Gelijk maar geaccepteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ben maar bovenaan de spelerslijst begonnen met inviten: djeep, elzass en maringo. Hebben we dat maar weer gehad.
je mag ze ook versturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef crv het volgende:
Overigens gelijk maar begonnen met een leuke score van 130![]()
![]()
Kon van GORDON* mooi POTGROND maken [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
sorryquote:
Gefeliciteerd, mooie afsluiterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef AnneX het volgende:
Gut, met ongelooflijk geluk en goeie letters heb ik het eerste potje
gefikst tegen Peace.
Het had zomaar andersom kunnen zijn.
Succes verder Peace.
A Q U A R E L![]()
[ afbeelding ]
Excuus, was nog zo overdonderd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mooie afsluiter![]()
PS wel graag even spelnummer en uitslag apart melde, hoef ik niet zo te zoeken
Zo nog beter, even gesorteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Excuus, was nog zo overdonderd.
Potje # 90 was dat.
Zo hé, dat staat even heel goed...100% haha
En 46 - 76 - 86 lopen ook, voor het geval je losgaat op excel....
Pas op... Straks krijg je er lol inquote:
Weggevaagd!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Alle wedstrijden van Mei zijn ingevuld. De drie resterende potjes zijn met een 300 - 400 verlies voor Nadim opgeschreven. Dat zijn de potten tegen Faithy-Miranda, D. en Patrique89. Tegen Judith heeft ie gewonnen met (387 - 324)
Hierbij is de eindstand van Mei opgemaakt.
En tevens heb ik mijn eigen stats doc ook bijgewerkt
Geëindigd in 442-352 in mijn voordeel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |