Nedermeme is nu nog alleen maar pure aids, eerst kon ik nog wel eens lachen..quote:
Ik moest zuchten toen ik het zag... wie maakt dat soort troep?quote:
Prachtigquote:
quote:
Hij moet niezen, omdat ie een poll invult. Pollenallergie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik snap hem met de beste wil van de wereld niet.
Geweldigquote:
Hij is ook niet grappig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik snap hem met de beste wil van de wereld niet.
Godverdomme. Dat mij dat kan overkomenquote:
Ging denk ik over dat filmpje van die man die doodgeschoten wordt...quote:
Ik heb laatste al die meest bekeken filmpjes van hem zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef Wootism het volgende:
Moet altijd wel lachen om deze gast![]()
Filmt zichzelf terwijl hij enge spelletje speelt en zich elke keer helemaal kapot schrikt.
In onderstaand filmpje schrikt hij dermate hard op 21:30 dat hij het spel quit, vrolijke muziek gaat luisteren en tekeningen gaat maken... gaat nergens over. Wel grappig
Wat leuk, je bent een keer positief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb laatste al die meest bekeken filmpjes van hem zitten kijken
Oei, dat is vervelendquote:
Haha ja daar kwam ik hem ook tegen, moest er gek genoeg om lachenquote:
Ik heb hem even aangepast, vind je vast niet ergquote:
Je snapt het niet, het gaat veel dieper dan dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
Ahh Adriaan, want daar is hij aan, en daarna is hij weg dus is het AdriUIT
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Grappiger zo ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangepast, vind je vast niet erg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Damnnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef Knipoogje het volgende:
Vanaf 2.50 begint ie ongeveer, maar daarna is het een leuke 20 minuten van je leven
Waarom is er nou nooit zo iemand bezig als ik op een terrasje zit...
9.33quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef Knipoogje het volgende:
Vanaf 2.50 begint ie ongeveer, maar daarna is het een leuke 20 minuten van je leven
Waarom is er nou nooit zo iemand bezig als ik op een terrasje zit...
Holy Sh*t. Nooit geweten dat zo'n ding zo hard draait. Geen geruststellende gedachtequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
Niet per se funny, wel intressant. Een CT-scanner.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Holy Sh*t. Nooit geweten dat zo'n ding zo hard draait. Geen geruststellende gedachte
quote:Well, was gonna say that if I ever needed a CT scan, I'd want it done with the cover off, but after watching that I'll be happy to have that nice static cover. Although I WOULD be strapped down so I couldn't move anyway. I think the terror would be worth it, kinda like a roller coaster. I don't actually like roller coasters.
Heel vetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
Niet per se funny, wel intressant. Een CT-scanner.
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat leuk, je bent een keer positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |