quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billy jongen, je hebt mazzel! Kijk eens wat ik allemaal heb gevonden voor je! Ik wist helemaal niet dat we gebaksvorken, opscheplepels, sla couvert, etc op kantoor hebben liggen. Mijn vriend heeft dit ooit van oma's, tantes en moeder gekregen toen hij op zichzelf ging wonen. Toen we zijn huis verkochten aan zijn broer hebben we alles daar achtergelaten. Mijn zwager heeft er een paar jaar over gedaan om nieuw spul te kopen en heeft blijkbaar de noodzaak gezien om overgebleven spullen bij hun bedrijf achter te laten.
Ik zou de foto's via whataspp versturen maar mijn telefoon doet qua foto's een beetje weird. En als je iets niet wilt kan ik het vast aan iemand anders kwijt. Zoek maar uit wat je hebben wilt!Helemaal fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we dan na dinsdag afspreken?
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Ja hij doet t supergoed!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zie dat hij nog steeds prima werkt (daar ging ik ook vanuit, maar ik heb niet getest). Succes ermee
Oh dat geeft toch helemaal niksquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, ik had je een tosti-ijzer en lampje beloofd.....ik probeer net nog ff het tosti-ijzer en het ding is na een half uur nog niet in de buurt van warm dus ik ben bang dat ie het begeven heeft. ik wil het lampje evt nog wel opsturen mocht je dat willen, maar dat wordt pas volgende week. mocht je er nog interesse in hebben pm/dm me maar je adres.
vindt het erg lullig, maar ik hoop dat iemand anders je nog blij kan maken met een tosti-ijzer
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef kijkmij het volgende:
Volgende week staat TS gewoon op de rommelmarkt met dat spul dat jullie hem gegeven hebben en lacht zich slap.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb toevallig de woning van ts mogen aanschouwen en ik kan zeggen dat het alles behalve luxe is. Ik gun het hem ook, al krijgt 'ie kristallen champagneglazen of een waterbed...
Volgens mij had ik hier nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef Ridocar het volgende:
De wasmachine staat nu even in een garagebox, als ik tijd en een aanhangertje kan regelen neem ik 'm mee. Dat zal hopelijk voor het weekend zijn, maar ik kan niets beloven.
Hij is trouwens 'werkend buiten bedrijf gesteld', dus de kans dat er iets mee mis is lijkt me nihil. Ik vreesde meer voor de koelkast (die stond ruim een jaar niks te doen), maar die schijnt ook goed te werken, toch?
Doen we! Zal ik alles inladen of kan ik nog wat thuislaten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch!Zullen we dan na dinsdag afspreken?
Nou beetje lichtgeraakt hier in dit topic. En volgens mij kaffer ik niemand uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wij vragen ook niet om je negatieve inbreng in dit topic. Net als dat we er niet om vragen dat je de ene na de andere trouwe FHF'er af begint te kafferen.
Misschien dat je beter elders je mening kan gaan verkopen.
Volgend weekend ben ik in Assen, is het mogelijk om de spullen daar af te geven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
Een handmixer heb ik wel voor je, evenals een messenset maar het is een béétje uit de richting (Zuidlaren). Verzenden zou kunnen, maar dan schiet het z'n doel wat voorbij.. Mss iemand die vanuit Groningen ofzo jouw kant eens op gaat?
Ja, misschien zou dat wel lukken, maar ik zit zelf ook een beetje met vervoerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik in Assen, is het mogelijk om de spullen daar af te geven?
Neem ik ze vanaf daar mee richting Billie.
Spul zou er dan vrijdagavond moeten zijn mits adreshouder het er ook mee eens is want zaterdagmorgen vroeg vertrek ik al weer.
Heb net je dm gelezen en beantwoord. Komt goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, misschien zou dat wel lukken, maar ik zit zelf ook een beetje met vervoer. Zou het anders ook eerder in Assen afgegeven kunnen worden zodat jij het vanaf daar weer meeneemt? Dan kan ik mijn vriend eens lief aankijken
Hoi, heel erg lief aangeboden, maar een magnetron heb ik alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Sally het volgende:
Ik ga niet een heel topic doorlezen, maar ik heb van een buurman net een magnetron gekregen. Een van Moulinex, kun je die gebruiken?
De buum dacht dat het een combimagnetron was, maar dat bleek niet zo. Dus ik ga 'm niet gebruiken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Felixa het volgende:
TS, als je mij je adres PM't krijg je van mij een cadeaubon van Blokker zodat je zelf nog wat van die kleine spulletjes kunt kopen.
Die had er ook al een, dus daarom dacht ik aan jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Hoi, heel erg lief aangeboden, maar een magnetron heb ik alMisschien kun je er iemand anders nog blij mee maken? Ingrid misschien?
De tt hoeft niet worden aan gepast dat brengt alleen maar verwarring.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Ridocar het volgende:
'T begint vol te raken, dit topic en TS' woning.
Misschien daarom een lichte wijziging in de tt, mocht het een vervolg krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |