quote:
vreemde meisjes zijn juist leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wat ik van laura moet denken, vreemd meisje
ja, was het enige fatsoenlijke voorstel dat gordon hem in tijden had gedaan ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net thuis.
Het haar van DanEen Gordon-coupe
Als het daar bij blijft kan ik ermee levenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, was het enige fatsoenlijke voorstel dat gordon hem in tijden had gedaan ofzo
dat dacht ik eerst wel dat zij dat wasquote:
is beter als alexandra het zingtquote:
stom kindquote:
Ze blijft een lelijke neus hebben. En bij VOH was ze niet ver gekomen denk ik...quote:
dat is het voordeel als je geen andere zangers hebt, dan kan je een liedje naar eigen keuze doen en niet op safe spelen met een uptimenummertjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Zing alsjeblieft een vlot nummer, niet weer zo een tranentrekker.
The Silencem klinkt niet vlot.
the ruggeds, en die waren eindbaas op de halve finale dus ze kunnen het hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef kwiwi het volgende:
wie is die arrogante groep ook alweer die steeds zo achterlijk hun hand op hun hoofd doen?
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Het doet me een beetje aan het Songfestival denken dit.
dat jurkje kan uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |