Rene dwingt mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet rustig(er) aan?
Het niet komen / andere keer komen / wat anders te doen? Zat optiesquote:
Oke danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, Benny...
ik EIS dat je er deze keer wel bent!
[MEET!] Het Grote SongfestiBAL: 15/9 - #8 kom vooral niet met de auto
Ik vind het allemaal bestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2 feestjes in een weekend moet kunnen... tevens kan je zaterdag uitslapen!
Ik las eerst je post in ESF en keek een beetje vreemdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, ik ben mijn zwarte schoenen kwijt, die met puntneus, staan die bij jou??
MIJN KINDJES ZIJN WEG
Ja, dat is ESF lijkt me waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las eerst je post in ESF en keek een beetje vreemd![]()
35 per keer, me dunktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik heb 1722 ongelezen berichten op Hotmail, kan ik die in één keer verwijderen?
Ik heb die hele brief nog niet open gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg me toch een klapper terug van de belastingdienst trouwens. wel 24 hele euro's!
Ohjaaaweelll... ik ben echt een autistje, post moet open, gelezen, verwerkt en ik een map gedaan wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb die hele brief nog niet open gemaakt
Ach,... ik zet het wel op mijn spaarrekening (WHOEHAAA!!!) dan heb ik aan het eind van het jaar misschien wel 25 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
24 euroknallers! Maar dan wel de gezonde sapjes euroknaller Pat
Ohw hier eindigt het ergens in een hoekjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaaaweelll... ik ben echt een autistje, post moet open, gelezen, verwerkt en ik een map gedaan worden
autist, hier eindigt het overalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw hier eindigt het ergens in een hoekje
Ik doe elke maand automatisch een beetjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vorige maand voor het eerst geld op mn spaarrekening gezet..voor het eerst in 4 jaar ofzo!
Oh ik wacht nog op de mijnequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg me toch een klapper terug van de belastingdienst trouwens. wel 24 hele euro's!
Ik doe nu gewoon elke maand alles wat ik binnenkrijg - vaste lasten - een x aantal euro's om te besteden per maand, naar mijn spaarrekening!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe elke maand automatisch een beetje
Wat overblijft bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe nu gewoon elke maand alles wat ik binnenkrijg - vaste lasten - een x aantal euro's om te besteden per maand, naar mijn spaarrekening!
als ik loon, stufi en zorgtoeslag binnenheb, reken ik gewoon uit wat mijn vaste lasten zijn die maand, en ik heb een bepaald bedrag waarvan ik maandelijks leef zeg maar, dat dat bedrag samen laat ik op mn rekening staan, de rest gaat naar mn spaarrekeningquote:
Aha. Op die manier....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik loon, stufi en zorgtoeslag binnenheb, reken ik gewoon uit wat mijn vaste lasten zijn die maand, en ik heb een bepaald bedrag waarvan ik maandelijks leef zeg maar, dat dat bedrag samen laat ik op mn rekening staan, de rest gaat naar mn spaarrekening
Jeutje.... is dit wat ik moet verwachten als ik jarig benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sinds de nacht voor ik 22 werdof toch de nacht dat ik 22 werd... HMMMMMMM
![]()
Als je heel veel sambuca drinkt ofzo,, misschienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jeutje.... is dit wat ik moet verwachten als ik jarig ben?
*op lijstje zet*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je heel veel sambuca drinkt ofzo,, misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |