quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen die dat huis maar binnen komt lopen. Maxime op de bezem.
En dan beginnen ze ook nog later dan normaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh dat hollands got talent is belangrijker dan ons gtst
Idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Ze hebben hun inspiratie voor het hele seizoen bewaart voor deze aflevering volgens mij.
voor die aflevering waren ze met z,n allen op vakansiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Ze hebben hun inspiratie voor het hele seizoen bewaart voor deze aflevering volgens mij.
het is wel duidelijk dat Noud niet geschikt is voor Nina met al zijn domheidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef vencodark het volgende:
Mij is trouwens nog steeds niet duidelijk wat Mike nu eigenlijk komt doen. Beetje bemoeien en een wig drijven tussen Noud en Nina.
In een gesticht stoppen en vergeten.quote:
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.quote:
zit wel in de familie he?quote:
Nina vind ik anders ook niet zo bijster intelligent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat Noud niet geschikt is voor Nina met al zijn domheid
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch is het allemaal de schuld van Ludo met zijn voorkeur voor Nina ten aanzicht van zijn andere kinderen.
Eigenlijk is Lucas geen directe (half)broer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zit wel in de familie he?
dr moeder stak het bed van ludo in de fik
dr broer de gordijnen van ludo
en zij d stal
Ze had in d'r slaapkamer, toen met, mega toby, een blauwe jurk aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.
Tevens: Mike BRAND hahaha.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch is het allemaal de schuld van Ludo met zijn voorkeur voor Nina ten aanzicht van zijn andere kinderen.
Heet hij ook Lucas?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Die verschrikkelijke broer van me heeft hem op het laatst uitgezet omdat hij zo nodig Fast en de Furious deel 80 moest zien
Verwend kutjoch
Oh, niet gezien. Ik dacht dat ze dat roze nog steeds aan had?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze had in d'r slaapkamer, toen met, mega toby, een blauwe jurk aan?
Ze trok haar shirtje uit vlak voor Mike binnenkwam en liep naar buiten met dat shirtje weer aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk niet gaan omkleden maar die schuur in de brand aan het zetten.
Tevens: Mike BRAND hahaha.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |