Dankjewel, ik zit hier samen met Ali op de bank, nu 2 dagen terug dat we in Nederland aankwammenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef 77uzi77 het volgende:
Welkom in Nederland!
Het land waar pedo's vrij rondlopen maar waar mensen die op de stoep fietsen als crimineel worden behandeld!
Ga werken jijquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zit hier samen met Ali op de bank, nu 2 dagen terug dat we in Nederland aankwammen
TS had haar beter dood kunnen rijden, dan wel nog iemand achter op de fiets moeten hebben zodat ze naar elkaar kunnen wijzen en niet veroordeeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef 77uzi77 het volgende:
Welkom in Nederland!
Het land waar pedo's vrij rondlopen maar waar mensen die op de stoep fietsen als crimineel worden behandeld!
schoenenpoetser, putjesschepper en vuilnisman!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
goed welke baan hebben jij voor mij?
ok wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
schoenenpoetser, putjesschepper en vuilnisman!
En met een beetje geluk heb ik ook nog wel plantsoenendienst voor je
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
is goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
Maandag al, van 7 uur in de ochtend tot 5 uur in de avond. Je verdient minimumloon en je werkt 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Voor de rest heb je 2.5 weken vakantie in het jaar en 1 keer in de 30 jaar opslag. Lijkt me dus een prima baan voor zo iemand als jij!
Gezegtquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Gezegt tegen de politie, geloofden het niet..
Aangifte (poging tot) mishandeling doen en tevens vermelden dat wat je tegen die vrouw deed noodweer was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef SkeereKip het volgende:
Normaal kom ik altijd tot de laatste meter van de poort via de stoep, toevallig stond daar vandaag een vrouw met haar auto bezig en ik lette gewoon goed op. Ineens gaat zij op de stoep staan en zegt dat ik moet stoppen, geen zin in dus ik probeerde door te rijden totdat die vrouw me van me fiets af beukt. Als reactie heb ik meteen die vrouw hard omgeduwd, hierdoor heeft ze de politie gebeld en moest ik mee naar het bureau
Allemaal gezeik en alles en boete van 30 euro. Maar mag ik gewoon van m'n fiets afgetrapt worden?
Maar je er door van je fiets laten trappen mag natuurlijk wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vrouwen omver duwen kan echt niet
Wie zegt dat? Wat een non-argument om het gedrag van TS goed te praten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je er door van je fiets laten trappen mag natuurlijk wel?
Marechaussee erbij halen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Grappig ik doe zelf militaire opleiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |