SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Tip:quote:
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tip:
Hoe minder er staat, hoe minder er kan sneuvelen
Maar in welke wijk staat je nieuwe casa jongen?
Bedoelde meer per ongelukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?
Haha ja oke die shit kan altijd wel gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoelde meer per ongelukNa onze housewarming stond bijvoorbeeld een deel van de houten vloer twee weken krom omdat iemand een champagne-emmer met ijsklontjes om had gestoten
Ons cadeautje van BBN trouwens
Nouja, ik ken een zekere messentrekker uit Oss-city.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?
Haha dat idee had ik! Je wou toch ook naar de woonboot?quote:
De woondôme, hier in Almere.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat idee had ik! Je wou toch ook naar de woonboot?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Pringles wou alleen weten wanneer Pierre een housewarming geeft zodat hij weet wanneer de foto's op fb verschijnen.
Waarom verklap je het nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Pringles wou alleen weten wanneer Pierre een housewarming geeft zodat hij weet wanneer de foto's op fb verschijnen.
Liever dit :quote:
Dan trek ik mijn tiroler outfitje aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Pierre, wel deze lui inhuren he voor de housewarming. En een berg schnitzels klaarleggen. En heel veel Oktoberfest pullen in huis halen.
Ja dat krijg je toch niet voor elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou haar doen. Als ze in bed maar niet gaat jodelen.
Nick! S3 binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat krijg je toch niet voor elkaar [ afbeelding ]
Dat zou dan ook een van die momenten zijn dat ik dat ook niet probeer. Dan krijg ik denk ik spontaan een slappe als ze gaat jodelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat krijg je toch niet voor elkaar [ afbeelding ]
Misschien is het wel lekker als ze met je ballen in dr mond gaat jodelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een van die momenten zijn dat ik dat ook niet probeer. Dan krijg ik denk ik spontaan een slappe als ze gaat jodelen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien is het wel lekker als ze met je ballen in dr mond gaat jodelen.
Wauw.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien is het wel lekker als ze met je ballen in dr mond gaat jodelen.
Werkt ook niet goed met een slappequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een van die momenten zijn dat ik dat ook niet probeer. Dan krijg ik denk ik spontaan een slappe als ze gaat jodelen.
Moet je volgend jaar met carnaval maar eens proberen, als je in dat tiroler pakje loopt.quote:
Wat? jodelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je volgend jaar met carnaval maar eens proberen, als je in dat tiroler pakje loopt.![]()
Dan word het dus dit :quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan word het dus dit :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer naar buiten in teh zomer.
En met jou ook, hou vol!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ging net zo goed met je
quote:
quote:
Nope, telefoon. Bezig met fietsquote:
Jij zit echt de hele dag te fokken he, waar je ook bent.quote:
hihihiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te fokken he, waar je ook bent.
Doe eens normaal man.
Centrum, recht tegenover het stationquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Maar in welke wijk staat je nieuwe casa jongen?
Nee, complete isolatie en triple glasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sjiek hendige locatieGeen last van geluidsoverlast?
Een flat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, complete isolatie en triple glas
En het zit op de derde verdieping
Ideaal! Laatste trein missen = Pierre op kruipafstandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, complete isolatie en triple glas
En het zit op de derde verdieping
Serieus, het ligt 30 meter van de Spoorlaan. Die oversteken en je loopt het station binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal! Laatste trein missen = Pierre op kruipafstand
Toen ik in Amsterdam woonde lag mijn slaapkamer zowat naast een tramspoor en zelfs zonder dubbel glas hoor je dat op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sjiek hendige locatieGeen last van geluidsoverlast?
Zien we dan wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Pringles, je ziet de foto's wel verschijnen. OF zie je die bij mij niet?
Haha geen auto's gezien, alleen een tractor. Al wil ik zo'n wiel ook niet van dichtbij zienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pas je op voor auto's nicolaas als je een stuk gaat fietsen met die badboy
Ik pik hem denk ik volgende week opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Wie speelt hier nog meer diablo eigenlijk? Als iemand gayness wil vergelijken of een keertje samen spelen kun je mij toevoegen op Murminki#1451.
kheb je invite gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Wie speelt hier nog meer diablo eigenlijk? Als iemand gayness wil vergelijken of een keertje samen spelen kun je mij toevoegen op Murminki#1451.
Ik heb het idee dat het niks voor mij is, dus ik twijfel nog een beetje om het kopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Moet je ff een pass krijgen van iemand die hem wel heeft gekocht. kun je eerste act spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niks voor mij is, dus ik twijfel nog een beetje om het kopen
Yeah i knowquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je ff een pass krijgen van iemand die hem wel heeft gekocht. kun je eerste act spelen.
Ik zal je vandaag/morgen ff toevoegenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Maar wel hevige orgasmes krijgen als je hun kip eet.quote:
Zingerrrrrrquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wel hevige orgasmes krijgen als je hun kip eet.
quote:
Felicitat! house warming partyquote:
Hij is van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nick, soms heb je echt een rare muzieksmaak.
nick is opzoek naar een identiteitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nick, soms heb je echt een rare muzieksmaak.
Heb ik, en ook een standaardquote:
Nee bepaalde vrouwen sla ik overquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar ben je ook thuis in alle markten?
Nounou, hij is geen standaardloze Stef he.quote:
Dit dus !quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nounou, hij is geen standaardloze Stef he.
Title suits me.quote:
quote:
Ah was niet de bedoeling om lullig over te komenquote:
Umbrella ella ella ella eh eh eh ehquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De rest van die Rihanna kan mij niet zo boeien
Dat is het in dit geval niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah was niet de bedoeling om lullig over te komen
Ah dan is het goedquote:
Mij belachelijk maken met dat nummer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dan is het goed. Nummer is wel relaxed, maar was niet om je belachelijk te maken ofzo
never mindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mij belachelijk maken met dat nummer?
Zij is al stukken beter dan Rihanna, want dat is me toch een monster, maar deze zou ik ook nog niet doen.quote:
Zij is blank joekel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij is al stukken beter dan Rihanna, want dat is me toch een monster, maar deze zou ik ook nog niet doen.
Negerinnen/negerin-achtigen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De drakenvanger uit Delft zou Rihanna niet doen
haha doet ie wel, net alsof ie weg loopt als dat mens langs hem ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha doet ie wel, net alsof ie weg loopt als dat mens langs hem ligt
Gaan we met ze 2enquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Michhas het volgende:
Zit ik hier met een halve liter Hertog in mijn eentje los te gaan op dit nummer
Kan echt niet wachten op zijn nieuwe album, Disc-overy was een van de meest vernieuwende, frisse en beste albums die ik de laatste jaren heb gehoord.quote:
Stefje B B Qquote:
Ik doe gewoon net alsof ik die Schulten Brau niet heb gezien, maar wat is dat voor pleuris muziekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef SoldMayor het volgende:
Zit ik hier met een halve liter Schulten Brau in mijn eentje los te gaan op dit nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEet ik veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net alsof ik die Schulten Brau niet heb gezien, maar wat is dat voor pleuris muziek
Lekker tochquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef Michhas het volgende:
Zit ik hier met mijn halve liter Smirnoff Ice in mijn eentje los te gaan op dit nummerLuilak hang je jas opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lekker losjes in de club
Denk dat alleen Pierre hem kentEn misschien onze oude reus Rossje
Zo'n schijt hekel aan wijven die geen kut om voetbal geven, maar dan wel doen alsof ze helemaal voetbal fan zijnquote:
Boeie, het zijn wijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo'n schijt hekel aan wijven die geen kut om voetbal geven, maar dan wel doen alsof ze helemaal voetbal fan zijn
Dat sowieso ! Moet jij niet nog weg zijn?quote:
Voor 12 uur nooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat sowieso ! Moet jij niet nog weg zijn?
Gelijk heb jequote:
Ik vind haar oprecht lelijk. En ik ben standaardloze Stef niet. Maargoed, dat jullie nog steeds, dankzij een etiketje dat Nick mij heeft opgeplakt, denken dat ik wijven regel die ik lelijk vind, dat interesseert me echt geen bal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan wel zijn, maar ze is zeker negerin-achtig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zij is blank joekel.
Engels-Kosovo is het merk.
Dude, ik heb niks opgeplakt. jij en ik in 1 tent, wij regelen alles, zelfs de toilet jufquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht lelijk. En ik ben standaardloze Stef niet. Maargoed, dat jullie nog steeds, dankzij een etiketje dat Nick mij heeft opgeplakt, denken dat ik wijven regel die ik lelijk vind, dat interesseert me echt geen bal.
Je bedoelt toen jij 20 was en ik 15?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, ik heb niks opgeplakt. jij en ik in 1 tent, wij regelen alles, zelfs de toilet juf
Als je nou vaker naar DB ging, dan hadden wij die shit al eeuwen geldeden gefixed
Daar zit wel iets in jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt toen jij 20 was en ik 15._!
4 uur nigga.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
toen ik 15 was gingen we om 21.00, Maar toen was alles maar tot 2 uur open
. En wow tegenwoordig tot 3 uur
Ja dat kloptquote:
Behalve Middeleeuwse bard muziek. Al komt die natuurlijk niet alleen uit Frankrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betere nummers krijg je niet uit Frankrijk !
Middeleeuwenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve Middeleeuwse bard muziek. Al komt die natuurlijk niet alleen uit Frankrijk.
Kan uren hiernaar luisteren.![]()
age of empires 2...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
Rome: total war en medieval II: total war.Nog steeds 2 van de beste spellen op de markt.
Hoort er ook absoluut tussen, maar als die tegelijkertijd waren uitgekomen, dan had ik het wel geweten. Het is dat de computers toen zulke spellen nog niet aankonden.quote:
quote:
Goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
koppijn, en verder gaat het wel redelijk ja. met uwes?
Haha dat geloof ik goed jaquote:
Er is maar een concert, morgenavond. Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat concert ook vandaag of alleen morgen?
Omdat je vandaag al gaat toch? Vroeg het me gewoon af!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er is maar een concert, morgenavond. Hoezo?
Ja we maken er gewoon een weekendje vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je vandaag al gaat toch? Vroeg het me gewoon af!
Jij zou gaan! Ik was vergeten wie er van hier nog meer zou gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook gaan, helaas verhinderd. Veel plezier man!
Ah lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja we maken er gewoon een weekendje vanRijden over een uurtje weg, vanmiddag de stad in daar, vanavond beetje zuipen. En dan morgenavond
En dan rijden we maandag weer terug
Ga jij nog vandaag dan?
Zijn jullie rond acht uur al weg gegaan dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah lekker!Ik ben al onderweg, ben er om 10 uur ongeveer. Zul je zien dat ik je tegen kom
Haha moet je deze keer wel oplettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah lekker!Ik ben al onderweg, ben er om 10 uur ongeveer. Zul je zien dat ik je tegen kom
Ook wat meegenomen hoop ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef Michhas het volgende:
Langs Breda gereden, geldpakhuis van Niels gespot.
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wat meegenomen hoop ik?
net btw Project X gezien, man man man
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missen
Project X is uberbazen filmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beetje over de top, maar comedy? Alleen die scene met die dwerg uit de over is wel grappigquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thnxquote:
Iets met zingende negers.quote:
Dit dus.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, ik moet die film echt zien.![]()
![]()
Kuttentamens.
Dankje schatjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:05 schreef Pixell het volgende:
Gefeliciteerd Michhas met je eerste stappen buiten Nederland!
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt toch wel ff 1.5 uur om ff die film te kijken?
Maar wel kunnen POSTEN op fokquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets met zingende negers.
[..]
Dit dus.
Ik vond 'm vet, alleen het einde vond ik overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb 'm ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
Hallo studenten!
Wij, 3 meiden in de leeftijd 17,18,19, vragen om hulp!
Het zit namelijk zo;
onze vriendin (18) zit de hele dagen te praten over studenten en corpsballen etc. Ze is er helemaal idolaat van geworden en ziet zichzelf helemaal in het wereldje van het netwerken, hechte vriendschapsbanden etc.
Het is zelfs zo erg dat ze op internet site's afgaat van corporale verenigingen, ze zoekt een foto van de desbetreffende praeses op en laat die ons elke vrije minuut van de dag zien.
Jullie begrijpen wel een beetje dat wij hier gek van worden, in het begin vonden we het nog wel grappig maar ze slaat wel een beetje door. Dit is opzich nog niet zo erg omdat wij net examens hebben gedaan (vwo) en aankomend studiejaar beginnen met onze studie. (2WO 2HBO)
Ons vriendinnetje heeft zich ingeschreven in Leiden en is ook van plan daar bij het corps te gaan.
Zo, genoeg info uitgewisseld. :p
Wij zijn niet van plan om de hele vakantie studentgerelateerde verhalen aan te horen dus vragen wij jullie eigenlijk om een keer uit te gaan met ons. (liefst niet uit steden zoals; Nijmegen/Enschede aangezien ons dinnetje de studenten die daar studeren als 'knorren' aanduidt).
Jullie zullen nu wel denken dat dit 'uitje' het alleen maar erger maakt maar wij hebben het haar (jammergenoeg) beloofd na een avondje stappen...
Wat misschien nog belangrijk is om te vermelden;
Wij zijn 4 (ja, incl. ons gezellige dinnetje) gezellige, spontane meiden die wel van een feestje houden. 2 blondines en 2 brunettes.
Wij willen ons niet zozeer onweerstaanbaar noemen maar we krijgen altijd genoeg aandacht in een kroeg of discotheek.
Wij hebben allemaal een slank, vrouwelijk postuur.
Wij hopen dat er enkele leuke studenten ingaan op ons verzoek!
Onze vriendin doen we hier zeer veel plezier mee
xxx
Liefs en kusjes van Elles, Liselot, Sophie en natuurlijk de dame waar het allemaal om gaat; Renske!
Er zaten wel meer leuke tussenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet anders wel iemand uit Delft. Daar noemen ze hem de Drakenhosselaar.
quote:
Omdat je niet kan quickscopen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom ga ik 391923 keer achter elkaar dood in Max payne?![]()
![]()
Knorren die geen vrouwen kunnen regelenquote:
Pikken die in tauch's bevooroordeelde getroll trappen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Knorren die geen vrouwen kunnen regelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hapquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Knorren die geen vrouwen kunnen regelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben onskerp, lange dag studie, bitch problems. Thug lifequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pikken die in tauch's bevooroordeelde getroll trappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef Pixell het volgende:
die Alexis is idd wel te doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben onskerp, lange dag studie, bitch problems. Thug life
Goh. Je geilt eigenlijk gewoon op goedkope filmtruukjes.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stoma, dit krijgen we nooit op de xbox
quote:
Ja want jij komt niet buiten hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan sta je dan, forever alone in een weiland.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want jij komt niet buiten he![]()
en verder :
[ afbeelding ]
nah ook niet echtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ahaaaa your last fuck, dus je gaf wel.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een groot hoofd.
4 vrienden vinden fok leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef dreamzk het volgende:
Wie durft hem te liken?
https://www.facebook.com/fok.nl
alleen maar hypocrieten doen datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef dreamzk het volgende:
Wie durft hem te liken?
https://www.facebook.com/fok.nl
gelukkig heb je met muziek wel een standaardquote:
quote:
Ja helemaal als het bijna zomer is hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |