quote:
vreemde meisjes zijn juist leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wat ik van laura moet denken, vreemd meisje
ja, was het enige fatsoenlijke voorstel dat gordon hem in tijden had gedaan ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net thuis.
Het haar van DanEen Gordon-coupe
Als het daar bij blijft kan ik ermee levenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, was het enige fatsoenlijke voorstel dat gordon hem in tijden had gedaan ofzo
dat dacht ik eerst wel dat zij dat wasquote:
is beter als alexandra het zingtquote:
stom kindquote:
Ze blijft een lelijke neus hebben. En bij VOH was ze niet ver gekomen denk ik...quote:
dat is het voordeel als je geen andere zangers hebt, dan kan je een liedje naar eigen keuze doen en niet op safe spelen met een uptimenummertjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Zing alsjeblieft een vlot nummer, niet weer zo een tranentrekker.
The Silencem klinkt niet vlot.
the ruggeds, en die waren eindbaas op de halve finale dus ze kunnen het hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef kwiwi het volgende:
wie is die arrogante groep ook alweer die steeds zo achterlijk hun hand op hun hoofd doen?
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Het doet me een beetje aan het Songfestival denken dit.
dat jurkje kan uitquote:
sws een kutkop voor een tienerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft best wel een onderkin voor een meisje van...?
ach, niemand is perfect, maar voor zo'n klein (lengte) meisje vind ik alles wel mooi in verhoudingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft best wel een onderkin voor een meisje van...?
Goedemorgenquote:
De enige die zich zouden omdraaien liggen six feet underquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Dit was ook niet de auditie ronde doorgekomen bij Voh denk ik
Het lijkt net of haar tanden zijn afgebroken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen haar gebit lijkt echt belabberd voor haar leeftijd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De enige die zich zouden omdraaien liggen six feet under
Misschien deden haar handremmen het niet en heeft ze met haar gezicht moeten remmenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt net of haar tanden zijn afgebroken.
Teveel energiedrankjes misschien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt net of haar tanden zijn afgebroken.
das ook mijn favoriet tot nu toequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef grazz het volgende:
Ik vond Laura echt niet goed hoor..vorige week niet, maar ben nu ook niet onder de indruk. Tot nu toe vind ik die eerste groep nog het beste.
Ik ben al veel ouder, maar ik vind knuffels ook leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura vergeet haar knuffels
Wie gaat er nou knuffels gooien naar een 17-jarige
ik slaap met een knuffel, mijn katquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al veel ouder, maar ik vind knuffels ook leuk
Ja toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Die homonegers staan ook in de finale toch?
dacht het ookquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Die homonegers staan ook in de finale toch?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef Hukkie het volgende:
Schandalig dat ze dat griet nu zo ophemelen. Vorige keer was het al een drama en nu nog erger, echt schandalig gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |