De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Echt he,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap ook niet waarom die wijven toch altijd zo met hun haar aan het kutten zijn hoor. Laat het gewoon zitten als het goed zit. Zeikerds!
Nee, dat snap ik met zulke kapsters.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..
Ik denk niet dat ze geld terug gaat krijgen nadat ze de hele vloer onder gezeikt heeft hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
Is toch fijn dat je in de zomer wat dunner haar hebt, is minder warm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
En dat duurt lang voordat dat weer aangegroeid is.
En het is bijna zomer.!
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam terug naar die zaak als ze het de eerste keer verneuken?
Zoek een andere zaak, laat het fixen en eis je geld terug bij de eerste.
Ahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...
Wat je al had laten doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AhAh dat vind ik echt rot voor je.
Je moet eens googlen over wave hair, dat is namelijk een stuk dikker, en het bleef toen bij mij langer goed dan de Great Lengths (heb ik ook gehad, horror was dat)
Ja snap ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
"Oh nee, ze hebben mijn haar verprutst! Dit is het einde van de wereld, dus maak ik gelijk maar een topic op Fok!"quote:
Juist, ik zie het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
Ja, bij de Anko.. Ga ik mij zo eens in verdiepenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef blue-eye het volgende:
is ze aangesloten bij de kappersbranche of iets dergelijks? kan je bij hun je klacht indienen.
Ziet er idd wel beter uit dan dit vieze New Kids matjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
quote:
Wat is een bob?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
Ik heb een foto van vóór het drama van gisteren.. wacht even zoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef rosepetals het volgende:
Kan je een foto plaatsen met je gezicht afgeschermd ofzo?
Vroegah zetten ze een pan op je hoofd en dan knip je eromheen. Zo'n helmkapsel.quote:
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef blue-eye het volgende:
ik hoop voor je dat je foto's hebt: voor de behandeling, kan van paar weken geleden. en zoals het vandaag is om het verschil te kunnen laten zien aan bv anko morgen kan het anders zijn.
mijn haar zit volgende dag altijd anders als ik van kapper vandaan kom.
quote:
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.quote:
Of het is een naam van een lieve jongenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.
Lijkt me nogal sterk dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ook. Denk heel eerlijk gezegd ook niet dat ze geld teruggeven, maar we zullen zien...
Ik ben nog nooit een lieve jongen tegengekomen die Bob heet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Of het is een naam van een lieve jongen
De condoom scheurdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Heb je ook een foto van jezelf met de extensions? Wat ging er precies mis bij jou?
nephaar.quote:
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Heb je ook een foto van jezelf met de extensions? Wat ging er precies mis bij jou?
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.
Ook zou ik zogenaamd 175 stuks hebben, maar daar geloof ik niets van. Het is een miezerig laagje haar, waar mijn eigen haar dus als een soort helm bovenop ligt.
Vertel ook nog even van je eigen kapper die toen in die extensions ging knippen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.
Ook zou ik zogenaamd 175 stuks hebben, maar daar geloof ik niets van. Het is een miezerig laagje haar, waar mijn eigen haar dus als een soort helm bovenop ligt.
Domme HSG-BOMBERquote:
Als je in de omgeving van Rotterdam woont weet ik wel iemand die je kan helpen met extensions.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Kan jij toch niet heen met je lelijke kapselquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gelukkig komt Lakedance eraan, dat maakt een hoop goed.
Mijn eigen kapper verricht wonderen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij toch niet heen met je lelijke kapsel
Dit is niet meer te verhelpenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Net als de vorige keer zeker?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.quote:
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van je
Kan ze ook je gezicht ombouwen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?
jaquote:
okequote:
Nee grapje, stiekem ging ik mij afberen, maar dat vertel ik liever niet hierquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Eerst je haar verknallen met te weinig extensions. Daarna terugkomen naar dezelfde kapper, opnieuw je haar laten verknallen.![]()
Schat, waarom heb je niet gewoon je geld teruggevraagd en een andere kwalitatieve kapper opgezocht?
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.
Neehoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
Had er door haar eigen kapper ook in laten knippen in een poging het goed te krijgen. Leuk topic was dat welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
En Ts en haar pyjamabroek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Fascination het volgende:
Ts en haar haar: een neverending story.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor.
TS laat extensions zetten.
TS is niet blij met het resultaat.
TS laat haar eigen kapper in de extensions knippen.garantie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |