Mariniers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef kedge het volgende:
TS is zeker zo'n flikkertje die solliciteert op functies als: soldaat kok of ICT ipv gevechtsfuncties
ts liet zich omduwen, toen ging het fout.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor moraalriddersAls iemand fysiek "geweld" tegen jou gebruikt mag je dat toch zeker ook tegen die persoon gebruiken, ongeacht of het een huismoeder is of niet
Gezien je opleiding/beroep had je het overigens beter niet kunnen doen, maar vooruit.
Gezien zijn taalgebruik denk ik aan: matroos wasserettequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:14 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Scheepsknecht zeker, beetje knopen leggen en het dek dweilen.
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:17 schreef kedge het volgende:
Voor de functie van Marinier heb je minimaal nodig:
Diploma VMBO BB of
Veiligheid & Vakmanschap niveau 2 vakrichting Grondgebonden Optreden
Dat is het korps mariniers inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?
Wat een onzin dit. Als jij een beroep uitoefent waarbij je bepaalde vechttechnieken krijft aangeleerd heb je ten alle tijden van een ander af te blijven, dit sowieso, maar ts gaat dit des te meer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor moraalriddersAls iemand fysiek "geweld" tegen jou gebruikt mag je dat toch zeker ook tegen die persoon gebruiken, ongeacht of het een huismoeder is of niet
Gezien je opleiding/beroep had je het overigens beter niet kunnen doen, maar vooruit.
Korps mariniers is onderdeel van de marine, volgens mij moet je voor de korps mariniers een keizware opleiding doorstaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het best een klus was om marinier te worden en dat er een heel groot percentage van de kandidaten weer kon vertrekken. Of is dat het korps mariniers en verschilt dat enzo?
Maar mevrouw mag wel een burger staande houden als hij die wet overtreedt (op heterdaad).quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Vrouw staat niet in haar recht want mag als burger zijnde geen handhaving van de wet afdwingen.
TS goedzo hoor gewoon op de stoep fietsen![]()
wel voortaan aangifte doen als iemand je van je fiets af duwt. OF goed pak slaag geven geen half werk.
Ah zoquote:
Ja dan moet je wel raad weten met fietsen over de stoep en boze mevrouwtjes ja althans dat wordt wel van je verwacht neem ik aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Korps mariniers is onderdeel van de marine, volgens mij moet je voor de korps mariniers een keizware opleiding doorstaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar mevrouw mag wel een burger staande houden als hij die wet overtreedt (op heterdaad).
denk ik
quote:Een burger die een persoon die een misdaad of een overtreding begaat op heterdaad betrapt, mag deze persoon aanhouden, maar daarbij geen onnodig geweld of wapens gebruiken. Doen zij dat wel, dan maken zij zich schuldig aan eigenrichting, wat wel strafbaar is. Het zogeheten burgerarrest volgt uit artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering
Het is juist een van de makkelijkste dingen die er zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vrouwen omver duwen kan echt niet
Aha, dan zat ik foutquote:
Dat soort mensen zijn (helaas) in grote getale te vinden in alle beroepen waar een bepaalde mate van autoriteit bij komt kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook een kwalijke zaak dat dit soort opgefokte ventjes in het leger zitten.
Die opgefokte ventjes zul je altijd houden bij defensie. Dat politieagenten bang zijn voor militairen zegt al genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Als jij een beroep uitoefent waarbij je bepaalde vechttechnieken krijft aangeleerd heb je ten alle tijden van een ander af te blijven, dit sowieso, maar ts gaat dit des te meer op.
Ook een kwalijke zaak dat dit soort opgefokte ventjes in het leger zitten.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef SkeereKip het volgende:
Korps Mariniers = marinier, doe nu opleiding V&V niveau 3, later dus onderofficier. En vind je het gek dat ik val, ik kom net terug van opleiding met de nodige kilo's aan bepakking op m;n rug, ik had ook niet het doel om die vrouw keihard op de grond te duwen maar om gewoon te zeggen van blijf met je poten van me af.
Nou ik snap het hoor maar volgende keer schiet je haar dood, dat is beterquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef SkeereKip het volgende:
Korps Mariniers = marinier, doe nu opleiding V&V niveau 3, later dus onderofficier. En vind je het gek dat ik val, ik kom net terug van opleiding met de nodige kilo's aan bepakking op m;n rug, ik had ook niet het doel om die vrouw keihard op de grond te duwen maar om gewoon te zeggen van blijf met je poten van me af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |