quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, ik moet die film echt zien.![]()
![]()
Kuttentamens.
Dankje schatjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:05 schreef Pixell het volgende:
Gefeliciteerd Michhas met je eerste stappen buiten Nederland!
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt toch wel ff 1.5 uur om ff die film te kijken?
Maar wel kunnen POSTEN op fokquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets met zingende negers.
[..]
Dit dus.
Ik vond 'm vet, alleen het einde vond ik overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wat meegenomen hoop ik?
net btw Project X gezien, man man man
Heb 'm ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
Hallo studenten!
Wij, 3 meiden in de leeftijd 17,18,19, vragen om hulp!
Het zit namelijk zo;
onze vriendin (18) zit de hele dagen te praten over studenten en corpsballen etc. Ze is er helemaal idolaat van geworden en ziet zichzelf helemaal in het wereldje van het netwerken, hechte vriendschapsbanden etc.
Het is zelfs zo erg dat ze op internet site's afgaat van corporale verenigingen, ze zoekt een foto van de desbetreffende praeses op en laat die ons elke vrije minuut van de dag zien.
Jullie begrijpen wel een beetje dat wij hier gek van worden, in het begin vonden we het nog wel grappig maar ze slaat wel een beetje door. Dit is opzich nog niet zo erg omdat wij net examens hebben gedaan (vwo) en aankomend studiejaar beginnen met onze studie. (2WO 2HBO)
Ons vriendinnetje heeft zich ingeschreven in Leiden en is ook van plan daar bij het corps te gaan.
Zo, genoeg info uitgewisseld. :p
Wij zijn niet van plan om de hele vakantie studentgerelateerde verhalen aan te horen dus vragen wij jullie eigenlijk om een keer uit te gaan met ons. (liefst niet uit steden zoals; Nijmegen/Enschede aangezien ons dinnetje de studenten die daar studeren als 'knorren' aanduidt).
Jullie zullen nu wel denken dat dit 'uitje' het alleen maar erger maakt maar wij hebben het haar (jammergenoeg) beloofd na een avondje stappen...
Wat misschien nog belangrijk is om te vermelden;
Wij zijn 4 (ja, incl. ons gezellige dinnetje) gezellige, spontane meiden die wel van een feestje houden. 2 blondines en 2 brunettes.
Wij willen ons niet zozeer onweerstaanbaar noemen maar we krijgen altijd genoeg aandacht in een kroeg of discotheek.
Wij hebben allemaal een slank, vrouwelijk postuur.
Wij hopen dat er enkele leuke studenten ingaan op ons verzoek!
Onze vriendin doen we hier zeer veel plezier mee
xxx
Liefs en kusjes van Elles, Liselot, Sophie en natuurlijk de dame waar het allemaal om gaat; Renske!
Er zaten wel meer leuke tussenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet anders wel iemand uit Delft. Daar noemen ze hem de Drakenhosselaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |