abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112028691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet rebels genoeg ;)
Ik sta vast nog wel ergens in een database, ga je mijn naam googlen is er niets te vinden.
pi_112042068
Over 60 jaar ga je gewoon dood hoor. Niemand die je dan nog achtervolgt. Ga leven, gozer. (@ TS)
pi_112043551
Heet je Jan Janssen dan maakt het niet veel uit.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:53:25 #129
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112043592
Niet meer leven :P
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_112043607
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:53 schreef smitjew het volgende:
Niet meer leven :P
Henneptouw kopen?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 03:33:14 #131
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_112043912
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:13 schreef zyntex het volgende:
Ik wil graag weten hoe ik mijn anonimiteit in deze maatschappij nog beter zou kunnen verbeteren.

Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.

Later meer…
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Sorry dat ik dit zeg..hoewel ik hier respect voor heb dat je op deze manier leeft ik vind het echt dikke bullshit. Zoals ik al eerder aangaf het heeft geen zin om te vechten tegen het systeem(dit denk ik).

Het feit dat je nu op internet zit zegt al genoeg van je. Er wordt een mega dossier van je bijgehouden en wetten gaan ervoor zorgen dat je je identiteit moet prijsgeven. Alles weten ze..maar ze kunnen niet tegen de kracht van de spiritualiteit. Deze kan hele regeringen omver werpen en daar hebben ze geen grip op. Zoals ik al eerder aangaf er is altijd een uitweg en een backdoor in dit systeem. Vind hem en leef vrij! Deze heb ik toentertijd in het systeem gebouwd voor de mensen die deze zoeken. Het is een soort exit buiten de planeetbanen om..dwars door de dampkring..om een vrij leven te lijden.
pi_112043959
Een uitvlucht uit het systeem is er altijd maar daarvoor dien je grenzen te verleggen...te verdwijnen en alles op te willen geven wat je nu bezit....
pi_112043962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:13 schreef zyntex het volgende:
Ik wil graag weten hoe ik mijn anonimiteit in deze maatschappij nog beter zou kunnen verbeteren.

Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.

Later meer…
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Stop met internetten :Y)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 04:19:01 #134
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_112043987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 03:59 schreef thesystem het volgende:
Een uitvlucht uit het systeem is er altijd maar daarvoor dien je grenzen te verleggen...te verdwijnen en alles op te willen geven wat je nu bezit....
Juist, dit ben ik met je eens..ik hoop dat jij de "backdoor" al gevonden hebt..ik ga er even voor de makkelijkheid vanuit dat dat zo is. Dan weet je waarover ik het heb..
pi_112043995
Ik weet wat ik er voor moet doen als het moment daar is als het nodig is.....
pi_112202238
Volledig anoniem leven kan niet in Nederland, dan moet je maar in een of andere jungle in Afrika of Zuid-Amerika gaan wonen :')

En waarom leg je jezelf zoveel beperkingen op om anoniem te blijven? Dat je bepaalde zaken geheim wil houden kan ik begrijpen, maar als je zover gaat dat je zelfs andere routes gaat lopen, dan ben je echt niet 100%. En geloof mij maar, je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken :')

Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen? :')

En als je iets van plan bent en je wordt gepakt, dan kunnen ze heus niet al jouw gegevens opvragen om je leven te onderzoeken.

(Misschien in de toekomst, als ze de technologie ervoor hebben, maar dat is een ander verhaal).
pi_112203884
quote:
[ je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken :')

I wouldn't be so sure about that.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_112204248
Fake je eigen dood en ga door het leven als John Doe. Anoniemer kan niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112213572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

I wouldn't be so sure about that.
Wie zou dat dan doen? Waarschijnlijk mensen uit je omgeving of bedrijven waar je solliciteert. Maar dat blijft hooguit bij googlen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen of overheidsinstellingen gegevens van jouw AH-bonuskaart gaan opvragen, of van je OV-chipkaart, of camerabeelden gaan analyseren om te kijken welke route je loopt :')

1. Ze hebben er nog niet de technologie voor om alle gegevens van miljoenen mensen op te slaan en te bewaren voor een langere tijd.
2. Voor zover ik weet is er geen wet die toestaat dat de overheid ALLE gegevens van jou mag opvragen.

Als je een of andere hoge maffiabaas bent kan ik het begrijpen. Maar volgens mij is TS gewoon een normale, doorsnee jongen waar niemand interesse in zou hebben :')
pi_112213840
Je telefoon is trouwens veel gevaarlijker. Zolang die aanstaat kunnen ze je locatie volgen. En bij iPhones schijnt het dat de FBI kan horen wat je allemaal zegt, ook al staat je telefoon uit.

De enige manier om dit te voorkomen is je batterij eruit halen. Maar bij iPhones kan dat niet. Toeval? :X
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 14:10:54 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_112214381
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Volledig anoniem leven kan niet in Nederland, dan moet je maar in een of andere jungle in Afrika of Zuid-Amerika gaan wonen :')

En waarom leg je jezelf zoveel beperkingen op om anoniem te blijven? Dat je bepaalde zaken geheim wil houden kan ik begrijpen, maar als je zover gaat dat je zelfs andere routes gaat lopen, dan ben je echt niet 100%. En geloof mij maar, je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken :')

Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen? :')

En als je iets van plan bent en je wordt gepakt, dan kunnen ze heus niet al jouw gegevens opvragen om je leven te onderzoeken.

(Misschien in de toekomst, als ze de technologie ervoor hebben, maar dat is een ander verhaal).
Dat dus. Waarom zou het 'ze' boeien als je gewoon je leven leeft en gewoon je werk doet?
pi_112218553
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

alleen dat? :o

ik vind het allemaal krankzinnig
en krijg heel veel zin om TS te gaan googlen en kijken hoe ver ik kom
helaas heb ik totaal geen digi skills ;(
met www.123people.com kom je doorgaans een heel eind.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_112223138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus. Waarom zou het 'ze' boeien als je gewoon je leven leeft en gewoon je werk doet?
"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgen :')

Misschien heeft TS last van achtervolgingswaanzin....of grootheidswaanzin, dat hij denkt dat ie zo belangrijk is dat mensen alles over hem te weten willen komen :')

Een gevaar van volledig anoniem leven is dat niemand jou zal (her)kennen. Stel je gaat opeens dood in je eigen huis. Pas maanden later kunnen mensen erachter komen en als je volledig anoniem bent, zal niemand jou kunnen identificeren.

Ik weet niet of TS zo wil eindigen :{ Anonimiteit is goed tot op een bepaalde hoogte. Als je volledig anoniem wil zijn moet je er echt een goede reden voor hebben, zoals "vijanden" die jou willen pakken of als je je bezig wilt houden met "verkeerde dingen" :{
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:02:25 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_112223798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgen :')

Misschien heeft TS last van achtervolgingswaanzin....of grootheidswaanzin, dat hij denkt dat ie zo belangrijk is dat mensen alles over hem te weten willen komen :')

Een gevaar van volledig anoniem leven is dat niemand jou zal (her)kennen. Stel je gaat opeens dood in je eigen huis. Pas maanden later kunnen mensen erachter komen en als je volledig anoniem bent, zal niemand jou kunnen identificeren.

Ik weet niet of TS zo wil eindigen :{ Anonimiteit is goed tot op een bepaalde hoogte. Als je volledig anoniem wil zijn moet je er echt een goede reden voor hebben, zoals "vijanden" die jou willen pakken of als je je bezig wilt houden met "verkeerde dingen" :{
En dat gebeurt vaak genoeg bij mensen die wel bij instanties bekend zijn. Die liggen soms maanden dood in huis, in enkele gevallen zelfs jaren.
pi_112251206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:

Ik denk toch echt dat, wanneer ik bij een inlichtingendienst werk, ik toch ook zeker mensen zoals TS globaal in de gaten zou willen houden. Op mij komt hij in ieder geval over als iemand die helemaal kan doorslaan en zo maar eens de volgende kan zijn die die met een Suzuki Apeldoorn doorrijdt als kamikazepiloot of Rambo denkt te zijn in een winkelcentrum. Brr...

Daarbij snap ik de afzet, die bijna iedereen lijkt te hebben, tegen de overheid wanneer het gaat om privacy. Dingen als "Ook al heb ik niks te verbergen, ik vind dat niet kunnen", snap ik ten eerste niet en komt op mij nogal ongeloofwaardig over. Als iemand in mijn computer kan kijken en zien wat ik de afgelopen 5 jaar uitgevroten heb, zal daar niet veel ongewoons uitkomen. Al kijkt de overheid de hele dag door mijn webcam en ziet hoe ik me dagelijks lekker aftrek. Waarom zou ik dat erg moeten vinden?
Het enige dat ik kan bedenken is dat er een kans bestaat dat informatie niet veilig genoeg is opgeslagen waardoor kwaadwillenden gemakkelijker fraude kunnen plegen. Maar als iemand zo'n knappe kop is dat hij deze gegevens uit een systeem weet te krijgen, kan hij beter de liquide middelen van een bank leeg trekken.

Dus TS, maar ook anderen die zweren bij hun privacy, waar ga ik de fout in? Wat is er zo bezwarend aan een overheid die meer inzicht heeft over het leven van haar burgers?
quote:
2s.gif Op donderdag 24 mei 2012 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is er genoeg openbaar te vinden.
Wanneer je echt wilt kun je iemand anders zijn identiteit overnemen.
Wat heeft die nieuwe identiteit voor meerwaarde als deze wel gewoon 'gevolgd' kan worden? ;)
pi_112266085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het hoeft niet die geheime dienst of overheid te zijn - er is hi-tech apparatuur al in de handen van criminele groepjes dat vind het heel leuk om gewone mensen lastig te vallen of pesten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 15:21:56 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_112266273
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het hoeft niet die geheime dienst of overheid te zijn - er is hi-tech apparatuur al in de handen van criminele groepjes dat vind het heel leuk om gewone mensen lastig te vallen of pesten.
Ja, ik weet dat er pesters zijn, die heb je overal.
Maar criminelen die gewone mensen lastigvallen puur om het pesten, wat zit daar voor hun in dan?
pi_112266351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Wie zou dat dan doen? Waarschijnlijk mensen uit je omgeving of bedrijven waar je solliciteert. Maar dat blijft hooguit bij googlen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen of overheidsinstellingen gegevens van jouw AH-bonuskaart gaan opvragen, of van je OV-chipkaart, of camerabeelden gaan analyseren om te kijken welke route je loopt :')

1. Ze hebben er nog niet de technologie voor om alle gegevens van miljoenen mensen op te slaan en te bewaren voor een langere tijd.
2. Voor zover ik weet is er geen wet die toestaat dat de overheid ALLE gegevens van jou mag opvragen.

Als je een of andere hoge maffiabaas bent kan ik het begrijpen. Maar volgens mij is TS gewoon een normale, doorsnee jongen waar niemand interesse in zou hebben :')
1. Tuurlijk is die technologie daar.
2. Sinds wanneer heeft die overheid nooit een of 'n andere wet overtreden?
pi_112266404
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat er pesters zijn, die heb je overal.
Maar criminelen die gewone mensen lastigvallen puur om het pesten, wat zit daar voor hun in dan?
Fun- thats what bullies do.
pi_112266589
Waarom zou je je zo willen verstoppen?
Waar ben je bang voor?

Lijkt mij dat als je zo bezig bent met je verstoppen, je niet meer bezig ben met leven.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')