Met de Breiviks zijn de lone wolfs nu ook in Europa een target, en die moeten de inlichtendiensten toch uit de reguliere bevolking filteren. Ik denk dat we allemaal regelmatig door zo'n filter gaan. Dat kan best verantwoord worden juridisch gezien onder het mom van staatsveiligheid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Volledig anoniem leven kan niet in Nederland, dan moet je maar in een of andere jungle in Afrika of Zuid-Amerika gaan wonen![]()
En waarom leg je jezelf zoveel beperkingen op om anoniem te blijven? Dat je bepaalde zaken geheim wil houden kan ik begrijpen, maar als je zover gaat dat je zelfs andere routes gaat lopen, dan ben je echt niet 100%. En geloof mij maar, je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken![]()
Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen?![]()
En als je iets van plan bent en je wordt gepakt, dan kunnen ze heus niet al jouw gegevens opvragen om je leven te onderzoeken.
(Misschien in de toekomst, als ze de technologie ervoor hebben, maar dat is een ander verhaal).
iedere nederlander staat sowieso in heeeeul veul databases.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sta vast nog wel ergens in een database, ga je mijn naam googlen is er niets te vinden.
En dat is erg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Met de Breiviks zijn de lone wolfs nu ook in Europa een target, en die moeten de inlichtendiensten toch uit de reguliere bevolking filteren. Ik denk dat we allemaal regelmatig door zo'n filter gaan. Dat kan best verantwoord worden juridisch gezien onder het mom van staatsveiligheid.
Is een moeilijke afweging: privacy versus terrorismebestrijding.quote:
omg stalkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Koop onder een schuilnaam je eigen eilandje in de Caribbean, ga daar leven van vis en kokosnoten.
http://www.caribbeanislandbrokers.com/islands-for-sale
Are you fucking kidding me? Heb je dit boek wel eens gelezen? Ik heb absoluut geen zin in een Godwin, maar is je bekend hoe men heel snel wist wie er wel en niet joods was? Wil je (in de toekomst) be- , of erger nog, ver-oordeeld kunnen worden op een lichamelijke of geestelijke eigenschap die de heersende regering niet zint?quote:Op donderdag 31 mei 2012 05:06 schreef SemperFii het volgende:
Dus TS, maar ook anderen die zweren bij hun privacy, waar ga ik de fout in? Wat is er zo bezwarend aan een overheid die meer inzicht heeft over het leven van haar burgers?
Altijd na het dineren even met een kopje koffie rustig jouw posthistory doorlezen.quote:
Jij bent echt zo naief he. Ze zijn al je data aan het opslaan en verzamelen dat weer analyseren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen?![]()
Steve Quayle: BEAST supercomputer in Brussel klaar om ingezet te wordenquote:
dude je bent echt gestoordquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef zyntex het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naief he. Ze zijn al je data aan het opslaan en verzamelen dat weer analyseren.
Computers en cameras enz. Worden steeds beter.
Alles bij elkaar gaat steeds meer geregeld worden door computers. Kunnen makkelijk over een tijdje miljarden met tegelijk volgen. Er gaan ook geruchten van een megacomputer met code 666 in brussel die gaat doen.
Wat een drievoudige vertaling al niet allemaal verwoest....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef zyntex het volgende:
[..]
Steve Quayle: BEAST supercomputer in Brussel klaar om ingezet te worden
http://xandernieuws.punt.nl/?id=557333&r=1&tbl_archief=0&
Beveiliging is big business sinds 911.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgen![]()
The war on terror is overdrevend bangmakerij....'n sprookje zodat ze kunnen mensen controleren,in de gaat houden en dan zeggen dat ze doen het voor onze veiligheid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Is een moeilijke afweging: privacy versus terrorismebestrijding.
TS moet wel zijn id meenemen, je weet maar nooit of de toendracontroleurs langskomen om de woz-waarde van zijn hutje vast te stellenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:19 schreef Erasmo het volgende:
TS je pakt het veels te moeilijk aan.
Ga gewoon naar een of andere toendra waar een normaal mens nog niet dood gevonden worden. Het enige wat je dan verder nog nodig hebt is een schop en een bijl om een plaggenhut te bouwen en een moestuin te onderhouden en je hebt geen last meer van de wereld en vice versa.
mams doe es nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd na het dineren even met een kopje koffie rustig jouw posthistory doorlezen.
Krijgen mensen doordat big brother last heeft van spionage-waanzin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe heette dat ook al weer? Oja achtervolgingswaanzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |