Ga je meedoen volgende maand ?quote:
ik ga niet meer juigenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#38 verloren![]()
MarongoDC - OOTW 513 - 325
Gefeliciteerd
gefeliciteerd Z3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef svk1985 het volgende:
svk-ziggyziggyziggy 432-235 (#62)
begonnen tegen cat-22 (#64)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
Ja, de letters zaten me zowaar een keer mee en die Q was gewoon mn laatste kans voor mijn gevoel toen ik die kreeg en geen mogelijkheden er meer mee zag en er nog maar 8 letters in de pot zaten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Er bestaat tevens een volg knop boven het invoerscherm. Die doet precies hetzelfde met je AT als een tvp plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Maringo het volgende:
[..]uitnodiging gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben momenteel bezig schade aan het aanrichten in de top, hopen dat ik dat volhoud.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantalquote:
Oh. Ik weet niet precies of daar eenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Ik swap eigenlijk nooit. Je moet het maar doen met de letters die je krijgt, denk ik altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent voorlopig leider voor de strijd om het laagste puntenaantal
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Over puntenaantal gesproken..je hebt zeker even niet aan doelsaldo gedacht bij het sorteren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |