendin ook wel kwijt...
pi_112339561
Het maakt toch niet uit wat wij hier zeggen. TS houdt het kind lekker en gaat het als emotioneel breekijzertje gebruiken om die kerel weg te lokken bij zijn vriendin waar hij verdomme net vader mee is geworden.

Perfect recept voor twee gebroken gezinnetjes, en dat allemaal in het eigenbelang van TS. Ik zou er trots op zijn hoor, als jonge moeder!
pi_112339564
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:23 schreef missbehavin het volgende:
En laten we nu wel wezen, nu TS zwanger is, is ze haar 'advantage' tov de échte vriendin ook wel kwijt...
Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:25:54 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat begon ik me ook af te vragen na die opmerking van "misschien gaat hij dan toch wel bij haar weg" ;(
Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden. :{
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:26:21 #83
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja want nu gaat ook haar vagien naar god en haar tettn naar het zuiden...
Hey, nu niet alle moeders op één hoop gooien he ;)
pi_112339610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jij niet hoor Miss B :*

Gihgihhighig.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:27:25 #85
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112339619
Laat ik allereerst zeggen dat jouw vriend echt de grootste lul met vingers is die op aarde rondloopt. Bedenk je goed: hij gaat vreemd terwijl zijn vriendin zwanger is en op het punt staat te bevallen. Denk je nou echt dat hij een goede vader voor je kind zal zijn? Wie zegt dat hij bij jou niet hetzelfde flikt, als hij al überhaupt het lef heeft bij zijn vriendin weg te gaan. Blijkbaar zijn kinderen niet zo heel belangrijk voor hem, want hij vreet van twee walletjes, heeft ze beiden zwanger gemaakt en zegt doodleuk tegen één van hen dat ze maar abortus moet plegen. Denk. Alsjeblieft. Na.

En ik raad je echt aan om met een familielid te praten, je moeder of zo. Het maakt niet uit of daaruit voortkomt wie de vader is, je moet hem niet willen beschermen. Het is ook zijn verantwoordelijkheid. Het belangrijkste is dat jij je verhaal kwijt kunt en straks de goede beslissing kunt maken. Laat je om die achterlijke reden van hem geen abortus aanpraten, dan zal je er zeker spijt van krijgen. Het moet jouw beslissing zijn, waar je honderd procent achterstaat. Ik ga niet zeggen of je het wel of niet moet doen, denk alleen goed na over de consequenties, wat je ook kiest.

En dump die lul. Serieus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:27:40 #86
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112339625
Ts?
pi_112339627
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat geeft 1 grote smerige explosie zodra de baardruk te hoog wordt bij degene in het midden van de hoop.

Yuk.
pi_112339628
als straks het kind geboren is,.en hij of zij 16 jaar is en wil weten wie de vader is. ga je het dan ook geheim houden??
Hell To The Liars
pi_112339629
Abortus is de enige optie hier, je woont notabene nog bij je ouders. Probeer eerst eens een normaal leven op te bouwen, probeer een huis te vinden. Kinderen krijgen kan nog genoeg
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:28:19 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339634
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij niet hoor Miss B :*

Gihgihhighig.
:* dan is het goed.
Maar serieus, ik zou het echt niet slim van TS vinden als ze dit doorzet...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:29:00 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339652
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:25 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat is gewoon dom geleuter...sorry dat ik het zeg, maar dat hoor je vaker van dit soort vrouwen...lekker lopen krikken met een man die bezet is en dan van die hopeloze dromen er op na gaan houden. :{
Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:30:00 #92
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dom geleuter? Je moest eens weten hoeveel vrouwen expres zwanger raken omdat ze denken dat hun vriend daardoor bij hun blijft :N
Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:13 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112339700
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dan is het nog wel dom geleuter. Dom geleuter van de TS hè, laat ik dat even duidelijk maken :*
Ow ik dacht van mij :') En ja dat van TS is inderdaad dom geleuter want hij heeft al door allerlei dingen laten weten niet bij haar te willen blijven.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:25 #94
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_112339703
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En toen is ze nog een keer zwanger van die kerel gewoorden zonder dat hij het eerste kind (je broer) ooit heeft gezien? Wtf?
Verkeerd om gedacht, ik ben de oudste. Mijn vader heeft mij wel gezien, ging weg, kwam weer terug (herhaal ... keer), mijn moeder werd zwanger van mijn broer, hij weer weg, en toen niet meer terug. Een paar jaar later kreeg ze te horen dat hij ondertussen verongelukt was.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:44 #95
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112339709
quote:
1. Die jongen
Meteen dumpen en nooit meer iets mee te maken willen hebben. Sommigen stellen hier dat je het zijn vriendin moet vertellen: Niet doen! Daarmee haal je jezelf alleen maar meer gezeik op de hals en dat heb je niet nodig!
Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:31:47 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ow ik dacht van mij :')
Ik zou niet durven. ;)
pi_112339720
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Wat een reactie hee. TS vertelt het zijn vriendin ondanks dit een hele aparte situatie is heeft zij er recht op om het te weten ;). Dus stop met de mabojambo en vertel het! Ban hem daarna gelijk uit jou leven als hij niet voor jou kiest, succes.
Mr. President - Coco Jambo!!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:21 #98
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112339734
Klop vanavond even aan bij de jongen in kwestie en leg de situatie uit aan hem en zijn vriendin die op de bank zit zwanger te zijn.

Als je nu een abortus neemt ik de kans groot dat je daar de rest van je leven spijt van hebt.
Een kind opvoedden in je eentje kan lastig zijn, maar niet onmogelijk.

Dit is echter niet een kwestie van " er is maar een juist antwoord".

De keus ligt echter bij jou. De jongen heeft geen interesse in jullie kind, de jongen heeft geen interesse in jou ( buiten het vreemdgaan om), Jij hebt interesse in je kind ( anders had je hier geen topic geopend).
Ga je voor de makkelijke weg? Of sta jij wel voor je verantwoordelijkheden ( in tegenstelling tot de jongen in kwestie).
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:33:51 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112339742
Als die kerel zijn vriendin al niet verlaat als ze zwanger is, dan zal hij dat vast ook niet doen als ze zijn (vast geplande) kind heeft gekregen...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:34:36 #100
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112339754
Ik zie maar één oplossing hier...

TS mag dan geen teen meer zijn...ze reageert wel zo..dus ik vind het nog toepasbaar. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')