SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Godver, mislukte lapo-hunt.
En ik had nog wel zo'n mooie TT
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef Finland. het volgende:
Godver, mislukte lapo-hunt.
En ik had nog wel zo'n mooie TThad het niet door
Laat je deze even sluitenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
@Viking84. Ik ga nu maandag naar de dokter, dus daarna zien we wel. Nog een weekendje volhouden. Mocht het niet op korte termijn lukken, dan zoek ik wel een andere fysioFeyenoord Rotterdam![]()
Nee, dat is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]had het niet door
Laat je deze even sluiten. Volgende keer beter
.
Ja ik ook! Mijn eerste keer...kak nu nog een beetje in maar het is mooi weer dus ik vind het allang al bestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:17 schreef Lastpost het volgende:
Over 2 uurtjes weer even lekker lopen, heb er zin in.![]()
Net weer heerlijk gelopen, les 15 van RenateInmiddels meer dan 100 km in nog geen 3 maanden gelopen.
![]()
Ach moet ook niet zeuren over mijn lijf trouwens, heb een gezond gewicht en het is puur cosmetisch dat ik denk dat er nog eea aan mag veranderen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik denk dat ik mijn rondje van vanavond uit ga stellen naar morgen. Alcohol is een bitch, ook zonder kater.
Ontgiften?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:22 schreef Finland. het volgende:
Ik denk dat ik mijn rondje van vanavond uit ga stellen naar morgen. Alcohol is een bitch, ook zonder kater.
![]()
![]()
Zometeen hardslaghorloge meten![]()
Daarom dit keer een iets langer rondje dan normaal. Wil alles even goed testen![]()
![]()
gezond eten en lopen , dat moet toch al schelen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Ik wil wel nog flink afvallen. Liefste 10-15kg..
Maar where to begin♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Een arm is al snel een kg of 8 denk ik. Been wel wat meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to beginJa doei.![]()
Water drinken, iets minder eten,groene thee, sporten, zweten en een flinke stoelgangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
![]()
Bewegen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GotC het volgende:
Maar where to begin![]()
Ik voel me net spongebob: Benderklaarvoorbenderklaarvoor![]()
Krachttraining.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef datisstom het volgende:
Ik wil een kilo of 5 aankomen, waar te beginnen?Ja doei.![]()
Ik loop 3 a 4x per week, ga nog sporten onder begeleiding op mn werk, ga het eten verbeteren en drink sinds deze week veel groene thee..
Hoop dat het lukt..![]()
Krachttraining betekent niet dat je meteen moet gaan squatten met 160kg op je schouders.quote:Ja doei.![]()
Voldoende eiwitten eten, krachttraining..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef datisstom het volgende:
Ik wil een kilo of 5 aankomen, waar te beginnen?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ga er voor dan!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik voel me net spongebob: Benderklaarvoorbenderklaarvoor![]()
![]()
Goed bezig in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
Ik loop 3 a 4x per week, ga nog sporten onder begeleiding op mn werk, ga het eten verbeteren en drink sinds deze week veel groene thee..
Hoop dat het lukt..
Ik was eerst een beetje op halve kracht bezig, van alles net niets zeg maar, mission impossible gebleken.![]()
Je kent het wel, 100 baantjes zwemmen en daarna een zak chips en de frituurpan aan, dat idee.![]()
Inmiddels echt alles radicaal omgegooid, voeding, ritme, slaap-uurtjes, sport en algemene beweging en het werkt zowaar.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een arm is al snel een kg of 8 denk ik. Been wel wat meer.![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik stoppen met hardlopen en een abonnement op de sportschool nemen. Wil namelijk ook mijn arm- en buikspieren trainen.
Daarnaast kan ik dan samen met mijn vriend sporten voor wat quality time
But while the earth sinks to its grave
Is krachttraining thuis en zonder hulpmiddelen effectief?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voldoende eiwitten eten, krachttraining..![]()
Haha die stap van halve naar hele kracht moet ik nog even zien te maken. Het lukt me telkens een tijdje tot het weer fout gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Goed bezig in ieder geval.
Ik was eerst een beetje op halve kracht bezig, van alles net niets zeg maar, mission impossible gebleken.![]()
Je kent het wel, 100 baantjes zwemmen en daarna een zak chips en de frituurpan aan, dat idee.![]()
Inmiddels echt alles radicaal omgegooid, voeding, ritme, slaap-uurtjes, sport en algemene beweging en het werkt zowaar.![]()
![]()
Goed bezig! Hoe ziet je week er nu uit qua sport?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Goed bezig in ieder geval.
* motorbloempje wil er ook zwemmen weer bij gaan plakken.
Dan heb ik een soort triathlon (zwemmen, hardlopen, spinnen)is ook nog wel een droom van me, om ooit eens een triathlon te doen (geen Iron man ofzo, maar 10km rennen, 1km zwemmen en 40km fietsen ofzo)
Ja doei.![]()
Als je er zoveel aan doet lukt het vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
Hoop dat het lukt..![]()
Voor wanneer wil je je doelstelling bereikt hebben?But while the earth sinks to its grave
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wil er ook zwemmen weer bij gaan plakken.
Dan heb ik een soort triathlon (zwemmen, hardlopen, spinnen)is ook nog wel een droom van me, om ooit eens een triathlon te doen (geen Iron man ofzo, maar 10km rennen, 1km zwemmen en 40km fietsen ofzo)
![]()
![]()
Wtf wie ben jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
Heb jij mbo niveau 1 t/m 4 gedaan ofzo?? Dom mens![]()
![]()
Daar heb ik geen verstand van..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:38 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is krachttraining thuis en zonder hulpmiddelen effectief?But while the earth sinks to its grave
Van schrik vergeet je je user iconquote:.
Veel trappen gelopen vandaag (moest nieuwe collega rondleiden door ons 5 verdiepingen tellende pand) en dat voel ik wel, dus nu aan het koelen. Morgen ga ik zo min mogelijk doen en zondagochtend weer lopen als het goed is
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je er zoveel aan doet lukt het vast![]()
Voor wanneer wil je je doelstelling bereikt hebben?liefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
![]()
Niet te gek hoor, ik train een keer in de week mee met een lokaal voetbalteam, een keer in de week baantjes zwemmen en een keer in de week hardlopen en verder gewoon zoveel mogelijk lopend doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe ziet je week er nu uit qua sport?![]()
Straks weer een maand of 3 vakantie en dan wil ik het wel wat omhoog gaan gooien.![]()
Sprinten is heul niet saai.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef VKV het volgende:
[..]
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderBut while the earth sinks to its grave
Ga jij eens effe weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
Yupquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef VKV het volgende:
[..]
Zwemmen als in gewoon baantjes trekken? Vind je dat niet saai? Waterpolo is leukerderHeb ik járen gedaan. Waterpolo is niets voor mij
Ja doei.![]()
Nou jongens, hardlopen!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh dat is wel kort inderdaad, voor 10 kilo.. Maar als je het slim aanpakt wel haalbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenliefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
Zo, weekendlander aanwezig!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaan jij en YUR trouwen in oktober?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastig.. vind het moeilijk om in te schattenliefste voor oktober, maar dat is wel erg kort.
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef Lauren90 het volgende:
[..]
terecht, die dingen zijn gewoon afgrijselijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb z'n glow-in-the-dark-ringen-handeltje beledigd(zie PoHi)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja, dus het hoeft niet voor die tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel kort inderdaad, voor 10 kilo.. Maar als je het slim aanpakt wel haalbaar lijkt me.Heb geen haast, als het maar goed gaat
![]()
Ja maar ook elkaar onder water duwen en aan elkaars zwembroek trekkenquote:
Iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja maar ook elkaar onder water duwen en aan elkaars zwembroek trekken![]()
![]()
Moet wel een grote zolder zijn danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Ik had wel zin in weer een Fok! bruiloft
.
![]()
10 kg afvallen voor oktober is wel haalbaar? 1 kg per week? Zelfs als je maar een halve kg afvalt per week ben je al een heel eind.
![]()
ik heb net m'n korte broek omgeruild voor m'n capri en denk er sterk over om ipv korte mouw lange mouw aan te trekken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In theorie. Helaas krijg je in de praktijk niet zomaar de bijbehorende disciplinequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
10 kg afvallen voor oktober is wel haalbaar? 1 kg per week? Zelfs als je maar een halve kg afvalt per week ben je al een heel eind.
![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
10 kg voor oktober is toch geen 1kg per week? Oktober is nog 4 maanden wegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
10 kg voor september is ook 10 kg voor oktoberquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 kg voor oktober is toch geen 1kg per week? Oktober is nog 4 maanden weg[/semantiek]
In het echt nog veel feller dan op het plaatje, maar ja ze zaten het best en het lekkerstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hippe kleurtjes
Doet haast pijn aan den ogenFeyenoord!!! * Barça![]()
En dan naar TellSell opsturen voor hun artisjok commercialquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik ga gewoon mn best doenik wil ook gave voor en na foto's!
![]()
![]()
Trouwenquote:lijkt mij het belangrijkst!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In het echt nog veel feller dan op het plaatje, maar ja ze zaten het best en het lekkerstDie moet je ook zeker maken, dat geeft zo'n kickquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik ga gewoon mn best doenik wil ook gave voor en na foto's!
![]()
![]()
Haha okee dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
10 kg voor september is ook 10 kg voor oktober[/semantiek]
Trouwen
Daarna kinderen krijgen.
Eerst hardlopen dan ooit eens trouwen dan ooit eens kinderen die moeten hardlopen wanneer ze kunnen lopen.![]()
![]()
Nee, sowieso kinderen krijgen. Krijsende kutunits
Kinderen worden grootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef Finland. het volgende:
Nee, sowieso kinderen krijgen. Krijsende kutunits
![]()
Mee eensch. Of nou ja, überhaupt kinderen willen krijgen snap ik niet, maargoed, het merendeel van de menschen op deze aardkloot vindt 't tof, dus nou ja, ik heb maar met die blèrende lastgevers te levenquote:
Ja doei.![]()
Kinderen zijn de generatie die voor ons moeten zorgen wanneer we oud zijn. Tenzij we geen pensioen meer willen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mee eensch. Of nou ja, überhaupt kinderen willen krijgen snap ik niet, maargoed, het merendeel van de menschen op deze aardkloot vindt 't tof, dus nou ja, ik heb maar met die blèrende lastgevers te leven![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Trouwen
Kinderen krijgen
Uitzakken
Scheiden
40+ Dating
![]()
Nou wish me luck IK GA!![]()
![]()
![]()
Genoeg andere mensen die kinderen nemenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kinderen zijn de generatie die voor ons moeten zorgen wanneer we oud zijn. Tenzij we geen pensioen meer willen hebben natuurlijk.als ik ze alleen daarvoor zou gaan nemen terwijl ik ze grondig haat...
____!
Ja doei.![]()
Net zo erg als een burgerlulquote:![]()
![]()
Zo, hele stronk broccoli, hele courgette, uitje en knoflook + nog wat er al in de ingevroren lasagnesaus zat aan groente (paprika, wortel, etc.) voor vanavond![]()
Krijg er honger van
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: