Ik doe elke maand mijn best, maar mijn laatste potjes duren ook deze maand weer wat langer dan normaal. Nog 2 potjes, maar ik en mijn tegenspelers kunnen waarschijnlijk allebei op andere tijden spelen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
We zijn al haverwege het aantal te spelen partijen.
De eerste prijswinnaar is al bekend, AnneX/Elisabed heeft weer de groene Trui. Gezien de temperaturen in Nederland, geen overbodige luxe. Wie gaat in de toekomst Elisabed verslaan. Ze lijkt onoverwinnelijk als het om de sprint gaat.
Ik heb toch echt al 2 partijen verloren...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
Aan kop staat op dit moment nog steeds OOTW met 18 punten en 100%
Op de hielen gezeten door Michel* en Elzass, wij hebben ook nog steeds de 0 achter.
Daarom moeten jullie ook altijd checken of ik alles goed verwerkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
FSTEO meld hierboven deze pot, die is nog niet verwerkt blijkbaar!
hmmm vreemd, alles staat goed,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb toch echt al 2 partijen verloren...
#70 tegen MVPMD verloren met 558-365
#75 tegen Peace1111 verloren met 418-407
#72 tegen Vonkie gewonnen met 392-347
#75 was verkeerd om ingevuld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm vreemd, alles staat goed,
@EvertK kun jij de sjiet een sjekken please
Leve de nabeschouwing door de heren analytici ...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
We zijn al haverwege het aantal te spelen partijen.
De eerste prijswinnaar is al bekend, AnneX/Elisabed heeft weer de groene Trui. Gezien de temperaturen in Nederland, geen overbodige luxe. Wie gaat in de toekomst Elisabed verslaan. Ze lijkt onoverwinnelijk als het om de sprint gaat.
Elisabed doet ook een gooi naar de Rode lantaarn. Voorlopig is die nog voor FSTEO, maar die heeft nog wat potjes te gaan
Aan kop staat op dit moment nog steeds OOTW met 18 punten en 100%
Op de hielen gezeten door Michel* en Elzass, wij hebben ook nog steeds de 0 achter.
Djeep hangt daarachter aan het elastiek, maar is zeker nog niet verloren.
Maximum score is van EvertK met 653
Minimum score is van Elisabed met 236
Het kleinste verschil is tussen Elisabed en Cat met 794 (380-384)
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)
De laagste totaalscore is de pot tussen svk en Vonkie87 met 536 (290-346)
De hoogste score voor een woord staat op naam van EvertK met 132 punten voor GELOFTE
Wut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Competitie Juni.
Het kleinste verschil is tussen Elisabed en Cat met 794 (380-384)
Eerst eens zien wat svk er van vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:22 schreef WordFreud het volgende:
Hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Tegen svk per ongeluk geresigned .....![]()
Ik stond wel achter met 217 - 139, maar nog 49 letters in de pot.
Verloren dus, maar wel erg onbevredigend. Misschien ook voor svk ?
Voorstel: match overspelen, maar mijn achterstand van 78 punten meenemen.
Dus aan het eind 38 bij mij er af en 38 bij svk erbij.
Wat vindt svk hiervan ?
Wat vindt de wedstrijdleiding hiervan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef WordFreud het volgende:
[..]
#75 was verkeerd om ingevuld.
Nu zal het wel kloppen
Wat mij betreft OK, Ik laat het over aan svkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:22 schreef WordFreud het volgende:
Hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Tegen svk per ongeluk geresigned .....![]()
Ik stond wel achter met 217 - 139, maar nog 49 letters in de pot.
Verloren dus, maar wel erg onbevredigend. Misschien ook voor svk ?
Voorstel: match overspelen, maar mijn achterstand van 78 punten meenemen.
Dus aan het eind 38 bij mij er af en 38 bij svk erbij.
Wat vindt svk hiervan ?
Wat vindt de wedstrijdleiding hiervan?
BADENDEN en SNOEPZAK, beide op TW, deden mij de das om. Ook WAFELTJE en GEDUWDE waren mooi!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef djeep_64 het volgende:
#9 gewonnen van Michel*
Djeep_64-Michel* 529-381
Ha, bij jou ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef OA het volgende:
Vandaag gestart:
#77 tegen FSTEO. Deze moeten we even opnieuw starten aangezien we een Frans spelletje begonnen zijn...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef OA het volgende:
Vandaag gestart:
#23 tegen Elzasss
#59 tegen OOTW
#77 tegen FSTEO. Deze moeten we even opnieuw starten aangezien we een Frans spelletje begonnen zijn...
quote:
quote:
Met 406-367quote:
Toch dik verloren. Mijn complimenten. Op EOCENEN zou ik niet zijn gekomen. Ook niet op het omvormen van mijn TAXIE in ATAXIE.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK
#26 Elzass - EvertK / 528 - 368 Start: 06.06.2012 / Eind: 09.06.2012
Het ging lang gelijk op. Evert nam een gokje met QATJE waardoor de 3WW openlag voor een Q woord. Kleine kans natuurlijk dat je tegenstander de juiste letters heeft![]()
Ik kon er mooi QUIZ van maken, Letters met hoge punten dus scoren.
Daarna kon ik met HAMERDE Evert de finale klap geven![]()
Leuke pot wel. Succes verder Evert![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:32 schreef Maringo het volgende:
Document bijgewerkt tot hier. En ik heb er niks voor hoeven te doen
Gefixedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef peaceman het volgende:
Alleen jammer dat de uitslag die zojuist toegevoegd is verkeerd om staat.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
En de eerste verliespartij deze maand![]()
#54 OOTW - Cat-22 412 - 454
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]Wij moeten nog tegen elkaar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eens met voorstel van EvertK, sorry van t late antwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Eerst eens zien wat svk er van vind.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga je meedoen volgende maand ?quote:
ik ga niet meer juigenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#38 verloren![]()
MarongoDC - OOTW 513 - 325
Gefeliciteerd
gefeliciteerd Z3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef svk1985 het volgende:
svk-ziggyziggyziggy 432-235 (#62)
begonnen tegen cat-22 (#64)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
Ja, de letters zaten me zowaar een keer mee en die Q was gewoon mn laatste kans voor mijn gevoel toen ik die kreeg en geen mogelijkheden er meer mee zag en er nog maar 8 letters in de pot zaten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Er bestaat tevens een volg knop boven het invoerscherm. Die doet precies hetzelfde met je AT als een tvp plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Maringo het volgende:
[..]uitnodiging gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantalquote:
Oh. Ik weet niet precies of daar eenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Ik swap eigenlijk nooit. Je moet het maar doen met de letters die je krijgt, denk ik altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?![]()
Nu klopt het niet meer...zojuist verloren dus ik heb 20 punten ipv 22.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Maringo het volgende:
#13 MaringoDC - Djeep_64 : 485 - 457
[..]
Als je dan wat doet, doe het dan wel goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Maringo het volgende:
#13 MaringoDC - Djeep_64 : 485 - 457
[..]
fixedquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Nu klopt het niet meer...zojuist verloren dus ik heb 20 punten ipv 22.
proficiatquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef Maringo het volgende:
Oja, verkeerd om
tevens
#35 MaringoDC - FSTEO : 512 - 363
erin gezet
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef svk1985 het volgende:
svk-ziggyziggyziggy 432-235 (#62)
begonnen tegen cat-22 (#64)
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potjequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. 159 punten voor STEDEKE neergelegd tegen EvertK. Record?
Volgens mij begin ik een vreemd soort imago op te bouwen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
[..]
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potje
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
[..]
Bijna net zoveel punten als je totaal-score in bovenstaand potje
Je hebt bijna al 2 prijzenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. 159 punten voor STEDEKE neergelegd tegen EvertK. Record?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik een vreemd soort imago op te bouwen...
Uitslag: 393-372 in mijn voordeelquote:
Jep gefeliciteerd, was geen speld tussen te krijgenquote:
quote:
quote:
En de maand begon zo goed.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:25 schreef Maringo het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |