abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:13:51 #1
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_111956820
Ik wil graag weten hoe ik mijn anonimiteit in deze maatschappij nog beter zou kunnen verbeteren.

Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.

Later meer…
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
pi_111956835
Waarom heeft het nut om op het wifi van de buren te zitten? Weet je wel wat voor informatie je pc allemaal stuurt als je naar bijvoorbeeld fok.nl gaat? :P
pi_111956844
Verder is dit een beetje krankzinnig:
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.
pi_111956854
En overigens grappig dat je een prepaid telefoon gebruikt om dingen te uploaden en om je te registreren. Alle informatie op die lijn valt gewoon uit te lezen en je locatie is ook nog is subliem te pinpointen.
pi_111956861
't zal allemaal wel.
pi_111956890
Wij kijken altijd met de buurman mee via wireshark en hidden shares; die beste kneus heeft geen geheimen voor ons
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:20:40 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_111956902
Je kunt die Ah bonuskaart gewoon anoniem nemen hoor...

Gewoon bij verschillende AH's even aanvragen zodat je er een stuk of wat in je wallet hebt, en gewoon random gebruiken. Al vraag ik me af of het de AIVD echt iets kan boeien of jij perenijsjes of aardbeienijsjes koopt....
pi_111956915
Ben je een infiltrant die niet ontdekt mag worden ofzo
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:22:49 #9
376073 SUPHENK
skinhead scum
pi_111956930
freaky shit man. privacy; okay. onzichtbaar; onmogelijk EN onnodig.
Ik ga terug naar mijn oorsprong. Moeder natuur is waaruit ik voortkom. Vader tijd kent me niet
hoewel ik met hem worstel. Bomen vertellen niets tenzij je je richt op de wortels.
pi_111956932
Hoe heette dat ook al weer? Oja achtervolgingswaanzin.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:21 schreef thenxero het volgende:
Of blijven hangen in ''verstoppertje spelen''
Digo
pi_111957046
Je beperkt je volgens mij ook enorm in het plezier van het leven als je 24/7 bezig bent met schuilen voor de grote boze wereld en je gevaarlijke huisgenootjes in plaats van echt leven.
pi_111957087
quote:
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Geen (of indien het niet anders kan zo weinig mogelijk) prive informatie op internet gooien.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111957107
Wat moet jouw leven enorm vermoeiend zijn.
pi_111957123
quote:
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet.
:').
pi_111957130
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Geen (of indien het niet anders kan zo weinig mogelijk) prive informatie op internet gooien.

:)
Dit dus.

En voor de ts: :D
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:47:00 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_111957176
Ik draag altijd kaarsvet op mijn vingertoppen zodat de CIA niet vanuit hun helicopter mijn vingerafdrukken kan lezen.
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:48:21 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_111957187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:21 schreef thenxero het volgende:
Ik denk dat we inderdaad de eer hebben om met een speciale afgevaardigde van Utopia te maken te hebben!
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:52:25 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_111957231
BTW, het is het beste om gewoon NIETS te verbergen, dan val je juist het minste op.

Als je overal open over bent, denken ze nooit dat je ook shit achterhoudt.
  donderdag 24 mei 2012 @ 01:56:12 #19
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_111957264
Ik geloof niet dat ts de waarheid spreekt. Niet als ie gezond is in ieder geval :')
Paranoïde noemen ze dat , psychiaters zouden dit een leuke casus vinden.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  donderdag 24 mei 2012 @ 02:03:35 #20
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_111957331
Vanaf het moment dat je bent geboren kom je al in 100en databases voor. Gekkie.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_111957347
Zorgen dat je gaat verhuizen naar nieuwe plek dit allemaal goed voortberijden zonder dat ook iemand maar wat door heeft. Op het momment dat je over 1 2 weken kunt verhuizen melden dat je over 1 - 2 weken op vakantie gaat.

Op al jou oude social media accounts delen dat je op vakantie gaat over 1 - 2 weken.
Verhuizen en naam wijzigen en dan delen op facebook dat je op vakantie bent deel 1 van oude vakantie foto's die je nooit gedeelt hebt doe dit 3 4 weken lang 1x per dag alleen contact houden met familie en vrienden via social media die 3 4 weken lang.

Na 3 4 weken ga je virtueel spoorloos deel je nooit meer wat via social media en blijf je anoniem.
Niemand ooit vertellen wie je werkelijk bent en vooral geen contact meer zoeken met familie en vrienden anders val je altijd wel weer te traceren en ben je zo niet meer anoniem.
Vooral geen rare dingen doen in je nieuwe omgeving en online nooit je echte naam gebruiken.

En gaat het dan toch fout dan flik je zelfde kunstje zo nog eens en verdwijn je weer spoorloos waarschijnlijk leer je zelfs nog van de fouten die je gemaakt hebt.
pi_111957366
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:07 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Zorgen dat je gaat verhuizen naar nieuwe plek dit allemaal goed voortberijden zonder dat ook iemand maar wat door heeft. Op het momment dat je over 1 2 weken kunt verhuizen melden dat je over 1 - 2 weken op vakantie gaat.

Op al jou oude social media accounts delen dat je op vakantie gaat over 1 - 2 weken.
Verhuizen en naam wijzigen en dan delen op facebook dat je op vakantie bent deel 1 van oude vakantie foto's die je nooit gedeelt hebt doe dit 3 4 weken lang 1x per dag alleen contact houden met familie en vrienden via social media die 3 4 weken lang.

Na 3 4 weken ga je virtueel spoorloos deel je nooit meer wat via social media en blijf je anoniem.
Niemand ooit vertellen wie je werkelijk bent en vooral geen contact meer zoeken met familie en vrienden anders val je altijd wel weer te traceren en ben je zo niet meer anoniem.
Vooral geen rare dingen doen in je nieuwe omgeving en online nooit je echte naam gebruiken.

En gaat het dan toch fout dan flik je zelfde kunstje zo nog eens en verdwijn je weer spoorloos waarschijnlijk leer je zelfs nog van de fouten die je gemaakt hebt.
Ervaringsdeskundige ofzo? :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_111957373
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:07 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Verhuizen en naam wijzigen en dan delen op facebook dat je op vakantie bent deel 1 van oude vakantie foto's die je nooit gedeelt hebt
Enneuhm.. hoe upload je die anoniem? Je logt dan toch in op je oude account op je nieuwe adres..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 24 mei 2012 @ 02:14:38 #24
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111957377
Geen pc of mobiel hebben helpt en geen vrienden ook maar dat zal wel niet het probleem zijn
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111957382
quote:
19s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige ofzo? :')
Nee hier had uitgebreid filmpje over gezien op youtube weet niet meer hoe het hete.
Het had ook nog veel meer tips om zelfs zo als je harde disks te wipen door write 0 en dan weer random data en dan weer write 0 voor 20x.
En dan hardeschijfen te koken 1 uur lang en dan met magneet er overheen.
Zo dat men niet jou oude hardeschijfen kunnen controleren om op idee'n te komen bv.
En ook tips zo als zo min mogelijk mee te nemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Enneuhm.. hoe upload je die anoniem? Je logt dan toch in op je oude account op je nieuwe adres..
VPN

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:14 schreef smitjew het volgende:
Geen pc of mobiel hebben helpt en geen vrienden ook maar dat zal wel niet het probleem zijn
Je mobiel kado geven aan iemand op locatie van waar je zogenaamd op vakantie gaat bv iemand waar mee je afspraken gemaakt hebt in die paar weken voorbereiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')