Nope, telefoon. Bezig met fietsquote:
Jij zit echt de hele dag te fokken he, waar je ook bent.quote:
hihihiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te fokken he, waar je ook bent.
Doe eens normaal man.
Centrum, recht tegenover het stationquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Maar in welke wijk staat je nieuwe casa jongen?
Nee, complete isolatie en triple glasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sjiek hendige locatieGeen last van geluidsoverlast?
Een flat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, complete isolatie en triple glas
En het zit op de derde verdieping
Ideaal! Laatste trein missen = Pierre op kruipafstandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, complete isolatie en triple glas
En het zit op de derde verdieping
Serieus, het ligt 30 meter van de Spoorlaan. Die oversteken en je loopt het station binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal! Laatste trein missen = Pierre op kruipafstand
Toen ik in Amsterdam woonde lag mijn slaapkamer zowat naast een tramspoor en zelfs zonder dubbel glas hoor je dat op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sjiek hendige locatieGeen last van geluidsoverlast?
Zien we dan wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Pringles, je ziet de foto's wel verschijnen. OF zie je die bij mij niet?
Haha geen auto's gezien, alleen een tractor. Al wil ik zo'n wiel ook niet van dichtbij zienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pas je op voor auto's nicolaas als je een stuk gaat fietsen met die badboy
Ik pik hem denk ik volgende week opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Wie speelt hier nog meer diablo eigenlijk? Als iemand gayness wil vergelijken of een keertje samen spelen kun je mij toevoegen op Murminki#1451.
kheb je invite gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Wie speelt hier nog meer diablo eigenlijk? Als iemand gayness wil vergelijken of een keertje samen spelen kun je mij toevoegen op Murminki#1451.
Ik heb het idee dat het niks voor mij is, dus ik twijfel nog een beetje om het kopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Moet je ff een pass krijgen van iemand die hem wel heeft gekocht. kun je eerste act spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niks voor mij is, dus ik twijfel nog een beetje om het kopen
Yeah i knowquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je ff een pass krijgen van iemand die hem wel heeft gekocht. kun je eerste act spelen.
Ik zal je vandaag/morgen ff toevoegenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Fsmxi het volgende:
Maar wel hevige orgasmes krijgen als je hun kip eet.quote:
Zingerrrrrrquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wel hevige orgasmes krijgen als je hun kip eet.
quote:
Felicitat! house warming partyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |