TS werd door een huisvrouwtje van de fiets getrapt, en dan mag hij niks terug doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.
Meer in de trant van:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..
Zo gaat dat nu eenmaal, evenals dat je die man geen gebroken kaak moet slaan, wat bij die vrouw snel wel isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meer in de trant van:
Man schopt TS van z'n fiets, TS doet wat terug: "goed bezig 14.gif"
Vrouw schopt TS van z'n fiets, TS doet wat terug: "omg nooooo da mag nie!!!"
Dus een vrouw moet je eerder een gebroken kaak slaan? Goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu eenmaal, evenals dat je die man geen gebroken kaak moet slaan, wat bij die vrouw snel wel is
Ik vind het wel een kromme zin.. man geen gebroken kaak slaan, vrouw snel wel...quote:
Ik snap het wel hoor. Echter, veel vrouwen worden wel graag gediscrimineerd als het ze uit komt (oeh, niet slaan, ik ben een meisje).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Recht op mishandeling, over iets niet snappen gesproken zeg..
Jawel, echter niet wat hij deed. Daarnaast zie ik TS er zeker wel voor aan wat die vrouw gedaan heeft aangedikt te hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TS werd door een huisvrouwtje van de fiets getrapt, en dan mag hij niks terug doen?
Dat ik het gedrag van TS afkeur omdat het om een vrouw ging maak jij ervan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus als jij iemand mept als vrouw zijnde, mag dit persoon jou niet terug slaan omdat je vrouw bent? Lekkere kromme redenering. Gelijke rechten is het devies altijd, dus ook in deze zaken.
Ik zou uberhaupt niet op de stoep fietsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef Funzel het volgende:
Weer de nodige moraalridders hier. Alsof jullie je van je fiets af zouden laten trappen.
En voor het nageslacht het volgende:quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef SkeereKip het volgende:
Normaal kom ik altijd tot de laatste meter van de poort via de stoep, toevallig stond daar vandaag een vrouw met haar auto bezig en ik lette gewoon goed op. Ineens gaat zij op de stoep staan en zegt dat ik moet stoppen, geen zin in dus ik probeerde door te rijden totdat die vrouw me van me fiets af beukt. Als reactie heb ik meteen die vrouw hard omgeduwd, hierdoor heeft ze de politie gebeld en moest ik mee naar het bureau
Allemaal gezeik en alles en boete van 30 euro. Maar mag ik gewoon van m'n fiets afgetrapt worden?
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ok, het is serieus gebeurd dat die vrouw me tegen wou houden maar ik fietste er omheen, verder geen politie ofzo
en er is niet getrapt of geduwd, lol.
Deze backfire blijft je tot in de eeuwigheid achtervolgen. Beter is om je account weg te pleuren en opnieuw te beginnen.quote:
Inderdaad. Lijkt me sowieso niet nodig voor die paar meter...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou uberhaupt niet op de stoep fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |