SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 31-05-2012 15:08:14 ]F means you're fucked![]()
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Dit is ook in het topic: Centraal topic voor amateur hardlopers<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Arme kindjes!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!F means you're fucked![]()
YUR!quote:2 september 2012 - Tilburg Ten Miles (www.tilburgtenmiles)
• mosselmossel - 10km
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tonight on Jerry Springer: My parents are FOK!kersquote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ouder(s)quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!
kijk voor de grap daar eens rond. Zat FOK!kers die al samen kinderen hebben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En al 3 aanmeldingen via de pm(al dan niet onder voorbehoud
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rond
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het dreumestopic, Het peutertopic, Vraag en Aanbod.... Het is gewoon kinderhandel daar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ouder(s)
kijk voor de grap daar eens rond. Zat FOK!kers die al samen kinderen hebben
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
last van je hormonen moblo? ik heb je zelden zo kattig gezien als vandaagquote:![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ook al mensen uit het andere topic?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rondF means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rondEen gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn.![]()
![]()
Oh, heb jij je ook aangemeld?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Een gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn..
Niet meer actief op Fok!![]()
Nope, tot nu toe alleen nog maar hierquote:
Zet jij het nog even in de OP?
Mag je deze ook veranderen:
21 juni 2012 - Inner Circle Run (Hendrik Ido Ambacht)
• MaleDuck - 5 10 km
Heb me ingeschreven voor de 10 daar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hangt volledig af van hoeveel mensen er mee doen enzo, is nu nog redelijk ver weg, maar voor die tijd zal ik nog wel wat pm's erover sturen wat de mogelijkheden zijn en wie welke afstanden gaat lopen enzo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Een gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet je niet toevallig weer een keertje op bezoek in Nederland dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Echt jammer dat ik niet mee kan doen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Sorry Faithy, euh, MB...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Of je moet even heen en weer komen, je mag wel bij mij logeren hoor als dat een probleem is
Ik zou zeggen: Alles mengen. Mannen, vrouwen, ervaren, onervaren, snel, langzaam.F means you're fucked![]()
Eind augustus en half september pas weer..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je niet toevallig weer een keertje op bezoek in Nederland dan?Ja doei.![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef YUR het volgende:
Ik zou zeggen: Alles mengen. Mannen, vrouwen, ervaren, onervaren, snel, langzaam..
Lekker dicht bij dus ik kan het nog aan fietsen ook. Betekent dat er dus een wijntje na afloop gedronken kan worden ( ik drink helemaal niet als er gereden moet worden).quote:
Kortom , erg aantrekkelijk om mee te doen![]()
![]()
Slaapplaatsen zijn het probleem nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry Faithy, euh, MB...
Of je moet even heen en weer komen, je mag wel bij mij logeren hoor als dat een probleem isgeld voor de overtocht wel
en tijd! Hopelijk ben ik dan lekker op vakantie
Ja doei.![]()
Welke afstand ga je voor?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Lekker dicht bij dus ik kan het nog aan fietsen ook. Betekent dat er dus een wijntje na afloop gedronken kan worden ( ik drink helemaal niet als er gereden moet worden).
Kortom , erg aantrekkelijk om mee te doen![]()
![]()
Euh, zit me net te bedenken dat ik eind juni pas weer kan lopen. Misschien dat de 10km dan wat enthousiast is.quote:![]()
Dus ik denk dat het verstandig is als ik het bij de 5km hou...![]()
Verstandigquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh, zit me net te bedenken dat ik eind juni pas weer kan lopen. Misschien dat de 10km dan wat enthousiast is.![]()
Dus ik denk dat het verstandig is als ik het bij de 5km hou...
Ja doei.![]()
Hmm... zou je eigenlijk al klaar zijn voor de 5 km dan? Ik zou het een beetje voorzichtig weer opbouwen als ik jou was en niet een week na zo'n lange tijd niet gelopen te hebben alweer een wedstrijd te lopen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh, zit me net te bedenken dat ik eind juni pas weer kan lopen. Misschien dat de 10km dan wat enthousiast is.![]()
Dus ik denk dat het verstandig is als ik het bij de 5km hou.... Niet om je pret te drukken hoor!
.
I knowquote:Ik denk dat langer wel kan maar ik heb de neiging om in een officiele loop te willen knallen dus toch maar niet als ik net weer kan lopen. 5km lijkt me geen probleem...
![]()
Maar je kunt een wedstrijd ook best als training beschouwen en iets rustiger lopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm... zou je eigenlijk al klaar zijn voor de 5 km dan? Ik zou het een beetje voorzichtig weer opbouwen als ik jou was en niet een week na zo'n lange tijd niet gelopen te hebben alweer een wedstrijd te lopen.... Niet om je pret te drukken hoor!
.
F means you're fucked![]()
Ja hallo, ik wil wel winnen hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je kunt een wedstrijd ook best als training beschouwen en iets rustiger lopenNiet meer actief op Fok!![]()
Ik zat op de 10km toen ik dat fissuurtje in de calcaneus/enkel kreeg. Denk dat ik na 2 weken wel weer een 5km kan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm... zou je eigenlijk al klaar zijn voor de 5 km dan? Ik zou het een beetje voorzichtig weer opbouwen als ik jou was en niet een week na zo'n lange tijd niet gelopen te hebben alweer een wedstrijd te lopen.... Niet om je pret te drukken hoor!
.
![]()
Ik was bijna een bananencake gaan bakken vandaag.
Maar heb 't toch niet gedaanDan zet 't hardlopen morgen ook wellicht nog zoden aan de dijk
Ja doei.![]()
Maar als Liesje zegt dat ze tijdens een wedstrijd wil knallen, en ze ons de longen uit ons lijf ziet rennen, denk ik dat het best lastig wordt om de wedstrijd als een training te beschouwen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Maar als Liesje zegt dat ze tijdens een wedstrijd wil knallen, en ze ons de longen uit ons lijf ziet rennen, denk ik dat het best lastig wordt om de wedstrijd als een training te beschouwen.
Ik wil ook winnen hoor!
![]()
Okéquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik zat op de 10km toen ik dat fissuurtje in de calcaneus/enkel kreeg. Denk dat ik na 2 weken wel weer een 5km kan doen.. Nog wel even informeren bij arts/fysio voor de zekerheid, hoe je het het beste weer kunt oppakken
. Niet dat je daarna weer geblesseerd thuis zit
.
Even zien wat de nr 1 van vorig jaar bij de mixed teams had:quote:Dat wordt een PR lopen denk ik vikquote:Mixed Uitslag 2011:
1 67 Henk Pac't ze
totaal:02:43:05
5 km 00:23:59
10 km 00:35:46
5 km 00:18:59
10 km 00:36:57
5 km 00:21:39
7,195 km 00:25:47
Thanks! Laat nog de 3e week van juni een mri maken om te kijken hoe het er voor staat. Zit nu in de 4e week van niet lopen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. Nog wel even informeren bij arts/fysio voor de zekerheid, hoe je het het beste weer kunt oppakken
. Niet dat je daarna weer geblesseerd thuis zit
.
Hoezo geobsedeerd ?![]()
![]()
Als het zo storm blijft lopen krijgen we heus wel 2 teams vol, dan ga ik bij jou in het team dat niet mee doet om te winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef GotC het volgende:
Ik doe dan denk maar niet meeWedstrijden zijn voor mij niet om te winnen
Ik loop altijd om te winnen. En ik vind dat ik heb gewonnen als ik precies heb gedaan wat ik me heb voorgenomen, en daarna met een goed gevoel weer thuis zit. Ongeacht snelheid, tijd en dat soort ellende.F means you're fucked![]()
Ik doe niet mee om te winnen van anderen, dat is een kansloze zaak, zeker als ik die cijfers zie, maar ik doe mee om te winnen van mezelf, mezelf steeds weer wat verbeteren. Dat mag wel, toch?
. Als er dus niet genoeg mensen zijn voor de 5, omdat iedereen liever meer loopt, wil ik dus best een 5 lopen, omdat 5 km echt een afstand is waarop je lekker overzichtelijk voluit kunt gaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef YUR het volgende:
Ik loop altijd om te winnen. En ik vind dat ik heb gewonnen als ik precies heb gedaan wat ik me heb voorgenomen, en daarna met een goed gevoel weer thuis zit. Ongeacht snelheid, tijd en dat soort ellende.Ow, dan moet ik mijn definitie van 'winnen' maar even gaan bijstellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet mee om te winnen van anderen, dat is een kansloze zaak, zeker als ik die cijfers zie, maar ik doe mee om te winnen van mezelf, mezelf steeds weer wat verbeteren. Dat mag wel, toch?
. Als er dus niet genoeg mensen zijn voor de 5, omdat iedereen liever meer loopt, wil ik dus best een 5 lopen, omdat 5 km echt een afstand is waarop je lekker overzichtelijk voluit kunt gaan.
En ga ik ook om te winnen
Als ik een 5km loop in een officiele wedstrijd, kan ik garanderen dat ik een PR neerzet
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef YUR het volgende:
Als ik een 5km loop in een officiele wedstrijd, kan ik garanderen dat ik een PR neerzet![]()
En er zijn al 6 aanmeldingen in mn pmbox
Dus het eerste fokteam lijkt gevuld, op naar de volgende 6
Ik heb nog nooit een officiele 5k gelopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Dus het eerste fokteam lijkt gevuld, op naar de volgende 6
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een officiele 5k gelopenIk ga in juni ook een PR lopen op de 10
Je hebt toch nog nooit een 5 km-wedstrijd gedaan? Dan is elke afstand een PRquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef YUR het volgende:
Als ik een 5km loop in een officiele wedstrijd, kan ik garanderen dat ik een PR neerzet.
Edit: lalalala.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Dus het eerste fokteam lijkt gevuld, op naar de volgende 6Moeten we al gaan denken aan een FOK! shirt? Kunnen we er 1 ontwerpen of lopen we dan tegen de copyright van FOK! aan?
![]()
Ik ook niet dus ook hier een prquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een officiele 5k gelopen![]()
![]()
Lijkt me verstandig om te overleggen met de PR-piepeltjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Moeten we al gaan denken aan een FOK! shirt? Kunnen we er 1 ontwerpen of lopen we dan tegen de copyright van FOK! aan?
Ik zou 't wel even vragen, voordat er iemand dood gaat aan een hartaanval door te weinig voorbereiding/drinken/eten wat dan ook en dat aan FOK! wordt gekoppeld.Ja doei.![]()
Dan hebben we een Flabber shirt voor back-up klaar staan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou 't wel even vragen, voordat er iemand dood gaat aan een hartaanval door te weinig voorbereiding/drinken/eten wat dan ook en dat aan FOK! wordt gekoppeld.![]()
"Zie je nou wel. Computernerds moeten niet buiten komen"quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou 't wel even vragen, voordat er iemand dood gaat aan een hartaanval door te weinig voorbereiding/drinken/eten wat dan ook en dat aan FOK! wordt gekoppeld.F means you're fucked![]()
Met gevaar voor eigen leven naar buiten gegaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
"Zie je nou wel. Computernerds moeten niet buiten komen"![]()
![]()
Als we nou twee teams maken? Een die voor een pr gaat en een die voor de lol loopt?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In dit tempo worden het wel meer teams!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Als we nou twee teams maken? Een die voor een pr gaat en een die voor de lol loopt?![]()
![]()
True!! Maar de teams dan indeling op doelen, zeg maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
In dit tempo worden het wel meer teams!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Inderdaad en natuurlijk kan je op je eigen afstand vol voor je PR gaan, iets wat ik zelf ook waarschijnlijk ga doen, mezelf kennendequote:
Maar als team gaan we niet meedoen om de eerste prijs denk ik, dus als dat je doel is en je niet tegen je verlies kan, misschien moet je dan een ander team zoeken
tijd om naar huis te gaan
en te gaan hardlopen
Mij maakt het niet uit. Ik zal mijn uiterste best doen op de dag...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad en natuurlijk kan je op je eigen afstand vol voor je PR gaan, iets wat ik zelf ook waarschijnlijk ga doen, mezelf kennende
Maar als team gaan we niet meedoen om de eerste prijs denk ik, dus als dat je doel is en je niet tegen je verlies kan, misschien moet je dan een ander team zoeken
tijd om naar huis te gaan
en te gaan hardlopen![]()
Elke keer als ik thuis kom van een wedstrijd staat me vader aan de deur:
Pa: "En?"
Ik: "xx:xx, ging wel goed"
Pa: "Daar kunnen nog wel een paar minuutjes van af.."
Ik: "Zucht..."![]()
Hoe durft ze, de bitch!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef streamnl het volgende:
Annuleer miij maar voor die marathon..
Die dag gaat het zusje trouwen van mijn vrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef streamnl het volgende:
Annuleer miij maar voor die marathon..
Die dag gaat het zusje trouwen van mijn vrouw.![]()
![]()
![]()
Wel weer typisch voor mannen om dat te vergeten
.
Jammer!Niet meer actief op Fok!![]()
Ik zou hem uitnodigen een keertje mee te lopen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou 'm recht in z'n gezicht uitlachen
En dan loopt ie je er ineens met 10 minuten uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou hem uitnodigen een keertje mee te lopen!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef xzaz het volgende:
Elke keer als ik thuis kom van een wedstrijd staat me vader aan de deur:
Pa: "En?"
Ik: "xx:xx, ging wel goed"
Pa: "Daar kunnen nog wel een paar minuutjes van af.."
Ik: "Zucht..."Flapdrol...
sorry![]()
![]()
Dat risico nemen we dan maar evenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan loopt ie je er ineens met 10 minuten uit.
Ik zou wel winnen van m'n pa, maar die is dan ook al bijna 70.
Daarom zou ik 'm recht in z'n gezicht uitlachen, en vervolgens zeggen "maak je lekker druk om je eigen prestaties".quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan loopt ie je er ineens met 10 minuten uitJa doei.![]()
Snik ja!
Tju, is wel weer mijn eigen schuld. Als ik zou leren om alle afspraken meteen in mijn agenda zou zetten, dan had ik van het begin geweten dat ik niet kon.
En had ik me niet zo enthousiast gemaakt.
Mare MD, probs voor de initiatief.![]()
Ik heb zin om hard te lopen, maar ik mag morgen pas weer. De spontane loopgroepactie van gisteravond heeft behoorlijk wat indruk gemaakt op mn kuit
Ik heb ook zin, maar ik moet tot zondagochtend wachten. Voor m'n eigen bestwil.
Leuk idee die marathon!
Alleen voor mij te snel ben ik bang, ik denk niet dat ik dan al (makkelijk) een 5 km loop.
Over die shirts zou ik idd even informeren bij de FOK! PR (pm naar Greys of Senesta) hoewel ik denk dat het wel mag.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Volgende keer dan maar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef MissBliss het volgende:
Leuk idee die marathon!
Alleen voor mij te snel ben ik bang, ik denk niet dat ik dan al (makkelijk) een 5 km loop.
Over die shirts zou ik idd even informeren bij de FOK! PR (pm naar Greys of Senesta) hoewel ik denk dat het wel mag.![]()
Dan ga je meefietsen/skaten met mij?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zin om hard te lopen, maar ik mag morgen pas weer. De spontane loopgroepactie van gisteravond heeft behoorlijk wat indruk gemaakt op mn kuit![]()
![]()
Ik wil het ook wel vragen, want ik kan in het PR-forum
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Zou je het willen doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het ook wel vragen, want ik kan in het PR-forumNiet om af te schuiven maar als je ze toch kent...
![]()
Tuurlijk, geen probleemquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zou je het willen doen?Niet om af te schuiven maar als je ze toch kent...
Ziggy played guitar
Ik ken Greys ook hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zou je het willen doen?Niet om af te schuiven maar als je ze toch kent...
.
Maar MB kan het idd wel even doen. Thx MB!
Done
Ziggy played guitar
Ik heb een potje en daar doe ik elke keer 1 euro in als ik er weer 5km bijgelopen heb. Dit doe ik sinds ik met Evy ben gaan rennen.
(volgens mij deed iemand anders dat hier ook). Volgens Endomondo heb ik nu 118km gelopen dus er zit 23 euro in mijn potje.
Ik was aan het rekenen hoe veel ik nog moest lopen voordat ik de 410 kan kopen met dat geld![]()
(Vind de 610 wel mooier maar toch te duur)
Dus dat word extra lief zijn de komende tijd.
Maar ik ga nu even stofzuigen en daarna stijken enzo dus....![]()
![]()
![]()
Het mag
Ziggy played guitar
Kan ik wel meedoen met de FOK!shirtjes ook als ik niet meeloop? M.a.w. Wordt het een algemeen shirt dat voor meerdere lopen gebruikt kan worden (eventueel om elkaar te herkennen bijvoorbeeld!) of alleen voor deze marathon? Een algemeen shirt lijkt me namelijk wel heel tof!Ja doei.![]()
Een algemeen shirt is zekers leuk...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik wel meedoen met de FOK!shirtjes ook als ik niet meeloop? M.a.w. Wordt het een algemeen shirt dat voor meerdere lopen gebruikt kan worden (eventueel om elkaar te herkennen bijvoorbeeld!) of alleen voor deze marathon? Een algemeen shirt lijkt me namelijk wel heel tof!
Misschien moeten we het in de groep gooien...![]()
Manager PRquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat is afkomstig van de chief head honcho's?
Leuk!![]()
Nu nog een geinig shirt idee...
Maar ze dacht dat het ging om de reguliere FOK!shirts, dus ik heb nu even gemeld dat het een eigen ontwerp moet worden
Ziggy played guitar
Ik ben redelijk handig met solidworks (3d tekenprogramma). Als ik wat input krijg kan ik wat proberen en dan stuur ik het .jpg plaatje hierheen.![]()
Regulier design van de bestaande shirts kan ook, maar dan wel gedrukt op functionele hardloopshirtsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Manager PR
Maar ze dacht dat het ging om de reguliere FOK!shirts, dus ik heb nu even gemeld dat het een eigen ontwerp moet wordenF means you're fucked![]()
Ok!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Manager PR
Maar ze dacht dat het ging om de reguliere FOK!shirts, dus ik heb nu even gemeld dat het een eigen ontwerp moet worden![]()
Uiteraard wordt het een fatsoenlijk en net shirt...![]()
Misschien moeten we even een apart topic starten voor het ontwerpen van het shirt of is dat overdreven? Op die manier blijft het wel centraal...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Regulier design van de bestaande shirts kan ook, maar dan wel gedrukt op functionele hardloopshirts
Kunnen mensen ook hun mening geven.
Of zeg ik nu hele rare dingen?![]()
Ik zou zeggen: Als we allemaal met een FOK!-shirt gaan lopen, moeten we dat eigenlijk wel doen met het design dat FOK! al gebruikt voor de normale shirts... Ik heb deze:quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een apart topic starten voor het ontwerpen van het shirt of is dat overdreven? Op die manier blijft het wel centraal...
Kunnen mensen ook hun mening geven.
Of zeg ik nu hele rare dingen?
Ik wist zelfs niet dat er FOK! shirts waren...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Als we allemaal met een FOK!-shirt gaan lopen, moeten we dat eigenlijk wel doen met het design dat FOK! al gebruikt voor de normale shirts... Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Kunnen we daar nog iets aan toevoegen?
Leuke kreet... screenname...?![]()
Je nickname op je rug?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik wist zelfs niet dat er FOK! shirts waren...
Kunnen we daar nog iets aan toevoegen?
Leuke kreet... screenname...?
Dan is het maar goed dat admiraal_anaal niet aan hardlopen doet...F means you're fucked![]()
Die ken ik niet. Maar ik vind de design er al goed uitzien.
Dan zou je de achterkant eventueel kunnen gebruiken voor iets speciaal voor lopers.![]()
Ik heb gevraagd of dat ontwerp gebruikt kan worden. Een eigen ontwerp is iig toegestaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Regulier design van de bestaande shirts kan ook, maar dan wel gedrukt op functionele hardloopshirts
Ziggy played guitar
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Je nickname op je rug?
Dan is het maar goed dat admiraal_anaal niet aan hardlopen doet...![]()
Misschien dat Dr Sexy mee gaat lopen?
Dat zou pas stoer zijn!![]()
Dan moet ie wel óf echt sexy zijn, óf het tegenovergestelde daarvanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Misschien dat Dr Sexy mee gaat lopen?
Dat zou pas stoer zijn!
Zo, 9 uurtjes werken en meer dan een topic vol
Mijn hartslaghorloge binnen![]()
![]()
Eerst even eten, dan rustig uitpakken![]()
![]()
Ik hoef mn nickname er niet op hoor. Dan wordt het trouwens ook veel duurder. Miss wel andere kleur voor vrouwen dam voor mannen? Ik stem voor roze
Nee! Road Runner ook! Maar weet niet of je dat zomaar mag doen van Gisnepquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef streamnl het volgende:
[ afbeelding ]
En dan alleen Willey e coyote gebruiken als logo?
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef mn nickname er niet op hoor. Dan wordt het trouwens ook veel duurder. Miss wel andere kleur voor vrouwen dam voor mannen? Ik stem voor rozeNeen
![]()
come on, mss mn enige kans om aan een roze wedstrijdshirt te komenquote:. Ik heb al een groen shirt.
En warner bros mogen idd niet denk ik.Niet meer actief op Fok!![]()
jaaaaaa!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef GotC het volgende:
Iig wel een vrouwenshirt, niet een unisex hardloopshirt![]()
Ik hou van een beetje fitted shirt
Oh boy...toen ik een Fok! hardloopshirt opperde, was het helemaal niet de bedoeling om te gaan ontwerpen. Gewoon allemaal in hetzelfde zwarte shirt (eventueel met verschillende pasvormen) en gewoon allemaal met het Fok!logo zoals op de Fok!shirts die Fok! zelf uitgeeft.
Alleen dan een functioneel shirt ipv een katoenen shirt. Meer niet.F means you're fucked![]()
Eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef YUR het volgende:
Oh boy...toen ik een Fok! hardloopshirt opperde, was het helemaal niet de bedoeling om te gaan ontwerpen. Gewoon allemaal in hetzelfde zwarte shirt (eventueel met verschillende pasvormen) en gewoon allemaal met het Fok!logo zoals op de Fok!shirts die Fok! zelf uitgeeft.
Alleen dan een functioneel shirt ipv een katoenen shirt. Meer niet..
Waarom allemaal gekke dingen erop?![]()
Zwart is ook somber. Als we toch voor één kleur gaan, dan groen of lichtblauw?Niet meer actief op Fok!![]()
Oh, nou het maakt me niet zo heel veel uit hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens.
Waarom allemaal gekke dingen erop?
Fitted is wel fijn.![]()
Ik vind het juist mooi, zwart met het logo. Logo is al genoeg kleur.
En heb nog geen last gehad vd warmte dankzij zwart hardloopshirt![]()
![]()
Run2Day in Eindhoven,
Perfecte service
Uiteindelijk met zooltjes en een shirtje naar buiten gelopen
![]()
Yep, inmiddels al 68 euro verdient nu (1 euro per kilometer). Maar ik heb alweer valsgespeeld.. Heb mijn nieuwe hartslaghorloge er niet van betaaldquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef streamnl het volgende:
Ik heb een potje en daar doe ik elke keer 1 euro in als ik er weer 5km bijgelopen heb. Dit doe ik sinds ik met Evy ben gaan rennen.
(volgens mij deed iemand anders dat hier ook). Volgens Endomondo heb ik nu 118km gelopen dus er zit 23 euro in mijn potje.
Ik was aan het rekenen hoe veel ik nog moest lopen voordat ik de 410 kan kopen met dat geld![]()
(Vind de 610 wel mooier maar toch te duur)
Dus dat word extra lief zijn de komende tijd.
Maar ik ga nu even stofzuigen en daarna stijken enzo dus....![]()
![]()
![]()
Grafisch ontwerper meldtquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Same here, hoop het dat over ongeveer 2 uur weer opknaptquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een prutweer. En ik wil eigenlijk nog gaan lopen.![]()
![]()
Kijk, een echte manvrouwquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks gewoon lopen, regen of geen regen![]()
![]()
Helpen zooltjes in je schoenen ook (iets) tegen die pijn in de schenen? Zo ja, welke/wat voor?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik ga zo ook! M'n vriend is m'n spullen al aan het klaarleggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks gewoon lopen, regen of geen regen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En? Kan ik zo gezien worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik weg.
Zo nee, wat is er niet goed.
(normaal doet mijn vriendin dat maar die is er nog niet)
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef streamnl het volgende:
En? Kan ik zo gezien worden?Je hebt geen hardloopkleren aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik weg.
![]()
dat zou een binnenkomer zijn in mijn sportkleren. Dan ben ik de persoon waar de leerlingen jaren later nog over hebben.
Geen stropdas!! Heb het ooit geprobeerd maar ik krijg het dan heel erg benauwd ( jammer genoeg, maakt het wel af ja)![]()
knoop je m wel goed dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:10 schreef streamnl het volgende:
dat zou een binnenkomer zijn in mijn sportkleren. Dan ben ik de persoon waar de leerlingen jaren later nog over hebben.
Geen stropdas!! Heb het ooit geprobeerd maar ik krijg het dan heel erg benauwd ( jammer genoeg, maakt het wel af ja)![]()
![]()
Zou lopen met een paraplu mee werken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, hoop het dat over ongeveer 2 uur weer opknapt![]()
![]()
Haha dank je. Ik bloos bijna
Maar dan ben ik weg. Nogmaals bedankt!!!
Ps degene die gaan sporten, succes!
[ Bericht 12% gewijzigd door streamnl op 31-05-2012 18:18:16 ]![]()
Zo, blij dat ik vanmorgen ben wezen lopen.Alhoewel werk nu niet veel beter is. Bedrijf waar ik werk is bezig met een reorganisatie dus iedereen loopt te klagen en te bitchen. Bah, als iedereen nou gewoon even zijn klacht doet en dan weer gaat werken is er ook een prettigere sfeer.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef streamnl het volgende:
En? Kan ik zo gezien worden?persoonlijk zou ik voor zwarte schoenen gaan bij een blauw overhemd .. ipv bruineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik weg.
Met een paraplu op je hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zou lopen met een paraplu mee werken?![]()
![]()
Zwart en blauw kan echt nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik voor zwarte schoenen gaan bij een blauw overhemd .. ipv bruine![]()
![]()
Alles kan bij zwart!quote:
Ik heb het al koud, ben net al door en doornat thuisgekomen... geen zin om nog een keer door de regen te moetenquote:![]()
![]()
Weet je hoe trots en super je je voelt nadat je bent geweest?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb het al koud, ben net al door en doornat thuisgekomen... geen zin om nog een keer door de regen te moetenEn hoe goddelijk die douche dan is?
![]()
![]()
Ik weet van vorig jaar nog dat ik daarna zo verkleumd was dat ik de voordeur niet meer open kreeg en dus fijn buiten in de regen stond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je hoe trots en super je je voelt nadat je bent geweest?En hoe goddelijk die douche dan is?
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:46 schreef Wiehoe het volgende:
Hartslaghorloge inmiddels uitgepakt. Heerlijk prutsen met alle instellingenLeuk speeltje
![]()
Veel plezier alvast!![]()
Dan blijf je lekker thuisquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet van vorig jaar nog dat ik daarna zo verkleumd was dat ik de voordeur niet meer open kreeg en dus fijn buiten in de regen stond.![]()
![]()
Ik ben net wel naar huis gefietst door de regen. Dat maakt me ook wel een beetje een bikkel hè?.
Oh en lopen in de regen: beetje regen prima, maar ik ben nu al meerdere keren een week verkouden geweest na een plensbui tijdens het hardlopen, dus sorry, ik ben niet zo'n bikkel dat ik mezelf willens en wetens verkouden maak.
Nee hoor..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Yur, je bezorgt alle niet-in-de-regen-lopers een kutgevoel.
* Maraca neemt nog een slok koffie
jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Yur, je bezorgt alle niet-in-de-regen-lopers een kutgevoel.
ik mag morgen pas, en na m'n, voor mijn gevoel klote run van gisteren, had ik het graag vandaag goed willen maken
Ik zou nu inderdaad ook best graag willen lopen, maar dat lijkt me niet verstandig als ik gisteren en morgen in ogenschouw neem.F means you're fucked![]()
Hier is de hartslagmeter van Wiehoe ook binnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:46 schreef Wiehoe het volgende:
Hartslaghorloge inmiddels uitgepakt. Heerlijk prutsen met alle instellingenLeuk speeltje
Vanmiddag dus meteen maar even getestMaar even 9 km ipv 11 gedaan, om het aantal km's een beetje binnen de perken te houden deze week, anders ga ik ruim over de 10% heen... En wel leuk om een loop in het perspectief te zien van je hartslag, ik heb inderdaad de rustige trainingssnelheid gevonden
Met een hartslag net boven de 70%, dus dat is lekker. Alleen stond wel flink wat wind zeg
http://www.endomondo.com/workouts/60153370<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Morgen de dokter maar eens opbellen. Ben toch wel benieuwd. Had het gevoel dat het de laatste dagen weer wat beter ging. Af en toe wel, maar toen ik de hond ging uitlaten had ik er flink last van. Leek wel of het een stekende pijn was vanaf enkel naar boven toe
Feyenoord Rotterdam![]()
Hoe heb je je eigen max. hartslag gemeten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier is de hartslagmeter van Wiehoe ook binnen
Vanmiddag dus meteen maar even getestMaar even 9 km ipv 11 gedaan, om het aantal km's een beetje binnen de perken te houden deze week, anders ga ik ruim over de 10% heen... En wel leuk om een loop in het perspectief te zien van je hartslag, ik heb inderdaad de rustige trainingssnelheid gevonden
Met een hartslag net boven de 70%, dus dat is lekker. Alleen stond wel flink wat wind zeg
http://www.endomondo.com/workouts/60153370F means you're fucked![]()
Die plaatjes kunnen me wat YUR, rennen in de regen is gewoon stom.![]()
Kou en regen is bij mij echt dodelijk voor mijn motivatie, ik ben een enorme koukleum. Maar oké, ik ga stoer zijn vanavond.![]()
![]()
Bikkelquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef Bobs. het volgende:
Die plaatjes kunnen me wat YUR, rennen in de regen is gewoon stom.![]()
Kou en regen is bij mij echt dodelijk voor mijn motivatie, ik ben een enorme koukleum. Maar oké, ik ga stoer zijn vanavond.
Bedanktquote:, Morgen mag ik mijn rondje lopen. Dan ga ik hem dus echt testen.. Tot nu toe erg tevreden hoe handig hij te bedienen is.
![]()
Is dat niet gewoon 220-leeftijd? Of zijn daar nog wat verfijndere berekeningen voor?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe heb je je eigen max. hartslag gemeten?![]()
Manman! Twee topics in een dag bijna!
Ik las over schoenen die in de kast hebben gelegen, waarom is dat een probleem?
Ik heb schoenen uit een hardloopwinkel, maar die heb ik nu al een jaar of vijf denk ik en hebben een goed deel daarvan in de kast gelegen
En kun je ergens aan zien/voelen of schoenen nog goed zijn?![]()
Max hartslag is echt persoonlijk. Dat kun je eigenlijk niet berekenen, die moet je zelf een keertje halenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 220-leeftijd? Of zijn daar nog wat verfijndere berekeningen voor?F means you're fucked![]()
Ik heb het niet getest, maar op de grove inschatting, hartslag zat hele tijd in de 140, dus dat is grofweg rond de 70% gok ik zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe heb je je eigen max. hartslag gemeten?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb dus nog nooit in de regen gelopen. Ik heb altijd zoiets van: die bui is in een uurtje wel over. |Even een blik op buienradar bevestigt dat meestal. Ooit zal ik er vast aan moeten geloven, maar als het niet hoeft, liever niet. Ben nu ook blij vanmorgen al te zijn geweest.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Demping droogt uit..kan gewoon 20% minder demping gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
Manman! Twee topics in een dag bijna!
Ik las over schoenen die in de kast hebben gelegen, waarom is dat een probleem?
Ik heb schoenen uit een hardloopwinkel, maar die heb ik nu al een jaar of vijf denk ik en hebben een goed deel daarvan in de kast gelegen
En kun je ergens aan zien/voelen of schoenen nog goed zijn?
Neem ze mee naar een hardloopwinkel en laat ze checken, incl loopje voor de camera![]()
![]()
Ik zou serieus eens een keer kijken hoe hoog je max hartslag is. Dan kun je pas echt lol hebben aan een hartslagmeter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb het niet getest, maar op de grove inschatting, hartslag zat hele tijd in de 140, dus dat is grofweg rond de 70% gok ik zo.
Ik ga er vooralsnog van uit dat mijn max 197 is. Dat heb ik onlangs in een eindsprint van een 10K gehaaldF means you're fucked![]()
Tijdens het lopen liep ik er wel aan te denken, maar kon geen leuke helling vinden om tegenaan te sprintenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou serieus eens een keer kijken hoe hoog je max hartslag is. Dan kun je pas echt lol hebben aan een hartslagmeter.
Ik ga er vooralsnog van uit dat mijn max 197 is. Dat heb ik onlangs in een eindsprint van een 10K gehaald
Ik kan best koken, maar met shakes geen ervaringquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LIF: Koken voor beginners. #veel![]()
![]()
Geen viaduct oid in de buurt? Brug? Tunnel? Parkeergarage/parkeerdak?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tijdens het lopen liep ik er wel aan te denken, maar kon geen leuke helling vinden om tegenaan te sprintenF means you're fucked![]()
even rustig wakker worden met een glas water en een banaan en dan om 6 uur een herstelrondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Moggeuhquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
even rustig wakker worden met een glas water en een banaan en dan om 6 uur een herstelrondjeEn veel plezier in je heuvels
herstelrondje ga ik denk ik maar op een lekker vlak gedeelte lopenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kijk eens aan. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier is de hartslagmeter van Wiehoe ook binnen
http://www.endomondo.com/workouts/60153370![]()
![]()
Oh, heb je dat ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
herstelrondje ga ik denk ik maar op een lekker vlak gedeelte lopen
Mjah, daar zit wel wat in ja. Dat kan ik dan wel eens doen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Demping droogt uit..kan gewoon 20% minder demping geven
Neem ze mee naar een hardloopwinkel en laat ze checken, incl loopje voor de camera![]()
Goeie morgen, RD!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
even rustig wakker worden met een glas water en een banaan en dan om 6 uur een herstelrondje![]()
Dus volgend jaar zijn wij er ook gewoon bj MoBloquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eind augustus en half september pas weer..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bwuh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb dan weer bij -10 gelopen om 6 uur 's morgens.
Brrrrr..![]()
en dan het risico lopen dat hij je laagdunkend aankijktquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarom zou ik 'm recht in z'n gezicht uitlachen, en vervolgens zeggen "maak je lekker druk om je eigen prestaties".'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook! 6 uur en -13 voor deze enorme koukleum en notoire uitslaper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb dan weer bij -10 gelopen om 6 uur 's morgens.
![]()
HE Vik,hoe vind je het idee om een aparte MEIDEN groep mee te laten doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
HE Vik,hoe vind je het idee om een aparte MEIDEN groep mee te laten doen
Ik hem hem dus de stats ge-e-maild en zijn repliek was: dat heet wandelen. Toen heb ik hem lief teruggestuurd 'ik zie het jou anders nog niet doen'. Nog geen e-mail teruggehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan het risico lopen dat hij je laagdunkend aankijkt
Mijn papa is van het type: als een kip zonder kop hardlopen. Hij heeft het dit jaar ook al 5 keer gedaan ofzo.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Jouw antwoordquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik hem hem dus de stats ge-e-maild en zijn repliek was: dat heet wandelen. Toen heb ik hem lief teruggestuurd 'ik zie het jou anders nog niet doen'. Nog geen e-mail teruggehad.
Mijn papa is van het type: als een kip zonder kop hardlopen. Hij heeft het dit jaar ook al 5 keer gedaan ofzo.
Nou ik ben wel trots op je hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik hem hem dus de stats ge-e-maild en zijn repliek was: dat heet wandelen. Toen heb ik hem lief teruggestuurd 'ik zie het jou anders nog niet doen'. Nog geen e-mail teruggehad.
Vaders
![]()
![]()
Hier begint het minder te worden... Dus ik denk dat ik mij straks gewoon maar wat warmer aankleed (iig mn wind en waterdichte jas aanquote:) en een poging ga wagen. Over een half uurtje.
![]()
vervelend voor jullie...quote:hier een prachtige, windstille morgen met een temperatuur rond het vriespunt...
wegwezen dus
Trek je er niet teveel van aan, mijnes vind het ook het idiootste dat een mens kan doen. Maar hij heeft een te hoge bloeddruk en copd met een longinhoud van 52% en komt zondag bij mij op bezoek en ik weet mijn god niet hoe hij naar 3hoog gaat lopen, geen lift hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Finland. het volgende:
[..]
![]()
![]()
totdat ze er niet meer zijn...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar denk ik liever niet aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
totdat ze er niet meer zijn...![]()
![]()
RD, wij zijn wel heel erg van dezelfde generatie geloof ik...en likemindedquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
![]()
Volgens de Buienradar moet het hier over ongeveer 15 minuten droog zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier begint het minder te worden... Dus ik denk dat ik mij straks gewoon maar wat warmer aankleed (iig mn wind en waterdichte jas aan) en een poging ga wagen. Over een half uurtje.
Hier trek ik idd ook gewoon warme kleding aan.![]()
inderdaad Lies, had nog graag eens een uurtje met hem over koetjes en kalfjes willen hebben...maar helaas veel te vroeg overledenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
zekers maar wacht maar tot je ouders er niet meer zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kijk naar buiten en denk: "Oooo, het regent helemaal zo hard niet meer." Ik doe mijn raam open en kijk nog eens: "Nee, het regent wel hard"
Nog even wachten. Een half uurtje...It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Waar woon je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vervelend voor jullie...hier een prachtige, windstille morgen met een temperatuur rond het vriespunt...
wegwezen dus![]()
Dat heb ik twee jaar geleden al bijna moeten meemaken. Mijn vader is ook een probleemgeval als het gaat over spieren, gewrichten, bloeddruk en cholesterol, dus ik snap echt niet waarom hij drie keer per jaar als een kip zonder kop gaat hardlopen zonder ook maar een beetje de moeite te doen om goede schoenen aan te schaffen.
Mijn moeder en ik waarschuwen hem er wel eens voor. Maar goed, zijn lichaam, moet hij zelf weten dan als hij zo koppig is.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Jij gaat weer voor de 10km? Ik ga les 2 van Evy doen, dus moet oppassen dat ik tijdens het wandelen niet teveel afkoelquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de Buienradar moet het hier over ongeveer 15 minuten droog zijn
Hier trek ik idd ook gewoon warme kleding aan.![]()
![]()
In het land van de lange witte wolkenquote:google is your friend
klinkt beter dan dat het er uit zietquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mijn eerste.
Banaan, mango , melk , yoghurt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mmm, bij mij beide al...heb als familie nog 2 zussen maar die wonen 11uur ( vlak bij SF ) en 18uur ( Santiago in Chili) hier vandaan. Ik haat die lange vluchtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Lies, had nog graag eens een uurtje met hem over koetjes en kalfjes willen hebben...maar helaas veel te vroeg overleden![]()
![]()
![]()
Wat ook een lekkere is: banaan, sinaasappel en yoghurt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste.
Banaan, mango , melk , yoghurt
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ah! Vandaar! Tof! Ik heb een neef die er een tijd is geweest en zelfs nog vrij hoog heeft gevoetbald daarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
In het land van de lange witte wolkengoogle is your friend
![]()
![]()
dat kan snel, voetbal is hier een ondergeschoven sport....rugby is the game!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah! Vandaar! Tof! Ik heb een neef die er een tijd is geweest en zelfs nog vrij hoog heeft gevoetbald daar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rugbyquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat kan snel, voetbal is hier een ondergeschoven sport....rugby is the game!!All Blacks
![]()
![]()
Jep, altijd 10km non-stop. En dan voortaan m'n tijden gaan bijhouden, kijken of er progressie isquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gaat weer voor de 10km? Ik ga les 2 van Evy doen, dus moet oppassen dat ik tijdens het wandelen niet teveel afkoel![]()
![]()
Ja, vandaar ook dequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat kan snel, voetbal is hier een ondergeschoven sport....rugby is the game!!![]()
![]()
![]()
enthousiastelingquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, altijd 10km non-stop. En dan voortaan m'n tijden gaan bijhouden, kijken of er progressie is![]()
![]()
Gewoon via je smartphone doen, dan heb je meteen persoonlijke records op allemaal verschillende afstandenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, altijd 10km non-stop. En dan voortaan m'n tijden gaan bijhouden, kijken of er progressie is
Ziet er goed uit hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste.
Banaan, mango , melk , yoghurt
Een tip : ik deed er eerst ook melk met een beetje yoghurt bij om het wat dikker te krijgen. Nu gebruik ik vaak soya melk. In 1x klaar en ik proef het niet...![]()
qftquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat konquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, altijd 10km non-stop. En dan voortaan m'n tijden gaan bijhouden, kijken of er progressie isHoe hard loop je gemiddeld als ik vragen mag ?
![]()
Daar heb ik deze voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon via je smartphone doen, dan heb je meteen persoonlijke records op allemaal verschillende afstanden
http://connect.garmin.com/activity/183097125![]()
10 km/uquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat konHoe hard loop je gemiddeld als ik vragen mag ?
-edit-
Average speed was de vorige keer ook echt precies 10 km/u zie ik nu![]()
![]()
Ik ben 16 jaar vegetarier geweest, dus ik ben bang dat ik geen soja meer kan zien voorlopigquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor!
Een tip : ik deed er eerst ook melk met een beetje yoghurt bij om het wat dikker te krijgen. Nu gebruik ik vaak soya melk. In 1x klaar en ik proef het niet...Mooi strak tempoquote:![]()
![]()
Als je het met mate doet zoals ik kun je het blijkbaar beter hebben...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar vegetarier geweest, dus ik ben bang dat ik geen soja meer kan zien voorlopig
[..]![]()
![]()
Dat is waar, zou het ook werken met die chocosoja? Want die vind ik dan nog wel redelijk te doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Als je het met mate doet zoals ik kun je het blijkbaar beter hebben...En dat werkt zeker lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:15 schreef LieLie het volgende:
Vanochtend even Runkeeper geprobeerd op de fiets, dat werkt wel mooi!Maar niet stiekem als workout opslaan he
Gemiddelde van 20kmpu gaat wel opvallen
![]()
Het fietsen heb ik opgeslagen als fietsen, daar maakt ie vast onderscheid tussen toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is waar, zou het ook werken met die chocosoja? Want die vind ik dan nog wel redelijk te doen.
[..]
En dat werkt zeker lekkerMaar niet stiekem als workout opslaan he
Gemiddelde van 20kmpu gaat wel opvallen
![]()
![]()
Ik vond dat ze net wel erg lachte bij een bericht over een humanitaire ramp in Congo..quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef STING het volgende:
Arme Sacha de Boer, ze moet tegenwoordig staan op het journaal![]()
Haha tuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het fietsen heb ik opgeslagen als fietsen, daar maakt ie vast onderscheid tussen toch?![]()
![]()
De maand mij is voor mij een recordmaand zonder noemenswaardige problemen geweest. En als het goed is, blijft de stijgende lijn voorlopig doorzetten:
![]()
spinningles was killing! Voelde wel m'n schenen een beetje
dus morgen maar (sowieso al na een tijdje niet lopen) voorzichtig maximaal 5km doen
En ik zit bijna op de 10,000 woorden voor m'n scriptie, het minimum. Nog 200 woordendus die ga ik vanavond wel halen
Ja doei.![]()
Top MB!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
spinningles was killing! Voelde wel m'n schenen een beetje
dus morgen maar (sowieso al na een tijdje niet lopen) voorzichtig maximaal 5km doen
En ik zit bijna op de 10,000 woorden voor m'n scriptie, het minimum. Nog 200 woordendus die ga ik vanavond wel halen
Potverdorie de planning was om vandaag te gaan lopen. Alleen tijdens het werk last van mijn benen. Veel loop en sta werk. In plaats van gaan lopen maar eens fatsoenlijke werkschoenen gaan halen.![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef YUR het volgende:
De maand mij is voor mij een recordmaand zonder noemenswaardige problemen geweest. En als het goed is, blijft de stijgende lijn voorlopig doorzetten:
[ afbeelding ]
Ik heb de +100 nog niet gehaald in een maand. 97KM is mijn max.![]()
je zit hier in het hardlooptopic .. je moet hardloopschoenen hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Potverdorie de planning was om vandaag te gaan lopen. Alleen tijdens het werk last van mijn benen. Veel loop en sta werk. In plaats van gaan lopen maar eens fatsoenlijke werkschoenen gaan halen.![]()
vervelend is het wel!Ik heb er één en ik ben er trots op
swets, kan jij zien wanneer ik voor het laatst m'n stats in de challenge bijgewerkt hebt? ik weet het niet meer, en ik moet nog wel wat km's toevoegen iig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb de +100 nog niet gehaald in een maand. 97KM is mijn max.(ja, ben lui ,geen zin om weer alles bij elkaar op te tellen
)
Heb je niet ergens op een site het totaal van de dit jaar gelopen km's in een overzicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
swets, kan jij zien wanneer ik voor het laatst m'n stats in de challenge bijgewerkt hebt? ik weet het niet meer, en ik moet nog wel wat km's toevoegen iig.(ja, ben lui ,geen zin om weer alles bij elkaar op te tellen
)
Runkeeper, maar die klopt niet helemaal (verneukte gps eerste runs)Ik heb er één en ik ben er trots op
okepech, dan ga ik morgen ofzo wel even rekenen (zit niks anders op dan
)
Klammig warm was het vandaag, en een enorme plensbui een paar uur terug.
How can I make this topic about me?![]()
Verzin meteen ff wat slims om te voorkomen dat je straks in November misschien het hele jaar nog een keertje op moet tellen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef DJMO het volgende:
okepech, dan ga ik morgen ofzo wel even rekenen (zit niks anders op dan
)
Ik zit vreselijk op te hikken tegen mijn afstudeeropdracht. Had hem eigenlijk al af moeten hebben, maar moet zo ongeveer nog beginnen aan een goed PvAquote:
Heb mn garmin 210 nog maar een week dus geen mooie maandstats, zal eind juni wel anders zijn.
Ga morgen dan eindelijk nieuwe schoenen halen (ouwe ASICS had ik al 5 jaar) Nieuwe heb al aan laten meten , maar nog niet opgehaald, morgen met Mam en haar pinpas (ze is trots dat ik weer ben gaan lopen).
Staat meteen een intervaltraining op het programma, had vanavond ook wel gewild, maar helaas rustdagFeyenoord!!! * Barça![]()
Meh ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog niet op stage mag , dus nog een half jaar extra naar schoolquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zit vreselijk op te hikken tegen mijn afstudeeropdracht. Had hem eigenlijk al af moeten hebben, maar moet zo ongeveer nog beginnen aan een goed PvA![]()
![]()
Lekker bezig Bonobo....en zo'n moeder is altijd handig. Die van mij trapt er al een tijdje niet meer inquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Heb mn garmin 210 nog maar een week dus geen mooie maandstats, zal eind juni wel anders zijn.
Ga morgen dan eindelijk nieuwe schoenen halen (ouwe ASICS had ik al 5 jaar) Nieuwe heb al aan laten meten , maar nog niet opgehaald, morgen met Mam en haar pinpas (ze is trots dat ik weer ben gaan lopen).
Staat meteen een intervaltraining op het programma, had vanavond ook wel gewild, maar helaas rustdag
Da's ook vervelend ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Meh ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog niet op stage mag , dus nog een half jaar extra naar school
Ik heb daar gelukkig geen last van....ik doe de studie naast mn fulltime baan.
ik werk voor de werkgever waar jij zo graag wilt werken. Maar als burger....F means you're fucked![]()
't Is eenmalig, maar ze heeft snode bijbedoelingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker bezig Bonobo....en zo'n moeder is altijd handig. Die van mij trapt er al een tijdje niet meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça![]()
Dat schijnt daar wel goed geregeld te zijn jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's ook vervelend ja.
Ik heb daar gelukkig geen last van....ik doe de studie naast mn fulltime baan.
ik werk voor de werkgever waar jij zo graag wilt werken. Maar als burger....![]()
Maar nu heb ik nog een half jaar extra om een monsterlijke conditie op te bouwen. Elk nadeel heb ze voordeel. Hoe kut het ook is.![]()
Succes daarmee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar nu heb ik nog een half jaar extra om een monsterlijke conditie op te bouwen. Elk nadeel heb ze voordeel. Hoe kut het ook is.![]()
![]()
Ik vraag me af of dat wel zo verstandig is meteen een interval op nieuwe schoenen. Zelf zou ik ze eerst bij een rustig duurloopje inlopen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Staat meteen een intervaltraining op het programma, had vanavond ook wel gewild, maar helaas rustdag![]()
Auw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk joh, je enkel verzwikken en de grond van dichtbij bekijken. Nu op de bank met een zak ijs op mn enkel![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
Auw
Oi, auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk joh, je enkel verzwikken en de grond van dichtbij bekijken. Nu op de bank met een zak ijs op mn enkel![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
Auw
Ajjjjjjjjj, tijdens het hardlopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk joh, je enkel verzwikken en de grond van dichtbij bekijken. Nu op de bank met een zak ijs op mn enkel![]()
ik typte het wat ongelukkig, ik ga eerst 's ochtends op mijn oude schoenen trainen en dan 's middags met m'n moeder en zus gezellig doen (ze komen van ver), dan zondag tijdens herstel/duurloopje nieuwe inlopen en maandag lange duurloopquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel zo verstandig is meteen een interval op nieuwe schoenen. Zelf zou ik ze eerst bij een rustig duurloopje inlopen.Feyenoord!!! * Barça
Forum Opties Forumhop: Hop naar: