Grappig ik doe zelf militaire opleidingquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef Wrick het volgende:
vieze aso beetje over de stoep fietsen beter zetten ze jou tegen de muur en dan executie peleton ervoor
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef SkeereKip het volgende:
Die vrouw trapte tegen m'n benen aan waardoor ik samen met die fiets omval.
En vervolgens die vrouw als man en militair in spé zijnde ook nog eens omver duwen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Wrick het volgende:
militaire opleiding doen en dan van een trap tegen je benen van een vrouw van je fiets afgetrapt/afgebeukt worden
ts is
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Neuh tuurlijk want jij zegt: hey mevrouw, wat aardig dat u me van m'n fiets afschopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vervolgens die vrouw als man en militair in spé zijnde ook nog eens omver duwen.
[ ] geschikt
[x] extra ongeschikt
Ik had haar een behoorlijke reprimande gegeven maar ik ga geen fysiek geweld tegen vrouwen gebruiken nee. Lijkt me ook logisch maar goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Neuh tuurlijk want jij zegt: hey mevrouw, wat aardig dat u me van m'n fiets afschopt.
Nee die vrouw stond in de weg van mijn pad met d'r armen helemaal breed gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
Hoe ging het dan precies? Je duwde de vrouw omver en toen zei ze: TUIG, SCHOREM!! Nu even wachten want ik bel de politie? En toen stonden jullie daar te wachten en ben je afgevoerd?![]()
Je hebt gefaald in twee dingen denk ik
- Vrouw niet goed gebeukt.
- Alsnog een boete gekregen terwijl de vrouw deze eigenlijk had moeten krijgen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee die vrouw stond in de weg van mijn pad met d'r armen helemaal breed gemaaktHad dr net zo goed over kunnen rijden en toen ik snel langs reed gaf ze een trap tegen m'n been waardoor ik omviel. Toen stond ik snel op en gaf ik die vrouw een duw, zei gillen en schreeuwen ik bel de politie! Ja er waren ook omstanders dan ga ik niet wegrennen
Ooit de Politie met 200 voorbij zien rijden voor de lol? Dat bedoel ik. Ik zit hier niet in Afghanistan ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Wrick het volgende:
als ts echt een militaire opleiding doet dan weet hij dat hij een voorbeeldfunctie heeft en zich dus aan alle nederlandse wetten heeft te houden
ts mag niet over de stoep fietsen
de vrouw staat dus gewoon volledig in haar recht
ook grappig als ts dat aan zijn sergeant verteld, sergeant ik ben van mijn fiets getrapt/gebeukt door een huisvrouw
Nu weet ik waarom die missies in Afghanistan steeds mislukken. Jullie leren geen logica daar in het leger.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ooit de Politie met 200 voorbij zien rijden voor de lol? Dat bedoel ik. Ik zit hier niet in Afghanistan ofzo
Jij weet nog helemaal niets eroverquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom die missies in Afghanistan steeds mislukken. Jullie leren geen logica daar in het leger.
Nee dus ik moet afstappen om even een paar meter te lopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Die vrouw heeft waarschijnlijk PMS en/of een zeikziekte.
2. Mensen met een fiets moeten niet op de stoep rijden.
Gezegt tegen de politie, geloofden het niet..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef CrushedTinBox het volgende:
Had dan aangifte gedaan vanwege het feit dat ze jou van de fiets afduwt.
ben geen soldaat, ik zit in opleidingquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef sinepedraap het volgende:
TS lukt gewoon over z'n nek of zo? Dit kan toch geen soldaat zijn.
Natuurlijk, dat doe ik ook. JUIST omdat het maar een paar meter lopen is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee dus ik moet afstappen om even een paar meter te lopen?
Vrouw staat niet in haar recht want mag als burger zijnde geen handhaving van de wet afdwingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Wrick het volgende:
als ts echt een militaire opleiding doet dan weet hij dat hij een voorbeeldfunctie heeft en zich dus aan alle nederlandse wetten heeft te houden
ts mag niet over de stoep fietsen
de vrouw staat dus gewoon volledig in haar recht
ook grappig als ts dat aan zijn sergeant verteld, sergeant ik ben van mijn fiets getrapt/gebeukt door een huisvrouw
En dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef CrushedTinBox het volgende:
Had dan aangifte gedaan vanwege het feit dat ze jou van de fiets afduwt.
Alsnog begrijp je vrij weinig van de simpele dingen in de wereld zoals niet op een stoep fietsen dus ja wat wil je dan met een automatisch vuurwapen in je hand gaan bereikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
ben geen soldaat, ik zit in opleiding
Hoezo geloofden ze je niet? Zij moeten gewoon jouw aangifte aannemen en alle details opschrijven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Gezegt tegen de politie, geloofden het niet..
En het kan nog gekker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Klinkt als een stom zeikwijf. Maare.. mee naar het bureau voor zoiets als dit?
Ze stond met haar armen wijd in de poort, TS is slechts een soldaat in opleiding.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gaat me ook wel iets te ver dat je naar een bureau moet voor dit. Bovendien, hoe hebben ze dat dan gedaan? Je had toch weg kunnen lopen nadat zij de politie belde.
Ergo, verzonnen topic. En nog slecht uitgevoerd ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:00 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hoezo geloofden ze je niet? Zij moeten gewoon jouw aangifte aannemen en alle details opschrijven.
Precies, als je zo'n topic maakt stop er dan enigszins nog wat moeite in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ergo, verzonnen topic. En nog slecht uitgevoerd ook.
Automonteur voor legerjeeps.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef kedge het volgende:
TS is zeker zo'n flikkertje die solliciteert op functies als: soldaat kok of ICT ipv gevechtsfuncties
'troostjongetje' aan wal.quote:
Komop zeg, het is een kleine moeitequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee dus ik moet afstappen om even een paar meter te lopen?
Mariniers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef kedge het volgende:
TS is zeker zo'n flikkertje die solliciteert op functies als: soldaat kok of ICT ipv gevechtsfuncties
ts liet zich omduwen, toen ging het fout.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor moraalriddersAls iemand fysiek "geweld" tegen jou gebruikt mag je dat toch zeker ook tegen die persoon gebruiken, ongeacht of het een huismoeder is of niet
Gezien je opleiding/beroep had je het overigens beter niet kunnen doen, maar vooruit.
Gezien zijn taalgebruik denk ik aan: matroos wasserettequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:14 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Scheepsknecht zeker, beetje knopen leggen en het dek dweilen.
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:17 schreef kedge het volgende:
Voor de functie van Marinier heb je minimaal nodig:
Diploma VMBO BB of
Veiligheid & Vakmanschap niveau 2 vakrichting Grondgebonden Optreden
Dat is het korps mariniers inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?
Wat een onzin dit. Als jij een beroep uitoefent waarbij je bepaalde vechttechnieken krijft aangeleerd heb je ten alle tijden van een ander af te blijven, dit sowieso, maar ts gaat dit des te meer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor moraalriddersAls iemand fysiek "geweld" tegen jou gebruikt mag je dat toch zeker ook tegen die persoon gebruiken, ongeacht of het een huismoeder is of niet
Gezien je opleiding/beroep had je het overigens beter niet kunnen doen, maar vooruit.
Korps mariniers is onderdeel van de marine, volgens mij moet je voor de korps mariniers een keizware opleiding doorstaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?
Maar mevrouw mag wel een burger staande houden als hij die wet overtreedt (op heterdaad).quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Vrouw staat niet in haar recht want mag als burger zijnde geen handhaving van de wet afdwingen.
TS goedzo hoor gewoon op de stoep fietsen![]()
wel voortaan aangifte doen als iemand je van je fiets af duwt. OF goed pak slaag geven geen half werk.
Ah zoquote:
Ja dan moet je wel raad weten met fietsen over de stoep en boze mevrouwtjes ja althans dat wordt wel van je verwacht neem ik aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Korps mariniers is onderdeel van de marine, volgens mij moet je voor de korps mariniers een keizware opleiding doorstaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar mevrouw mag wel een burger staande houden als hij die wet overtreedt (op heterdaad).
denk ik
quote:Een burger die een persoon die een misdaad of een overtreding begaat op heterdaad betrapt, mag deze persoon aanhouden, maar daarbij geen onnodig geweld of wapens gebruiken. Doen zij dat wel, dan maken zij zich schuldig aan eigenrichting, wat wel strafbaar is. Het zogeheten burgerarrest volgt uit artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering
Het is juist een van de makkelijkste dingen die er zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vrouwen omver duwen kan echt niet
Aha, dan zat ik foutquote:
Dat soort mensen zijn (helaas) in grote getale te vinden in alle beroepen waar een bepaalde mate van autoriteit bij komt kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook een kwalijke zaak dat dit soort opgefokte ventjes in het leger zitten.
Die opgefokte ventjes zul je altijd houden bij defensie. Dat politieagenten bang zijn voor militairen zegt al genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Als jij een beroep uitoefent waarbij je bepaalde vechttechnieken krijft aangeleerd heb je ten alle tijden van een ander af te blijven, dit sowieso, maar ts gaat dit des te meer op.
Ook een kwalijke zaak dat dit soort opgefokte ventjes in het leger zitten.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef SkeereKip het volgende:
Korps Mariniers = marinier, doe nu opleiding V&V niveau 3, later dus onderofficier. En vind je het gek dat ik val, ik kom net terug van opleiding met de nodige kilo's aan bepakking op m;n rug, ik had ook niet het doel om die vrouw keihard op de grond te duwen maar om gewoon te zeggen van blijf met je poten van me af.
Nou ik snap het hoor maar volgende keer schiet je haar dood, dat is beterquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef SkeereKip het volgende:
Korps Mariniers = marinier, doe nu opleiding V&V niveau 3, later dus onderofficier. En vind je het gek dat ik val, ik kom net terug van opleiding met de nodige kilo's aan bepakking op m;n rug, ik had ook niet het doel om die vrouw keihard op de grond te duwen maar om gewoon te zeggen van blijf met je poten van me af.
Dankjewel, ik zit hier samen met Ali op de bank, nu 2 dagen terug dat we in Nederland aankwammenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef 77uzi77 het volgende:
Welkom in Nederland!
Het land waar pedo's vrij rondlopen maar waar mensen die op de stoep fietsen als crimineel worden behandeld!
Ga werken jijquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zit hier samen met Ali op de bank, nu 2 dagen terug dat we in Nederland aankwammen
TS had haar beter dood kunnen rijden, dan wel nog iemand achter op de fiets moeten hebben zodat ze naar elkaar kunnen wijzen en niet veroordeeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef 77uzi77 het volgende:
Welkom in Nederland!
Het land waar pedo's vrij rondlopen maar waar mensen die op de stoep fietsen als crimineel worden behandeld!
schoenenpoetser, putjesschepper en vuilnisman!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
goed welke baan hebben jij voor mij?
ok wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
schoenenpoetser, putjesschepper en vuilnisman!
En met een beetje geluk heb ik ook nog wel plantsoenendienst voor je
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
is goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!
Gezegtquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Gezegt tegen de politie, geloofden het niet..
Aangifte (poging tot) mishandeling doen en tevens vermelden dat wat je tegen die vrouw deed noodweer was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef SkeereKip het volgende:
Normaal kom ik altijd tot de laatste meter van de poort via de stoep, toevallig stond daar vandaag een vrouw met haar auto bezig en ik lette gewoon goed op. Ineens gaat zij op de stoep staan en zegt dat ik moet stoppen, geen zin in dus ik probeerde door te rijden totdat die vrouw me van me fiets af beukt. Als reactie heb ik meteen die vrouw hard omgeduwd, hierdoor heeft ze de politie gebeld en moest ik mee naar het bureau
Allemaal gezeik en alles en boete van 30 euro. Maar mag ik gewoon van m'n fiets afgetrapt worden?
Maar je er door van je fiets laten trappen mag natuurlijk wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vrouwen omver duwen kan echt niet
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je er door van je fiets laten trappen mag natuurlijk wel?
Marechaussee erbij halen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Grappig ik doe zelf militaire opleiding
TS werd door een huisvrouwtje van de fiets getrapt, en dan mag hij niks terug doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.
Meer in de trant van:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..
Zo gaat dat nu eenmaal, evenals dat je die man geen gebroken kaak moet slaan, wat bij die vrouw snel wel isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meer in de trant van:
Man schopt TS van z'n fiets, TS doet wat terug: "goed bezig 14.gif"
Vrouw schopt TS van z'n fiets, TS doet wat terug: "omg nooooo da mag nie!!!"
Dus een vrouw moet je eerder een gebroken kaak slaan? Goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu eenmaal, evenals dat je die man geen gebroken kaak moet slaan, wat bij die vrouw snel wel is
Ik vind het wel een kromme zin.. man geen gebroken kaak slaan, vrouw snel wel...quote:
Ik snap het wel hoor. Echter, veel vrouwen worden wel graag gediscrimineerd als het ze uit komt (oeh, niet slaan, ik ben een meisje).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..
Jawel, echter niet wat hij deed. Daarnaast zie ik TS er zeker wel voor aan wat die vrouw gedaan heeft aangedikt te hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TS werd door een huisvrouwtje van de fiets getrapt, en dan mag hij niks terug doen?
Dat ik het gedrag van TS afkeur omdat het om een vrouw ging maak jij ervan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.
Ik zou uberhaupt niet op de stoep fietsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef Funzel het volgende:
Weer de nodige moraalridders hier. Alsof jullie je van je fiets af zouden laten trappen.
En voor het nageslacht het volgende:quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef SkeereKip het volgende:
Normaal kom ik altijd tot de laatste meter van de poort via de stoep, toevallig stond daar vandaag een vrouw met haar auto bezig en ik lette gewoon goed op. Ineens gaat zij op de stoep staan en zegt dat ik moet stoppen, geen zin in dus ik probeerde door te rijden totdat die vrouw me van me fiets af beukt. Als reactie heb ik meteen die vrouw hard omgeduwd, hierdoor heeft ze de politie gebeld en moest ik mee naar het bureau
Allemaal gezeik en alles en boete van 30 euro. Maar mag ik gewoon van m'n fiets afgetrapt worden?
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ok, het is serieus gebeurd dat die vrouw me tegen wou houden maar ik fietste er omheen, verder geen politie ofzo
en er is niet getrapt of geduwd, lol.
Deze backfire blijft je tot in de eeuwigheid achtervolgen. Beter is om je account weg te pleuren en opnieuw te beginnen.quote:
Inderdaad. Lijkt me sowieso niet nodig voor die paar meter...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou uberhaupt niet op de stoep fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |