Nedermeme is nu nog alleen maar pure aids, eerst kon ik nog wel eens lachen..quote:
Ik moest zuchten toen ik het zag... wie maakt dat soort troep?quote:
Prachtigquote:
quote:
Hij moet niezen, omdat ie een poll invult. Pollenallergie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik snap hem met de beste wil van de wereld niet.
Geweldigquote:
Hij is ook niet grappig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik snap hem met de beste wil van de wereld niet.
Godverdomme. Dat mij dat kan overkomenquote:
Ging denk ik over dat filmpje van die man die doodgeschoten wordt...quote:
Ik heb laatste al die meest bekeken filmpjes van hem zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef Wootism het volgende:
Moet altijd wel lachen om deze gast![]()
Filmt zichzelf terwijl hij enge spelletje speelt en zich elke keer helemaal kapot schrikt.
In onderstaand filmpje schrikt hij dermate hard op 21:30 dat hij het spel quit, vrolijke muziek gaat luisteren en tekeningen gaat maken... gaat nergens over. Wel grappig
Wat leuk, je bent een keer positief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb laatste al die meest bekeken filmpjes van hem zitten kijken
Oei, dat is vervelendquote:
Haha ja daar kwam ik hem ook tegen, moest er gek genoeg om lachenquote:
Ik heb hem even aangepast, vind je vast niet ergquote:
Je snapt het niet, het gaat veel dieper dan dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
Ahh Adriaan, want daar is hij aan, en daarna is hij weg dus is het AdriUIT
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Grappiger zo ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast, vind je vast niet erg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Damnnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef Knipoogje het volgende:
Vanaf 2.50 begint ie ongeveer, maar daarna is het een leuke 20 minuten van je leven
Waarom is er nou nooit zo iemand bezig als ik op een terrasje zit...
9.33quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef Knipoogje het volgende:
Vanaf 2.50 begint ie ongeveer, maar daarna is het een leuke 20 minuten van je leven
Waarom is er nou nooit zo iemand bezig als ik op een terrasje zit...
Holy Sh*t. Nooit geweten dat zo'n ding zo hard draait. Geen geruststellende gedachtequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
Niet per se funny, wel intressant. Een CT-scanner.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Holy Sh*t. Nooit geweten dat zo'n ding zo hard draait. Geen geruststellende gedachte
quote:Well, was gonna say that if I ever needed a CT scan, I'd want it done with the cover off, but after watching that I'll be happy to have that nice static cover. Although I WOULD be strapped down so I couldn't move anyway. I think the terror would be worth it, kinda like a roller coaster. I don't actually like roller coasters.
Heel vetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
Niet per se funny, wel intressant. Een CT-scanner.
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat leuk, je bent een keer positief.
Dan stoppen we ook maar direct met de pil , tampons , abortussen en shoppen. Dat is immers ook seksistischquote:
ik ga niet naar reddit, wat moet dat voorstellen?quote:
Wut?quote:
Zo grappig is Mario nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef banapples het volgende:
Ik heb hier nu een aantal filmpjes van gezien en ik vond het wel grappig:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo grappig is Mario nou ook weer niet.
Gewoon lekker zitten met je smartphone. Beetje internettend onder de bril door pissen.quote:
Van begin tot eind gekeken, en vind het best wel zielig voor dat kereltjequote:
Hij was aan het cheaten... eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Van begin tot eind gekeken, en vind het best wel zielig voor dat kereltje![]()
Wat een naaistreek...
Jammer trouwens dat die gast op het eind z'n eigen stem niet laat horen.
Het verschil niet weten tussen een cheat en een abusequote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hij was aan het cheaten... eigen schuld dikke bult.
Een goede les!
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen een cheat en een abuse
Daar valt dit ook onder.quote:Cheating (ook: cheaten) is het Engelse woord voor valsspelen in een computerspel.
Nee. In de game wereld zijn ''cheating'' en ''system abusing'' 2 heel verschillende dingen.quote:
Laat me raden, je hebt een adbanner?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik kan niet quoten om een of andere reden?
Die van King Kong is echt goed
Addblocker uitzetten voor Fok.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik kan niet quoten om een of andere reden?
Die van King Kong is echt goed
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hij was aan het cheaten... eigen schuld dikke bult.
Een goede les!
Hij cheat niet en speelt ook niet vals. Hij wilde gewoon gebruik maken van een feature in het spel. Als dat valsspelen zou zijn, hadden ze het er wel uitgelatenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[..]
Daar valt dit ook onder.
Hij speelt vals.
Hij is niet de enige die weer lvl1 is.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
Hij cheat niet en speelt ook niet vals. Hij wilde gewoon gebruik maken van een feature in het spel. Als dat valsspelen zou zijn, hadden ze het er wel uitgelaten
Vind het zielig dat hij nu helemaal niet meer online kan spelen maar eerst weer in de single player moet ranken.
Het kan, dus blijkbaar is het een featurequote:Op maandag 4 juni 2012 09:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die weer lvl1 is.
Kills geven is geen feature in de game.
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het kan, dus blijkbaar is het een feature
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die met die neger?
[ afbeelding ]
Ja hoor hacked servers zijn een feature van het spelquote:Op maandag 4 juni 2012 08:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
Hij cheat niet en speelt ook niet vals. Hij wilde gewoon gebruik maken van een feature in het spel. Als dat valsspelen zou zijn, hadden ze het er wel uitgelaten
Vind het zielig dat hij nu helemaal niet meer online kan spelen maar eerst weer in de single player moet ranken.
Maar waarom zou je ook over een auto willen gaan rennenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
deze gozer heeft te veel films gekeken:
[ afbeelding ]
dit filmpje!quote:
Zulke mooie spellenquote:
Ik heb die blog van haar doorgelezen en zie dat haar overtuigingen verdacht veel overeen komen met het nazisme. Verander joden gewoon even in man en BOEM.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Wut?
Dat moet wel een troll zijn. Die site van "haar" ook![]()
http://thefemitheist.blog(...)harassment-list.html
In GTA 2 kan je dan blijven zweven, zeer handig.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je ook over een auto willen gaan rennen
Dit is echt de eerste van nedermeme waar ik echt keihard om moet lachenquote:
2:12. Meanwhile in minecraftquote:
Al die trieste reacties die tweetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe: http://mashable.com/2012/06/04/asus-sexist-tweet/
Trieste reactiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef davako het volgende:
[..]
Al die trieste reacties die tweet. " @ASUS hey Asus, do you not want women as customers or something? Not cool."
Hoezo die reactiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rotharsesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:29 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pittig kapsel alarm!
quote:
Die reactie bij 1:27quote:
Die reactie van Michael zodra ie 'm hoort zingen.quote:
quote:
Ja inderdaad. Zo mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die reactie van Michael zodra ie 'm hoort zingen.
bij deze heeft ie mijn 'vind ik leuk'quote:
Auwww...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Men neme een skater
http://www.dumpert.nl/med(...)ramd_door_busje.html
quote:
quote:
En hij is zelfs niet eens grappig..quote:
That is bloody briljant!quote:
daar kan je echgt ontelbaar jokes mee maken.quote:
Ik geloof uit Entourage.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:06 schreef marcel-o het volgende:
[..]
daar kan je echgt ontelbaar jokes mee maken.
waar is t origineel eigenlijk van?
hier dus:quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:06 schreef marcel-o het volgende:
[..]
daar kan je echgt ontelbaar jokes mee maken.
waar is t origineel eigenlijk van?
quote:
Heb ik me destijds om bescheurdquote:
Hahaha. Prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Wootism het volgende:
Dit is mijn sexpop, hoop dat jullie hem mooi vinden:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel eens tijdens het avondeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Mirel het volgende:
Soms op straat denk ik aan dit plaatje en dan moet ik lachen. Tot nu toe gelukkig geen omstanders die me zien.
Kuthoofd heeft die Ten Guy.
[ afbeelding ]
aandachtshoerquote:
En nu het vervolg:quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef Markster het volgende:
[..]
en maar afvragen waarom al die rekeningen niet betaald zijn
quote:
quote:
Unieke eerste druk met een unieke drukfout en een gouden randje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef banapples het volgende:
Ik weet niet of tweedehands nu zoveel goedkoper is:
[ afbeelding ]
Deze komt met zaad en plakkende bladzijdes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Unieke eerste druk met een unieke drukfout en een gouden randje?
Er is ook echt zo'n serie van alleen de leukste grappen van Geoffquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:51 schreef Mirel het volgende:
13:10 z'n typische lach weer, ik denk dat ze op een ander scherm domme teamnamen bedenken
Heuhhh, de lachen ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef Mirel het volgende:
Je bedoelt de lachen zeker? Zo niet, linkje naar de grappen
mooie kop heeft ze niet, waar moet je anders naar kijkenquote:
Hahahahahaha die is goed man!! Die kende ik nog niet!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |