Weggevaagd!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Geëindigd in 442-352 in mijn voordeel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#58 tegen Judith_1973 gestart
En #56 gewonnenOOTW - Peace1111 546 - 358
Oops, 55 moet het zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef crv het volgende:
[..]58 is tegen FSTEO
dus wat is het #55 tegen Judith of #58 tegen FSTEO ?
In de mei-stand Djeep nog even voorzien van zijn verdiende gele trui!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Mei gesorteerd op punten + saldo. Dan staat er iemand anders op de voorlopige eerste plaatsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef crv het volgende:
Volgens mij heb ik alles bijgewerkt tot hier. Behalve die van OOTW
Checken jullie ook zelf even of alles juist is verwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |