Rene dwingt mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet rustig(er) aan?
Het niet komen / andere keer komen / wat anders te doen? Zat optiesquote:
Oke danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, Benny...
ik EIS dat je er deze keer wel bent!
[MEET!] Het Grote SongfestiBAL: 15/9 - #8 kom vooral niet met de auto
Ik vind het allemaal bestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2 feestjes in een weekend moet kunnen... tevens kan je zaterdag uitslapen!
Ik las eerst je post in ESF en keek een beetje vreemdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, ik ben mijn zwarte schoenen kwijt, die met puntneus, staan die bij jou??
MIJN KINDJES ZIJN WEG
Ja, dat is ESF lijkt me waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las eerst je post in ESF en keek een beetje vreemd![]()
35 per keer, me dunktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik heb 1722 ongelezen berichten op Hotmail, kan ik die in één keer verwijderen?
Ik heb die hele brief nog niet open gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg me toch een klapper terug van de belastingdienst trouwens. wel 24 hele euro's!
Ohjaaaweelll... ik ben echt een autistje, post moet open, gelezen, verwerkt en ik een map gedaan wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb die hele brief nog niet open gemaakt
Ach,... ik zet het wel op mijn spaarrekening (WHOEHAAA!!!) dan heb ik aan het eind van het jaar misschien wel 25 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
24 euroknallers! Maar dan wel de gezonde sapjes euroknaller Pat
Ohw hier eindigt het ergens in een hoekjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaaaweelll... ik ben echt een autistje, post moet open, gelezen, verwerkt en ik een map gedaan worden
autist, hier eindigt het overalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw hier eindigt het ergens in een hoekje
Ik doe elke maand automatisch een beetjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vorige maand voor het eerst geld op mn spaarrekening gezet..voor het eerst in 4 jaar ofzo!
Oh ik wacht nog op de mijnequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg me toch een klapper terug van de belastingdienst trouwens. wel 24 hele euro's!
Ik doe nu gewoon elke maand alles wat ik binnenkrijg - vaste lasten - een x aantal euro's om te besteden per maand, naar mijn spaarrekening!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe elke maand automatisch een beetje
Wat overblijft bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe nu gewoon elke maand alles wat ik binnenkrijg - vaste lasten - een x aantal euro's om te besteden per maand, naar mijn spaarrekening!
als ik loon, stufi en zorgtoeslag binnenheb, reken ik gewoon uit wat mijn vaste lasten zijn die maand, en ik heb een bepaald bedrag waarvan ik maandelijks leef zeg maar, dat dat bedrag samen laat ik op mn rekening staan, de rest gaat naar mn spaarrekeningquote:
Aha. Op die manier....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik loon, stufi en zorgtoeslag binnenheb, reken ik gewoon uit wat mijn vaste lasten zijn die maand, en ik heb een bepaald bedrag waarvan ik maandelijks leef zeg maar, dat dat bedrag samen laat ik op mn rekening staan, de rest gaat naar mn spaarrekening
Jeutje.... is dit wat ik moet verwachten als ik jarig benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sinds de nacht voor ik 22 werdof toch de nacht dat ik 22 werd... HMMMMMMM
![]()
Als je heel veel sambuca drinkt ofzo,, misschienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jeutje.... is dit wat ik moet verwachten als ik jarig ben?
*op lijstje zet*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je heel veel sambuca drinkt ofzo,, misschien
Ik weeenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja dikkie!
Ik hoef morgen alleen nog maar te stofzuigen, en bed even nieuwe lakens enzo..
goed he?
Oh dat... Wij gaan later apart slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je haat me en wilt niet samen slapen
Ik hoorde andere dingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je haat me en wilt niet samen slapen
quote:[00:53:07] René zegt:
wil je het rustiger aan doen poep?
[00:53:11] René zegt:
Ik blijf dan niet slapen zaterdag
[00:53:12] René zegt:
ok?
[00:53:45] Patrick zegt:
Sterf
aaahquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef Lutte het volgende:
HaatWij komen thuis, broer: er is zo ontzettend veel post! Ik: van de Radboud? Broer: ja! *stilte* voor mij.
RONquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef Lutte het volgende:
HaatWij komen thuis, broer: er is zo ontzettend veel post! Ik: van de Radboud? Broer: ja! *stilte* voor mij.
Draai het om, en zeg liefjes: Of voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef Lutte het volgende:
Het was helaas echt voor hemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Draai het om, en zeg liefjes: Of voor mij
Oh... samequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Net even geslapen, en nu voel ik me beroerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat venster waar nu nog geen act bezig is neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
Bryan Adams live op YouTube
http://www.youtube.com/rockinrio
Het is alweer afgelopen. Ze laten nu dingetjes zien van de rest van de dagquote:Op zondag 3 juni 2012 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat venster waar nu nog geen act bezig is neem ik aan?
Okee jammer en misschien ook wel gelukkig anders ga ik helemaal niet slapenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Ze laten nu dingetjes zien van de rest van de dag
Je kunt het vast later nog wel terugkijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee jammer en misschien ook wel gelukkig anders ga ik helemaal niet slapen
Dat ook. Of ik zet morgen even een CD van hem op. Als ze niet inmiddels alle 4 weer in Geldrop liggen. Maar volgens mij moet er nog 1 van hem hier liggen minimaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het vast later nog wel terugkijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
Bryan Adams live op YouTube
http://www.youtube.com/rockinrio
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:23 schreef Lutte het volgende:
Cool man, we hebben nu zo'n on demand ding of zo, dat wordt alle afleveringen van Bibbeltje Big kijken dus![]()
Bibbeltje big??quote:Op zondag 3 juni 2012 14:23 schreef Lutte het volgende:
Cool man, we hebben nu zo'n on demand ding of zo, dat wordt alle afleveringen van Bibbeltje Big kijken dus![]()
Nadat je het voor het eerst postte heb ik er even 1 aflevering van op Youtube gekeken Wat een niveau De teletubbies zijn er niets bijquote:
quote:Collega:
Waar woon jij eigenlijk?
Ik:
Gewoon hier in Delfzijl.
Collega:
Ah, okee.. zou jij misschien morgen van 06.00-13.00 willen werken, dan regel ik iemand anders voor jou van 17.00-20.15
Ik:
Ja, tuurlijk. Geen probleem.
Even later...
Collega:
Ik kan echt niemand vinden voor 17.00-20.15, dus ik werk zelf wel 's ochtends
Ik
*grrbbbllll... kssshhhttt... nu wil ik werken ook*
Ik kan anders wel 's ochtends en 's avonds werken.. of mag dat niet van *bedrijf*
Collega:
Jawel, maar dat vind ik een beetje lullig voor je..
Ik:
Eeehhhh, hoezo? Bied het toch zelf aan?
Collega:
Ohja.. hihi
WAT ERRRUUUGGquote:Een flinke tegenslag voor Idols-winnares Raffaëlla Paton! Ze heeft stemproblemen en kan een behoorlijke tijd niet optreden.
Via een persbericht laat haar management maandag weten dat ze al een aantal maanden last heeft van een heesheid die maar niet over lijkt te gaan. Stembandonderzoek heeft laten zien dat ze zorgwekkende stemproblemen heeft, en ze moet zelfs een operatie ondergaan om alles te laten repareren.
Begin juni gaat Rafaëlla onder het mes. Daarna moet ze maar liefst twee maanden rust houden om haar stembanden te laten helen. Maar daarna is de verwachting dat ze weer op volle kracht aan haar carrière kan gaan werken.
Rafaëlla: "Door mijn vele stemgebruik, voornamelijk bij het praten, merkte ik dat mijn stem steeds meer hees ging klinken. Ondanks dat ik rust genomen heb, is dit helaas niet overgegaan. Nu is uit het onderzoek gebleken dat het om een verdikking gaat op mijn stembanden. Het is beangstigend, maar ik ben blij dat er wat aan gedaan gaat worden. De KNO-arts verwacht dat ik eind juli weer voldoende hersteld zal zijn van de operatie."
Eerder dit jaar deed Rafaëlla wel nog mee aan het Nationaal Songfestival. Daar vertolkte ze het volgens velen geliefde Chocolatte
Het nieuws van rafaella vind ik beter nieuwsquote:Op maandag 4 juni 2012 18:04 schreef Lutte het volgende:
Echt beter nieuws had ik niet kunnen krijgen een dag voor het gala: vriendje heeft toch vrij kunnen krijgen en het meisje dat eigenlijk dezelfde jurk had heeft een andere!![]()
![]()
Dat is de kers op de taart!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het nieuws van rafaella vind ik beter nieuws
Wrom weeer?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en weer thuis... 28 juni weer naar de tandarts en 3 december weer naar de mondhygiëniste!
Ow?quote:
JAAAquote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow?
tweemaal controle in 1 maand? Of was je nu bij de hygieniste?
over zijn maquette?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef Kally het volgende:
Zo dannnn, even Wander geholpen met zijn projecten, of het Engels okee was en begrijpelijk enzo, zag er strak uit
Njah over de Wadden eilanden en iets met de Westergas Fabriekquote:
quote:Khil, who was given a People's Artist Award in the Soviet Union, became famous in the West after his song of 50 years ago, I Am So Happy to Finally Be Back Home, which contains no words but only a melody of a series of "tro-lo-los," suddenly hit the internet.
The song originally contained lyrics about a cowboy riding a horse to his farm but the authorities told Khil the song could not be released as the lyrics associated with American lifestyle. So Khil went on singing the tune with nothing but an apolitical “trololo” lyric.
Facking verrader.. het is uit!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
Patrick stuurt: zit nu op de wc, moet afwassen.
Ik bel zijn moeder op!
Oeeeiiii!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee van jou heb ik een mapje op de laptopMaar niet verder verklappen hè!!
Huh? Voor 1 euro?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:34 schreef Lutte het volgende:
Hahaha, m'n beste vriendin en ik mogen de hele maand voor één euro naar de film. Laten we nou net een maandje niks te doen hebben
Toen ik in maart jarig was zijn pa en ik wezen eten bij le Connaiseur op de Kleine berg. Daar eet een jarige voor niks (Drank moet je wel betalen)quote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Yess, zijn zo af en toe van die acties. In die en die maand jarig, of naam die begint met een bepaalde letter. Nou dus het laatste
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Alweer 2 uur er op zitten.. Nog 5 te gaan, vanavond nog ff 3 uur.. Prrrrr
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef Renesite het volgende:
http://www.wajonghypotheek.nl/
Een hypotheek op WAjong?
WHAT
THE
FACK
PICSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer 1000m gezwommen
En ik heb weer mooie lijven gebliekt
Ik mocht mijn camera niet meenemenquote:
De kleedkamer is algemeen ja... maar helaas zit de Olympische selectie een deur verderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Douchen in de gezamenlijke douceruimte?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kleedkamer is algemeen ja... maar helaas zit de Olympische selectie een deur verder
Verdikkemequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kleedkamer is algemeen ja... maar helaas zit de Olympische selectie een deur verder
Isch verwechquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Anders gaan jullie een keer mee... kun je zelf het een en ander zien
Je moet er wat voor over hebben hequote:
Nicequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:49 schreef Lutte het volgende:
Zo thuis van gala. Hele avond complimentjes gehadEgoboost
![]()
Was super!
Tjekquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:42 schreef iBenny het volgende:
Rene, je moet je wachtwoord op Linkedin ff aanpassen...
http://tweakers.net/nieuw(...)ikers-op-straat.html
Dat vroeg Willeke Alberti zich ook al afquote:
KEIN ANUNG!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Morgen naar "What to expect when you're expecting" met mijn vriendinnetje... Iemand een idee of het een leuke film is
?
Huh? je bedoelt dat je hele andere dingen zei dan dat je eigenlijk gafquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Heerlijke werk avond... 90% van de klanten was pools/duits/russisch/kroaats/portugees of iets anders lekker tropisch... gedachten op nul, en geen gezeik.
Daardoor zei ik ook verschillende keren: "en met 5 word weer 10".. terwijl ze 20 eu gaven
Maar god, geen haan die er naar kraait
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? je bedoelt dat je hele andere dingen zei dan dat je eigenlijk gaf?
Laat het ff weten, ik ga zondag hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet. De trailer ziet er op zich wel grappig uit, maar dat zegt ook niet alles...
Eftelingquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deze zomer eindelijk efteling... hoop ik
Neee, das ongeveer van het noordelijkste naar het zuidelijkste puntje van nederland..quote:
Aha, dat is waar ook... En dat vervelend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee, das ongeveer van het noordelijkste naar het zuidelijkste puntje van nederland..
Tevens was mijn moeder alleenstaande moeder.. dan is daar niet zoveel geld voor
Dat was de bedoeling ja, en met die sexy beeeeeb die net komt binnenvallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha, dat is waar ook... En dat vervelend.
Nu ga je binnenkort een keer met Rene ofzo?
Ik heb nog kortingdingen voor je maar die moet ik dan morgen echt wel posten want tot 10 juni kaartjes halen bij ah ermee, interesse?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deze zomer eindelijk efteling... hoop ik
Nicequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, en met die sexy beeeeeb die net komt binnenvallen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, en met die sexy beeeeeb die net komt binnenvallen
Ik heb er nog 20.000 in mijn portemonnee, thank god for my mother in law!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog kortingdingen voor je maar die moet ik dan morgen echt wel posten want tot 10 juni kaartjes halen bij ah ermee, interesse?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 20.000 in mijn portemonnee, thank god for my mother in law!
Gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
Hihi ik heb zaterdag een bbq bij mij thuis, idee van collega's onderling, ik okee mijn huis kan wel maarre wel allemaal geld in de pot![]()
Nou dat was geen probleem dus bbq, drank en voetbal
Die ken ik ook, je zwagerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik kan iemand die er live bij is
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed deze maand werk ik weer op vrijdag dus aan het einde van deze maand laatste obstakel ook uit de weg, me is weer helemaal back
Gezellugquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
Hihi ik heb zaterdag een bbq bij mij thuis, idee van collega's onderling, ik okee mijn huis kan wel maarre wel allemaal geld in de pot![]()
Nou dat was geen probleem dus bbq, drank en voetbal
Ennnn gave nieuwe eettafel stoelen gezien (wacht geduldig op belastingcentjesquote:
PICSquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ennnn gave nieuwe eettafel stoelen gezien (wacht geduldig op belastingcentjes)
Nicequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
Maar goed deze maand werk ik weer op vrijdag dus aan het einde van deze maand laatste obstakel ook uit de weg, me is weer helemaal back
Ik heb er vet zin in, en die wedstrijdenquote:
Ik ook nog niet echt echt, maar wel zin in een feestjequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Hier zit het EK-gevoel er dus echt totaal nog niet in
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, op die spaarkaarten staat 3 juni... is het een week verlengt?
Hoe zijn de boeken, ik kan niks meer binnenhalen dus loop nu achterquote:
Dat zal het ook zijn... vlaggetjes, ed. hangen hier nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt echt, maar wel zin in een feestje(weer
)
Wel al vlaggetjes opgehangen, en ik heb toeters en de hele meuk
Dat was vorig jaar welquote:
Nee van die verjaardagsdingen die uitrollen in rood wit blauwquote:
Ohjaaaa!! Misschien mijn schoonmoeder nog een keer lief aankijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook met een airmiles kaart korting krijgen op Eftelingkaartjes
Oh jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Laysa het volgende:
Je kan ook met een airmiles kaart korting krijgen op Eftelingkaartjes
Ja tof. Ben bij 't tweede boek nu bij hoofdstuk 2 pas, was gisteren in slaap gevallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe zijn de boeken, ik kan niks meer binnenhalen dus loop nu achter
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaaaa!! Misschien mijn schoonmoeder nog een keer lief aankijken
Kusjesquote:
quote:
Stomme providers, dm ff waar jij ze binnenhaaltquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja tof. Ben bij 't tweede boek nu bij hoofdstuk 2 pas, was gisteren in slaap gevallen. En vandaag niet meer verder gelezen, maar wil voordat S3 begint klaar zijn met dat boek.
Huh, wacht. Volgens mij denk ik nu aan iets anders dan jij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Stomme providers, dm ff waar jij ze binnenhaalt
De seriequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Huh, wacht. Volgens mij denk ik nu aan iets anders dan jij.
Oohquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
De serieik kan niet downloaden want site ligt plat
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben dr altijd, maar jullie zien mij gewoon niet
Nietus... jij zwaait nooit hierzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mja, ik kijk steeds over je heenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niets zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Heb je die laatste aflevering nog niet gezien
?
Ik kwam tot 8 toen mocht het niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Heb je die laatste aflevering nog niet gezien
?
Doe ik ook nietquote:
Msn?quote:
waaa??quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Schoonmoeder: 20.000 check.
Zwager naar Oekraine: check (godchristus duuuuuur)
Efteling: oooooooh?
Je bent offlinequote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Wejo, wilde dat uploaden voor je Kal, krijg ik dit. [ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Toch wel met een klein schouderklopje he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Even heibel in de keet gehad... dat krijg je als je hetzelfde karakter hebt (AAAND FIIIGHT) als je moeder.
Isse weer goed. Glaasje sprite + citroen gegeven
quote:
Kus.quote:
Gewoon gaan praten kom ik vanzelfquote:
Op je piemzquote:
Zoietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel met een klein schouderklopje he?
Oh.quote:
Ik zou hem doen...quote:
Bohquote:
Als je lief kijkt wel hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou hem doen...
Maar weet niet of-ie mij zou doen.
Snap ik, ze heeft alleen aandacht voor moi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik maar praten op den MSN tegen simone... ZE NEGEERT ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |