SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Godver, mislukte lapo-hunt.
En ik had nog wel zo'n mooie TT
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef Finland. het volgende:
Godver, mislukte lapo-hunt.
En ik had nog wel zo'n mooie TThad het niet door
Laat je deze even sluitenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
@Viking84. Ik ga nu maandag naar de dokter, dus daarna zien we wel. Nog een weekendje volhouden. Mocht het niet op korte termijn lukken, dan zoek ik wel een andere fysioFeyenoord Rotterdam![]()
Nee, dat is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]had het niet door
Laat je deze even sluiten. Volgende keer beter
.
Ja ik ook! Mijn eerste keer...kak nu nog een beetje in maar het is mooi weer dus ik vind het allang al bestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:17 schreef Lastpost het volgende:
Over 2 uurtjes weer even lekker lopen, heb er zin in.![]()
Net weer heerlijk gelopen, les 15 van RenateInmiddels meer dan 100 km in nog geen 3 maanden gelopen.
![]()
Ach moet ook niet zeuren over mijn lijf trouwens, heb een gezond gewicht en het is puur cosmetisch dat ik denk dat er nog eea aan mag veranderen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik denk dat ik mijn rondje van vanavond uit ga stellen naar morgen. Alcohol is een bitch, ook zonder kater.
Ontgiften?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:22 schreef Finland. het volgende:
Ik denk dat ik mijn rondje van vanavond uit ga stellen naar morgen. Alcohol is een bitch, ook zonder kater.
![]()
![]()
Zometeen hardslaghorloge meten![]()
Daarom dit keer een iets langer rondje dan normaal. Wil alles even goed testen![]()
![]()
gezond eten en lopen , dat moet toch al schelen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Ik wil wel nog flink afvallen. Liefste 10-15kg..
Maar where to begin♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Een arm is al snel een kg of 8 denk ik. Been wel wat meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to beginJa doei.![]()
Water drinken, iets minder eten,groene thee, sporten, zweten en een flinke stoelgangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
![]()
Bewegen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
Ik voel me net spongebob: Benderklaarvoorbenderklaarvoor![]()
Krachttraining.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef datisstom het volgende:
Ik wil een kilo of 5 aankomen, waar te beginnen?Ja doei.![]()
Ik loop 3 a 4x per week, ga nog sporten onder begeleiding op mn werk, ga het eten verbeteren en drink sinds deze week veel groene thee..
Hoop dat het lukt..![]()
Krachttraining betekent niet dat je meteen moet gaan squatten met 160kg op je schouders.quote:Ja doei.![]()
Voldoende eiwitten eten, krachttraining..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef datisstom het volgende:
Ik wil een kilo of 5 aankomen, waar te beginnen?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ga er voor dan!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik voel me net spongebob: Benderklaarvoorbenderklaarvoor![]()
![]()
Goed bezig in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
Ik loop 3 a 4x per week, ga nog sporten onder begeleiding op mn werk, ga het eten verbeteren en drink sinds deze week veel groene thee..
Hoop dat het lukt..
Ik was eerst een beetje op halve kracht bezig, van alles net niets zeg maar, mission impossible gebleken.![]()
Je kent het wel, 100 baantjes zwemmen en daarna een zak chips en de frituurpan aan, dat idee.![]()
Inmiddels echt alles radicaal omgegooid, voeding, ritme, slaap-uurtjes, sport en algemene beweging en het werkt zowaar.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een arm is al snel een kg of 8 denk ik. Been wel wat meer.![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik stoppen met hardlopen en een abonnement op de sportschool nemen. Wil namelijk ook mijn arm- en buikspieren trainen.
Daarnaast kan ik dan samen met mijn vriend sporten voor wat quality time
But while the earth sinks to its grave
Is krachttraining thuis en zonder hulpmiddelen effectief?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voldoende eiwitten eten, krachttraining..![]()
Haha die stap van halve naar hele kracht moet ik nog even zien te maken. Het lukt me telkens een tijdje tot het weer fout gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Goed bezig in ieder geval.
Ik was eerst een beetje op halve kracht bezig, van alles net niets zeg maar, mission impossible gebleken.![]()
Je kent het wel, 100 baantjes zwemmen en daarna een zak chips en de frituurpan aan, dat idee.![]()
Inmiddels echt alles radicaal omgegooid, voeding, ritme, slaap-uurtjes, sport en algemene beweging en het werkt zowaar.![]()
![]()
Goed bezig! Hoe ziet je week er nu uit qua sport?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Goed bezig in ieder geval.
* motorbloempje wil er ook zwemmen weer bij gaan plakken.
Dan heb ik een soort triathlon (zwemmen, hardlopen, spinnen)is ook nog wel een droom van me, om ooit eens een triathlon te doen (geen Iron man ofzo, maar 10km rennen, 1km zwemmen en 40km fietsen ofzo)
Ja doei.![]()
Als je er zoveel aan doet lukt het vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
Hoop dat het lukt..![]()
Voor wanneer wil je je doelstelling bereikt hebben?But while the earth sinks to its grave
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wil er ook zwemmen weer bij gaan plakken.
Dan heb ik een soort triathlon (zwemmen, hardlopen, spinnen)is ook nog wel een droom van me, om ooit eens een triathlon te doen (geen Iron man ofzo, maar 10km rennen, 1km zwemmen en 40km fietsen ofzo)
![]()
![]()
Wtf wie ben jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
Heb jij mbo niveau 1 t/m 4 gedaan ofzo?? Dom mens![]()
![]()
Daar heb ik geen verstand van..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:38 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is krachttraining thuis en zonder hulpmiddelen effectief?But while the earth sinks to its grave
Van schrik vergeet je je user iconquote:.
Veel trappen gelopen vandaag (moest nieuwe collega rondleiden door ons 5 verdiepingen tellende pand) en dat voel ik wel, dus nu aan het koelen. Morgen ga ik zo min mogelijk doen en zondagochtend weer lopen als het goed is
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je er zoveel aan doet lukt het vast![]()
Voor wanneer wil je je doelstelling bereikt hebben?liefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
![]()
Niet te gek hoor, ik train een keer in de week mee met een lokaal voetbalteam, een keer in de week baantjes zwemmen en een keer in de week hardlopen en verder gewoon zoveel mogelijk lopend doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe ziet je week er nu uit qua sport?![]()
Straks weer een maand of 3 vakantie en dan wil ik het wel wat omhoog gaan gooien.![]()
Sprinten is heul niet saai.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef VKV het volgende:
[..]
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderBut while the earth sinks to its grave
Ga jij eens effe weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
Yupquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef VKV het volgende:
[..]
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderHeb ik járen gedaan. Waterpolo is niets voor mij
Ja doei.![]()
Nou jongens, hardlopen!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh dat is wel kort inderdaad, voor 10 kilo.. Maar als je het slim aanpakt wel haalbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenliefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
Zo, weekendlander aanwezig!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaan jij en YUR trouwen in oktober?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenliefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
terecht, die dingen zijn gewoon afgrijselijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb z'n glow-in-the-dark-ringen-handeltje beledigd(zie PoHi)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja, dus het hoeft niet voor die tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel kort inderdaad, voor 10 kilo.. Maar als je het slim aanpakt wel haalbaar lijkt me.Heb geen haast, als het maar goed gaat
![]()
Ja maar ook elkaar onder water duwen en aan elkaars zwembroek trekkenquote:
Iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja maar ook elkaar onder water duwen en aan elkaars zwembroek trekken![]()
![]()
Moet wel een grote zolder zijn danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Ik had wel zin in weer een Fok! bruiloft
.
![]()
10 kg afvallen voor oktober is wel haalbaar? 1 kg per week? Zelfs als je maar een halve kg afvalt per week ben je al een heel eind.
![]()
ik heb net m'n korte broek omgeruild voor m'n capri en denk er sterk over om ipv korte mouw lange mouw aan te trekken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In theorie. Helaas krijg je in de praktijk niet zomaar de bijbehorende disciplinequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
10 kg afvallen voor oktober is wel haalbaar? 1 kg per week? Zelfs als je maar een halve kg afvalt per week ben je al een heel eind.
![]()
![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
10 kg voor oktober is toch geen 1kg per week? Oktober is nog 4 maanden wegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
10 kg voor september is ook 10 kg voor oktoberquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 kg voor oktober is toch geen 1kg per week? Oktober is nog 4 maanden weg[/semantiek]
In het echt nog veel feller dan op het plaatje, maar ja ze zaten het best en het lekkerstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hippe kleurtjes
Doet haast pijn aan den ogenFeyenoord!!! * Barça![]()
En dan naar TellSell opsturen voor hun artisjok commercialquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik ga gewoon mn best doenik wil ook gave voor en na foto's!
![]()
![]()
Trouwenquote:lijkt mij het belangrijkst!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In het echt nog veel feller dan op het plaatje, maar ja ze zaten het best en het lekkerstDie moet je ook zeker maken, dat geeft zo'n kickquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik ga gewoon mn best doenik wil ook gave voor en na foto's!
![]()
![]()
Haha okee dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
10 kg voor september is ook 10 kg voor oktober[/semantiek]
Trouwen
Daarna kinderen krijgen.
Eerst hardlopen dan ooit eens trouwen dan ooit eens kinderen die moeten hardlopen wanneer ze kunnen lopen.![]()
![]()
Nee, sowieso kinderen krijgen. Krijsende kutunits
Kinderen worden grootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef Finland. het volgende:
Nee, sowieso kinderen krijgen. Krijsende kutunits
![]()
Mee eensch. Of nou ja, überhaupt kinderen willen krijgen snap ik niet, maargoed, het merendeel van de menschen op deze aardkloot vindt 't tof, dus nou ja, ik heb maar met die blèrende lastgevers te levenquote:
Ja doei.![]()
Kinderen zijn de generatie die voor ons moeten zorgen wanneer we oud zijn. Tenzij we geen pensioen meer willen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mee eensch. Of nou ja, überhaupt kinderen willen krijgen snap ik niet, maargoed, het merendeel van de menschen op deze aardkloot vindt 't tof, dus nou ja, ik heb maar met die blèrende lastgevers te leven![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Trouwen
Kinderen krijgen
Uitzakken
Scheiden
40+ Dating
![]()
Nou wish me luck IK GA!![]()
![]()
![]()
Genoeg andere mensen die kinderen nemenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kinderen zijn de generatie die voor ons moeten zorgen wanneer we oud zijn. Tenzij we geen pensioen meer willen hebben natuurlijk.als ik ze alleen daarvoor zou gaan nemen terwijl ik ze grondig haat...
____!
Ja doei.![]()
Net zo erg als een burgerlulquote:![]()
![]()
Zo, hele stronk broccoli, hele courgette, uitje en knoflook + nog wat er al in de ingevroren lasagnesaus zat aan groente (paprika, wortel, etc.) voor vanavond![]()
Krijg er honger van
Ja doei.![]()
Ja ho ff... Over twee weken wordt ik 40 en ik ben de afgelopen 25 jaar niet zo fit en strak geweest als nu![]()
En ondertussen heb ik wel 3 kinderen gekregen en ik ga ook nog lang niet scheiden..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nou mooi ben wel getrouwd maar zonder kinderen dus de rest blijft me bespaartquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Trouwen
Kinderen krijgen
Uitzakken
Scheiden
40+ Dating
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nondeju! Ik ga even een dagje werken en er is weer een heel topic vol gespamt.
Om even terug te komen op die gewichten/sportschool. Ik denk dat ik over een tijdje toch maar gewichten ga aanschaffen voor thuis. Ook om die reden die Dr. Sexy al gaf: thuis heb je niet van die show-offs en kun je altijd die ene oefening doen die je wil doen. En die blueblizz site is inderdaad relatief goedkoop, wie die tip ook gaf!
Vandaag hardloopkleding binnen gekregen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef E.T. het volgende:
Ja ho ff... Over twee weken wordt ik 40 en ik ben de afgelopen 25 jaar niet zo fit en strak geweest als nu![]()
En ondertussen heb ik wel 3 kinderen gekregen en ik ga ook nog lang niet scheiden..Ik zou het in ieder geval niet kunnen, dus wat dat betreft ->quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou mooi ben wel getrouwd maar zonder kinderen dus de rest blijft me bespaart![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Nero22 het volgende:
Om even terug te komen op die gewichten/sportschool. Ik denk dat ik over een tijdje toch maar gewichten ga aanschaffen voor thuis. Ook om die reden die Dr. Sexy al gaf: thuis heb je niet van die show-offs en kun je altijd die ene oefening doen die je wil doen. En die blueblizz site is inderdaad relatief goedkoop, wie die tip ook gaf!
Vandaag hardloopkleding binnen gekregen!ze hebben tot 3 juni gratis verzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi spul!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik weet het, maar ik kan voor die tijd toch niet beslissen wat ik nou precies wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben tot 3 juni gratis verzending![]()
mooi spul!
It's funny
Je quote wel precies twee posts met een heerlijke dikke dt-fout erinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het in ieder geval niet kunnen, dus wat dat betreft ->.
sorry, beroepsdeformatie
Vandaag hardloopkleding binnen gekregen!Pic van jou in die hardloopkledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaag hardloopkleding binnen gekregen!Als je hard genoeg traint wil je wel showenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk setjeIk ben alleen meer van Adidas
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hahaha, misschien nog eens een keer. Ik ga zometeen naar een feestje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Heerlijk weer hier nu, over een half uurtje les 11 gaan lopenga zeker letten op mijn tempo én op de manier waarop ik mijn voeten plaats (pavlov).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Verrassend goed eigenlijkquote:![]()
Alleen bij de laatste versnelling had ik het zwaar....
Vergeten gps aan te zettenmaar heb het eerder gewoon gewandeld dus ik gok op 3.5 km ? Geen idee
En dan nog 5 minuutjes naar huis...
Ben stiekem wel een beetje trots hihi
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2012 20:24:50 ]![]()
Zooo terug van mijn eerste rondje met hartslagmeter.. Ging leuk. Straks de boel inladen.. nu eerst maar even onder de drup.![]()
Je mag ook trots zijn lekker dingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verrassend goed eigenlijk![]()
Alleen bij de laatste versnelling had ik het zwaar....
Vergeten gps aan te zettenmaar heb het eerder gewoon gewandeld dus ik gok op 3.5 km
En dan nog 5 minuutjes naar huis...
Ben stiekem wel een beetje trots hihi![]()
![]()
![]()
Hoi!
Vandaag voor het eerst in 10 jaar weer eens hard gelopen. In de sportschool trek ik gemakkelijk 2 kilometer, dus ik dacht "We zien wel waar het schip strand" en heb een route gemaakt van 3.3 km, heen weg constant omhoog, terug omlaag. De eerste kilometer vond ik pittig. Ik heb astma, en had geen meds ingenomen van te voren, volgende keer wel even doen. Heb 3 keer 30 seconden gelopen de eerste km, omdat mijn longen auw deden.
De rest ging zo vreselijk lekker, dat ik verbaasd ben. Ik bleef maar gaan, hartslag was niet panisch, ik hijgde niet, had nog kunnen praten, benen deden geen zeer, dus ben ik in 1 ruk 1.5 km gaan terug rennen. Uiteindelijk 3.3 km in 20 minuten.
Nu wel zere benen.
Ik wil nu verder uitbouwen (het liefst in december 10 km voor de lokale loop hier) maar hoe doe ik dat nou het handigst. De eerste Evy lessen lijken me een beetje te makkelijk nog?![]()
Dat is één van de grootste valkuilen... Rustig opbouwen, anders vrees ik dat je in december 2012 niet kan deelnemen aan de 10km...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil nu verder uitbouwen (het liefst in december 10 km voor de lokale loop hier) maar hoe doe ik dat nou het handigst. De eerste Evy lessen lijken me een beetje te makkelijk nog?![]()
Ik wordt en bespaart....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je quote wel precies twee posts met een heerlijke dikke dt-fout erin.
sorry, beroepsdeformatieEn ik dacht dat ik slecht was
![]()
MAAARRRRRR mijn rondje ging heerlijk, zelfs nog een interval extra gedaan.![]()
En die duurloop over een week van 20 minuten, daar zie ik totaal niet tegenop![]()
Al merk ik wel dat mijn looptempo toch stukje bij beetje iets hoger wordt![]()
Ik wil graag weer naar de 12 a 13 kmpu![]()
Ik ook, want ik stink.quote:
En we zijn trots op je![]()
Let er wel op dat op een loopband heel anders loopt dan op op elk echt stuk ondergrond.![]()
12/13 is hard manquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wordt en bespaart....En ik dacht dat ik slecht was
![]()
MAAARRRRRR mijn rondje ging heerlijk, zelfs nog een interval extra gedaan.![]()
En die duurloop over een week van 20 minuten, daar zie ik totaal niet tegenop![]()
Al merk ik wel dat mijn looptempo toch stukje bij beetje iets hoger wordt![]()
Ik wil graag weer naar de 12 a 13 kmpuIk zit zo rond de 10
Waar loop je vaak langs hier in Leeuwarden?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
I know maar dat heb ik eerder gelopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
12/13 is hard manIk zit zo rond de 10
Waar loop je vaak langs hier in Leeuwarden?![]()
Ik woon bij het europaplein, dus meestal de drachterweg, prinsentuin, langs dat park met dat oorlogsmonument , langs de blauwe golf , valeriuslaan en dan ben ik bijna thuis![]()
Al wissel ik de routes wel af natuurlijk, want op 5 km lopen zit ik helaas nog niet![]()
![]()
"Ik wordt" is hartstikke hip toevallig!
de tijd dat ik m'n NL-leraar versloeg in het nationaal dictee ligt héél ver achter me.. maar dit is idd wel heel treurig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ondanks menstruatie en bijhorende pijntjes, record gelopen3.65 km en gemiddelde snelheid van 7.2 km/u
Edit: met schema 18 minuten lopen en 12 wandelen.![]()
Hartslaghorloge is geweldig.. statistieken zijn ook leuk, maar dat ding is echt niet goed compatibel met endomondo.. Wat een gedoe om statistieken om te zetten zeg
![]()
![]()
Nou dat importeren laat ik maar zitten.. vul wel af en toe mijn tijden gewoon in, dan maar geen trainingoverzicht in endomondo![]()
![]()
Harlingerstraatweg bedoel je, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
I know maar dat heb ik eerder gelopen![]()
Ik woon bij het europaplein, dus meestal de drachterweg, prinsentuin, langs dat park met dat oorlogsmonument , langs de blauwe golf , valeriuslaan en dan ben ik bijna thuis![]()
Al wissel ik de routes wel af natuurlijk, want op 5 km lopen zit ik helaas nog niet![]()
Want de Drachtsterweg ligt aan de andere kant van de stad, bij Zuiderburen
Ja die jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Harlingerstraatweg bedoel je, denk ik![]()
Want de Drachtsterweg ligt aan de andere kant van de stad, bij ZuiderburenNeem me niet kwalijk.
En u als ik vragen mag , waar loopt u zoal langs ?![]()
* Dr.Sexy zit al lekker aan de milkshake verantwoorde zuivelshake voor een optimaal herstelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Fris en fruitig, morgen spierpijn gok ik hihi![]()
Meestal door Camminghaburen. Gister langs de Emmakade, tot aan de ING gelopen. En via de andere kant van het water weer terug. Was 6km.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja die jaNeem me niet kwalijk.
En u als ik vragen mag , waar loopt u zoal langs ?
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meestal door Camminghaburen. Gister langs de Emmakade, tot aan de ING gelopen. En via de andere kant van het water weer terug. Was 6km.Nou wie weet kunnen we in de toekomst een keer samen lopen ?
![]()
![]()
doe je goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
* Dr.Sexy zit al lekker aan de milkshake verantwoorde zuivelshake voor een optimaal herstel![]()
![]()
ik kreeg als 'opdracht' mee voor vandaag 6 km aan één stuk. had ik al eens gedaan dus moest makkelijk gaan dacht ik. Kort stukje ingelopen, met waterbelt om, en wat loopt dat k*t als je 't niet gewend bentding viel na 100 meter ook spontaan af, aangezien ik zo tenger ben dat ik band teveel heb
morgen maar wat op verzinnen dus.
Verder ging het best aardig .. in titaal een km of 7,5 gerend ofzo rest was uitloop. de piekjes die te zien zijn zijn geklooi met m'n waterbelt![]()
http://connect.garmin.com/activity/184391776Ik heb er één en ik ben er trots op
Als jij je tempo kunt verlagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
NiceNou wie weet kunnen we in de toekomst een keer samen lopen ?
![]()
Zondag wel even supporteren in de stad he!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zo hard ga ik nu nog niet hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als jij je tempo kunt verlagen![]()
Zondag wel even supporteren in de stad he!![]()
Ben bij mijn ouders![]()
![]()
Nee. Jij bent goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom er zojuist achter dat je in Endomondo kan instellen hoeveel je wil lopen. Super, lijkt me makkelijker trainen voor de 4Mijl.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Die loop ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef Finland. het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat je in Endomondo kan instellen hoeveel je wil lopen. Super, lijkt me makkelijker trainen voor de 4Mijl.
Leuk! Ik kreeg eergisteren te horen dat ik ingeloot ben, dus ik ben sindsdien helemaal over the moon.
ik denk dat je lichaam wel op een gegeven moment aangeeft dat het genoeg is en zich stabiliseert om zich aan de omstandigheden aan te passen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
Hoop dat het lukt..
Ik val op dit moment geen gram meer af (ook al was dat sowieso al niet de bedoeling van mijn lopen maar een mooie bijkomstigheid)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb me aangemeld op de avond dat het open ging. Kwam er gelijk door en geen problemen verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef Finland. het volgende:
Leuk! Ik kreeg eergisteren te horen dat ik ingeloot ben, dus ik ben sindsdien helemaal over the moon.
![]()
Lijkt me een erg leuke run!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja maar ja maar. Ik wil best rustig opbouwen, maar serieus, les 1 van Evy heb ik het idee dat ik geen reet heb gedaan. Ik sport al best veel op het moment. 3 keer per week in totaal. Meestal 1 keer een uur kickfun, 1 keer een uur bodybalance en 1.5 uur cardio/kracht. Ik heb een redelijke conditie op het moment, wil alleen nog wel 10 kilo kwijt en ik wil mijn streef vieren met de 10km het weekend voor kerst.
En wow, loopband vs weg is inderdaad heel anders. Loopband is echt veeeeeeeeeeel gemakkelijker. Je merkt gewoon een verschil tussen tegen- en meewind.Had ik echt niet verwacht. Vroeger wel hardgelopen (max 5 km) maar dat was voornamelijk in de stad, dit was tussen de weilanden.
![]()
![]()
Nee dat komt omdat de loopband bijna alle klappen voor je absorbeert. En het asfalt niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ja maar ja maar. Ik wil best rustig opbouwen, maar serieus, les 1 van Evy heb ik het idee dat ik geen reet heb gedaan. Ik sport al best veel op het moment. 3 keer per week in totaal. Meestal 1 keer een uur kickfun, 1 keer een uur bodybalance en 1.5 uur cardio/kracht. Ik heb een redelijke conditie op het moment, wil alleen nog wel 10 kilo kwijt en ik wil mijn streef vieren met de 10km het weekend voor kerst.
En wow, loopband vs weg is inderdaad heel anders. Loopband is echt veeeeeeeeeeel gemakkelijker. Je merkt gewoon een verschil tussen tegen- en meewind.Had ik echt niet verwacht. Vroeger wel hardgelopen (max 5 km) maar dat was voornamelijk in de stad, dit was tussen de weilanden.
![]()
![]()
Wow! Echt jullie tips om mijn tempo aan te passen hebben echt geholpen! Wellicht dat het ook aan de les van Evy lag: 2(2), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), maar ik heb in de eerste 6 van de 8 blokken mijn tempo echt wat verminderd, waardoor ik in de laatste 2 blokken gewoon voldoende lucht over had om nog eens een extra stapje te zetten. Ik verbaasde me dan ook toen de work-out was afgelopen!
26m53s, 5:44min/km, 4,67km, 335 cal.
De verste afstand die ik dus tot nu toe heb gelopen. Houdt dus in dat als ik een stapje terug doe ik de volle 2 - in dit geval - op een goed tempo loop ipv in die laatste minuut afzwak. De laatste 2 blokken heb ik ook wel echt even alles op alles gezet om een mooie afstand er uit te slepen, maar dit doet me iig erg goed!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:![]()
een erehaag in hardloopkleding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee. Jij bent goed bezig
Dat is waar, en zo voelt ook..... Goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee in welke mate jij conditie hebt, denk dat je dat zelf het beste kan inschatten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Silmarwen het volgende:
Maar goed. Dan toch Evy doen ofzo? Kan ik de eerste 3 weken overslaan denk je?
Maar als het echt te makkelijk gaat, dan kun je best op week 3 beginnen. Let er wel op dat je benen aan de kilometers op de harde ondergronden gewend moeten zijn.![]()
En daar doen we het voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Wow! Echt jullie tips om mijn tempo aan te passen hebben echt geholpen! Wellicht dat het ook aan de les van Evy lag: 2(2), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), 2(1), maar ik heb in de eerste 6 van de 8 blokken mijn tempo echt wat verminderd, waardoor ik in de laatste 2 blokken gewoon voldoende lucht over had om nog eens een extra stapje te zetten. Ik verbaasde me dan ook toen de work-out was afgelopen!
De verste afstand die ik dus tot nu toe heb gelopen. Houdt dus in dat als ik een stapje terug doe ik de volle 2 - in dit geval - op een goed tempo loop ipv in die laatste minuut afzwak. De laatste 2 blokken heb ik ook wel echt even alles op alles gezet om een mooie afstand er uit te slepen, maar dit doet me iig erg goed!
Anima Sana In Corpore Sano![]()
![]()
Ik ga zondag weer een keer, probeer ik week 4. Conditie... Ja nou... net dus 2 km gerend zonder pauze en ik had wel door kunnen gaan nog, maar wilde het niet teveel pushen. Voel mijn benen nu wel zeg de tering.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in welke mate jij conditie hebt, denk dat je dat zelf het beste kan inschatten.
Maar als het echt te makkelijk gaat, dan kun je best op week 3 beginnen. Let er wel op dat je benen aan de kilometers op de harde ondergronden gewend moeten zijn.![]()
![]()
Ik ook hoor. Maar ik was echt nét te laat met inschrijven. Gelukkig hebben ze besloten meer mensen mee te laten doen, zodoendequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld op de avond dat het open ging. Kwam er gelijk door en geen problemen verder![]()
Lijkt me een erg leuke run!
Vandaag nog even een kort loopje gedaan. Toen ik starte had ik sinds lange tijd geen stramme spieren of ergens anders last van. Tempo zat er meteen goed in. Ach wat was wel benieuwd wat ik op de coopertest zou uit komen. Het tempo er aardig op gehouden. Niet helemaal vol uit want ik zou pas op de helft van het rondje zijn.
Het resultaat was iets meer dan 2400m. Voor mijn gevoel wat rustiger aan gaan lopen, echter de data wijst anders uit. Het hele rondje van 5 km heb ik met redelijk hetzelfde tempo gelopen. Na afloop heerlijk even mijn benen laten afkoelen in een meertje.
Ook mijn hartslag zag er goed uit gemiddeld 168. Begint dus weer de goede kant op te gaan na een maand of 2 een beetje een terugslag te hebben gehad.![]()
Ik zou toch gewoon week 3 doen hoor. En eventueel tussen de rendagen door nog een uurtje wandelen. Anders zit je misschien met een week weer thuis met kapotte benen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer een keer, probeer ik week 4. Conditie... Ja nou... net dus 2 km gerend zonder pauze en ik had wel door kunnen gaan nog, maar wilde het niet teveel pushen. Voel mijn benen nu wel zeg de tering.![]()
![]()
Ja, dat is wel waar ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zou toch gewoon week 3 doen hoor. En eventueel tussen de rendagen door nog een uurtje wandelen. Anders zit je misschien met een week weer thuis met kapotte benen.![]()
waarom is dat boek van Honselaar zo duur?![]()
18 euro verzendkosten...En dan vind je het nog raar dat ze aanraden bij les 1 te beginnen?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er is wel een verschil tussen ruim 20 minuten lopen met 3 keer een pauze van 30 seconden, en dan je benen voelen. Of steeds 1 minuut lopen en 1 minuut pauze, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
18 euro verzendkosten...
[..]
En dan vind je het nog raar dat ze aanraden bij les 1 te beginnen?![]()
Omg, dat is wel duur jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
18 euro verzendkosten...
[..]
En dan vind je het nog raar dat ze aanraden bij les 1 te beginnen?.
Kom je niet een keer naar Nederland binnenkort?Niet meer actief op Fok!![]()
Zou toch maar wat voorzichtiger aan doen als ik jou was. Je zult niet de eerste zijn die een blessure oploopt omdat hij al een goeie conditie heeft en denkt dat hardlopen wel 'even' te zullen doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen ruim 20 minuten lopen met 3 keer een pauze van 30 seconden, en dan je benen voelen. Of steeds 1 minuut lopen en 1 minuut pauze, natuurlijk.Niet meer actief op Fok!![]()
Zoals deze brokkenpilootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou toch maar wat voorzichtiger aan doen als ik jou was. Je zult niet de eerste zijn die een blessure oploopt omdat hij al een goeie conditie heeft en dat hardlopen wel 'even' te zullen doen.![]()
![]()
http://www.bookdepository(...)selaar&search=searchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
18 euro verzendkosten...
[..]
Misschien is het hier wat goedkoper?![]()
Volgend jaar pas Vik.
dit jaar maar weer een keertje met de missus op vakantie anders begint die te mopperen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is een Nederlands boek, denk niet dat ze het daar hebben dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.bookdepository(...)selaar&search=search
Misschien is het hier wat goedkoper?.
Edit: oh, wow, hij is er dus wel geweest zie ik
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen in dit forumquote:
Je zult je verbazen over hoeveel ze daar hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een Nederlands boek, denk niet dat ze het daar hebben dus.
Edit: oh, wow, hij is er dus wel geweest zie ik![]()
![]()
Ik doelde op mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen in dit forum![]()
![]()
Jij wandelt 6.30 min/km?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
De verste afstand die ik dus tot nu toe heb gelopen. Houdt dus in dat als ik een stapje terug doe ik de volle 2 - in dit geval - op een goed tempo loop ipv in die laatste minuut afzwak. De laatste 2 blokken heb ik ook wel echt even alles op alles gezet om een mooie afstand er uit te slepen, maar dit doet me iig erg goed!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik wil ook echt niet te hard van stapel lopen (whehe), maar ik wil ook wel het idee hebben dat ik een work-out heb gehad. Anders misschien toch maar een tijdje naast de sportschool, het hardlopen erbij doen.![]()
*meldtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen in dit forum
ja dat begreep ik, alleen is blind van ijver starten meer een kamikazepiloot dan een brokkepiloot...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Denk dat dat een goed idee isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik wil ook echt niet te hard van stapel lopen (whehe), maar ik wil ook wel het idee hebben dat ik een work-out heb gehad. Anders misschien toch maar een tijdje naast de sportschool, het hardlopen erbij doen.. Als je eenmaal 5 km achtereen kunt lopen (er is een pittig schema van 6 weken geloof ik, welke is dat ook alweer?), dan kun je in je opbouw naar de 10 ook gaan intervallen en met je snelheid spelen. Kilometers in de benen krijgen is eerst het belangrijkste
.
M'n ademhaling was overigens vandaag echt 'all over the place', maar dat verschilt hier ook echt weer per dag.. pas tegen het einde () had ik er een fijn ritme in zitten.
Zondag weer
Ja doei.![]()
Ik ben echt blij dat ik totaal geen conditie had toen ik begon met lopen. Anders was ik vast ook te hard van start gegaan onder het mom van "al die dingen die anderen overkomen overkomen mij niet hoor!".
Benieuwd hoe het met YUR is (gegaan).Niet meer actief op Fok!![]()
*zondagweerlopenboks*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
M'n ademhaling was overigens vandaag echt 'all over the place', maar dat verschilt hier ook echt weer per dag.. pas tegen het einde () had ik er een fijn ritme in zitten.
Zondag weerNiet meer actief op Fok!![]()
Misschien is het een plan om in de OP een lijst te maken met de 5 gouden regels. In koeienletters en Jip&Janneke taalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat dat een goed idee is. Als je eenmaal 5 km achtereen kunt lopen (er is een pittig schema van 6 weken geloof ik, welke is dat ook alweer?), dan kun je in je opbouw naar de 10 ook gaan intervallen en met je snelheid spelen. Kilometers in de benen krijgen is eerst het belangrijkste
.
![]()
Je had mooier weer dan ik hadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wat plaatjes van mijn rondje vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik geloof niet dat we op een nog grotere OP zitten te wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien is het een plan om in de OP een lijst te maken met de 5 gouden regels. In koeienletters en Jip&Janneke taal. En niemand leest hem, getuige het feit dat iedereen steeds weer naar apps, schema's e.d. komt vragen
.
Leuk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wat plaatjes van mijn rondje vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Heerlijk, lopen in Friesland. Hoop over een paar weekjes ook weer een flinke afstand te kunnen afleggen daar
.
Misschien moeten we dan stoppen met tips geven en gewoon naar de OP wijzen als het om de basics gaat![]()
Ja doei.![]()
Dit is het uiterste zuiden van Drenthe(ben bij mijn ouders), zoveel heuvel hebben ze niet in Frieslandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Heerlijk, lopen in Friesland. Hoop over een paar weekjes ook weer een flinke afstand te kunnen afleggen daar
.
![]()
![]()
Kan ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moeten we dan stoppen met tips geven en gewoon naar de OP wijzen als het om de basics gaat![]()
. Maar dat is een beetje onaardig tegenover newbies, vind je niet?
.
Naja, wat voor tips zouden erin moeten dan?
1. Koop goeie schoenen die bij jouw loopstijl passen
2. Loop met een schema en houd je daaraan, ook al heb je al een goeie conditie
3. Kilometers eerst, snelheid later
De rest?
Dat jullie tijd hebben om foto's te schieten tijdens het hardlopen
Ohwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit is het uiterste zuiden van Drenthe(ben bij mijn ouders), zoveel heuvel hebben ze niet in Friesland.
Hahahahaha, zie mij eens een Frieslandkenner zijn![]()
.
Interval training, al wandelende geschoten met de phonequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef justmattie het volgende:
Dat jullie tijd hebben om foto's te schieten tijdens het hardlopen![]()
![]()
Dit zijn langzame duurloopjes waarop we nauwelijks boven snelwandeltempo uitkomen hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef justmattie het volgende:
Dat jullie tijd hebben om foto's te schieten tijdens het hardlopen.
Geloof ik best. Binnenkortquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Och viking in de buurt van hilversum zijn er ook zat mooie plekjes hoor..
een eenmalige opoffering voor het grotere goed en algehele promotie van de loopsportquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef justmattie het volgende:
Dat jullie tijd hebben om foto's te schieten tijdens het hardlopen
thanks, you sexy thing'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
toen ik rond 1 april begon, was ik ook overtuigd van m'n kunnen, nadat het eerste rondje net zo lekker ging (en ik had dan nog geen eens een sportief verleden). Tweede rondje ging ook lekker, maar de dag erna zat ik met een knieblessure thuis. Ik ben toen op een eigen schema gaan herstellen en opbouwen, maar echt .. wat de rest al zegt. OPBOUWEN is het beste wat je je lijf kunt gunnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:55 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik wil ook echt niet te hard van stapel lopen (whehe), maar ik wil ook wel het idee hebben dat ik een work-out heb gehad. Anders misschien toch maar een tijdje naast de sportschool, het hardlopen erbij doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met kussiekroel kom je nergens. Doorzetten, net als met hardlopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dat is een beetje onaardig tegenover newbies, vind je niet?
.
Naja, wat voor tips zouden erin moeten dan?
1. Koop goeie schoenen die bij jouw loopstijl passen
2. Loop met een schema en houd je daaraan, ook al heb je al een goeie conditie
3. Kilometers eerst, snelheid later
De rest?Ja doei.![]()
Bibberbibberbibberfoto's?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt terwijl ik gewoon met 10+ liep. Ik doe het maar niet, straks zit ik met een knieblessure thuis
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Interval training, al wandelende geschoten met de phoneIk probeer zo min mogelijk te wandelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit zijn langzame duurloopjes waarop we nauwelijks boven snelwandeltempo uitkomen hè.
Maar als het eens niet lekker gaat, kan ik ook overwegen eens wat foto's te maken van de (betonnen) natuur waar ik in loop. Mits daar behoefte aan is natuurlijk![]()
Ik durf niet eens meer te gaan wandelen, want dan ga ik dat jammer vinden en mezelf teleurstellen en zulks![]()
Ja doei.![]()
Ik loop meestal in Den Haag, dus geen interessante foto's. En ik denk eigenlijk dat ik tijdens het lopen helemaal geen zin heb om m'n foon in m'n hand te hebben en me met foto's maken bezig te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te wandelen
Maar als het eens niet lekker gaat, kan ik ook overwegen eens wat foto's te maken van de (betonnen) natuur waar ik in loop. Mits daar behoefte aan is natuurlijk![]()
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een eenmalige opoffering voor het grotere goed en algehele promotie van de loopsport
thanks, you sexy thing![]()
![]()
![]()
misschien een waarschuwingsveld boven het invoervoer veld? lees eerst de OP voor je om apps, schema's of whatever komt vragen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moeten we dan stoppen met tips geven en gewoon naar de OP wijzen als het om de basics gaat
Anders wacht je hel en verdoemenisssss!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschien een waarschuwingsveld boven het invoervoer veld? lees eerst de OP voor je om apps, schema's of whatever komt vragen?
Ja, al jouw routes ken ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop meestal in Den Haag, dus geen interessante foto's. En ik denk eigenlijk dat ik tijdens het lopen helemaal geen zin heb om m'n foon in m'n hand te hebben en me met foto's maken bezig te houden.
boring!
Wil wel meer van rechtsedirecte zien![]()
Ja doei.![]()
Én van zijn routesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al jouw routes ken ik welboring!
Ja doei.![]()
Iemand die m'n routes bekijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al jouw routes ken ik welboring!
.
Nee valt wel mee. Af en toe facebook ik zelf tijdens het hardlopen. Een bericht liken ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bibberbibberbibberfoto's?. Ik doe het maar niet, straks zit ik met een knieblessure thuis
.
![]()
![]()
tijdens de wandelmomenten doe ik dat ook wel .. of een snelle what's app versturen dat ik buiten loop ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Af en toe facebook ik zelf tijdens het hardlopen. Een bericht liken ofzo
Ik heb geen wandelmomenten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
tijdens de wandelmomenten doe ik dat ook wel .. of een snelle what's app versturen dat ik buiten loop ofzo![]()
Verslaafde!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Af en toe facebook ik zelf tijdens het hardlopen. Een bericht liken ofzo!
Nee, als ik sport wil ik echt even hélemaal nergens mee bezig zijn behalve met hardlopen/spinnen/watdanook. No way dat ik het combineer met interwebsen. Ben wel verslaafd, maar niet zó erg
Ja doei.![]()
Ik neem m'n foon niet eens mee, maar ga als ik weer verder ga lopen wel m'n OV-chipkaart en wat geld meenemen. You never know what happens en zulks.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verslaafde!!
Nee, als ik sport wil ik echt even hélemaal nergens mee bezig zijn behalve met hardlopen/spinnen/watdanook. No way dat ik het combineer met interwebsen. Ben wel verslaafd, maar niet zó ergHoofd leeg lopen
.
Was zo fijn afgelopen keer. Niet focussen op de snelheid, maar genieten van het weer, de omgeving, de mensen die ik tegenkwam....
Ik m'n paspoort, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem m'n foon niet eens mee, maar ga als ik weer verder ga lopen wel m'n OV-chipkaart en wat geld meenemen. You never know what happens en zulks.![]()
![]()
Heb je niet meer aan een telefoon dan een OV-kaart.. Als er wat gebeurt dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem m'n foon niet eens mee, maar ga als ik weer verder ga lopen wel m'n OV-chipkaart en wat geld meenemen. You never know what happens en zulks.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Mjah ik check af en toe endemondo en als ik dan zie dat er iets op mijn dan lopende workout gepost wordt, dan wil ik wel eens kort reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verslaafde!!
Nee, als ik sport wil ik echt even hélemaal nergens mee bezig zijn behalve met hardlopen/spinnen/watdanook. No way dat ik het combineer met interwebsen. Ben wel verslaafd, maar niet zó erg![]()
ik dacht heel even dat je mijn goddelijke lichaam bedoeldequote:![]()
voor een slordige 2500 euro p/p kan ik wel een 2weekse heuvelclinic organiseren waarbij je ook naar Queenstown gaan for run and fun'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Normaal heb ik dat ding niet eens bij me hoorGewoon ik, de natuur en mijn ademhaling.
Daar heb ik mijn horloge voor. En wat betreft het heiligschennis dat hier "wandelen" heet, dat is met een week of 4 ook afgelopen![]()
![]()
ik (nog) welquote:njah, vandaag alleen op de momenten dat ik bij een stoplicht stond of aan het kutten was met die waterbelt :x ik moet dat ding echt inkorten :/
Let op de énquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je mijn goddelijke lichaam bedoelde![]()
voor een slordige 2500 euro p/p kan ik wel een 2weekse heuvelclinic organiseren waarbij je ook naar Queenstown gaan for run and fun![]()
Ja doei.![]()
Koopje! Is dat inclusief ontbijt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je mijn goddelijke lichaam bedoelde![]()
voor een slordige 2500 euro p/p kan ik wel een 2weekse heuvelclinic organiseren waarbij je ook naar Queenstown gaan for run and funJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Was vanmiddag ook érg fijn. Gisteren met spinnen overigens ook: even van die scriptie weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]Hoofd leeg lopen
.
Was zo fijn afgelopen keer. Niet focussen op de snelheid, maar genieten van het weer, de omgeving, de mensen die ik tegenkwam....
Ja doei.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]Hoofd leeg lopen
.
![]()
Precies, jij snapt hem!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja joh, voor je het weet loop je Europa uit.
![]()
Vast wel, maar ik heb geen zin om een foon mee te nemen tijdens het lopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je niet meer aan een telefoon dan een OV-kaart.. Als er wat gebeurt dan.. Bovendien wonen we hier in Nederland. Ik zal vast niet langer dan een halfuur langs de weg liggen te creperen
die moeten dan wel onder een spoiler voor de jeugdige kijksters...anders zit mijn pm box zo volquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Puur op karakter zeker ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik combineer m'n triathlon gewoon met 't Kanaal overzwemmen![]()
Even sponsoren zoeken.![]()
![]()
Heerlijk hè?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was vanmiddag ook érg fijn. Gisteren met spinnen overigens ook: even van die scriptie weg.
Als ik ga lopen als ik me somber/geïrriteerd voel, dan voel ik me altijd een stuk beter als ik terug ben.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die moeten dan wel onder een spoiler voor de jeugdige kijksters...anders zit mijn pm box zo vol![]()
![]()
Weer om 6 uurquote:?
Hier in Friesland kan dat zomaar natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb geen zin om een foon mee te nemen tijdens het lopen. Bovendien wonen we hier in Nederland. Ik zal vast niet langer dan een halfuur langs de weg liggen te creperen
Nee, op ID-kaart. Je kent die Fransen hè? Wel handig dat die dingen waterproof zijn enzo.quote:Ja doei.![]()
zelfs hier, onder de rook van rotterdam zijn er plaatsen waar er gerust uren geen mens langskomt. nee, voor de zekerheid heb ik gewoon m'n phone mee. Om in geval van nood te kunnen bellen, maar ook om m'n route in de gaten te houden. Ik ben een geografische ramp en zonder telefoon met uitgestippelde route snijd ik altijd afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer om 6 uur?
[..]
Hier in Friesland kan dat zomaar natuurlijk
Al die lekkere blonde en bovendien bloedgeile vrouwen die je bespringen vanuit een fierljep sprong. Kan nooit een keer normaal hardlopen in Frieslandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer om 6 uur?
[..]
Hier in Friesland kan dat zomaar natuurlijk![]()
![]()
kijk, en dat is het voordeel als je op een eiland woon, kan je nooit verdwalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja joh, voor je het weet loop je Europa uit.
Zondag mag ik weer. Minimaal 10 en als ik me goed voel beslis ik op 7KM of het een uur of 90 minuten lopen wordt.![]()
Als ik een nieuwe route ga lopen kijk ik van tevoren waar ik langs wil. En dat gaat wel eens mis: pech dan, dan wandel ik maar 5 km naar huis
(en ja, dat is al eens gebeurd
)
Nee joh, hoe kom je daar bij? Ik wandel denk ik 5,5 à 6 km/u, dus stevige wandelpas.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Groningen
Plantsoen
Extra rondje om het UMCG
Beijum
Richting Haren is vast ook leuk (over de Verlengde Hereweg) of over het fietspad richting Paterswolde/Peizequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef Finland. het volgende:
Groningen
Plantsoen
Extra rondje om het UMCG
Beijum.
Vrouwen geografiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfs hier, onder de rook van rotterdam zijn er plaatsen waar er gerust uren geen mens langskomt. nee, voor de zekerheid heb ik gewoon m'n phone mee. Om in geval van nood te kunnen bellen, maar ook om m'n route in de gaten te houden. Ik ben een geografische ramp en zonder telefoon met uitgestippelde route snijd ik altijd afJa, precies! Wel een stimulans om hard door te blijven lopen. Met al die hordes vrouwen altijd achter me aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Al die lekkere blonde en bovendien bloedgeile vrouwen die je bespringen vanuit een fierljep sprong. Kan nooit een keer normaal hardlopen in Friesland
Me so jellyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Zondag mag ik weer. Minimaal 10 en als ik me goed voel beslis ik op 7KM of het een uur of 90 minuten lopen wordt.Maar ik ben onderweg!
![]()
yup... vrienden van Fok! aanbieding...maar QT is op eigen kostenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Watjequote:. Echte bikkels staan ook in het weekend vroeg op.
Ondergetekende stond vorige week zaterdag om kwart voor 7 al op haar hardloopschoenen.
Belastinggeld is bijna binnen! (helaas geen 2500 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup... vrienden van Fok! aanbieding...maar QT is op eigen kosten)
Ja, en!? Doorzetten!quote:
inderdaad...weekends are for running..!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Watje. Echte bikkels staan ook in het weekend vroeg op.
Ondergetekende stond vorige week zaterdag om kwart voor 7 al op haar hardloopschoenen.
1. Luister naar je lijf
2. Luister naar je medelopers
3. Cooling down, is belangrijker dan warming up
4. Eerst conditie opbouwen, dan snelheid (en dat gaat niet binnen een maand)
5. Koop een paar schoenen bij een van de betere hardloopwinkels
6. Schema's staan in de OP.
7. Geen uitzonderingen.
8. Iedereen is welkom
Zoiets?![]()
Maar..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Watje. Echte bikkels staan ook in het weekend vroeg op.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat is 8, we zouden er 5 doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
1. Luister naar je lijf
7. Geen uitzonderingen.
8. Iedereen is welkom
Zoiets?
Fixed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
1. Luister naar je lijf
7. Geen uitzonderingen.
8. Iedereen is welkom
DOE NORMAAL
Zoiets?Ja doei.![]()
Nah, dat was een uitzondering omdat ik toch wakker was, het warm zou worden en ik opgewonden was omdat ik voor het eerst in een week weer mocht lopen.
Ga zondag wel gewoon pas aan het einde van de ochtend. Eerst even een goed ontbijtje naar binnen werken.
quote:
and girls for that matter'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan niet want dan loop ik 2 dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee niks maar, dan moet je maar op vrijdag lopen
Verkeerde planning dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan loop ik 2 dagen achter elkaarJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik las dat GotC me op de foto heeft? Heb jou en YUR helaas niet gezien
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Wat er door m'n hoofd ging:
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
4,5 kilometer: Ik ga dood. Ik red het nooit, die strandopgang weer. Aaaargh!!
4,8 kilometer: Muziek! Ze juichen! Omg al die mensen moedigen me aan![]()
Supervett!!
Wat zat ik net nou te klagen?!
5 kilometer: Ik ben zó trots op mezelf!!!!
HahaMisschien 22 juni 5 km lopen in Kwintsheul
![]()
![]()
Het is maar goed dat 't drie s-en zijn en niet tweequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
1. schoenen
2. schema
3. schouders eronder
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
1. schoenen
2. schema
3. schouders eronder
4. sex (extra cardio)![]()
Tof! Van harte!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
Supervett!!
Ja doei.![]()
Nee, want ik ren om de dag dus geen vaste dagenquote:
Toppertje!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
Top!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
![]()
![]()
waar is YUR? ligt die nog voor Pampus op het strand?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Speelgoedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:46 schreef xzaz het volgende:
xzaz is in het bezit van een Forerunner 210 HRM![]()
Nice!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
Grapje tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want ik ren om de dag dus geen vaste dagen![]()
Waarom zou dat een grapje zijnquote:
Van mij. Ik zat je te stangen. Iedereen moet lopen wanneer hij/zij zelf wilt.quote:
Ik dacht alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van mij. Ik zat je te stangen. Iedereen moet lopen wanneer hij/zij zelf wilt.
En het is leuk speelgoedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je gaat er niet beter van lopen maar wel betere inzicht in je lopen.
Dat krijg je met die Liwadders *schud met vuist* Wust relle jonkje ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van mij. Ik zat je te stangen. Iedereen moet lopen wanneer hij/zij zelf wilt.![]()
Dat verslag!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
Goed bezig hoor!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
domme vraag misschien .. maar wat is de max tijd waarin je de vier mijl moet finishen ?Ik heb er één en ik ben er trots op
ze starten vaak samen met de HM dus als je voor de laatste HM'er binnen ben is het goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:00 schreef DJMO het volgende:
domme vraag misschien .. maar wat is de max tijd waarin je de vier mijl moet finishen ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
bij de vier mijl van groningen start geen HM voor zover ik weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze starten vaak samen met de HM dus als je voor de laatste HM'er binnen ben is het goed
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Supervett!!
Chapeau
![]()
![]()
ik kreeg m'n fr110 vrijwel vol binnen. Heb 'm toen ik een pc in zicht had er aan gehangen, nacht laten liggen en volgende morgen eraf gehaald. altijd goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef xzaz het volgende:
Hoelang duurt het opladen van die 210 voor het eerst?Ik heb er één en ik ben er trots op
Thanks dat laat ik hem 's nachts even doorladen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kreeg m'n fr110 vrijwel vol binnen. Heb 'm toen ik een pc in zicht had er aan gehangen, nacht laten liggen en volgende morgen eraf gehaald. altijd goed.![]()
SNEL VOLPOSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
SNEL VOLPOSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lapo hunters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: