quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen die dat huis maar binnen komt lopen. Maxime op de bezem.
En dan beginnen ze ook nog later dan normaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh dat hollands got talent is belangrijker dan ons gtst
Idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Ze hebben hun inspiratie voor het hele seizoen bewaart voor deze aflevering volgens mij.
voor die aflevering waren ze met z,n allen op vakansiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Ze hebben hun inspiratie voor het hele seizoen bewaart voor deze aflevering volgens mij.
het is wel duidelijk dat Noud niet geschikt is voor Nina met al zijn domheidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef vencodark het volgende:
Mij is trouwens nog steeds niet duidelijk wat Mike nu eigenlijk komt doen. Beetje bemoeien en een wig drijven tussen Noud en Nina.
In een gesticht stoppen en vergeten.quote:
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.quote:
zit wel in de familie he?quote:
Nina vind ik anders ook niet zo bijster intelligent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat Noud niet geschikt is voor Nina met al zijn domheid
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch is het allemaal de schuld van Ludo met zijn voorkeur voor Nina ten aanzicht van zijn andere kinderen.
Eigenlijk is Lucas geen directe (half)broer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zit wel in de familie he?
dr moeder stak het bed van ludo in de fik
dr broer de gordijnen van ludo
en zij d stal
Ze had in d'r slaapkamer, toen met, mega toby, een blauwe jurk aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.
Tevens: Mike BRAND hahaha.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch is het allemaal de schuld van Ludo met zijn voorkeur voor Nina ten aanzicht van zijn andere kinderen.
Heet hij ook Lucas?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die verschrikkelijke broer van me heeft hem op het laatst uitgezet omdat hij zo nodig Fast en de Furious deel 80 moest zien
Verwend kutjoch
Oh, niet gezien. Ik dacht dat ze dat roze nog steeds aan had?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze had in d'r slaapkamer, toen met, mega toby, een blauwe jurk aan?
Ze trok haar shirtje uit vlak voor Mike binnenkwam en liep naar buiten met dat shirtje weer aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.
Tevens: Mike BRAND hahaha.![]()
If so, he'll be back!!!!!quote:
een een blauw topje onder de trui die ze uit aan het trekken wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze had in d'r slaapkamer, toen met, mega toby, een blauwe jurk aan?
Kap es man trollquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat hoop je, ik niet.
Ik hoop dat Maxime het overleefd heeft!!
Ben je ook een prinsesje dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik heet wel Nina trouwens
okay prinses.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Hoi Prinsesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
buiten had ze de roze trui weer aan jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Ik dacht dat ze dat roze nog steeds aan had?
Whehehe....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, maar mijn broer wel. Gaat al janken als ik een nieuwer mobieltje heb dan hij.
Maxime heeft een vast contract dus lijkt me sterk als ze doodgaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik meen het van Maxime.
Ben benieuwd hoe het met die paarden is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zit wel in de familie he?
dr moeder stak het bed van ludo in de fik
dr broer de gordijnen van ludo
en zij d stal
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Niels krijgt een vast contract. Rohan Gottschalk vond hem zo overtuigend acteren dat hij vanaf nu een vast personage wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat volgt is dat hij Rikki en Sjoerd uit elkaar drijft, dat Nina wraak op hem neemt door Amy placebo's te geven en hij in een gesticht wordt opgenomen omdat Maxime hem zwartmaakt.
Bekijk de shortie anders eens..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Voor het eerst sinds een lange tijd ben ik benieuwd naar maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niels krijgt een vast contract. Rohan Gottschalk vond hem zo overtuigend acteren dat hij vanaf nu een vast personage wordt.
Wat volgt is dat hij Rikki en Sjoerd uit elkaar drijft, dat Nina wraak op hem neemt door Amy placebo's te geven en hij in een gesticht wordt opgenomen omdat Maxime hem zwartmaakt.
Hahaha ja dat dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maxime heeft een vast contract dus lijkt me sterk als ze doodgaat.
Bovendien stond Nick dichter bij de ontploffing met zijn hooivork.
Misschien heeft hij Maxime toen perongeluk van schrik in het gezicht geprikt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Bekijk de shortie anders eens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dramaqueenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
Als Nick zo doodgaat, dan bestormen we de studio met hooivorken.
Ach hij struikelt niet onder de douchequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
En jerrycans benzine, en dozen lucifers...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
De fik er in ! branden zullen ze die schrijvers.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En jerrycans benzine, en dozen lucifers...
Nee, hij struikelde in de stalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach hij struikelt niet onder de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan een halfjaar later blijkt dat-ie helemaal niet dood is![]()
Zit Amy nu niet bij jouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En Amy is gevlucht. Maar waar naartoe ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Naar een cursus Geloofwaardig Acterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het zou mooi zijn als-ie, net als Martine, opeens nergens meer te bekennen isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:01 schreef GTFransST het volgende:
Oweee, owee en nog een keer oweee als deze schrijvers Nick er zo eruit laten gaan!
Breng ons de familie Alberts terug!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij had wel hartstikke gelijk trouwens.. de familie Sanders is kut met peren de laatste jaren.
Daar hoop ik op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als-ie, net als Martine, opeens nergens meer te bekennen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |