Gelijk maar geaccepteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ben maar bovenaan de spelerslijst begonnen met inviten: djeep, elzass en maringo. Hebben we dat maar weer gehad.
je mag ze ook versturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef crv het volgende:
Overigens gelijk maar begonnen met een leuke score van 130![]()
![]()
Kon van GORDON* mooi POTGROND maken [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
sorryquote:
Gefeliciteerd, mooie afsluiterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef AnneX het volgende:
Gut, met ongelooflijk geluk en goeie letters heb ik het eerste potje
gefikst tegen Peace.
Het had zomaar andersom kunnen zijn.
Succes verder Peace.
A Q U A R E L![]()
[ afbeelding ]
Excuus, was nog zo overdonderd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mooie afsluiter![]()
PS wel graag even spelnummer en uitslag apart melde, hoef ik niet zo te zoeken
Zo nog beter, even gesorteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Excuus, was nog zo overdonderd.
Potje # 90 was dat.
Zo hé, dat staat even heel goed...100% haha
En 46 - 76 - 86 lopen ook, voor het geval je losgaat op excel....
Pas op... Straks krijg je er lol inquote:
Weggevaagd!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Geëindigd in 442-352 in mijn voordeel.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#58 tegen Judith_1973 gestart
En #56 gewonnenOOTW - Peace1111 546 - 358
Oops, 55 moet het zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef crv het volgende:
[..]58 is tegen FSTEO
dus wat is het #55 tegen Judith of #58 tegen FSTEO ?
In de mei-stand Djeep nog even voorzien van zijn verdiende gele trui!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Mei gesorteerd op punten + saldo. Dan staat er iemand anders op de voorlopige eerste plaatsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef crv het volgende:
Volgens mij heb ik alles bijgewerkt tot hier. Behalve die van OOTW
Checken jullie ook zelf even of alles juist is verwerkt
Misschien start je op een random board.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef RijstNatie het volgende:
degene die mij uit wilt dagen.
username: sjoulie
ik haal meestal scores tussen de 1000 en 2000
Peace, please alleen potjes melden die nog niet gemeld zijn, thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 21:14 schreef peaceman het volgende:
#6 Peace vs Djeep 390-587van het bord geveegd. geen enkele kans gehad
#20 Peace vs Elzass 400-509ook hier weinig kans gehad
#33 Peace vs Maringo is bezig
#45 Peace vs evertk is bezig
#56 Peace vs Outofthisworld358-546 ook hier werd weer gestrooid met fraaie woorden door mijn tegenstander en was ik al blij als ik een keer 25+ woorden kon leggen
#66 Peace vs SVK1985 410-384gewonnen in een leuk, spannend potje waarin ik de meest gelukkige was
#75 Peace vs Michel* is bezig
#83 Peace vs FSTEO is bezig
#90 Peace vs Elisabed 357-426vlak voor het einde aquarel op 3xww was uiteraard dodelijk.
#91 Peace vs MVPMD 355-416klinkers??
#92 Peace vs ziggy3x is bezig
#93 Peace vs Vonkie87 325-424ook hier weer kansloos vanaf het begin
#94 Peace vs Cat-22 is bezig
#95 Peace vs Judith 401-347net iets gelukkiger dan mijn tegenstander.
Ondertussen steven ik af op mijn laagste gemiddelde tot nu toe. Of 6 klinkers of 7 medeklinkers...tja het zit soms niet mee.
Ik weet dat ik misschien teveel tegelijkertijd speel, maar ik vind dat persoonlijk niet erg, integendeel. Zo heb ik het eigenlijk alle maanden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogste score is voorlopig van Djeep_94 met 587
Laagste score is voorlopig van Elisabed met 236
Het kleinste verschil is tussen svk1985 en Peace met 794 (384-410)
De laagste totaalscore is de pot tussen Vonkie87 en MVPMD met 657 (252-402)
De hoogste score voor een woord staat op mijn naam met 130 punten voor POTGRONDThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Deze is nog niet verwerktquote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#55 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 481 - 268
Jasses, daar is niet tegen te spelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Crohnjurist het volgende:
#3 djeep_64 – Vonkie87/Start 02.06-Eind 03.06/Stand 576-271![]()
Ik was behoorlijk kansloos en djeep was zelfs tot drie keer toe zijn letters kwijt met HONGERIG, DUIKELT en NATEKENEN. Dat was eigenlijk al genoeg om glansrijk van me te winnen
MEITAK (TW) sluit aan op KLEUTEREN ??? (TW) hoppa .quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef djeep_64 het volgende:
#7 tegen Elisabed is ook gestart vanavond. En ik mag niet klagen, al 4x plankje leeg
Is toch ook niet leuk zo'n potjequote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Arme Vonkie: de eerste 3 beurten ook 3x al mijn letters kwijt.
Tussenstand 290 - 73. Sorry, sorry![]()
De 3e beurt 132 punten voor GELOFTE op TW + DW.![]()
Kan dat genoteerd worden als voorlopige highscore voor juni?
Oh en vergeet Djeep niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is toch ook niet leuk zo'n potje![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel alsof EvertK en Elzass altijd mazzel hebben met hun letters, vooral wanneer het ertoe doet, is gewoon niet eerlijk
Gelukkig kan ik nog wel winnen van andere spelers...
#63 svk1985 – Vonkie87/Start 02.06-Eind 04.06/Stand 290-346
#104 Vonkie87 – ziggyziggyziggy/Start 01-06-Eind 04.06/Stand 284-446
Je hebt gelijk, daar had ik ook dik van verloren doordat hij steeds al zijn letters kwijt kon...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh en vergeet Djeep niet.![]()
Die kan er ook wat van.
Das een mooie. Dat kan genoteerd worden, wel even bewijs erbij of de erkenning van je tegenspelerquote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Arme Vonkie: de eerste 3 beurten ook 3x al mijn letters kwijt.
Tussenstand 290 - 73. Sorry, sorry![]()
De 3e beurt 132 punten voor GELOFTE op TW + DW.![]()
Kan dat genoteerd worden als voorlopige highscore voor juni?
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef AnneX het volgende:
Dit potje:
[ afbeelding ]
'mijn' VUT werd Leuteren... En Kleuteren.
zijn 'HOK' had mijn COKE moeten zijn...
Ben wel " trots op CHART. Voor de S erachtr had ik (ook) geen kans meer...
/ klinkt als zure vrouw.
Is mijn reactie hierboven niet genoeg erkenningquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
Das een mooie. Dat kan genoteerd worden, wel even bewijs erbij of de erkenning van je tegenspeler
ik zat ook al te kijken, waarom het zo lang duurde voordat er iemand weer een zet deed...quote:
Zó vanzelfsprekend ging het niet !quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
Het lijkt weer te werken
#85 Elisabed - MVPMD 344-381
#70 Michel* - MVPMD is 3-6-2012 begonnen...
Zeg ook niet dat het gemakkelijk ging, ik ben blij met ieder potje dat ik win, in de geschiedenis van deze eredivisie, heb ik vaker verloren dan gewonnen, dus vandaarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zó vanzelfsprekend ging het niet !![]()
En nu popt er een window van WF , terwijl ik hier lees dat ik heb verloren.
/ sip # 7
je bevestigt niet dat ie dat woord met die punten heeft gelegdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is mijn reactie hierboven niet genoeg erkenning
Even voor de zekerheid : #57 was andersom 337 - 331 (OOTW - Elisabed)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |