Relaxt kerel! Gaat hardquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsVanaf maandag zit ik er helemaal officieel als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Relaxt kerel! Gaat hardNee,tenzij het over Marloes gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
http://www.youtube.com/results?search_query=paradise+cityquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En zo begint het met jaren 80 nummers posten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heel goed Bobbert!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef Pixell het volgende:
ik heb me eerste les maar overgeslagen, kon het niet opbrengen
edit: MIJN les, sorry Ross
Hoi Niles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Chelsea koopt Hulk voor bijna vijftig miljoen euro'
Hazard oke, maar 50 mil voor Hulkquote:Chelsea staat ook op het punt om de transfer van Eden Hazard af te ronden. Voor de Belgische middenvelder, die overkomt van Lille, betalen ‘The Blues’ veertig miljoen euro
Jaren 80 muziek ja.quote:
Wanneer is je huiswarmen?quote:
Sure.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als jij niet uitgenodigd bent is het instant-go.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als jij niet uitgenodigd bent is het instant-go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |