SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik was GTST aan het kijkenquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik post hier niet omdat
Je hebt gestemd op: Anders, namelijk ..
Ik zag net toevallig privédetective van Ludoquote:
Dat was dan denk ik ook het einde ongeveer, dus dan zou ik ook snel wegzappen vanwege spoilers. Gewoon straks op RTLgemist kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig privédetective van Ludo.
Meteen weer weggezapt.
Arg maightie, hoe gaat diequote:
mag niet klagen. de meeuwen vliegen boven de mast dus er is land in de buurt. daar zijn vast geile chickies! arg argquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Arg maightie, hoe gaat die
* Dientje12 Neemt slok van rum en knaagt stukje vlees van kippebout af
arg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mag niet klagen. de meeuwen vliegen boven de mast dus er is land in de buurt. daar zijn vast geile chickies! arg arg
monkyyy in bnwquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Koop onder een schuilnaam je eigen eilandje in de Caribbean, ga daar leven van vis en kokosnoten.
http://www.caribbeanislandbrokers.com/islands-for-sale
Je maakt geen kansquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee man was een garpje, ich liebe monkies
Dan ken je je concurrent nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.
Ga wel picca's van die kontjes maken en stuur ze via whatsapp naar mij danquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben bij een gwe gaan straks hosselen
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan ken je je concurrent nog niet.
neequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga wel picca's van die kontjes maken en stuur ze via whatsapp naar mij dan
Morgen pas? maar dat duurt zolangquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neemaar als ik met eente mee naar huis kan maak ik wel pics morgen ok?
als we gaan slaap jij al denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Morgen pas? maar dat duurt zolang
Maar ik wil nuhuu!
ik zeg maar zo geen betere plek dan home sweet home zolderkamerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga ook wel even hosselen vanuit mijn zolderkamer.
mij toch? :$quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga ook wel even hosselen vanuit mijn zolderkamer.
Altijd de vertrouwde omgeving opzoeken. Zo kan ik met veel zelfvertrouwen en vooral anoniem de vrouwen met zoete woordjes toespreken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zeg maar zo geen betere plek dan home sweet home zolderkamer
pfff schiet op dangquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als we gaan slaap jij al denk ik
Was het maar zo'n feest. Op dit moment is alleen nog mijn dinsdag gevuld. En dit betreft ook nog eens een manquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slimme jongen, elke dag een andere vrouw
wiet junk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
Oh, me hersens hebben trek in wiet, maar me ouders zijn thuis
Ben je homo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Op dit moment is alleen nog mijn dinsdag gevuld. En dit betreft ook nog eens een man
Nee ik gun het jequote:
Nee, maar die ganja liedjes zijn zo verleidendquote:
In me eentje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon stiekem buiten in het speeltuintje.__!
Dan maar stiekem op je kamertje met de stofzuiger erbij. Je ouders zullen waarschijnlijk denken dat je je laat pijpen door dat ding. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In me eentje?
Dan zit ik liever binnen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar stiekem op je kamertje met de stofzuiger erbij. Je ouders zullen waarschijnlijk denken dat je je laat pijpen door dat ding. Probleem opgelost.
Dudequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar stiekem op je kamertje met de stofzuiger erbij. Je ouders zullen waarschijnlijk denken dat je je laat pijpen door dat ding. Probleem opgelost.
Laat pufjes in de stofzuiger, spuit je zaad er ook bij en met die combinatie van geuren zullen ze nooit weten wat er met de stofzuiger is gebeurd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
Dan gaat die wietgeur in de stofzuiger zitten toch
Cosjequote:
Leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat pufjes in de stofzuiger, spuit je zaad er ook bij en met die combinatie van geuren zullen ze nooit weten wat er met de stofzuiger is gebeurd.
[..]
CosjeHoe was het in Utrecht dan?
We mogen wel valen, maar we schamen ons er niet voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie falen, ik ben geen kapitein hier. Bah, leer de mensen hier eerst kennen voordat je binnen walst..
Onze nieuwe aanwas, woohoo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, wie de fuck zijn al die mensen hier die ik niet ken?
Ik was niet ingelichtquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Leuk.. Je had mee moeten gaan wel, was gezellig en lekker wel.
.
Een aantal wel, een aantal niet.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, wie de fuck zijn al die mensen hier die ik niet ken?
Hm. Oke. Kun je de niet leuke misschien weg sturen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet ingelichtHad vandaag opzich wel tijd voor een leuk dagje met de meiden
Wat hebben jullie gedaan?
[..]
Een aantal wel, een aantal niet.
Ik mis de benodigde superkrachtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Oke. Kun je de niet leuke misschien weg sturen?
Had dan een afbeelding van de Duitsers gepostquote:
FOK! en Facebook. Al het overige op het internet is overbodig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn internet is soort van stuk. Het is te langzaam om wat dan ook te downloaden. Zelfs youtubefilmpjes is te zwaar. Mijn enige optie is daarom hier rondhangen.
Zullen we met z'n allen Captain Planet oproepen?quote:
Oh ja het was ook redelijk last minute.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet ingelichtHad vandaag opzich wel tijd voor een leuk dagje met de meiden
Wat hebben jullie gedaan?
[..]
Een aantal wel, een aantal niet.
Iedereen is welkom toch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Oke. Kun je de niet leuke misschien weg sturen?
Captain Planet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had dan een afbeelding van de Duitsers gepostDan was het allemaal een stuk duidelijker geweest.
[..]
FOK! en Facebook. Al het overige op het internet is overbodig.
[..]
Zullen we met z'n allen Captain Planet oproepen?
Denk je niet elke dag aan mij dan? Wederzijdse liefde is weer ver te zoekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh ja het was ook redelijk last minute.. Volgende keer denken we ook aan jou ok.
.
Hij hosselt zeker wel al die pings van die chicks daar.quote:
was ik maar bij de marine gegaan, net als me vader naar de filipijnen enzo en alle chicks machtigenquote:
Jij praat nooit tegen mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk je niet elke dag aan mij dan? Wederzijdse liefde is weer ver te zoeken
[..]
Hij hosselt zeker wel al die pings van die chicks daar.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef HappyBob het volgende:
Bob's weetje van de week: Me is niet bezittelijk.
quote:
Ik kom de laatste tijd niet heel veel meer op FOK!, dus ik praat bijna tegen niemand hierquote:
Of buiten de FOK! om. Je had beloftes gemaakt om elkaar weer snel te zien, niks van terecht gekomen dusver.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd niet heel veel meer op FOK!, dus ik praat bijna tegen niemand hierMaar dat wil niet zeggen dat je niet in mijn gedachte bent.
Dat was achteraf een iets te optimistisch plan. Maar straks na de verhuizing kan het niet lang meer durenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Of buiten de FOK! om. Je had beloftes gemaakt om elkaar weer snel te zien, niks van terecht gekomen dusver..
Ja wanneer is dat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was achteraf een iets te optimistisch plan. Maar straks na de verhuizing kan het niet lang meer duren
Tenzij kut. Dan moet je gewoon oprotten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch.. Alleen wel jammer dat ze alleen met elkaar praten en niet met ons.
.
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tenzij kut. Dan moet je gewoon oprotten.
Zo gemeen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik doe sowieso nooit meer aan teruglezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef Klinky het volgende:
Kut bijna een hele dag niet gepost. Ik ga niet teruglezen, dan ga ik huilen denk ik.
;Oquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef Klinky het volgende:
Kut bijna een hele dag niet gepost. Ik ga niet teruglezen, dan ga ik huilen denk ik.
Als het goed is aankomende maand, maar durf nog niet te zeggen wanneer precies.quote:
Terechte klacht. Zou natuurlijk vervelend zijn dat nu half UDOWU hier is, ARG7 straks ook gesloten wordt door weet ik veel wat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het goed is aankomende maand, maar durf nog niet te zeggen wanneer precies.
[..]
Terechte klacht. Zou natuurlijk vervelend zijn dat nu half UDOWU hier is, ARG7 straks ook gesloten wordt door weet ik veel wat.
Mijn internet is te langzaamquote:
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Telefoon kaduuk, telefoon lenen van zusje, heeft ie een simlock
quote:
helemaal niets, hij laadt alleen niet meer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?
Lach niet trutquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?
[..]
Weet ik nietquote:
Het leven van een sekssymbool is niet altijd makkelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
helemaal niets, hij laadt alleen niet meer op.Nu kan ik mijn fanmail niet beantwoorden.
Sorry, kutjequote:
Ik ben geen sekssymbool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het leven van een sekssymbool is niet altijd makkelijk.
[..]
Sorry, kutje
Wat doet die poster dan boven mijn bed?quote:
Laat mij daar mij dan hangen, vind ik een veel leukere gedachte.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doet die poster dan boven mijn bed?Dan maar weer de poster van Jan ophangen.
sexy tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Facebook gesprek:
Meisje A
Schattie..
Wanneer spreken we af van t weekend? Zaterdag of zondag?
Kuss
Meisje B
Lieverd! ik kan zaterdag avond wel? komt jou dat uit? xxx
Meisje A
Jaa is goed lieverd! Ik zal eens kijken welke films er draaien! xxxx
Die film die jij wil zien om 20:50 pakken??
Meisje B
ja prima doen we xxx
Waarom. Zo praten. Als je geen lesbisch stel bent? Net als die meisjes die elkaar om de vijf minuten moeten knuffelen. Werkelijk. Waarom?!
Of ben ik hier de enige in?
Zo spreek ik ook altijd af met mijn girls.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Facebook gesprek:
Meisje A
Schattie..
Wanneer spreken we af van t weekend? Zaterdag of zondag?
Kuss
Meisje B
Lieverd! ik kan zaterdag avond wel? komt jou dat uit? xxx
Meisje A
Jaa is goed lieverd! Ik zal eens kijken welke films er draaien! xxxx
Die film die jij wil zien om 20:50 pakken??
Meisje B
ja prima doen we xxx
Waarom. Zo praten. Als je geen lesbisch stel bent? Net als die meisjes die elkaar om de vijf minuten moeten knuffelen. Werkelijk. Waarom?!
Of ben ik hier de enige in?
Oké, wel de geplastificeerde versie hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat mij daar mij dan hangen, vind ik een veel leukere gedachte./egoist
Met je girls of met je 'girls'?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo spreek ik ook altijd af met mijn girls.
Nou, ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo spreek ik ook altijd af met mijn girls.
quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, wel de geplastificeerde versie hoor
[..]
Met je girls of met je 'girls'?
Je twijfelt of je het iemand moet vertellen? Doe maar niet. Maakt geen goede indruk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Hoe reageren vrouwen doorgaans als je ze verteld dat je aan ze denkt tijdens het fappen? Vinden ze je een vies mannetje of vatten ze het op als een compliment?
Hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Hoe reageren vrouwen doorgaans als je ze verteld dat je aan ze denkt tijdens het fappen? Vinden ze je een vies mannetje of vatten ze het op als een compliment?
De gemiddelde man?quote:
Pics?quote:
Dan moet ik maar een nieuwe openingszin bedenkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je twijfelt of je het iemand moet vertellen? Doe maar niet. Maakt geen goede indruk.
Ik weet niet hoe ik mij moet gedragen in de aanwezigheid van vrouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahaha, waarom zou je dat überhaupt melden.
Probeer jij mij nu om te praten om homo te worden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Onder homo's is het juist wel goed om te vertellen.
Daar is niet veel praterij voor nodig dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mij moet gedragen in de aanwezigheid van vrouwen
[..]
Probeer jij mij nu om te praten om homo te worden?
Ik heb een keer met een meisje gezoend en vond dit leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Daar is niet veel praterij voor nodig dan..
Ik zou iets subtielers proberenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De gemiddelde man?
[..]
Pics?
[..]
Dan moet ik maar een nieuwe openingszin bedenkenHad hier al weinig succes mee in het verleden.
Hallo!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Hoi KB en Blumchen en Cosmo en Bob en anderen en beach en zo
Ik zit er over na te denken om dit bij iemand te doen die ik een beetje kenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Godver, ik zou wel echt facking hard lachen als ik dat een jongen tegen een meisje hoor zeggen.
Waar zijn vrouwen gevoelig voor?quote:
Ik sta er tussenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk bij polizei of notaris. Hoor ik aankomende week meer over.quote:
Uh. Grappige jongens. Denk ik? Ik weet nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken om dit bij iemand te doen die ik een beetje ken
[..]
Waar zijn vrouwen gevoelig voor?
[..]
Ik sta er tussenHoi
Oe nice! Cool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij polizei of notaris. Hoor ik aankomende week meer over.
Zeg tegen Klip dat ik hem eerder wil, en anders wil ik Paul. Hun beide mag niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
COSMO! Klip zegt dat ie met Paultje gaat seksen. Wat nu?
[..]
Ik zou iets subtielers proberen
Hallon René!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Ik geef het door.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zeg tegen Klip dat ik hem eerder wil, en anders wil ik Paul. Hun beide mag niet.
Dan ga ik wel een mop uit m'n hoofd lerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uh. Grappige jongens. Denk ik? Ik weet niet
Het went. En dan opeens ben ik weer verbaasd. Als ik op metershoge hakken sta en nog steeds een stuk kleiner benquote:
Oh, ja hoor! Als ik kan. Maar ik kan vast wel. Zo'n druk leven heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer meeten Bloem? Kom jij ook op mijn verjaardagsthee? Datumloos trouwens.
Gezellig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ja hoor! Als ik kan. Maar ik kan vast wel. Zo'n druk leven heb ik nou ook weer niet. Behalve stage. Dat is wel druk. Ik kwam er opeens achter dat ik nog maar 3,5 week heb.
Hihi, doe ik! Moet je wel een keer met een datum komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gezellig.. Neem die lange ook mee.
Ja ooit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, doe ik! Moet je wel een keer met een datum komen
Oke! Ik weet niet echt meer wanneer dat was, maar ik hoor het wel tegen die tijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja ooit.. Rond zelfde tijd als vorig jaar.
18e ben ik jarig, daarna dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke! Ik weet niet echt meer wanneer dat was, maar ik hoor het wel tegen die tijd
Oke! Weekend kan ik sowieso vrijwel altijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
18e ben ik jarig, daarna dus.. Al heb ik nu wel het weekend ervoor vrij, dus dan zou ook kunnen.
. 16 of 17 juni dus.
Isie nu al.quote:
wolla waz met jou kom dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Als een vage neger posten is ophoepelen. Dit is geen udowu 2.0.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Als een vage neger posten is ophoepelen. Dit is geen udowu 2.0.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
memesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goedenacht trouwens![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste Kb,
Bedankt voor je sollicitatie. Zojuist heb ik contact met je gezocht. Zou je mij terug willen bellen om het een en ander te bespreken? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Omgggggg fuck mn stoppen dit moest ik even delen1!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste Kb,
Bedankt voor je sollicitatie. Zojuist heb ik contact met je gezocht. Zou je mij terug willen bellen om het een en ander te bespreken? Alvast bedankt.
Je was er gister toch ook weer gewoon onder één van je klonen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste Kb,
De Waffen SS, vechten tegen de Bolsjewieken aan het oostfront.quote:
Calcanda semel via leti.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
De Waffen SS, vechten tegen de Bolsjewieken aan het oostfront.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je was er gister toch ook weer gewoon onder één van je klonen..
Heb je al terug gebeld? En voor welke sollicitatie was dat?
GEFELICITEERD!!
2 posts is niet stoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]waren maar 2 posts
En ja maar hij was in gesprek, jan zegt dat ik nu weer opnieuw moet bellen maar hij zou me terugbellen nohhh
quote:
Zeker kaas aan het eten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooit zal iemand die arme P_Z een neuk geven.. of niet..die kans is aannemelijker
ik zei iets verkeerdsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef HappyBob het volgende:
Vertel er meer over! Waar ging het mis? Hoe zag ze eruit? Wat was haar lievelingsdier?
Daar gaat het bij mij ook vaak mis. Zodra ik m'n mond opentrek lopen ze wegquote:
Je moet je tanden ook eens poetsen man.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij ook vaak mis. Zodra ik m'n mond opentrek lopen ze weg
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet je tanden ook eens poetsen man.
moedersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatverdamme, twee keer gebeld door mn moeder.Mn hart.
Op wie wacht je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatverdamme, twee keer gebeld door mn moeder.Mn hart.
's Middags slapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij belde toen ik sliep.Verder niet meer.
Ik voel me een stalker.
vraag gesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[BCR] Stel je vraag aan Giedo van der Garde
Hebben jullie nog een vraag voor Giedo van der Garde? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
Ik mag toch wel vragen of hij ooit op een garde is gevallen in de keuken waarna die operatief uit zijn rectum moest worden verwijderd ?!censuur wordt steeds erger tegenwoordig
Jan gekkieeeequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
Ik mag toch wel vragen of hij ooit op een garde is gevallen in de keuken waarna die operatief uit zijn rectum moest worden verwijderd ?!censuur wordt steeds erger tegenwoordig
ja gewerktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Heeft iemand hier nog iets gedaan vandaag?
ja dat wel maar is niet zo fijn als je bijna in slaap valt in de club tokquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
pz mietje, ga gewoon doorhalen in het weekend gaat het erom om gaar te worden toch
Oh, dat vind ik juist spannend, dan weet je nooit waar je de volgende dag ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja dat wel maar is niet zo fijn als je bijna in slaap valt in de club tok
niet bij een smatje in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist spannend, dan weet je nooit waar je de volgende dag ligt
oquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet bij een smatje in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |