abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112538000
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef scrub_nurse het volgende:
@zd.dat wordt inderdaad tandemrijden geloof ik ;)

ik weet even niet of er over het roken al gesproken is over hoe te besparen, rook je shag of vaste?
indien je vaste rookt zou je kunnen overwegen ze zelf te gaan maken,scheelt gigantisch in de kosten :Y
stoppen, scheelt nog meer in de kosten.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:54:25 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112538095
Hij rookt wel dure shag. Je zou ook die van de Aldi ofzo kunnen kopen, alle beetjes helpen!
Spoilers!
pi_112538096
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef scrub_nurse het volgende:
@zd.dat wordt inderdaad tandemrijden geloof ik ;)

ik weet even niet of er over het roken al gesproken is over hoe te besparen, rook je shag of vaste?
indien je vaste rookt zou je kunnen overwegen ze zelf te gaan maken,scheelt gigantisch in de kosten :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

volgens mij shag
Ja klopt ik rook shag
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:57:41 #259
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112538237
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Leandra het volgende:

En als hij eenmaal een kookplaat heeft dan is het natuurlijk prima mogelijk om een voordeelverpakking macaronigroenten te kopen en een grote pan macaroni te maken, waar hij nog X porties van kan eten, en voor het opwarmen kan hij dan prima de magnetron gebruiken.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef billie1985 het volgende:
En nog even wat foto's van mijn eerste zelfgemaakte maaltijd van gisteren :D

Een beetje van mezelf, en een beetje hulp van de buurvrouw :P
Wat fijn dat je dankzij een fokker de pannen kon kopen en macaroni hebt gemaakt.
En wat leuk dat de buurvrouw ook een beetje mee hielp. Ziet er lekker uit. ^O^

Heb je vandaag nog wat meer duidelijkheid gekregen over stoppen van je inkomen?
Sterkte ermee. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na alle posten , reacties
en indrukken.
pi_112538492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

Wat fijn dat je dankzij een fokker de pannen kon kopen en macaroni hebt gemaakt.
En wat leuk dat de buurvrouw ook een beetje mee hielp. Zit er lekker uit. ^O^

Heb je vandaag nog wat meer duidelijkheid gekregen over stoppen van je inkomen?
Sterkte ermee. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na alle posten en
indrukken.
Ja dat is toch helemaal fantastisch van de mensen hier? O+

Ik heb vandaag gebeld naar de Sociale Dienst, bleek allereerst dat ik inmiddels een andere consulente (of hoe noem je zo iemand) heb gekregen. Zij zou het gaan uitzoeken omdat er wel eens uitzonderingen gemaakt worden, en daarom kijken of ik daar ook voor in aanmerking kom. Ze kon niet beloven dat ik daar deze week nog van zou horen, maar ze zou me op de hoogte houden zei ze, dus ben benieuwd..
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:16:55 #261
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112539311
Ziet er lekker uit! Wat goed dat je het meteen zo in gebruik neemt ^O^
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112541943
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:16 schreef Logician78 het volgende:
Ziet er lekker uit! Wat goed dat je het meteen zo in gebruik neemt ^O^
Goed he? :D

Mensen ik ga slapen, last van hoofd-, rugpijn en morgen weer vroeg op. Tot morgen! :)
pi_112546450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef billie1985 het volgende:

[..]

:D

[..]

Ja maar hier zit ook groente en alles bij he :P Ja ik heb voor morgen inmiddels al iets anders op het menu staan :) Krielaardappeltjes met kipfilet en groenten :D (ben benieuwd of dat wat gaat worden :P )
Heb je dat net allemaal in je eentje opgegeten? :o
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:55:59 #264
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112546479
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:03 schreef billie1985 het volgende:

Ja dat is toch helemaal fantastisch van de mensen hier? O+

Ja , heel aardig en je waardeert het zo.
Veel plezier met het eten maken morgenavond.

Jouw contactpersoon neemt dan weer contact met je op, goed dat je haar gebeld hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef billie1985 het volgende:

Mensen ik ga slapen, last van hoofd-, rugpijn en morgen weer vroeg op. Tot morgen! :)
Het was me een latertje vannacht , veel reacties .
Je bed ligt anders dan op het luchtbed. Slaap lekker.
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:02:46 #265
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112562047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef billie1985 het volgende:
En nog even wat foto's van mijn eerste zelfgemaakte maaltijd van gisteren :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een beetje van mezelf, en een beetje hulp van de buurvrouw :P
Dat fornuis O+ Zoeen had mijn moeder tot voor kort. Die krengen gaan echt nooit meer af. Alleen had die van mijn moeder een geel ( :') ) frontje.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:20:16 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112569166
Billy jongen, je hebt mazzel! Kijk eens wat ik allemaal heb gevonden voor je! Ik wist helemaal niet dat we gebaksvorken, opscheplepels, sla couvert, etc op kantoor hebben liggen. Mijn vriend heeft dit ooit van oma's, tantes en moeder gekregen toen hij op zichzelf ging wonen. Toen we zijn huis verkochten aan zijn broer hebben we alles daar achtergelaten. Mijn zwager heeft er een paar jaar over gedaan om nieuw spul te kopen en heeft blijkbaar de noodzaak gezien om overgebleven spullen bij hun bedrijf achter te laten.
Ik zou de foto's via whataspp versturen maar mijn telefoon doet qua foto's een beetje weird. En als je iets niet wilt kan ik het vast aan iemand anders kwijt. Zoek maar uit wat je hebben wilt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_112569274
Ik zie dat hij nog steeds prima werkt (daar ging ik ook vanuit, maar ik heb niet getest) :D . Succes ermee
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:35:19 #268
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_112574802
ehm, ik had je een tosti-ijzer en lampje beloofd.....ik probeer net nog ff het tosti-ijzer en het ding is na een half uur nog niet in de buurt van warm dus ik ben bang dat ie het begeven heeft. ik wil het lampje evt nog wel opsturen mocht je dat willen, maar dat wordt pas volgende week. mocht je er nog interesse in hebben pm/dm me maar je adres.

vindt het erg lullig, maar ik hoop dat iemand anders je nog blij kan maken met een tosti-ijzer :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_112575497
Volgende week staat TS gewoon op de rommelmarkt met dat spul dat jullie hem gegeven hebben en lacht zich slap.
pi_112575839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef kijkmij het volgende:
Volgende week staat TS gewoon op de rommelmarkt met dat spul dat jullie hem gegeven hebben en lacht zich slap.
Dat je er zo over denkt zegt veel over jezelf.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:18:16 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112576357
Namens Billie even de boodschap dat hij niet thuis is en morgen zal reageren.
Spoilers!
pi_112579786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat je er zo over denkt zegt veel over jezelf.
Ja dat zal. Maar wat ik me wel afvraag is waarom hier spontaan een inzamelactie is ontstaan? Het verhaal in zijn OP is misschien wel zielig ofzo maar ik vind het nu ook weer niet heel bijzonder. Zijn vader heeft in coma gelegen, erg genoeg. Maar er zijn zoveel mensen die op jonge leeftijd een vader of moeder verliezen. Ik lees het meer als iemand die zelf zijn zaken niet kan regelen. Iemand die al vanaf oktober op zich zelf woont en kennelijk niet in staat is geweest om zelf bij kringloopwinkels langs te gaan waar je goedkoop spullen kunt kopen. Daar komt bij dat hij van 1985 is (als ik zijn username goed begrijp) en dus 27 jaar. Als je tot je 26e bij je ouders hebt gewoont en bijbaantjes of zelf een gewone baan hebt (gehad) heb je toch kunnen sparen? Ik snap het niet helemaal.
pi_112580106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Ja dat zal. Maar wat ik me wel afvraag is waarom hier spontaan een inzamelactie is ontstaan? Het verhaal in zijn OP is misschien wel zielig ofzo maar ik vind het nu ook weer niet heel bijzonder. Zijn vader heeft in coma gelegen, erg genoeg. Maar er zijn zoveel mensen die op jonge leeftijd een vader of moeder verliezen. Ik lees het meer als iemand die zelf zijn zaken niet kan regelen. Iemand die al vanaf oktober op zich zelf woont en kennelijk niet in staat is geweest om zelf bij kringloopwinkels langs te gaan waar je goedkoop spullen kunt kopen. Daar komt bij dat hij van 1985 is (als ik zijn username goed begrijp) en dus 27 jaar. Als je tot je 26e bij je ouders hebt gewoont en bijbaantjes of zelf een gewone baan hebt (gehad) heb je toch kunnen sparen? Ik snap het niet helemaal.
Kijk, dat klinkt al heel anders dan je vorige opmerking. :)
De motivatie om iemand te helpen is voor iedereen verschillend dus een eenduidig antwoord is niet te geven.
Ga er maar van uit dat de meesten compassie voelen én bereid zijn een helpende hand te bieden omdat de situatie daar om vraagt.
Dat is nou waar FHF om gaat en het staat een ieder vrij om te helpen of juist niet te helpen.
Maar twijfelen aan elkaars motivatie lijkt mij dan weer niet nodig.

Daar wil ik het graag bij laten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:02:29 #274
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112580917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt al heel anders dan je vorige opmerking. :)
De motivatie om iemand te helpen is voor iedereen verschillend dus een eenduidig antwoord is niet te geven.
Ga er maar van uit dat de meesten compassie voelen én bereid zijn een helpende hand te bieden omdat de situatie daar om vraagt.
Dat is nou waar FHF om gaat en het staat een ieder vrij om te helpen of juist niet te helpen.
Maar twijfelen aan elkaars motivatie lijkt mij dan weer niet nodig.

Daar wil ik het graag bij laten.
Goed verwoord vannelle. ^O^

@ kijkmij, het is idd mogelijk dat het FHF misbruikt wordt dus een beetje kritisch zijn is niet erg.
Maar degene die dat doet wordt er wel uitgepikt. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:44:59 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112586040
Ik vind dat TS zijn zaken financieel zeker beter voor elkaar zou moeten hebben. Dat hij niet zo goed met geld om kan gaan, wil alleen niet zeggen dat we hem dan maar moeten laten stikken. Het gevolg daarvan kan namelijk veel erger uitpakken, zowel als hem als voor de maatschappij.
Eigen schuld of niet (of combi van omstandigheden), het is niet cool om geen spullen te hebben.

En ik heb gewoon zooi over en rij meerdere malen per week langs zijn woonplaats :D
Spoilers!
pi_112589182
ik heb nog een strijkplank voor je en heel misschien een strijkijzer.
Woon bij je in de buurt, stuur me gegevens door en ik breng het langs.
pi_112629182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billy jongen, je hebt mazzel! Kijk eens wat ik allemaal heb gevonden voor je! Ik wist helemaal niet dat we gebaksvorken, opscheplepels, sla couvert, etc op kantoor hebben liggen. Mijn vriend heeft dit ooit van oma's, tantes en moeder gekregen toen hij op zichzelf ging wonen. Toen we zijn huis verkochten aan zijn broer hebben we alles daar achtergelaten. Mijn zwager heeft er een paar jaar over gedaan om nieuw spul te kopen en heeft blijkbaar de noodzaak gezien om overgebleven spullen bij hun bedrijf achter te laten.
Ik zou de foto's via whataspp versturen maar mijn telefoon doet qua foto's een beetje weird. En als je iets niet wilt kan ik het vast aan iemand anders kwijt. Zoek maar uit wat je hebben wilt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal fantastisch! O+ Zullen we dan na dinsdag afspreken? :)
pi_112629242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zie dat hij nog steeds prima werkt (daar ging ik ook vanuit, maar ik heb niet getest) :D . Succes ermee
Ja hij doet t supergoed! :D enorm bedankt hoor, heb er al wat dingetjes op gekookt :)
pi_112629304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, ik had je een tosti-ijzer en lampje beloofd.....ik probeer net nog ff het tosti-ijzer en het ding is na een half uur nog niet in de buurt van warm dus ik ben bang dat ie het begeven heeft. ik wil het lampje evt nog wel opsturen mocht je dat willen, maar dat wordt pas volgende week. mocht je er nog interesse in hebben pm/dm me maar je adres.

vindt het erg lullig, maar ik hoop dat iemand anders je nog blij kan maken met een tosti-ijzer :)
Oh dat geeft toch helemaal niks :) Ik kan gelukkig al koken, daar ben ik al heel erg blij mee :)

Ik pm je mn adres even
pi_112629644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef kijkmij het volgende:
Speciaal voor jou:

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik heb toevallig de woning van ts mogen aanschouwen en ik kan zeggen dat het alles behalve luxe is. Ik gun het hem ook, al krijgt 'ie kristallen champagneglazen of een waterbed...
pi_112629865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Ridocar het volgende:
De wasmachine staat nu even in een garagebox, als ik tijd en een aanhangertje kan regelen neem ik 'm mee. Dat zal hopelijk voor het weekend zijn, maar ik kan niets beloven.

Hij is trouwens 'werkend buiten bedrijf gesteld', dus de kans dat er iets mee mis is lijkt me nihil. Ik vreesde meer voor de koelkast (die stond ruim een jaar niks te doen), maar die schijnt ook goed te werken, toch?
Volgens mij had ik hier nog niet op gereageerd :@ Ja de koelkast doet t prima! :) koude limonade :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:39:48 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112631883
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Helemaal fantastisch! O+ Zullen we dan na dinsdag afspreken? :)
Doen we! Zal ik alles inladen of kan ik nog wat thuislaten?
Spoilers!
pi_112635837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Egberts het volgende:

[..]

Wij vragen ook niet om je negatieve inbreng in dit topic. Net als dat we er niet om vragen dat je de ene na de andere trouwe FHF'er af begint te kafferen.

Misschien dat je beter elders je mening kan gaan verkopen.
Nou beetje lichtgeraakt hier in dit topic. En volgens mij kaffer ik niemand uit.
Tweede helft Rusland - Tjechie is weer begonnen. :W
Succes ermee.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:52:51 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112635872
Zucht...
Spoilers!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:16:48 #285
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_112637353
Een handmixer heb ik wel voor je, evenals een messenset maar het is een béétje uit de richting (Zuidlaren) :o. Verzenden zou kunnen, maar dan schiet het z'n doel wat voorbij.. Mss iemand die vanuit Groningen ofzo jouw kant eens op gaat? ;)
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_112638211
Ik woon in Groningen maar komende tijd helaas geen plannen om die kant op te gaan.
pi_112638324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
Een handmixer heb ik wel voor je, evenals een messenset maar het is een béétje uit de richting (Zuidlaren) :o. Verzenden zou kunnen, maar dan schiet het z'n doel wat voorbij.. Mss iemand die vanuit Groningen ofzo jouw kant eens op gaat? ;)
Volgend weekend ben ik in Assen, is het mogelijk om de spullen daar af te geven?
Neem ik ze vanaf daar mee richting Billie.
Spul zou er dan vrijdagavond moeten zijn mits adreshouder het er ook mee eens is want zaterdagmorgen vroeg vertrek ik al weer.
  One tough cookie vrijdag 8 juni 2012 @ 23:42:13 #288
169210 liesje1979
pi_112642244
gezeur is weg.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:09:12 #289
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_112643627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Volgend weekend ben ik in Assen, is het mogelijk om de spullen daar af te geven?
Neem ik ze vanaf daar mee richting Billie.
Spul zou er dan vrijdagavond moeten zijn mits adreshouder het er ook mee eens is want zaterdagmorgen vroeg vertrek ik al weer.
Ja, misschien zou dat wel lukken, maar ik zit zelf ook een beetje met vervoer :@. Zou het anders ook eerder in Assen afgegeven kunnen worden zodat jij het vanaf daar weer meeneemt? Dan kan ik mijn vriend eens lief aankijken ;)
pi_112645740
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Ja, misschien zou dat wel lukken, maar ik zit zelf ook een beetje met vervoer :@. Zou het anders ook eerder in Assen afgegeven kunnen worden zodat jij het vanaf daar weer meeneemt? Dan kan ik mijn vriend eens lief aankijken ;)
Heb net je dm gelezen en beantwoord. Komt goed. ;)
pi_112672361
Ik ga niet een heel topic doorlezen, maar ik heb van een buurman net een magnetron gekregen. Een van Moulinex, kun je die gebruiken?

De buum dacht dat het een combimagnetron was, maar dat bleek niet zo. Dus ik ga 'm niet gebruiken.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_112674146
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Sally het volgende:
Ik ga niet een heel topic doorlezen, maar ik heb van een buurman net een magnetron gekregen. Een van Moulinex, kun je die gebruiken?

De buum dacht dat het een combimagnetron was, maar dat bleek niet zo. Dus ik ga 'm niet gebruiken.
Hoi, heel erg lief aangeboden, maar een magnetron heb ik al :@ Misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken? Ingrid misschien? :)
pi_112674427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Felixa het volgende:
TS, als je mij je adres PM't krijg je van mij een cadeaubon van Blokker zodat je zelf nog wat van die kleine spulletjes kunt kopen. :)

Deze is het geworden:
http://www.blokker.nl/web(...)1300&productId=84452

Enorm bedankt Felixa :@ :*
pi_112674521
:D ^O^
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 22:55:24 #295
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_112677807
Ik heb ook nog een kapstokje die je over de deur hangt. Met 4 of 5 haakjes eraan.
pi_112680507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Hoi, heel erg lief aangeboden, maar een magnetron heb ik al :@ Misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken? Ingrid misschien? :)
Die had er ook al een, dus daarom dacht ik aan jou ;)

Dan open ik een dezer dagen een topic.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_112682148
'T begint vol te raken, dit topic en TS' woning.

Misschien daarom een lichte wijziging in de tt, mocht het een vervolg krijgen?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:41:20 #298
154407 Rucky
pi_112683130
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Ridocar het volgende:
'T begint vol te raken, dit topic en TS' woning.

Misschien daarom een lichte wijziging in de tt, mocht het een vervolg krijgen?
De tt hoeft niet worden aan gepast dat brengt alleen maar verwarring. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 10 juni 2012 @ 01:46:28 #299
154407 Rucky
pi_112683212
@ billie1985 ik gooi je topic even vol.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:47:17 #300
154407 Rucky
pi_112683227
En dan maak ik een nieuwe aan.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:48:46 #301
154407 Rucky
pi_112683262
Als ik de op moet aanpassen dan moet je het me maar even laten weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')