Gelijk maar geaccepteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ben maar bovenaan de spelerslijst begonnen met inviten: djeep, elzass en maringo. Hebben we dat maar weer gehad.
je mag ze ook versturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef crv het volgende:
Overigens gelijk maar begonnen met een leuke score van 130![]()
![]()
Kon van GORDON* mooi POTGROND maken [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
sorryquote:
Gefeliciteerd, mooie afsluiterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef AnneX het volgende:
Gut, met ongelooflijk geluk en goeie letters heb ik het eerste potje
gefikst tegen Peace.
Het had zomaar andersom kunnen zijn.
Succes verder Peace.
A Q U A R E L![]()
[ afbeelding ]
Excuus, was nog zo overdonderd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mooie afsluiter![]()
PS wel graag even spelnummer en uitslag apart melde, hoef ik niet zo te zoeken
Zo nog beter, even gesorteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Excuus, was nog zo overdonderd.
Potje # 90 was dat.
Zo hé, dat staat even heel goed...100% haha
En 46 - 76 - 86 lopen ook, voor het geval je losgaat op excel....
Pas op... Straks krijg je er lol inquote:
Weggevaagd!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Geëindigd in 442-352 in mijn voordeel.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#58 tegen Judith_1973 gestart
En #56 gewonnenOOTW - Peace1111 546 - 358
Oops, 55 moet het zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef crv het volgende:
[..]58 is tegen FSTEO
dus wat is het #55 tegen Judith of #58 tegen FSTEO ?
In de mei-stand Djeep nog even voorzien van zijn verdiende gele trui!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Mei gesorteerd op punten + saldo. Dan staat er iemand anders op de voorlopige eerste plaatsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef crv het volgende:
Volgens mij heb ik alles bijgewerkt tot hier. Behalve die van OOTW
Checken jullie ook zelf even of alles juist is verwerkt
Misschien start je op een random board.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef RijstNatie het volgende:
degene die mij uit wilt dagen.
username: sjoulie
ik haal meestal scores tussen de 1000 en 2000
Peace, please alleen potjes melden die nog niet gemeld zijn, thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 21:14 schreef peaceman het volgende:
#6 Peace vs Djeep 390-587van het bord geveegd. geen enkele kans gehad
#20 Peace vs Elzass 400-509ook hier weinig kans gehad
#33 Peace vs Maringo is bezig
#45 Peace vs evertk is bezig
#56 Peace vs Outofthisworld358-546 ook hier werd weer gestrooid met fraaie woorden door mijn tegenstander en was ik al blij als ik een keer 25+ woorden kon leggen
#66 Peace vs SVK1985 410-384gewonnen in een leuk, spannend potje waarin ik de meest gelukkige was
#75 Peace vs Michel* is bezig
#83 Peace vs FSTEO is bezig
#90 Peace vs Elisabed 357-426vlak voor het einde aquarel op 3xww was uiteraard dodelijk.
#91 Peace vs MVPMD 355-416klinkers??
#92 Peace vs ziggy3x is bezig
#93 Peace vs Vonkie87 325-424ook hier weer kansloos vanaf het begin
#94 Peace vs Cat-22 is bezig
#95 Peace vs Judith 401-347net iets gelukkiger dan mijn tegenstander.
Ondertussen steven ik af op mijn laagste gemiddelde tot nu toe. Of 6 klinkers of 7 medeklinkers...tja het zit soms niet mee.
Ik weet dat ik misschien teveel tegelijkertijd speel, maar ik vind dat persoonlijk niet erg, integendeel. Zo heb ik het eigenlijk alle maanden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogste score is voorlopig van Djeep_94 met 587
Laagste score is voorlopig van Elisabed met 236
Het kleinste verschil is tussen svk1985 en Peace met 794 (384-410)
De laagste totaalscore is de pot tussen Vonkie87 en MVPMD met 657 (252-402)
De hoogste score voor een woord staat op mijn naam met 130 punten voor POTGRONDThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Deze is nog niet verwerktquote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#55 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 481 - 268
Jasses, daar is niet tegen te spelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Crohnjurist het volgende:
#3 djeep_64 – Vonkie87/Start 02.06-Eind 03.06/Stand 576-271![]()
Ik was behoorlijk kansloos en djeep was zelfs tot drie keer toe zijn letters kwijt met HONGERIG, DUIKELT en NATEKENEN. Dat was eigenlijk al genoeg om glansrijk van me te winnen
MEITAK (TW) sluit aan op KLEUTEREN ??? (TW) hoppa .quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef djeep_64 het volgende:
#7 tegen Elisabed is ook gestart vanavond. En ik mag niet klagen, al 4x plankje leeg
Is toch ook niet leuk zo'n potjequote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Arme Vonkie: de eerste 3 beurten ook 3x al mijn letters kwijt.
Tussenstand 290 - 73. Sorry, sorry![]()
De 3e beurt 132 punten voor GELOFTE op TW + DW.![]()
Kan dat genoteerd worden als voorlopige highscore voor juni?
Oh en vergeet Djeep niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is toch ook niet leuk zo'n potje![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel alsof EvertK en Elzass altijd mazzel hebben met hun letters, vooral wanneer het ertoe doet, is gewoon niet eerlijk
Gelukkig kan ik nog wel winnen van andere spelers...
#63 svk1985 – Vonkie87/Start 02.06-Eind 04.06/Stand 290-346
#104 Vonkie87 – ziggyziggyziggy/Start 01-06-Eind 04.06/Stand 284-446
Je hebt gelijk, daar had ik ook dik van verloren doordat hij steeds al zijn letters kwijt kon...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh en vergeet Djeep niet.![]()
Die kan er ook wat van.
Das een mooie. Dat kan genoteerd worden, wel even bewijs erbij of de erkenning van je tegenspelerquote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Arme Vonkie: de eerste 3 beurten ook 3x al mijn letters kwijt.
Tussenstand 290 - 73. Sorry, sorry![]()
De 3e beurt 132 punten voor GELOFTE op TW + DW.![]()
Kan dat genoteerd worden als voorlopige highscore voor juni?
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef AnneX het volgende:
Dit potje:
[ afbeelding ]
'mijn' VUT werd Leuteren... En Kleuteren.
zijn 'HOK' had mijn COKE moeten zijn...
Ben wel " trots op CHART. Voor de S erachtr had ik (ook) geen kans meer...
/ klinkt als zure vrouw.
Is mijn reactie hierboven niet genoeg erkenningquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
Das een mooie. Dat kan genoteerd worden, wel even bewijs erbij of de erkenning van je tegenspeler
ik zat ook al te kijken, waarom het zo lang duurde voordat er iemand weer een zet deed...quote:
Zó vanzelfsprekend ging het niet !quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
Het lijkt weer te werken
#85 Elisabed - MVPMD 344-381
#70 Michel* - MVPMD is 3-6-2012 begonnen...
Zeg ook niet dat het gemakkelijk ging, ik ben blij met ieder potje dat ik win, in de geschiedenis van deze eredivisie, heb ik vaker verloren dan gewonnen, dus vandaarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zó vanzelfsprekend ging het niet !![]()
En nu popt er een window van WF , terwijl ik hier lees dat ik heb verloren.
/ sip # 7
je bevestigt niet dat ie dat woord met die punten heeft gelegdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is mijn reactie hierboven niet genoeg erkenning
Even voor de zekerheid : #57 was andersom 337 - 331 (OOTW - Elisabed)quote:
OKquote:Op maandag 4 juni 2012 21:53 schreef OA het volgende:
OOTW, ik heb je uitnodiging even afgeslagen omdat ik al 4 potjes speel.
Verloren dusquote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#53 gewonnen![]()
OOTW - Vonkie87 403 - 358
klopt het dat je van Ziggy verloren hebt, omdat je zo juigtquote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is toch ook niet leuk zo'n potje![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel alsof EvertK en Elzass altijd mazzel hebben met hun letters, vooral wanneer het ertoe doet, is gewoon niet eerlijk
Gelukkig kan ik nog wel winnen van andere spelers...
#63 svk1985 – Vonkie87/Start 02.06-Eind 04.06/Stand 290-346
#104 Vonkie87 – ziggyziggyziggy/Start 01-06-Eind 04.06/Stand 284-446
Daar valt mijn score en PR tegen Elisabed (630-349) bij in het niet..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef WordFreud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewonnen van Crohnjurist/Vonkie met 653 -347
Dat is een PR voor EvertK !![]()
Juicht. En ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:05 schreef crv het volgende:
[..]
klopt het dat je van Ziggy verloren hebt, omdat je zo juigt
Begonnenquote:
respect voor deze topscorequote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef crv het volgende:
gestart tegen Elisabed en FSTEO
#21 Elzass - Elisabed / -
#22 Elzass - FSTEO / -
Dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef WordFreud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewonnen van Crohnjurist/Vonkie met 653 -347
Dat is een PR voor EvertK !![]()
Ook even teruggekeken in de vorige maanden.
Met deze score ook het all-time eredivisie record van Faithy-Miranda (april) met 6 punten overtroffen.![]()
![]()
Het ging in het begin fantastisch. In de eerste 4 beurten ook 4 keer het plankje leeg:
• EENPARIG
• INZONKEN
• GELOFTE (voor 132 - voldoende bewijs?)![]()
• VOLUMES
Daarna mijn best gedaan voor een recordscore.
Vonkie heeft misschien minder plezier beleeft aan deze pot.
Schrale troost: onze scores samen precies 1.000. Ook mooi.
[ afbeelding ]
Oeps, uitslag verkeerdom jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:05 schreef crv het volgende:
[..]
klopt het dat je van Ziggy verloren hebt, omdat je zo juigt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oeps, uitslag verkeerdom ja
Deze moet dus nog worden aangepast in het overzicht..
quote:
Volgens mij had ik gewonnen. Mijn telefoon is nu leeg, ik zal straks als hij op de lader ligt wel even WF opnieuw installeren en het voor de zekerheid even checken!quote:
misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik kreeg de indruk dat jullie allebei zeiden dat je gewonnen had. Aan de drank kan het niet liggen. heb geen alcohol genuttigd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen. Mijn telefoon is nu leeg, ik zal straks als hij op de lader ligt wel even WF opnieuw installeren en het voor de zekerheid even checken!
Ja, mijn fout. Ik las verkeerd. Ik heb verloren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik kreeg de indruk dat jullie allebei zeiden dat je gewonnen had. Aan de drank kan het niet liggen. heb geen alcohol genuttigd.
OK Fixedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, mijn fout. Ik las verkeerd. Ik heb verloren.
Thanks, fixedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#86 staat verkeerd in de sheet: ik heb gewonnen van Elisabed.
Die was wel leuk jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef AnneX het volgende:
Zijn NANEVEN misschien belgische achterneven ?
bedacht ik mij vanmorgen.
Tot dan lag ik voor !
Alle duiven op de dam, tralalalaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, en ROEKOET ...![]()
/ gelukkig kan ik erom lachen en relativeren en zulks...
Maandag mn bloktoets en de zondag erop mn project inleveren. Dus nu niet veel tijd. Maar ik zal zo iedereen weer voorzien van een woord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef AnneX het volgende:
Zijn NANEVEN misschien belgische achterneven ?
als in na- neven ...
bedacht ik mij vanmorgen.
Tot dan lag ik voor !
Ligt Maringo stil of is bezet?![]()
Mijn tijd is ook beperkt dus voor de efficientie graag even aangeven welke nieuw zijn, nu moet ik de hele sheet door en telkens constateren dat iets al verwerkt is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn laatste potjes:
#30 MaringoDC – Vonkie87/Start 03.06
#72 Michel* - Vonkie87/Start 04.06
#80 FSTEO – Vonkie87/Start 05.06
#102 Cat-22 – Vonkie87/Start 05.06
Maringo heeft helaas al 42 uur niet gereageerd.
Succes danquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maandag mn bloktoets en de zondag erop mn project inleveren. Dus nu niet veel tijd. Maar ik zal zo iedereen weer voorzien van een woord.
En vanaf maandagmiddag tot woensdagmiddag reageer ik zelden met meer dan 1 woord.
Ik zal het niet meer doen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn tijd is ook beperkt dus voor de efficientie graag even aangeven welke nieuw zijn, nu moet ik de hele sheet door en telkens constateren dat iets al verwerkt is.
Thanks
mooi slot altijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef Crohnjurist het volgende:
#80 FSTEO â Vonkie87/Start 05.06-Eind 06.06/Stand 412-415
FSTEO lag vanaf begin op kop en al snel lag hij 100 punten voor, in de laatste paar beurten kwam ik steeds iets dichterbij en pas bij mij laatste letter haalde ik in omdat hij met de q bleef zitten! Spannend potje zeker
4 woorden gelegd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn laatste potjes:
#30 MaringoDC – Vonkie87/Start 03.06
Maringo heeft helaas al 42 uur niet gereageerd.
Haha ja we zijn beiden goed op dreef!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
4 woorden gelegd.
149 - 127Wat een start
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]Gewonnen van Z3 [ afbeelding ]
#16 Elzass - ziggyziggyziggy 636 / 273 - Start: 01.06.2012 / Eind: 05.06.2012
..een verschil van 363; zeer indrukwekkend!
Ok - spelletje en zo...Relativeren en zo.quote:
Ik blijf deze zomer blauw en mijn huis wordt niet oranje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:34 schreef AnneX het volgende:
/ 1. heeft dit te maken met oranje vlaggetjes aan het huis en as. sportzomer ?
Nauwelijks aanwezig.quote:/ 2. Testosteron
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok - spelletje en zo...Relativeren en zo.
Toch vind ik het zélf niet leuk, als er![]()
![]()
wordt gereageerd
op een (overmatige) winst.
Op míjn potjes en andermans potjes.
NB van de notoire winnaars.
/ 2. Testosteron
Tja, ik denk dat ik het als " afzeiken" ervaar... / leerpuntje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik blijf deze zomer blauw en mijn huis wordt niet oranje.
[..]
Nauwelijks aanwezig.
Dus volgens mij hoor ik niet bij jouw beoogde doelgroep maar ik![]()
![]()
net zo hard bij winst.
Waarom zou je niet blij mogen zijn?Zolang je je tegenstander niet afzeikt zie ik daar niks mis mee.
ow ja, vergeet te antwoorden, hoewel je het antwoord zelf wel weet denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok - spelletje en zo...Relativeren en zo.
Toch vind ik het zélf niet leuk, als er![]()
![]()
wordt gereageerd
op een (overmatige) winst.
Op míjn potjes en andermans potjes.
NB van de notoire winnaars.
/ 2. Testosteron
Yepquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik het als " afzeiken" ervaar... / leerpuntje.
Je staat zelfs bovenaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Maringo het volgende:
Ha! Ik zie dat ik onderaan sta met 0 punten.
Maar ik ga de 100%-club betreden:
#33 MaringoDC - peace1111 : 591 - 283
Ja dat was weer lekker kansloos. Waar ik met pijn en moeite 3 letters probeerde weg te leggen, lukt het jou tegen het einde om nog 2 klappers te maken. Chappeau!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Maringo het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maringo op 06-06-2012 20:17:43 ]
je zei "poop"quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef Maringo het volgende:
Ik mocht vanavond onze lieve Speedy Gonzalez, AnneX, het groen om de schouders hangen:
#34 MaringoDC - Elisabed : 539 - 401
/ Ah poop, je was eerder
En de eerste prijswinnaar is bekendquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
En dat was 12...
# 34 door Maringo gewonnen.
Even had ik nog een illusie om in ieder geval bij te blijven.
Dat was na 6 woordjes in rook opgegaan![]()
De 7 letterwoorden vlogen mij om de oren.
Hoe kan dat toch![]()
Affijn #34 Maringo - Elisabed 539 - 401
OK dankquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:07 schreef djeep_64 het volgende:
Uitslag van #4 is gisteren gemeld door Cat-22 maar is niet verwerkt, dus nogmaals:
Djeep_64-Cat-22 446-386
Ik heb daar zojuist 67% van gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Maringo het volgende:
Helaas verloren jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Maringo het volgende:
Dan maak ik er weer 75% van.![]()
#30 MaringoDC - Vonkie87 : 540 - 438
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:20 schreef crv het volgende:
Soms krijg je best leuke lettercombinaties op je plankje
![]()
Zo met het EK voor de deur![]()
[ afbeelding ]
Mooi he de nederlandse taalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef AnneX het volgende:
Wtf WF- dutch boardgame...
En ik zie Chevron = ? - Pager - Codon = ? - Voyant - Inline - Scenes , ok.
Echt allemaal hollandse woorden.
Als ik die letters op mn plankje had, zou ik mij dat ook bedenken
/ dacht over een aardige woordenschat te beschikken.
FSTEO meld hierboven deze pot, die is nog niet verwerkt blijkbaar!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef Crohnjurist het volgende:
#80 FSTEO – Vonkie87/Start 05.06-Eind 06.06/Stand 412-415
FSTEO lag vanaf begin op kop en al snel lag hij 100 punten voor, in de laatste paar beurten kwam ik steeds iets dichterbij en pas bij mij laatste letter haalde ik in omdat hij met de q bleef zitten! Spannend potje zeker
Ik doe elke maand mijn best, maar mijn laatste potjes duren ook deze maand weer wat langer dan normaal. Nog 2 potjes, maar ik en mijn tegenspelers kunnen waarschijnlijk allebei op andere tijden spelen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
We zijn al haverwege het aantal te spelen partijen.
De eerste prijswinnaar is al bekend, AnneX/Elisabed heeft weer de groene Trui. Gezien de temperaturen in Nederland, geen overbodige luxe. Wie gaat in de toekomst Elisabed verslaan. Ze lijkt onoverwinnelijk als het om de sprint gaat.
Ik heb toch echt al 2 partijen verloren...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
Aan kop staat op dit moment nog steeds OOTW met 18 punten en 100%
Op de hielen gezeten door Michel* en Elzass, wij hebben ook nog steeds de 0 achter.
Daarom moeten jullie ook altijd checken of ik alles goed verwerkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
FSTEO meld hierboven deze pot, die is nog niet verwerkt blijkbaar!
hmmm vreemd, alles staat goed,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb toch echt al 2 partijen verloren...
#70 tegen MVPMD verloren met 558-365
#75 tegen Peace1111 verloren met 418-407
#72 tegen Vonkie gewonnen met 392-347
#75 was verkeerd om ingevuld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm vreemd, alles staat goed,
@EvertK kun jij de sjiet een sjekken please
Leve de nabeschouwing door de heren analytici ...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
We zijn al haverwege het aantal te spelen partijen.
De eerste prijswinnaar is al bekend, AnneX/Elisabed heeft weer de groene Trui. Gezien de temperaturen in Nederland, geen overbodige luxe. Wie gaat in de toekomst Elisabed verslaan. Ze lijkt onoverwinnelijk als het om de sprint gaat.
Elisabed doet ook een gooi naar de Rode lantaarn. Voorlopig is die nog voor FSTEO, maar die heeft nog wat potjes te gaan
Aan kop staat op dit moment nog steeds OOTW met 18 punten en 100%
Op de hielen gezeten door Michel* en Elzass, wij hebben ook nog steeds de 0 achter.
Djeep hangt daarachter aan het elastiek, maar is zeker nog niet verloren.
Maximum score is van EvertK met 653
Minimum score is van Elisabed met 236
Het kleinste verschil is tussen Elisabed en Cat met 794 (380-384)
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)
De laagste totaalscore is de pot tussen svk en Vonkie87 met 536 (290-346)
De hoogste score voor een woord staat op naam van EvertK met 132 punten voor GELOFTE
Wut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
Het kleinste verschil is tussen Elisabed en Cat met 794 (380-384)
Eerst eens zien wat svk er van vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:22 schreef WordFreud het volgende:
Hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Tegen svk per ongeluk geresigned .....![]()
Ik stond wel achter met 217 - 139, maar nog 49 letters in de pot.
Verloren dus, maar wel erg onbevredigend. Misschien ook voor svk ?
Voorstel: match overspelen, maar mijn achterstand van 78 punten meenemen.
Dus aan het eind 38 bij mij er af en 38 bij svk erbij.
Wat vindt svk hiervan ?
Wat vindt de wedstrijdleiding hiervan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef WordFreud het volgende:
[..]
#75 was verkeerd om ingevuld.
Nu zal het wel kloppen
Wat mij betreft OK, Ik laat het over aan svkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:22 schreef WordFreud het volgende:
Hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Tegen svk per ongeluk geresigned .....![]()
Ik stond wel achter met 217 - 139, maar nog 49 letters in de pot.
Verloren dus, maar wel erg onbevredigend. Misschien ook voor svk ?
Voorstel: match overspelen, maar mijn achterstand van 78 punten meenemen.
Dus aan het eind 38 bij mij er af en 38 bij svk erbij.
Wat vindt svk hiervan ?
Wat vindt de wedstrijdleiding hiervan?
BADENDEN en SNOEPZAK, beide op TW, deden mij de das om. Ook WAFELTJE en GEDUWDE waren mooi!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef djeep_64 het volgende:
#9 gewonnen van Michel*
Djeep_64-Michel* 529-381
Ha, bij jou ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef OA het volgende:
Vandaag gestart:
#77 tegen FSTEO. Deze moeten we even opnieuw starten aangezien we een Frans spelletje begonnen zijn...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef OA het volgende:
Vandaag gestart:
#23 tegen Elzasss
#59 tegen OOTW
#77 tegen FSTEO. Deze moeten we even opnieuw starten aangezien we een Frans spelletje begonnen zijn...
quote:
quote:
Met 406-367quote:
Toch dik verloren. Mijn complimenten. Op EOCENEN zou ik niet zijn gekomen. Ook niet op het omvormen van mijn TAXIE in ATAXIE.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK
#26 Elzass - EvertK / 528 - 368 Start: 06.06.2012 / Eind: 09.06.2012
Het ging lang gelijk op. Evert nam een gokje met QATJE waardoor de 3WW openlag voor een Q woord. Kleine kans natuurlijk dat je tegenstander de juiste letters heeft![]()
Ik kon er mooi QUIZ van maken, Letters met hoge punten dus scoren.
Daarna kon ik met HAMERDE Evert de finale klap geven![]()
Leuke pot wel. Succes verder Evert![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:32 schreef Maringo het volgende:
Document bijgewerkt tot hier. En ik heb er niks voor hoeven te doen
Gefixedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef peaceman het volgende:
Alleen jammer dat de uitslag die zojuist toegevoegd is verkeerd om staat.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
En de eerste verliespartij deze maand![]()
#54 OOTW - Cat-22 412 - 454
Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]Wij moeten nog tegen elkaar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eens met voorstel van EvertK, sorry van t late antwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Eerst eens zien wat svk er van vind.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga je meedoen volgende maand ?quote:
ik ga niet meer juigenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#38 verloren![]()
MarongoDC - OOTW 513 - 325
Gefeliciteerd
gefeliciteerd Z3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef svk1985 het volgende:
svk-ziggyziggyziggy 432-235 (#62)
begonnen tegen cat-22 (#64)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
Ja, de letters zaten me zowaar een keer mee en die Q was gewoon mn laatste kans voor mijn gevoel toen ik die kreeg en geen mogelijkheden er meer mee zag en er nog maar 8 letters in de pot zaten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Er bestaat tevens een volg knop boven het invoerscherm. Die doet precies hetzelfde met je AT als een tvp plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Maringo het volgende:
[..]uitnodiging gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantalquote:
Oh. Ik weet niet precies of daar eenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Ik swap eigenlijk nooit. Je moet het maar doen met de letters die je krijgt, denk ik altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?![]()
Nu klopt het niet meer...zojuist verloren dus ik heb 20 punten ipv 22.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Maringo het volgende:
#13 MaringoDC - Djeep_64 : 485 - 457
[..]
Als je dan wat doet, doe het dan wel goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Maringo het volgende:
#13 MaringoDC - Djeep_64 : 485 - 457
[..]
fixedquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Nu klopt het niet meer...zojuist verloren dus ik heb 20 punten ipv 22.
proficiatquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef Maringo het volgende:
Oja, verkeerd om
tevens
#35 MaringoDC - FSTEO : 512 - 363
erin gezet
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef svk1985 het volgende:
svk-ziggyziggyziggy 432-235 (#62)
begonnen tegen cat-22 (#64)
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potjequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. 159 punten voor STEDEKE neergelegd tegen EvertK. Record?
Volgens mij begin ik een vreemd soort imago op te bouwen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
[..]
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potje
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
[..]
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potje
Je hebt bijna al 2 prijzenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. 159 punten voor STEDEKE neergelegd tegen EvertK. Record?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik een vreemd soort imago op te bouwen...
Uitslag: 393-372 in mijn voordeelquote:
Jep gefeliciteerd, was geen speld tussen te krijgenquote:
quote:
quote:
En de maand begon zo goed.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:25 schreef Maringo het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |