Ja ben er straks welquote:
quote:
ej dat is mijn foto!quote:
Was toch al lang bekend?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
toch een nieuwe GoW!?!
http://uk.ign.com/articles/2012/05/31/gears-of-war
Aangezien ik een zwak heb voor Gears en een nieuwe ongetwijfeld wel ga kopen vind ik het wel een beetje debiel dat ze zo'n ophef maakte dat Gears 3 het laatste spel zou zijn, de einde van de trilogie etc maar meteen al wel aan de productie van de volgende beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
toch een nieuwe GoW!?!
http://uk.ign.com/articles/2012/05/31/gears-of-war
Niet bij mijquote:
Ik ben alweer weg hoor. Beetje studeren enzo. Beetje voelen zoals Stef zou zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke, Maurice heeft dus duidelijk weer een pak slaag nodig. Kom er aan!
Freek is zelf ook al wegquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg hoor. Beetje studeren enzo. Beetje voelen zoals Stef zou zeggen.
ja die site heb ik toen een keer gepost, maar weet niet of ie er nog wel uberhaupt isquote:
quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Cliffy het volgende:
> Fixed bug where you couldn’t deploy the mortar anywhere on Grand Bazaar.
Daarom kon je dus niet je mortar plaatsen op Bazaar Mich
Lekker man, bohquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik zit gvd katjang pedis weg te werken, fijn al die meuk
Grote ook goed?quote:
Whatsapp gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke kerel wil er nou boy george neuken
nee, grote haanquote:
Absoluut zal eens kijken wat we volgende week kunnen hosselen. Ben altijd wel in voor biertjesquote:
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet hebquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut zal eens kijken wat we volgende week kunnen hosselen. Ben altijd wel in voor biertjes
Vind ik niet leuk, we missen je smaw supportquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet heb
wtf zit je al in je nieuwe kiet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mi mang, het gaat nog wel even duren voordat ik internet heb
Ah wist ik niet man! Beter kerelquote:
Ja, gaat snel allemaal! Morgen tekenen, en dan is het van onsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wist ik niet man! Beter kerel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |